Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1628
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

132 Super

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

2682 wyświetleń profilu
  1. Właśnie o tym miałem napisać ;) To nic nie kosztuje, zajrzyj do czujnika położenia wału i wyczyść go. Trochę nieprzyjemny dostęp, trzeba na ślepo wykręcać, ale idzie to spokojnie zrobić.
  2. @satisati takie "Kubice" z turbiną pod maską są bardziej niebezpieczni. Uważają się za bogów szos i wyprzedzają na żyletki (co, ja będę w sznurku jechał!)...a ja tam lubię swoje życie i wolałbym nie zginąć przez takiego "pryndkiego". Ogólnie wstrzymałbym się trochę z takimi ocenami, bo sam mam swoje zdanie o rajdowcach na drodze, ale jakoś nie dochodzę do wniosku, że każdy kupujący 1.3 to wariat dostający do łapki narzędzie zbrodni Natomiast Ty najwyraźniej doszedłeś do wniosku, że każdy kupujący 1.6 to dziadzio albo dusigrosz, gratki ;)
  3. A jaki masz sterownik LPG? Niektóre są wpinane w OBD i wtedy możesz mieć nieaktywne gniazdo diagnostyczne. Sprawdź w instrukcji instalacji czy nie masz procedury odłączenia sterownika, jak potrzebna jest diagnostyka komputerowa. Zazwyczaj trzeba na zapłonie przytrzymać guzik na centralce do usłyszenia piknięcia.
  4. To wybacz, źle Cię zrozumiałem Co jest pod tym to nie wiem.
  5. @krzychu83 tam jest uszczelka. Kilka postów wyżej masz linki do nich - pod tym drugim jest uszczelka, o którą pytasz.
  6. To było widoczne w poprzedniej wersji forum. Zostało nagle usunięte i nie wiadomo z jakiego powodu. Ja też dokładam swojego plusika do tego, aby przywrócić nazwy miejscowości. Je w profilu podaje się dobrowolnie, ktoś nie chce, to nie wpisze.
  7. Nie no jasne, ja grzechotką nigdy nie zaczynam odkręcać żadnej śruby, dopiero jak puści to wtedy ewentualnie grzechotka.
  8. W sumie nie pomyślałem, w komplecie z tarczami i klockami są też nowe nakrętki zwrotnicy. Pojadę z nakrętką do sklepu
  9. No i masz, to który to będzie ostatecznie? Nie mam takich dużych nasadek, tylko płaskie, więc muszę kupić odpowiednią.
  10. @ader bo jesteś na bieżąco w temacie, a niedługo ja także będę wymieniał tylne tarcze. Jaki rozmiar klucza ma nakrętka zwrotnicy?
  11. To ciekawe, dawali to, co mieli akurat pod ręką w fabryce, czy jak...
  12. To u mnie przewód po całej długości jest w piance, od modułu przy silniczku daleko wgłąb drzwi. Spróbuj wywalić tę piankę i zaizoluj czymś, co nie chłonie wody. Teoretycznie ta pianka od wewnątrz ma jakąś "foliową?" powłokę, ale może po latach ona ma dziury. Jak usuwałem piankę, to pod nią przewody były mokre. Oczywiście gdybam, nie wiem, czy to był powód usterki. Stało się to po prostu po poważniejszych opadach deszczu i z pianki mogłem wyciskać wodę.
  13. Czekaj, moduł sterownika szyby, masz na myśli zestaw przycisków do sterowania, tak? Ja chyba źle zrozumiałem i myślałem, że piszesz o module szyby, który jest wtykany przy samym silniczku Jeśli tak to wybacz za wprowadzenie w błąd.
  14. Nie wiem, ja po prostu wywaliłem tę gąbkę na małym odcinku przewodu tuż za wtyczką i dałem tam zwykłą taśmę izolacyjną. Nie wiem, czy to coś pomoże. Ja wymieniałem ze 2 miesiące temu, póki co działa.
  15. @Davidof_90 dotykałeś samego przewodu, jak wymieniałeś moduł? On jest fabrycznie owinięty taką pianką, która pięknie przyjmuje wodę...u mnie też padł i właśnie to było całe mokre. Podejrzewam, że jakoś po szybie schodzi i kapie na przewód, a że jest w gąbce, to idzie powoli do wtyczki.
×
×
  • Utwórz nowe...