Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

krzychu73

Użytkownik
  • Zawartość

    779
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

39 Super

Samochód

  • Auto
    Mazda 5 II ,T4,A6
  • Silnik
    1.8 , 2.4d,2.0
  • Przebieg (tys.km)
    82,245,196

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. To dlaczego kupiłeś m3 1.6 ? Byłeś wtedy dziadkiem? Jak z kierowcy dupa to nie pomoże koni kupa.A i z innego tematu juz wiem że m4 1.3 najlepszy na świecie wuz.
  2. Kolego lewa strona to ta po stronie kierowcy, takie zmatowienie to najczęściej utleniony plastik od strony zewnętrznej, trzeba przeszlifować i najlepiej polakierować, ale jeśli ktoś jeździł bez dekli z tyłu jest możliwe że zabrudzona od środka ,bez rozklejenia ciężko wyczyścić dokładnie.
  3. Stawiam na uszkodzenie gładzi cylindra.Gdzieś ktoś pisał że auta z instalacją gazową osiągają normalne przebiegi, ma ktoś?
  4. Z tyłu auta masz dziurę - to pogmeraj palcem i jak będziesz mógł po ścianie pisać to znaczy że dpf-a brak.
  5. Tytus zlap za sztangę gruszki i zobacz czy plynnie chodzi w całym zakresie, bo możliwe że masz zapieczone kierownice w turbie.A jak tu będzie ok, to jak wyżej Andrzej pisał szczelność wężyków do gruchy (możesz ściągnąć i przy 3tyś.obr. przyłożyć palec czy zasysa) i grucha czy nie dziurawa.
  6. Przy jakich przebiegach wystąpiły awarie i czy soft był orginał czy po tuningu?
  7. Jak by był zapchany jakimś syfem to taki efekt mógłby mieć miejsce. To zmierz czas rozpędznia do np.130km/h i jak będą różnice to trzeba szukać dalej.
  8. Na czarnule to wosk trzeba kłaść i jest bajka, a dla leniucha to takie minimum szampon z woskiem.
  9. Zakladajc że przed wymianą auto jeździło prosto, to jedź do cwaniaka i powiedz żeby poprawił ,a jak nie to powiedz że jedziesz do innego warsztatu ,najlepiej serwisu i jeśli ustawią to obciążysz go kosztami.Masz jakiś wydruk z ustawienia zbierzności?
  10. Miałeś to samo , ale co konkretnie było naprawiane?
  11. I jak zechce wziąść to policzy taką amortyzację że ta akcja nie będzie miała sensu.
  12. Nie wiem czego użyłeś ,ale normalny(czytaj markowy) lakier samochodowy przeznaczony do refiniszu nadaje się do tego celu w 100%, nie matowieje ,nie żółknie i ma w sobie filtry uv.Jak by było tak jak piszesz - to nie było by czym przykryć białego solidu, to samo z jasnymi srebrami.
×
×
  • Utwórz nowe...