Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lelupi

Użytkownik
  • Zawartość

    1287
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

83 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III / Coupe III
  • Silnik
    1600 / 1200
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pomijając już waszą "ciekawą" dyskusję, to tarcze z takim biciem nadają się tylko na śmietnik lub do reklamacji! Maksymalne dopuszczalne bicie boczne, tarczy hamulcowej zmierzone 1 cm od krawędzi zewnętrznej, nie może przekraczać 0,05mm,a maksymalne dopuszczalne bicie piasty koła nie może przekraczać 0,02mm. Nic i żaden klocek tego nie "niweluje".
  2. W Megane 2 ph.1 - w jednej miałem Michelin Energy Saver, a drugiej miałem coś z Continental. Nie pamiętam niestety modelu. Taki sam model Michelin miałem też w Lagunie 1. W Megane 2 ph.2 na felgi 17 calowe fabrycznie miałem Continental ContiPremiumContact ??? Jak masz papiery od zakupu auta, w któryś kiedyś podawano na jakich oponach auto opuściło fabrykę.
  3. Mała poprawka, stary czynnik tanieje, jeszcze niedawno nawet 2 tyś, za butlę wołano.
  4. Opłaca, opłaca tym bardziej, że R134A można kupić dużo poniżej 700 zł za butle 12 kg.
  5. Oba dobrej jakości, załóż ten z tych dwóch, który bardziej dostępny, tańszy, podoba się...
  6. Czy to jest właściwy rozrusznik do tego auta? Kto dobierał? Nie powinien być model S3008 ewentualnie PR (regenerowany)?
  7. A masz może stare świece sprzed wymiany? Może wyreguluj szczelinę na 0,8 mm i podmień. Ten silnik coś nie lubi NGK niby "gazowych".
  8. Quentin88 poczytaj trochę o działaniu systemu ASR. Aby przyhamować dane koło, musi ono wpierw zerwać przyczepność. To dosyć prosty układ.
  9. Tak jak napisałeś w specyfikacji i kolorze. Posiada barwę dokładnie taką jak Glaceol RX type D, czyli żółty opalizujący na zielono.
  10. Wystarczy przeczytać ten temat od początku, jest napisane wszystko na ten temat. xxxLukaszxxx to jest dokładnie ten sam płyn type "D" w butelce opalizuje zielonkawo, w zbiorniczku wyrównawczym wygląda na żółty. W sumie to możesz dolać każdy jeden, w tej ilości to i tak barwa zginie. Jak nie ma nic w tej specyfikacji? A Febi 26581, a SWAG 60 92 6581
  11. Może wpierw wyjąć czujnik, ogrzewać np dłonią i obserwować odczyty. Miałem w ręce ten czujnik, przewody są na stałe.
  12. Nie tylko ASO, szukaj w Autopartner, Intercars itp. To trzeba po Vin sprawdzić. Nie mam z domu dostępu do katalogu Renault(są płatne). Bo są jeszcze dostępne 277239472R z zamiennikiem VALEO 508793.
×
×
  • Utwórz nowe...