Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Lelupi

Użytkownik
  • Zawartość

    1214
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

71 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III / Coupe III
  • Silnik
    1600 / 1200
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No niestety, tak jest, nie ma się co dziwić. Przy zakupie nowego auta zawsze jest taniej, bo pakiet, bo promocja, bo odliczą zniżki specjalne. Potem im auto starsze, do pewnego go momentu, będziesz płacił więcej. Sprawdź też, tam gdzie kupiłeś auto.
  2. Tuborg to taka firma bez firmy. Biorą od wielu dostawców, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że będzie wyprodukowany w Mielcu przez Autopart. Pytasz jaki z tych trzech? Z tych trzech to jak najświeższy, w tej półce trwałość będzie taka sama .
  3. Wbrew temu co niektórym się wydaje, silnik 1600 "zagrzewa" się bardzo szybko, znacznie szybciej niż 1200.
  4. Czy wszyscy piszecie oby na pewno o tym samym? Myślę, że ktoś ma na myśli "samounoszenie" klapy bagażnika za pomocą pilota-karty auta, a ktoś inny odblokowanie zamka bagażnika za pomocą karty-pilota następnie odblokowanie ręcznie za pomocą przycisku na klapie i podniesienie ręczne.
  5. To powąchaj ze zbiorniczka wyrównawczego, czy to co czujesz w aucie trąci tym zapachem?
  6. Zapominacie też o jednej sprawie, obecnie dostępne akumulatory to konstrukcje niestety całkowicie inne niż kilka, kilkadziesiąt lat temu. Wystarczy w rękę chwycić. O wiele delikatniejsze płyty, często z siatki, nie osiągające już takiej legendarnej trwałości. Są też dużo mniej odporne na pracę w górnych granicznych wartościach prądów i napięć a przez to dużo mniej odporne na błędy konserwacji. Dlatego w rękach przeciętego użytkownika, do obsługi obecnych konstrukcji akumulatorów mikroprocesorowa ładowarka jest bezpieczniejsza niż klasyczny prostownik.
  7. W złamanie nie, ale w pęknięcie jak najbardziej.
  8. Proszę podpowiedzcie, jak robicie takie średnie i to jeszcze na tak długich dystansach?
  9. Ściszy inne dzwięki ostrzeżeń, lepiej w menu nawigacji wyłączyć konkretne, które są zbędne.
  10. Auto ma nawigację. Tam szukaj źródła dźwięku. Jest ustawione jakieś ostrzeżenie, przekroczenia prędkości, radaru na poboczu, w sumie może być wszystkiego.
  11. Myślę, że nie warto przypominać sobie tych tematów-dotyczyły silnika 1,2 Tce, a to zupełnie inna konstrukcja z całkowicie odmiennymi wymaganiami!
  12. Niestety, jest to prawda. Ten silnik mocno nie lubi olejów 0w, temat ogólnie znany. Oprócz problemów z prawidłową pracą zaworu sterującego KZFR dopiszę głośną pracę popychaczy zaworowych.
  13. Jeżeli zimą nie ma siły psiknąć na szybę, to znaczy, że nie potrafisz wyregulować dysz, albo masz uszkodzoną pompkę. Owszem, wydajność pompki mogła być większa, ale z dyszami mgłowymi jest już dużo lepiej.
  14. Ty piszesz o spalaniu chwilowym, a koledzy o spalaniu średnim.
  15. To może spuentuje całą powyższą dyskusję. Czy Insaimz zauważył, że temat dotyczył zakupu auta używanego, więc różnice w cenie zakupu auta benzyna a diesel są praktycznie pomijalne. Nie każdy, stawia takie kalkulacje przy zakupie auta na pierwszym miejscu. Dla wielu kupujących ważne są całkowicie inne czynniki wpływające na decyzje zakupu.
×
×
  • Utwórz nowe...