Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

qurapt

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III
  • Silnik
    1.2
  • Przebieg (tys.km)
    86000

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja już się poddałem w tamtym roku... Ale po odpięciu wtyczki od zaworu nie mam żadnych komunikatów na desce, żadnej różnicy w dynamice silnika nie zauważam. Koło wymieniałem jak hałasowało z 3 lata temu, zawór został stary.
  2. Tak, wyczyściłem gruszkę i przepłukałem ten "nowy". Wężyka już się nie zakłada, bo zastępuje go przecież ten 8200280347. Kolektora nie czyściłem, bo nie mogłem go wyciągnąć, mimo odkręcenia elementów podszybia. speedy9, a jak Ty wylałeś ten olej? Wyciągałeś kolektor na zewnątrz? Ja nie mogłem, bo ten odstojnik mi przeszkadzał.
  3. Witam. Wątek dawno nie aktualizowany, ale zaryzykuje. Po wymianie wężyka odmy na ten plastik 8200280347 dźwięki faktycznie ustały. Mam tylko mały problem. Po zapaleniu silnika i włączeniu ciepłego nawiewu w kabinie czuć dziwny zapach ( coś jak zapach nagaru, starych spalin ) Identyczny zapach miał ten używany plastikowy zawór odmy i to z nim łączę ten smród.
  4. Cześć madeco. Z tego co zrozumiałem, to chodziło o Scenica, a gość auta nie sprzedał. Mechanika nie znam na tyle, żeby go wypytywać o kogo chodziło. Ja mam też podejrzenia, że komp nie widzi mojego zaworu, bo w ogóle nie reaguje na odpięcie itp.
  5. Mechanik jest z Knurowa, ale z tego co wiem, to właściciel nadal tym autem jeździ, nie sprzedał go. Co do zamiennika elektrozaworu, to przeszukałem całe Google i nie spotkałem się z zamiennikiem ani do 1.6 ani 2.0. Jeśli takowy by był, to kupuje go od razu!
  6. Wczoraj byłem zmieniać olej i mechanik opowiadał mi, że był u niego klient wymienić KZFR. Wymienił mu rozrząd, koło i zawór elektromagnesu. Ale problem nie ustąpił. Cały czas pojawiał się błąd. Podobno zawór elektromagnesu nie miał komunikacji z komputerem... Szukali po kablach. P.S. jak już pisałem, mi żadne kontrolki nie świecą po odpięciu wtyczki od zaworu. Auto jeździ podobnie z podpiętą czy z odpięta wtyczką. Na wyższych obrotach jest OK. Dlatego zwracałem się z prośbą do forumowiczów, czy jest jakaś metoda sprawdzenia poprawności działania zaworu.
  7. Dzięki leelook za odpowiedź. Emocje opadały, więc zostawiłem temat w spokoju. Auto nie gaśnie, jeździ, więc nie ruszam, żeby nie pogorszyć. To, że dla komputera nie ma różnicy, czy czujnik jest czy go nie ma to dziwna sprawa. Mam tylko cichą nadzieję, że jednak coś tam elektrozawór pracuje, żeby było sparowanie koła, bo szkoda mi go. Pozdrawiam. P.S. może ktoś zerknąć na ten mój wyciek oleju Dzięki
  8. Witam. Mam nadzieję, że w dobrym miejscu piszę, bo przeczytałem prawie wszystkie tematy. Mam wyciek oleju w górnej, tylnej części silnika od strony rozrządu. Cieknie jakby spod tego ucha do wyjmowania silnika. Pasek raczej suchy. Najpierw myślałem, że to nieszczelność elektromagnesu faz, ale tam jest sucho. Zdemontowałem plastikowy kolektor dolotowy, ale pod nim nic nie było widać. W tamtym roku zmieniane było koło zmiennych faz, ale po wymianie nic nie ciekło. Zawór odmy ( grzybek ) czyściłem - i dalej jest wyciek. Zał. zdjęcia - może ktoś podpowie, bo nie mam pomysłu.
  9. 1) No właśnie, czy Clip w jakikolwiek sposób pokaże błędne działanie elektrozaworu? 2) Ktoś wcześniej wspominał, że po odłączeniu wtyczki elektrozaworu, wyświetla się błąd. Mi żadnego błędu nie pokazuje po jeździe bez podłączonego zaworu. 3) Kupiłem ( wg. sprzedawcy 100% sprawną ) używkę i po zamontowaniu nie zauważyłem różnicy. Sterowanie z komputera dochodzi do zaworu. Proszę o podpowiedz odnośnie tych 3 problemów. Dzięki.
  10. Przepraszam za błędy, pośpiech nie jest dobry... Sylwekdm dzięki za odpowiedź - teraz przynajmniej wiem, że elektromagnes nie działa poprawnie. Kzfr wymieniłem zaraz po zakupie auta, ale o czujniku nie wiedziałem. Pytałem handlarzy o ruch używanego czujnika, w odpowiedzi otrzymałem: "po podłączeniu pod akumulator następuje ruch posuwisto zwrotny". Czyli używki też są uszkodzone?
  11. Witam. Przeczytałem cały wątek + kilka innych i nie doszukałem się opisu pracy elektrozaworu po podłączeniu do aku "na sztywno" Mój zawór po podpięciu zasilania specyficznie "cyka" a tłoczek cały czas b. szybko pracuje. Czy tak powinien się zachowywać? Nie wiem dokładnie jakie napięcie daje komputer, ale wg mnie impuls z kompa powinien otwierać przepływ oleju ( przesunąć tłoczek ) a po odłączeniu zamknąć ( powrót tłoczka ). Nie znam nikogo z renówką, żeby sprawdzić jak działa ten elektromagnes po podpięciu do aku. Proszę o podpowiedź, jak wasz elektrozawór się zachowuje po podpięciu.
  12. qurapt

    Przywitaj się...

    Witam wszystkich! Mam Scenica II PhI 2.0 Pb+LPG w sumie od roku. Autko ogólnie fajne. Jednak pojawiają się małe usterki, dlatego będę potrzebował Waszej pomocy. Wcześniej miałem Xarę Picasso i tam nie trzeba było nic dłubać. Nie chcę się poddawac i zamierzam zawalczyć o sprawność mojego wozu! pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!