Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Lelupi

Użytkownik
  • Zawartość

    1094
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

58 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III / Coupe III
  • Silnik
    1600 / 1200
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Cicho! Nie tak głośno, moje auta o tym usłyszą i dopiero będę miał problem.
  2. 15 mm to ciężko trafić nowy klocek z taką okładziną więc coś jest nie tak. Na serwisy w takich przypadkach trzeba brać poprawkę. Zakładają, że auto pojawi się na następny przegląd po olejnych 30 tyś, kilometrów. Dlatego dosyć asekuracyjnie zalecają wymianę na nowe.
  3. Jeżeli nic nie zmienili w tym modelu, pozostaje tylko regulacja na drążkach. Kierownica na wał "wchodzi" tylko w jednym położeniu.
  4. Lelupi

    Ogólne Cena wymiany rozrządu

    Wiele zależy od renomy, obłożenia pracą oraz położenia geograficznego zakładu. Ceny robocizny za wymianę rozrządu wraz z pompą zaczynają się od 250 zł.
  5. Kołpaki na felgi tzw strukturalne, niestety nie będą pasować na klasyczne, pełne felgi stalowe.
  6. Lelupi

    Megane III phI Dwa korki oleju?

    Gdyby producent tego nie przewidział, pozostawiłby rozwiązanie znane ze starych wersji silnika 1600, czyli klasyczny bagnet z korkiem fi 10 mm.
  7. Lelupi

    Megane III phI Dwa korki oleju?

    Czyli de facto, są dwa wlewy-korki oleju w tym silniku. Jak się uprzesz, będziesz wlewał, tym od bagnetu, nic mu nie będzie.
  8. Płyn Renault type D właśnie jest takiego koloru. W objętości butelki wydaje się taki fluo żółto-zielony, a w układzie wygląda na żółty.
  9. Nie, nie ma żadnych elementów gumowych. Nie wpływa na sztywność mocowania koła. Jest to połączenie na ściśle spasowanych stożkach. Zresztą, o czym tu rozmawiamy, to nie motosport... To nie jest śruba z podkładką pływającą. Jest to całkiem inne rozwiązanie, stosowane w całkowicie innym celu!
  10. Element ruchomy na śrubie, jest po to aby nie uszkadzać gniazda śruby w feldze. Zdania co do potrzeby stosowania tego rozwiązania są mocno podzielone. W każdym Renault, jakie posiadałem, posiadam, mając felgi fabryczne aluminiowe, miałem śruby z ruchomym pierścieniem, a dodatkowo w bagażniku zwykłe śruby do zapasu.( tak dostarczył producent auta)
  11. Z zapytaniem zwrócić się najlepiej bezpośrednio do gwaranta. Zdarza się, że takie usługi można wykonać przez salon, zlecają taką usługę firmie zewnętrznej, lub polecają konkretną renomowaną firmę.
  12. Wszystko zależy od salonu, mają terminy i harmonogramy odbiorów aut. To nie telewizor, który bierzesz z półki. Ale jest szansa na załatwienie w jeden dzień. Ja tak kupiłem ostatnie auto. Kupiłem w salonie odległym od miejsca zamieszkania około 70 kilometrów. Wracając z trasy rano oglądałem, w południe zdecydowałem się i formalności załatwiłem przez internet. Dokumenty potrzebne do rejestracji dostarczył goniec z salonu, następnie rejestracja i ubezpieczenie. Pod wieczór wyjechałem z salonu. Decyzja była szybka, bo w zasadzie wiedziałem już co chcę, auto akurat stało gotowe jako pokazowe w salonie, cena odpowiadała... Ale za każdym poprzednim czekałem, nawet kilka miesięcy na dostawę, a za samym odbiorem kilka dni. Kiedyś auto było już przygotowane do odbioru, ale dwa tygodnie czekałem za kartą pojazdu.
  13. Lelupi

    Megane III phI Uszkodzona głowica i wałek

    Podstawowe pytanie, jak udowodnisz, że poprzedni właściciel wiedział o "ukrytej wadzie", o faktycznym złym stanie pojazdu? Moja rada, odstawić emocje, naprawiać na własny koszt i cieszyć się z używania pojazdu. Boli, wiem, że boli. Cóż takie życie. Możesz też skalkulować koszty naprawy do wartości pojazdu i ewentualnie auto sprzedać w takim stanie jak jest. Ktoś kupi, naprawi za grosze i auto wróci na rynek już jako "igielka".
  14. To nie tylko problem w Renault, w pewnych rocznikach w Audi klawisze radia, klimatronika obłaziły na potęgę. Powodem są nie tyle paznokcie, co pot z dłoni. Znam przypadki kiedy panel radia zszedł w pierwszym roku eksploatacji pojazdu. Olejki eteryczne, zawarte w "zapachach" uszkodzą praktycznie każde tworzywo sztuczne. Kacper69 jakie naklejki z panelu radia odpadają?
  15. Ale daszek nad zegarami w Megane 2 w oryginale jest matowy, chyba, że ktoś wysmarował jakimś specyfikiem.
×