Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

pbet

Użytkownik
  • Zawartość

    3097
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

100 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour Limited 2014
  • Silnik
    1.6 16V 110KM K4M
  • Przebieg (tys.km)
    75000

Ostatnio na profilu byli

2624 wyświetleń profilu
  1. A to prawda ale wynika raczej z przełożenia i momentu. Służbowym jadę 120 na tempomacie i obroty są na 6 jakoś około 2000, prywatnym w podobnej sytuacji blisko 3500. Wolnossąca benzyna przy takich oporach powietrza i obrotach 2000 mogłaby się bardzo męczyć.
  2. Ja bym rozumiał jakbyśmy pisali o 10-14 letnim MII czy nawet MIII ale nie o nowiutkim, świeżutkim MIV.
  3. Po pierwsze to uzupełnij informację czym było diagnozowane, a po drugie podaj kod błędu jaki miałeś. Może ktoś Ci udzieli odpowiedzi.
  4. @konwil powiem Ci, że 3000 u mnie jak często zmieniam biegi nie jest porównywalne z 3000 w moim służbowym turbodieslu. Diesel jest wyraźnie głośniejszy. W każdym razie nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem i roztaczać apokaliptycznych wizji tylko przejść do normalności i pamiętać aby nie doprowadzić do takiej sytuacji ponownie, a nawet jeśli mają być tego jakieś konsekwencje (w co wątpię) to przyjąć je po męsku na klatę gdy wystąpią i tyle. Oczywiście życzę by nie wystąpiły
  5. Nie przejmuj się. Na pocieszenie Ci powiem, że mój silnik ma blisko 4000 obrotów na 6-tym biegu przy 140 km/h i jakoś to znosi Co prawda diesla z turbo raczej bym tak nie wkręcił bo by wył wniebogłosy więc podobnie jak przedmówca niezbyt wierzę, że nie słyszałeś no chyba, że muza byłaby faktycznie bardzo głośno. Najważniejsze, że silnik nie był wtedy zimny (mam nadzieję) i że odpowiednio wystudziłeś turbo po takiej jeździe. Sprawdzaj okresowo poziom oleju / płynu chłodniczego i ciesz się dalej autem.
  6. pbet

    Cud nad Wisłą

    Jeden z moich ulubionych aktorów. Filmy akcji z jego udziałem jak "Krocząc wśród cieni", czy cała seria "Uprowadzonej" wymiatają.
  7. A ja odpowiedziałem na Twój post o zakładaniu folii, nie o lakierowaniu
  8. Takiego które było robione w porządnym studiu za porządny piniądz? Nie Idąc za postem wyżej też bym był za tym aby popuścić wodze fantazji i zrobić coś fajnego z gustem. Biały fajnie wygląda, od jakiegoś czasu jest znowu modny. Tato ma Rio clear white z pakietem stylistycznym (chromy, ciemne szyby i srebrny felunek 16", który przy tak niewielkiej bryle wygląda na duży) i jest czym oko nacieszyć. Jakby miało jeszcze czarny dach i lusterka w czarnym połysku też by fajnie wyglądało. Ważne żeby nie przesadzić.
  9. Jak Ci kiera drży przy większych prędkościach to najpierw sprawdź wyważenie kół. Przebieg masz jak w profilu czyli 75 tysi? Jeśli tak to co najwyżej klocki powinieneś mieć do wymiany ale dużo zależy od Twojego stylu jazdy.
  10. Pewnie podobnie by policzył jakiś dobry lakiernik nie po znajomości. Pytanie co lepsze. Dla każdego będzie coś innego.
  11. Niestety niebieska jest już nieaktualna więc bardzo prawdopodobne, że ktoś się naciął. Może zawita niebawem w nasze skromne progi. Jeśli tak to oby nie znalazł tego zdjęcia kilka postów wyżej
  12. Mi całkiem niedawno pewien magik podłączył Consult'a bo diagnozował przede mną Nissana i nie chciało mu się iść po dedykowaną sondę ale w kompie odpalił Clipa. Pytam go "to Consult? -> tak -> a to tak można? -> można". No i diagnozował sobie jakby nigdy nic.
  13. pbet

    Megane III phII Spalanie Megane (2014) 1.6 16V 110 KM

    Coś sugerujesz w moim kierunku? Dodajmy, że od września do czerwca przez 5 dni w tygodniu ale znaczną część całkowitego przebiegu stanowi trasa i trasa mieszana. I nie do końca niedogrzane bo się praktycznie zawsze grzeje do pierwszego kwadracika na wolnych przed odjazdem by po dojechaniu na miejsce większy kwadracik był obecny.
  14. pbet

    Megane III phII Spalanie Megane (2014) 1.6 16V 110 KM

    Wydaje mi się, że tak ten silnik stricte w mieście może łykać. Szczególnie że producent deklaruje: cykl miejski 9,4 / pozamiejski 5,5 / mieszany 6,9 (l/100 km).
  15. Czyli gwarancja do bramy, a dalej się nie znamy Kolega @sadisticescape @dorota4i nie wie, że posiadać może tylko jedno konto?
×