Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jakipan

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    brak
  • Silnik
    brak
  • Przebieg (tys.km)
    brak

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tylko auto uziemione wtedy co? Świateł kierunków nie włączysz, skręcać się da? :(
  2. Szkoda, że tak daleko mam ;) Ewentualnie wysyłka pewnie ale nie mam narzędzi żeby to zmontować. Jakaś lutownica pewnie itd.
  3. Przed chwila wymieniłem samą taśmę za 140zł z montażem w Jeleniej Górze. Problemów brak, zobaczymy co będzie dalej. Polecam ;) Dodano: 03 sie 2015 - 14:41 Nie polecam wymiany u tego pana z Jeleniej Góry. Taśma zerwała się po 2,5 miesiąca. Niby daje gwarancję 3 miesiące ale to ściema. 3 tygodnie się zdzwanialiśmy ciągłe zbywanie, miało ostatecznie dojść do wymiany ale w tym dniu już ode mnie telefonu nie odbierał :) Na allegro za 85zł -> link Aukcja allegro Jelenia Gora 85zl
  4. U mnie było coś podobnego przy ruszaniu, takie "drdrdrdrdr". Ustało po wymianie wysprzęglika. Koszt -700zł :/
  5. U mnie cały czas nawet jak było ok coś słychać pod kierownicą gdy się mocniej skręcało, ciężko opisać dźwięk. Może obcieranie, terkotanie nie wiem ciężko opisać :P Gdy mam skręcone koła w prawo wszystko działa, gaszę auto wyciągam kartę, kierownica się blokuje. Koła prosto albo w lewo komunikat lenkradsperre defekt czyli usterka blokady kierownicy i gdy gaszę auto wyciągam kartę kierownica się nie blokuje.
  6. Czytając forum wydaje mi się, że to taśma poduszki jest uszkodzona. Objawy: Przy skręcaniu mocno w prawo wszystko działa. Prosto lub w lewo i wyświetla się kontrolka poduszki, przestaje działać blokada kierownicy, wyświetla się napis znaczący po polsku Defekt blokady kierownicy, zamki się otwierają. Skręcę mocno w prawo znowu wszystko działa jak należy. Czytałem, że możliwa jest wymiana samej taśmy prawda to? Na allegro i szrotach sprzedają raczej w komplecie z przełącznikami i tu się pojawia pytanie. Nie mam tempomatu ale mam sterowanie radiem z manetki za kierownicą. Chciałbym aby to zostało, a większość kompletów jest bez tego. Da się to jakoś przełożyć czy taśmę z dobrego kompletu do siebie włożyć? Domyślam się, że jak oddam do mechanika to mało któremu będzie się chciało bawić w wyciąganie taśmy i jej układanie tylko będą woleli całość wymienić.
  7. Ten wzrost do 1,5k mnie zastanowił bo nigdy tak wysoko nie podnosiło się. Ale może faktycznie bo prawie cały rok na klimie jeździłem.
  8. Po włączeniu klimy manualnej sprężarka chyba startuje bo obroty wzrastają do 1k, ale nie wieje zimnym. Czasami jak pojeżdżę i się zatrzymam obroty wzrastają do 1,5k i wieje zimne. O co chodzi? :blink: Megane II phI 2.0 benz.
  9. Auto postało trochę i dzisiaj jechałem do mechanika sprzęgło prawie normalnie działało było trochę miękkie, nie zapadało się. Mechanik dzisiaj nie miał czasu, powiedział, że to wina pompy. Wracając sprzęgło znowu zaczęło się zapadać, można podnieść do góry ale to nic nie daje, nie wysprzęgla. Podczas jazdy zaczął migać komunikat STOP a jak się zatrzymałem zapalił się na stałe.Zobaczymy jak jutro oddam auto czy to na pewno tylko pompa. Poczytałem o tym Stop plus ręczny idę zobaczyć czy mechanik dobrze dokręcił korek... Korek zakręcony, sucho. Klocki trochę piszczą nie mam jak sprawdzić bo stalówki są założone. Podłączyłem elm i ku mojemu zdziwieniu stop oznacza: P0304 Cylinder 4 Misfire Detected :blink: Silnik chodzi równo, przyspieszał normalnie. Ten stop zapalił się podczas ruszania bez sprzęgła tzn. wyłączyłem silnik wrzuciłem jedynkę i ruszyłem z rozrusznika. Błędu nie mogę skasować prostymi aplikacjami. Może później spróbuje coś na laptopa zainstalować lepszego. Robiłem tak w starszych autach i bez problemu ale megi jest trochę bardziej skomplikowana... Mogłem coś zepsuć tym ruszaniem czy wywaliło błąd, którego nie ma? Autem mogę jutro toczyć się do mechanika czy lepiej go holować? Odebrałem autko, awaria - wysprzęglik koszt 700zł. Błędy same zniknęły.
