Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

krzychu73

Użytkownik
  • Zawartość

    760
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

36 Super

Samochód

  • Auto
    Mazda 5 II ,T4
  • Silnik
    1.8 , 2.4d
  • Przebieg (tys.km)
    82000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jak byś był u fachmana to z parametrów bierzących by Ci powiedział co jest grane, chyba że niechciałeś płacić za diagnostykę.
  2. Pomiar korekcji w trakcie jazdy nie jest miarodajny, na wolnych obrotach jeden odbiega troszkę ,ale na minus i mieści się w normie,ciśnienie doładowania podaj przy 2tyś i 3 tys obrotów, może Ci się egr nie domykać całkiem, dpf ma? Egr możesz podejrzeć pod kompem czy się zamyka.
  3. Na wolnych obrotach 260 barów, Jak masz 190 to albo wtryski leją przelewami ,albo pompa nie wyrabia ewentualnie obie przyczyny razem.
  4. Na biegu start, możesz sobie haulec nacisnąć dla spokoju.
  5. Dużo jest bo są małej wagi ,te przyklejane, a jak średnica koła większa to i większe siły i cięższa opona.
  6. Można i tak, ale żeby połączenie było pewne to na większą średnicę śróby, przy zmianie opon będziesz mósiał pilnować, a mimo wyważenia koła może być bicie, teraz na szrocie możesz kupić kompletną zwrotnice za 30-50 zł i w godzinkę wymieniasz. Zdemontować zwrotnicę i na praskę, albo narzędzia ręczne,ale łożysko i tak będzie do wymiany.Przy okazji tej czynności możesz wymienić sworzeń wachacza ,nie mósiałbyś się wtedy certolić ze starym przy demontażu.
  7. Wyszło dokręcanie pneumatem, ustaw tak koło żebyś mógł popchnąć śrubę od tyłu i kręcac powinna wyjść.Powinneś piastę wymienić ,jak chcesz tanio to używaną zwrotnicę kompletną z łożyskiem i piastą za parę groszy kupisz tylko przydałby się dobry ściągacz ,żeby nie uszkodzić osłony swożnia wahacza, pewnie reszta gwintów też poprzeciągana.
  8. Jednak gdybyś nie zdąrzył wymienić nic się nie stanie ,bo przy nowym aucie jest najmniejsze zużycie paska, znam przypadek że niewymieniany od nowości pasek strzelił przy 250 tyś km , inne przypadki to stare rzynchy do których już właściciele nie chcą dokładać kasy i jeżdżą na np. 9 letnim rozrządzie - ale do tego nie namawiam , najgorzej by było wymienić przed samym wyjazdem.
  9. Montować tuleje to rób jak Ci wygodnie ,ostateczne dokręcenie belki z nowymi tulejaami robisz na opuszczonym aucie. Jak masz duże nasadki ,śróbę i pogłówkujesz to zrobisz bez kupnego ściągacza i pamiętej że kto smaruje ten jedzie.
  10. A może pojechałeś na to badanie spalin autem nie w pełni rozgrzanym?
  11. Jak wyżej i nie ma co czekać kilka lat aż się cały porysuje ,polerka zbierze kilka mikronów (maszynką) ,a tu możesz nawet recznie tylko uszkodzone miejsce.
  12. Podejrzewam że odbojnik i osłonę szło by dobrać od innego auta , trzebaby obejrzeć gniazdo i pomierzyć.
  13. A koła prosto stoją? Może swożeń wyskoczył ,a za nim półoś ze skrzyni? Chyba mósisz zerknąć pod samochód.
×
×
  • Utwórz nowe...