Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krzychu73

Użytkownik
  • Zawartość

    808
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

42 Super

Samochód

  • Auto
    Mazda 5 II ,T4,A6
  • Silnik
    1.8 , 2.4d,2.0
  • Przebieg (tys.km)
    82,245,196

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. To masz jakiś punkt zaczepienia w celu zbicia ceny, zrobisz przy okazji rozrząd -będziesz miał spokuj.
  2. Żeby tylko któreś koło nie darło paska, obejrzyj dokładnie koło wału może bylo zbijane i krawędź gdzieś uszkodzona. Jak jest "troche zbielona" to nie będzie opcja 1 tylko może się uda.
  3. Uszczelka pod kolektor i kata poniżej 50zł ,ale tutaj gdybyś założył stare to nie ryzykujesz dodatkowych kosztów.Jak opcja 1to powinna być zabielona.Ile miałeś na rozrządzie km i lat?
  4. Wiesz to zależy jak to chcesz zrobić: tak na 100% żeby nie poprawiać, czy na jakoś to będzie, może się uda itp.Jak 1 opcja to na planowanie i sprawdzenie szczelności do szlifierni, nowe śruby, uszczelka,klucz skalibrowany i ściąga pod ręką.
  5. Musisz mieć luz na tulejach i jak koło ciągnie wachacz inaczej się ustawia, a inaczej jak odpuścisz gaz, możesz łychą poszukać tego luzu.
  6. I taka sama "skóra" (z plastikowej świni) jest na fotelach - jakby kto miał pomysł czyścić środkami do prawdziwej skóry.
  7. Mają ,tak jak i uszkodzene turbo które jednak nie powoduje problemów z rozruchem, więc jeszcze coś musi być.
  8. Zanim zaczniesz silnik naprawiać to podejrzyj kompem jakie masz ciśnienie paliwa na listwie podczas rozruchu i zaraz po.
  9. Jeśli to jedyny powód to zakładaj "podtlenek lpg", będziesz jeździł taniej jak dieslem.
×
×
  • Utwórz nowe...