  10. Miasto 10,5-11 l Trasa 7,5 l Długa trasa tempo emeryt 6 l
  11. Ok 700zł naprawa wysprzęglika? A gdzie ten przewód się znajduje jakbyś mógł mnie jakoś naprowadzić? Wszystko zabudowane silnik duży niewiele widać :(
  12. Megane II phI 2.0 benz. 135km Od początku gdy ją kupiłem sprzęgło brało na samej górze, wciśnięcie sprzęgła na ok 3cm i pełne wysprzęglenie. Nigdy nie śmierdziało, nic się nie ślizgało. Przy powolnej jeździe na pół sprzęgle, na pierwszym biegu, lekko skrzynia (tak mi się wydaję, że to ze skrzynia) wyje. Dzisiaj jeździło mi się jak zwykle, nic nowego nie zauważyłem. Zatrzymałem się na 15min na parkingu cofam i bum pedał sprzęgła w podłodze. Podniosłem go do góry znowu opadł, kolejny raz tym razem został w górze ale bardzo słabo wysprzęgla, biegi da się zmieniać ale szarpie, pedał chodzi bardzo lekko. Doturlałem się do domu, próbowałem pompować pedałem ale nic nie pomaga, jest w górze słabo wysprzęgla, czasami zostanie na dole, ale da się go podnieść i jest znowu w górze. Sprawdziłem płyn hamulcowy - jest. Wycieków nie zaobserwowałem, w miejscu gdzie parkowałem plamy tam gdzie miałem silnik ale nie wiem czy moje bo wróciłem innym autem sprawdzić, mogło wyschnąć. Szykować już grube pieniądze czy może coś z samym pedałem?
  13. W poniedziałek będę mieć dostęp do kanału to sprawdzę i sprawdzę tez wydech bo coś zaczęło czasami spalinami w kabinie dawać i chyba auto głośniej chodzi. Do clipa nie mam niestety dostępu.
  14. Witam Mam megane II phI 2.0 benzyna 2002r Około 2 tyg. temu wyskoczył check engine + service, próbowałem skasować go odpinając akumulator na kilka minut, nie pomogło. Pojechałem do elektryka żeby sprawdził co to za błąd, podłączył pod komputer wyszło, że sonda lambda nr 1, błędu nie mógł skasować. Elektryk wymienił mi ją na używaną, błędu nie było. Pojeździłem autem z 2tyg. i znowu check + service. Kupiłem elm bluetooth pokazuje P0136 O2 Sensor Circuit Malfuncton (bank 1 sensor 2). Według tego co wyczytałem to druga sonda lambda. Nie można go skasować, świeci się na stałe. Może zrobiłem błąd kupując używaną sondę tylko, że wg obdII chodzi tym razem o sondę nr 2. Auto czasami po odpaleniu zgaśnie ale bardzo rzadko, albo obroty lekko zafalują. Nie czuję żeby osiągi spadły albo spalanie wzrosło. Co robić dalej? Mechanik czy mogę coś samodzielnie zrobić?
  15. Witam! Zastanawiam się nad kupnem meg2 :) Znalazłem w okolicy ładnie wyglądające na zdjęciach autko. <><><><><><><><><><>><><><><> link: http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-super-stan-swiss-car-C31281252.html <><><><><><><><><><>><><><><> Jak Waszym zdaniem się prezentuje, wszystkie elementy są zgodne z tym modelem? <><><><><><><><><><>><><><><> Silnik 2.0 ma jakieś wady oprócz spalania;)? Jak z czesciami do meganki, sa jakies naprawy przekraczajace 1000zl? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.9 - Enter Aston76 Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76
×
×
  • Utwórz nowe...