Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

pbet

Użytkownik
  • Zawartość

    4964
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

211 Super

4 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour Limited 2014
  • Silnik
    1.6 16V 110KM K4M
  • Przebieg (tys.km)
    89,8

Ostatnio na profilu byli

4393 wyświetleń profilu
  1. Filtron to kupa? Świat staje na głowie. Cytat: FILTRON to marka filtracyjna firmy MANN+HUMMEL, która jest czołowym dostawcą oryginalnych filtrów dla największych koncernów motoryzacyjnych. MANN+HUMMEL jest światowym liderem w dziedzinie technologii filtracji.
  2. Ciekawe skąd zatem te 1.4h wpisane w kalkulację. Zapytam ale i tak wychodzi dużo więc zrobię to samo ale w zwykłym warsztacie.
  3. @deku a osprzętu nie ruszasz? Interwał ten sam. Mi ASO wyceniło rozrząd, osprzęt, pompę, płyn, KZFR + elektrozawór na 3231 zł. Trochę sporo. Robocizna 6,5h, 1164 zł.
  4. @Jottar używam do tego do czego chciałem czyli do odczytu błędów i podglądu parametrów kiedy potrzebuję. Od ręki i bez opłaty. To był jedyny cel mojego zakupu i nigdy nie miałem zamiaru eksperymentować. U mechaników naprawiam, a że oni także podłączają Clipa przy robocie to już inna sprawa. Swój post opieram na analizie listy zgodności Maxiecu z modułami / uprawnieniami w MIII (w moim roczniku i wersji) i kilkukrotniej korespondencji z tą firmą. Może coś zmienili. To było ponad rok temu.
  5. Szkoda kasy na Maxiecu do MIII. Analizowałem. Kasa w błoto, praktycznie zerowa funkcjonalność.
  6. Może Wrzuć skan jak wygląda taki raport od Renault. Nie mówimy oczywiście o fakturze.
  7. Byłeś kiedyś coś naprawić w ASO Renault? Nie dają papierów. Co najwyżej protokół z kontroli choć to rzadkość i fakturę. Jak robią na gwarancji czy z akcji serwisowej to nie dają kompletnie nic. Przynajmniej ja mam takie doświadczenia.
  8. @jasiostasio w fotel nie wciska wiele popularnych aut. Wszystkie diesle trochę ponad 100 KM, które objeździłem, nie wciskały. Teraz jeżdżę takim co to potrafi ale ma quatro, 550 niutków, 245 KM, 7,8 s do setki. Niebawem przesiadam się do mniejszego gabarytami autka 150 KM i 340 niutków, gdzie sprint do setki ma zajmować 8,6 s. Będzie czym depnąć ale nie przesadzajmy. Jak się dużo jeździ i sporo się widziało (w tym kilka kotar policyjnych i czarnych worków) to zaczyna się coraz bardziej doceniać płynność podróży i jej spokój zamiast ciągłej walki o przerwy między autami i wyprzedzanie.
×
×
  • Utwórz nowe...