Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

krzychu73

Użytkownik
  • Zawartość

    697
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

32 Super

Samochód

  • Auto
    Scenic III,Yaris,T4
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    165000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. krzychu73

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Kaszkaj ciężki i żeby nim się sprawnie poruszać to trzeba cały czas gnieść, co pewnie przekłada się i na zużycie wszystkiego.
  2. Jak po trasach latał to zużycie auta jak połowa tego wokół komina i nie szkodzi wtedy wymiana oleju co 30 tyś.Ale cena wysoka. Jak to zdiagnozowałeś?
  3. To nie powiedział ile za to weźmie? Tylko jak byś zlecał to ze spasowaniem , policz części, robotę i będziesz wiedział.
  4. Jak przełożysz cały przodek to da radę, ale jeśli ją naprawiać to lepiej wkładaj części z polifta. Jeśli trzeba ćwiartkę wspawać to nie opłacalna sprawa, chyba że kolega myli pojęcia co to ćwiartka?
  5. Nie ma takich wskazań.Jak tuleje ok to według mnie lepiej wsadzić dobry sworzeń niż kiepski cały wahacz.
  6. Tak Autocom lub podobne pokazuje, jak jest to chwilowe to styki czujnika słabo łączą ,w m2 można było wykryć która sztuka ustawiając przeszkodę przed czujnikami po kolei, bo mimo błędu sprawne czujniki dają sygnał przez chwilkę, niesprawny nie.
  7. Nie w tym rzecz, co byś kupił, tylko w tym że jak nie kupisz nowego to tak naprawdę pewności nie ma, pomijając auta które się zna od nowości u rodziny lub znajomych.Mój znajomy ,stateczny człowiek zresztą, jak zmienia na nowe tak ok. co 3 lata ,to na poprzednie zawsze już ktoś czeka i te auta ogłoszeń nie widzą.
  8. Ostrożność też wymagana bo są tacy co na korektę przed każdym obowiązkowym przeglądem ,a później 3 latka sprzedają z 50 tys. na zegarze.
  9. krzychu73

    Ogólne Korozja pod maską

    Korodują bo jeżdżą całą zimę po obficie solonym.
  10. Jak nie ucieka to niestety gorzej ,może być uszczelka pod głowicą ,a najpierw należałoby by sprawdzić chłodniczkę egr.
  11. Pod tą listwą jest dół konsoli ,taka jakby wytłoczona kratka nadająca sztywność konsoli.
  12. A silniczek jest dobrze wpięty ,było kliknięcie? Działa Ci regulacja i jest po za zakresem? Czy nie działa?
×