Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Lelupi

Użytkownik
  • Zawartość

    1137
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

61 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III / Coupe III
  • Silnik
    1600 / 1200
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. W bazie jest zapisana każda wizyta i czynności wykonane kiedy auto pojawiało się w każdym ASO, polskim i zagranicznym. Chyba, że auto bywało u partnera Renault, "luźniej" związanego z importerem, za granicą zdarzają się takie serwisy. Tylko, po RODO są pewne problemy z udostępnieniem przyszłemu właścicielowi pojazdu. Wiem, że są problemy z uzyskaniem tych danych nawet po zakupie auta. Wiele zależy od osób pracujących na serwisie, interpretacji przepisów, dobrych chęci...
  2. Jeżeli zachodzi potrzeba, w upały praktycznie zawsze, w trybie auto, układ sam zamyka dopływ świeżego powietrza do kabiny.
  3. Wiesz, forum skupia raczej tych nieszczęśliwych... Jeżeli auto jeździ, nie sprawia kłopotów, raczej nie szukasz pomocy na forum.
  4. Sprawdź też, pewnie już sprawdziłeś, cały moduł, przełączników zespolonych po stronie kierowcy, łącznie z kostkami. Pomierz też same przełączniki. W syna M2 miałem dosyć mocno zaśniedziałe kostki przełączników, tak, że wytworzyły się "zielone" mostki.
  5. Fabryczne felgi aluminiowe (Kaleido(paskudne) i Akihiro Black) przykręcone na śruby z podkładką, a w bagażniku do stalowego zapasu dołączone w woreczku z logiem, 5 śrub bez kołnierza. Tak moje auta wyjechały fabryki. Pewnie zależy to od poziomu wyposażenia auta. Bo wiem, że nie wszystkie Megane tak miały. A może dlatego, że "koło zapas" kupiłem jako opcja dodatkowa. Do Lexusa, zamawiając koło na zapas, też dostałem stałe stożki, a w aucie fabrycznie są z podkładkami. Jako, że koszt niewielki, na zimę kupiłem zestaw śrub Febi. Nie kaleczę gniazda śruby. Nie będzie problemu z odkręceniem.( to w zasadzie pomijalne przy dwukrotnej zmianie kół w ciągu roku) Generalnie tak powinno być. Tak miałem zawsze i w każdym aucie, którym posiadałem felgi aluminiowe. Na zwykłych śrubach, koło też nie odpadnie.
  6. Uwierz mi, mimo tych wszystkich zabiegów i tak pozostajesz jednym z wielu... klientem nr 123440.
  7. Grubość linki jest tutaj bez znaczenia i o żadnym "uginaniu" linek nie może być mowy. Linka oraz pancerz w którym pracuje jest elastyczny. Przy prawidłowo dobranej długości nie powinien pracować w linii prostej łączącej obydwa mechanizmy. Poszukaj w necie jak pracuje układ linka-pancerz a zrozumiesz jak działa.
  8. Należy też mieć na uwadze, że na forum zagląda też niewielki odsetek posiadaczy M4 i są to przeważnie tylko właściciele aut mających jakieś problemy z autem. Tak było z każdą generacją Megane. Kiedy kupiłem na początku w 2003 roku Megane 2, czytając fora, złapałem się za głowę, kuźwa co ja kupiłem... Jeździło jako drugie auto w domu, osiem lat ponad 200 tyś km bez problemu, z przeglądami w ASO co 30 tyś kilometrów.
  9. A może lepiej tak : https://auto-spinka.pl/pl/c/Renault/5371 https://www.spinkisamochodowe.pl/katalog-cat1.html
  10. Drążek ze skrzynią biegów połączony jest za pomocą elastycznych linek biegnących w elastycznych pancerzach. Więc zależność między ruchami skrzyni a ruchami drążka jest bardzo minimalna. W praktyce na niektórych biegach występują minimalne ruchy drążka przy przyspieszaniu bądź hamowaniu silnikiem. Można sprawdzić jak poprowadzono pancerz, czy się gdzieś nie opiera, czy dobrze "leży". Można też, jeżeli jest możliwość regulacji, sprawdzić samą regulację, ale jeżeli biegi wchodzą prawidłowo, nie wiem czy jest sens.
  11. No to pojechałeś. Ten 'No Name" jak piszesz produkuje części motoryzacyjne od 1949 roku. Są modele gdzie większość podzespołów, a często cała elektryka jest od Denso. Więcej tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Denso
  12. No właśnie, przez to, że mapy w naszym pięknym kraju można było ukraść, aktualizacje mamy jakie mamy. Punkty Poi możesz sam "dograć" ile dusza zapragnie. Są bezpłatne oraz płatne, udostępniane bazy tworzone przez hobbystów.
  13. Zauważyłeś jakiego modelu oraz jakiego silnika dotyczył temat?
  14. Bizongod, zapraszam na forum prawne, tam wszystkiego się dowiesz, bo na razie Ty tworzysz mity i legendy miejskie, pogłębiasz ciemnogród. Ale mam do ciebie pytanie. Kto po zastosowaniu retrofita led w reflektorze homologowanym dla żarnikowego h7 może potwierdzić, że całość spełnia założone warunki techniczne homologacji? Możesz poprzeć stosownym paragrafem? Bo Twoja analiza leda z allegro na zasadzie: zakładając, przyjmijmy, hmmm, to jest, zresztą sam wiesz do czego. Tutaj warto poczytać: http://www.infor.pl/download/site/pl/oj/2010/l_297/l_29720101113pl00010182.pdf Co do Twojego pytania o reflektor. Tak każdy następny reflektor montowany w aucie, może być dowolnego producenta, ale musi posiadać homologacje i stosowne oznaczenia. Czy ja mam déjà vu czy widziałem już gdzieś Toje wpisy na ten temat?
  15. Rozumiem, że takie temperatury zanotowałeś w cieniu i panowały większą część dnia, oczywiście spowodowały wygrzanie auta, że "kierownicy nie szło złapać. " W tym roku nawet nad j. Gardą trochę bardziej na południu Europy było i jest jeszcze niestety zimno.
×
×
  • Utwórz nowe...