Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

elwik1984

Użytkownik
  • Zawartość

    284
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II kombi ph II Megane III ph I
  • Silnik
    1.6 16v K4M D812- LPG
  • Przebieg (tys.km)
    155

Profil

  • Zainteresowania
    Elektryk samochodów ciężarowych,autokarów i naczep.Interesuje sie od małego prądem i elektroniką,modelarstwem,domem,itd

Ostatnio na profilu byli

740 wyświetleń profilu
  1. Będzie działać. Spryskiwacze działają niezależnie od tego jakie masz światła. Wpina się tylko dwa przewody w kostkę modułu N4 i aktywuje komputerem.
  2. Mam Alcohita już 3 lata. Nie pamiętam jaki model - dałem 600zł i po 3 latach dalej pokazuje poprawnie. Robiłem testy z alkomatem który szef ma w firmie za ponad tysiaka. Nie robiłem jeszcze darmowej kalibracji- użytkuje go sporadycznie. Czasami po piwku sprawdzam czy działa :D
  3. Zanim zamontowałem do mojego samochodu oryginalną instalację Xenon z układem poziomowania, to zastanawiałem się nad LED. Zalety - ładny wygląd i kolor światła - i to tyle. Wady - Nie legalne, będzie parował reflektor w zimę- za mało dają ciepła, pisali o tym na forum, słabe światło przed samochodem. To chyba najważniejsze, w nowych samochodach które mają ledowe światła, z tego co zauważyłem, przeważnie są dwa ledy na reflektor żeby światła było więcej- mowa o światłach mijania. Są filmiki na necie jak porównuje w megance 3 żarówki i ledy. W megance pierwszej generacji namówił mnie kolega na żarówki xenon H4, po tygodniu sprzedałem to dziadostwo dalej w świat. Poza wyglądem nie było żadnych korzyści. No i stres gdy stała policja był wspaniały. Czy zatrzyma czy nie... He he :D
  4. Ostatnio wymieniałem jeden u siebie. Z tym że jak kupisz oryginał TRW to musisz mieć specjalny klucz do drążków. Kupiłem z innej firmy żeby był na klucz płaski. Są w sklepach same drążki albo zestawy z osłoną ...
  5. Sprawdzałeś dokręcenie śrub. U mnie były z dołu luźne, szkoda tylko że kupiłem nowy oryginalny z 300zł i dopiero przy wymianie okazało się że luźne śruby... W moim przypadku wyciekał olej silnikowy na skrzynię biegów. Obudowa tego termostatu to również kanał olejowy z głowicy. Czujnik jest wyciągany, siedzi na oringu i spince.
  6. Poza tym trzeba clipem w UPC pod maską ustawić tą funkcję.
  7. Tak to wygląda. U mnie zmieniarki nie było tylko kabel, i jak zakładałem zmieniarkę elektroniczną z USB to kabel mi został. Niebieski ucięty kabelek z wtyczką to chyba podświetlenie i podłączony był do kostki radia ISO pod ten sam kolor. Mogę sprzedać.
  8. Leży mi taki w piwnicy nie potrzebny. Jutro jak znajdę czas to zrobię zdjęcia.
  9. Mam pytanie w tym temacie odnośnie koloru podświetlenia. Mam w megance 2 monitor navi z przed lifta z czerwonym podświetleniem tych dwóch przycisków. Zakupiłem z megany zegary z lifta z białym podświetleniem, wylutowałem z nich białe SMD i wlutowałem do ekranu navi. Nie świeciły. Stwierdziłem że białe potrzebują większego napięcia niż czerwone. Chyba że nie ten typ diody SMD. Kolego Adamerio. Czy mógłbyś sprawdzić voltomierzem jakie napięcie przychodzi na te dwa ledy w Twoim ekranie navi po lifcie z białym podświetleniem. Wtedy będe wiedział na 100 procent że mój ekran navi z przed lifta daje zbyt słabe napięcie na ledy podświetlenia przycisków. Zmiana z niebieskiego na biały to nie problem gdyż oba kolory chodzą na tym samym napięciu. Z czerwonym jest gorzej, mi przynajmniej to nie zagrało...
  10. Raczej konfiguracja sama nie powinna się zmienić. Bardziej prawdopodobne że jakiś element wykonawczy który włącza światła padł. Są zapewne włączane przez komputer przy akumulatorze. Tylko nie wiem czy przez przekaźnik czy przez tranzystor, bo dwie żarówki 21W to nie wielki prąd i tu tranzystor wystarczy. Jedynie clip i za sterować czy świecą.
  11. Wydaje mi się że będziesz musiał clipem pogrzebać w sterownikach... <_<
  12. Diody zamontowałem na kleju bezbarwnym dwuskładnikowym ( kolega który pierwszy to opracował zalał żywicą światło-utwardzalną ). Wszystko jest podłączone w kierownicy. Wcześniej pisałem jak to zrobić jest w temacie na początku- dwa lata temu :D
  13. W ph2 jest moduł poziomowania do którego połączysz się po can. Natomiast w ph 1 nie ma owego modułu , jest jak już napisano w przetwornicach. Tyle że komunikacja idzie jednym przewodem i muszą być włączone światła. W tedy clip powinien wykryć obie przetwornice.
×
×
  • Utwórz nowe...