Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pbet

Użytkownik
  • Zawartość

    5006
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

217 Super

4 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour Limited 2014
  • Silnik
    1.6 16V 110KM K4M
  • Przebieg (tys.km)
    92,5

Ostatnio na profilu byli

4711 wyświetleń profilu
  1. @Sarna1 po nagrzaniu nie patrzę ale dzięki za cynk. Rzucę okiem z ciekawości gdy będzie ku temu okazja.
  2. A nie prawda. Z racji tego, że od jakiegoś czasu jeżdżę Skodą to mogę coś powiedzieć. Grupa VAG wrzuca na zegary podgląd na temperaturę oleju. Obserwuję sobie ją dość często, szczególnie rano, w korelacji że wskaźnikiem temp. cieczy. Temperatura robocza diesla 2.0 wynosi około 94-95 stopni i osiągana jest dużo później niż 90 stopni na cieczy. Gdy temp. cieczy ma 50-75% wskaźnika wskakuje 50 stopni temp. oleju. Gdy ciecz ma już 90, olej dopiero jakieś 70 parę. Temperaturę roboczą (przy jeździe w trasie) silnik ten osiąga po przejechaniu dobrych 15 km. Wracając do Renault kiedyś robiłem testy z ELMem i temperaturą. Jak kolega chce zobaczyć to musi poszukać. Były dość dokładne.
  3. Wszystko najlepiej kupować nowe. Z tym, że na nowe auta akurat nie wszystkich stać mimo ogólnie panującego "dobrobytu" dobrej zmiany.
  4. Ale po co. Wtedy jak nagrzeje opony to będzie 2.6/2.7. Fakt, że robi się co raz zimniej więc to będzie spadać i z 2.4 za niedługo będzie 2.3 albo nawet 2.2. Rozumiem, że: To jest wynik rano z komputera oraz kompresora na zimnych oponach. Próbowałeś zrobić przywracanie wartości ciśnienia odniesienia?
  5. Tylko nie zrażaj się do Megane. To fajne auta. Powodzenia w dalszych poszukiwaniach. Sugeruję sprawdzanie aut przed zakupem w ASO. @Kaasi1 podaj VIN tego egzemplarza i link do oferty. Ku przestrodze dla innych forumowiczów.
  6. Jeśli potwierdzą się te przypuszczenia to z tego co pamiętam wymiana rozrządu w 1.4 Tce to nie jest tania impreza. Ja bym takie auto spróbował oddać z uwagi na udowodnione ukrywanie usterki czyli sprzedający z premedytacją zataił ją przed Tobą. Cholera wie jaka jeszcze mina tam się czai. Jeśli masz dowody to nie powinien robić problemów. Jak będzie robił i się jednak zdecydujesz to nie będzie łatwa droga. Jak długo poprzedni właściciel był w posiadaniu tego auta?
  7. Pozbądź się wilgoci pomagając sobie suszarką do włosów. Później "jeździć, obserwować". U mnie po takim zabiegu wilgoć nie powróciła.
  8. Auto kupione od osoby prywatnej czy od handlarza? Umowa prywatna, faktura? Jeśli faktura to VAT-marża czy 23%? Czy pełna kwota zapłacona widnieje na umówie lub fakturze? To by wskazywało na duże prawdopodobieństwo, że usterka była już w aucie w momencie kupna i przed sprzedażą została skasowana. Ewentualnie przykry zbieg okoliczności.
  9. Tylko pamiętaj, że prąd będzie żarło więc aku miej naładowany. P.s. zrezygnuj z tych ozdobników w formie pogrubień. Nikt ich tutaj nie używa
  10. Karta w slot, bieg (obojętnie jaki ale najlepiej 1), hamulec i trzymaj start przez 5 sekund. Nie wciskaj sprzęgła. Auto nie powinno chcieć odpalić, a powinno odblokować kierę. Czy będziesz miał wspomaganie zobaczysz.
  11. Ja w innej sprawie. Dzisiaj zmieniłem koła na zimowe. Lato zamiast zostawiać w "hotelu" zabrałem ze sobą i koła wylądowały w bagażniku. Po wyjeździe że stanowiska widoczne było ciśnienie na zegarach. Chyba jeszcze zapamiętane z letnich opon. Chwila jazdy i pomarańczowe "skontroluj czujniki ciśnienia", migająca kontrolka opony i serwis. Po czasie kontrolka przestała migać tylko paliła się ciągle. Przejechałem tak około 35-40 km. Zgasiłem auto, chwilę postało, kilka razy je zamykałem i otwierałem w między czasie. Odpalam, i widzę "skontroluj...", serwis, kontrolka miga. Przejechałem kilka km, poszedłem do paczkomatu (auto zostawiłem na chodzie z żoną w środku), wracam po chwili i na desce nic pomarańczowego, komp wskazuje ciśnienie. Także wychodzi ma to, że programowanie nie odbywa się w trybie ciągłym.
×
×
  • Utwórz nowe...