Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krzychu73

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1057
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

62 Super

Samochód

  • Auto
    Mazda 5 II ,T4,A6
  • Silnik
    1.8 , 2.4d,2.0
  • Przebieg (tys.km)
    82,245,196

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja się obawiam że to uszkodzenie głowicy ,nie przez przegrzanie ale przez schłodzenie w wyniku dolewania wody.
  2. Jeżeli buda ok i akceptujesz auto, to nie kombinuj tylko rób w kolejności co ważniejsze. Meganka to jedno z tańszych w utrzymaniu aut, ewentualnie może rozważ zmianę mechanika skoro nie potrafi doprowadzić prostego autka do pełnej sprawności.Jakie objawy że sprzęgło do wymiany? rozrząd ile km i ile ma lat? tłumiki możesz pospawać odwleczesz wydatek, dziwne że te łożyska musisz 2 raz robić,chłodnica jak dziurawa to wyjścia nie ma.
  3. Ale brawo z tym silnikiem jeździ zdecydowanie lepiej niż m3 z 1.6 .Przejedź się kolego i zadecyduj czy chcesz nią jeździć, a i te fiaciki nie mają wcale takiej najgorszej blachy pewnie było coś robione po taniości ,a jak kupisz megi też taką to wcale nie będzie lepiej.
  4. Nie zawsze uszkodzenie głośnika to przerwa.
  5. Tomek widziałeś to na monitorze? Bo zabezpieczenie przeciw zwarciowe to posiada każdy sprzęt audio i nie sądzę żeby diagnostyka w megi była tak rozbudowana żeby pokazywała na której lini jest zwarcie- ale może jestem w błędzie.
  6. Chyba przekładałem kiedyś klosz z ph I do ph II i pasował także kształt lampy jest taki sam ,a różnica jest w zderzaku bo pod lampą w ph II jest lampa świateł dziennych lub zaślepka.
  7. Pasują z wersji 5-cio drzwiowych. Tak, bez problemu można przełożyć wszystko. Zawiasów nie ruszaj, same drzwi odkręcasz. Gołe drzwi są wszystkie takie same, jakbyś chciał kompletne bez przezbrajania to wtedy byś mósiał szukać po wyposażeniu.
  8. Według mnie nie ma co się napinać na konserwację elementów eksploatacyjnych, a lakierowanie powierzchni ciernych niewiadomym lakierem bez utwardzenia termicznego to błąd, drobinki lakieru w trakcie pierwszych hamowań mogą zakleić mikropory w klocku i gdyby doszło do ostrego hamowania będzie mniej wydajnie, dłużej i bardziej gorąco.Smarowanie piasty też nie jest uznawane za prawidłowe z uwagi na dużo większe obciążenie śrub.A ładnie pomalowany zacisk to oczywiście plus na estetykę.
  9. Pewnie chodzi o czop zwrotnicy. A co do tarcz to przepraszam jeśli takie same - nie sądziłem że 2.0 z turbem ma te cienkie żyletki.
  10. Po co nie na temat piszesz?
  11. Bo przy ledach pewnie nie jest istotny stan odbłyśnika soczewki ,a przy halogenach czy ksenonach jest to najistotniejszy element lampy i często w autach 5 letnich nadaje się do regeneracji.
  12. Nie wiem czym to próbowałeś odkręcać , ale używając markowej nasadki z kluczem 1/2 cala taka śróbka nie sprawia najmniejszego problemu.Najgorzej gdy kluczem z plasteliny nie trzyającym wymiaru lub z zabrudzonym otworem w śróbie próbujesz i niszczysz klucz i śróbe.
  13. Przez otwór w nakrętce spawa się pozostałość ukręconej śróby do nakrętki.
  14. Pierścień abs-u mósi Ci się obracać i komputer widzi że koło się ślizga.Może go uszkodziłeś podczas montażu ,powstało pęknięcie i nie zaciska się na przegubie, no chyba że tak się przyłożyłeś do czyszczenia z rdzy miejsca montażu że się nie trzyma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!