Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krzychu73

Użytkownik
  • Zawartość

    940
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

52 Super

Samochód

  • Auto
    Mazda 5 II ,T4,A6
  • Silnik
    1.8 , 2.4d,2.0
  • Przebieg (tys.km)
    82,245,196

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Po co przykładowy francuz ma naprawiać jak dostaje dobrą kase z ubezpieczalni, za którą kupuje bezproblemu auto nie gorsze niż swoje przed zdarzeniem lub dokłada do nowego. Faktem jest że ubezpieczenia mają droższe.
  2. Technologia jest taka sama, ale w normalnych krajach takich uszkodzeń się nie naprawia, Marcin Ci już napisał. Ciekawi mnie jakby adwokat napisał pisemko do ubezpiezyciela, żeby Twoje auto sobie zabrali w zamian za niegorsze niż Twoje przed zdarzeniem, tylko biorąc pod uwagę ile to może trwać i nerwów kosztować to lepiej jeździć naprawianym, zwłaszcza że jeśli to tylko poszycia to naprawdę nic strasznego.
  3. Tak jak lolega wyżej tylko że przynajmniej w tanich markach to tam takich napraw się wogule nie robi.Koszt transportu i przechowywania tak dużych części też może mieć znaczenie. Żeby wymienić tak jak piszeż bez łączenia na przeciętym elemencie ,to trzeba by całe boczne poszycie wymienić ,a obejmuje ono również wszystkie słupki łącznie z A, czyli wycinanie przedniej szyby, połączenie z dachem jest pod długą zaślepką na dachu, czyli zamiast np. ok. 60 zgrzewów do rozwiercenia i zgrzania miałbyć ponad 200 ,także ingerencja byłaby dużo większa. Użycie przez serwis czy podwykonawce miedzi i zgrzewarki wcale nie jest takie oczywiste, bo można to zrobić migiem, także tego radziłbym dopilnować.Jeśli autko miałeś prawie nówkę to trochę lipa taka naprawa bezgotówkowa, powinni sobie autko zabrać, a Tobie wypłacić tak żebyś dużo nie mósial dolożyć do nowego.Któryś model bentleya miał robione połączenie poszycia slupka z tyłu za pomocą lutospawania - fabrycznie.
  4. To połączenie poszycia błotnika z poszyciem progu powinno być zrobione stopem miedzi lutospawarką i nie ma problemu z korozją, zresztą powyżej błotnika na poszyciu słupka będziesz też miał połączenie ,na progu następne.
  5. Żadne sprawne turbo nie może wydawać takich dźwięków, powinneś dostać się do wirnika i sprawdzić luz.
  6. Jak skrzynia grechotała to się Hazel83 pewnie gazu bał dodawać, a teraz nie grechoce to i pociśnie.Swoją drogą ciekawy jestem na czym polegało : wybrali taką co niegrechoce?
  7. Gorzej jak zawory już dostały.Równo pracuje po uruchomieniu na zimnym?
  8. 5 bar różnicowego to jest ok, powinien jeszcze zmierzyć w czasie przyśpieszania na wysokim biegu.A powiedział że olej do wymiany po wypalaniu serwisowym? Nie wiedział co poradzić na usterkę wtrysku to się zajoł wypalaniem dpf, a Ty łykłeś jak młody.
  9. Przy bezpośrednim wtrysku robi się ciemniejszy szybciej. A Ty se kolego upuść pary, bo jeszcze Ci żyłka pęknie.
  10. Dźwignią ręcznego wypchnij lekko tłoczek i bez problemu założysz tą zewnętrzną gumę, później trzeba wkręcić dociskając.Nie zapomnij wyczyścić.Jak tarcze stare to klocki muszą się dotrzeć.
  11. A ja bym zaczoł od początku ,bo skoro pominołeś tak podstawową czynność to inne rzeczy wykluczone przez Ciebie należałoby sprawdzić, zaczynajac od najczęstrzych przyczyn.No chyba że wiesz o czymś,np. bomba po kole.
  12. Zgadza się ,błąd lakierniczy ,a wyłażący czarny kolor to znak że były błotniki zmieniane.
  13. Po to żeby Ci uświadomić że na podstawie tego filmiku to diagnoza nie mósi być trafna.
×
×
  • Utwórz nowe...