Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

pbet

Użytkownik
  • Zawartość

    3388
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

113 Super

4 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour Limited 2014
  • Silnik
    1.6 16V 110KM K4M
  • Przebieg (tys.km)
    78200

Ostatnio na profilu byli

2890 wyświetleń profilu
  1. @mrarek niby tak. Załączam kolejne ciekawe linki: 1) https://motocieslik.pl/nietypowe-zarowki/homologacja-e8-zarowkach-led-h7/ 2) Regulamin nr 37 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych 3) przygoda motocyklisty z homologacją
  2. To co narzuci UE musi być stosowane w każdym Państwie członkowskim ale każde Państwo ma też prawo do stosowania przepisów wewnętrznych. To jest głupie ale pewnie jakbyś mieszkał w Czechach i miał auto zarejestrowane w Czechach mógłbyś śmiało wsadzić to ustrojstwo w lampy (o ile mają taką samą homologację) i się nie przejmować policją.
  3. @unkas ale, że co? E8 to Czechy nie Polska. Sprzedawca wprowadza w błąd pisząc o "europejskiej" homologacji. https://www.was.eu/certyfikaty-i-homologacje.php
  4. @JakoTakoToIdzie nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi + No ale do rzeczy. Wrzucasz zdjęcie kartonu umieszczonego pod autem z widoczną plamką i pytasz skąd Ci może cieknąć płyn chłodniczy. No więc nikt nie ma takiego gadżetu: a i fusy z porannej kawy na niewiele się zdadzą. Skoro masz mokro na kartonie to masz mokro pod maską. W ten sposób namierzysz źródło wycieku i jeśli nie będziesz wiedział co to jest to wtedy wrzuć zdjęcie i ktoś postara Ci się pomóc. No chyba, że oczekujesz odpowiedzi w stylu "masz nieszczelny układ" bo nikt nic więcej Ci nie napisze, a źródeł wycieku może być mnóstwo.
  5. @Maks79 znasz ten komis? Możesz coś o nim powiedzieć?
  6. Dla niektórych, a w sumie dla większości handlarzy i części cwanych użytkowników prywatnych auto bezwypadkowe to nie takie które nie miało malowanych elementów czy szkody ale w których nikt nie ucierpiał z uszczerbkiem na zdrowiu powyżej 7 dni bo taka jest /o ile dobrze pamiętam/ definicja wypadku... Idąc tym tropem auto może być po dachowaniu, a jeśli nikomu nic się nie stało to będzie dalej w ocenie niektórych "bezwypadkowe". Nawet z jednego ASO w Katowicach jak szukałem usłyszałem, że egzemplarz którym byłem zainteresowany jest bezwypadkowy ale miał wymienianą maskę, malowany blotnik...
  7. @Wojtuq poinformowałeś sprzedawcę? Zrób to proszę. Ciekaw jestem odpowiedzi. Jeśli nie zmieni ogłoszenia trzeba gada podać na policję.
  8. pbet

    Megane III phIII Metaliczny dźwięk

    @Andrzej-2010 za studzenie turbiny w dieslu po jeździe też, a sam zalecasz :)
  9. pbet

    Megane III phIII Metaliczny dźwięk

    @coder chyba, że tak bo czytając post można było sobie wyobrazić, że hamujesz silnikiem schodząc do 1200 obrotów Co do toczenia się to pełna zgoda. W temacie obrotów na ssaniu - nauczyłem się z tym żyć i zanim ruszę czekam (żona też) aż auto zejdzie ze ssania
  10. pbet

    Ogólne Megane III aktywacja funkcji

    Nie ma doświetlania zakrętów ani możliwości włączenia takiej opcji. Kolega poczyta istniejące już tematy z tego zakresu.
  11. pbet

    Megane III phIII Metaliczny dźwięk

    Aż mnie ciarki przeszły... 1200 obrotów przy hamowaniu silnikiem? Przecież to go boli... męczy... dusi... To wolnossak a nie turbodiesel. Swoją drogą nawet diesla bym na takie obroty nie sprowadził.
  12. Możliwe zatem, iż zachodzące słońce będąc bardzo nisko nad horyzontem i świecące bardzo mocnym światłem (wręcz rażącym) prosto od czoła auta nie dostarcza wystarczającego natężenia dla świateł dziennych? Tak się dzieje u mnie tzn. często jest tak, że jest jeszcze widno ale już zapalają się mijania. Funkcje czujnika są bez zarzutu jeśli chodzi o włączanie/wyłączanie świateł mijania podczas korzystania z tuneli, zamkniętych parkingów czy przejazdów w ciemnym lesie.
×