Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1691
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

139 Super

2 obserwujących

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

3209 wyświetleń profilu
  1. Na przykład uszkodzona przepustnica lub nieszczelny dolot, zasysa gdzieś lewe powietrze. Nie rozumiem, co masz na myśli z tym cykaniem. Naciskasz start i zamiast kręcenia rozrusznikiem masz najpierw cykanie, a potem po jakimś czasie zaczyna kręcić?
  2. Dodam tylko, że nie dotykaj bańki paluchami, bo zostawiasz tłuszcz i żarówka grzeje się bardziej. Jeśli już to zrobiłeś, to wyczyść je dobrze.
  3. U mnie też jej nie ma na tylnej osi, jesienią wymieniałem tam tarcze. Nic dziwnego się nie dzieje z tego powodu. Nie wiem, jaki jest cel tych osłon. Wierzyć mi się nie chce, że chronią przed wodą czy brudem, bo niby jak. Może przed jakimś większym kamieniem to jeszcze jestem w stanie uwierzyć. Ewentualnie zabezpiecza to, co jest za nią przed wysoką temperaturą, ale akurat tylne hamulce raczej nie grzeją się zbyt mocno.
  4. @Mirror spróbuj skontaktować się z użytkownikiem Tommi3737 (https://megane.com.pl/profile/8501-tommi3737/), jest z Łodzi i ma clipa, tyle że rzadko pojawia się na forum niestety.
  5. A wyczyściłeś to czy popatrzyłeś i zamknąłeś? To, że bezpiecznik jest cały. to nie znaczy, że prąd do niego dochodzi albo z niego wychodzi...Skoro masz tam zielono to zrób z tym porządek na początek ;)
  6. Ja też mam złe doświadczenia z tymi najtańszymi z allegro, jak jabrze napisał po ~4 zeta. O ile kostka się nie pali, tak izolacja przewodów znajdujących się w zestawie jest beznadziejna. Po paru miesiącach zrobiła się ciemna i twarda jak kamień, podatna na pęknięcia. W jednym miejscu dosłownie wypaliła się odsłaniając przewody, co mogło skończyć się nieciekawie. Kupiłem droższe i na razie sprawują się dużo lepiej.
  7. @aniewa w moim przypadku diagnosta faktycznie się pomylił z wklepaniem przebiegu w czasie ostatniego przeglądu. Też na moją niekorzyść, ale jakby zaniżył to konsekwencje mogą być poważniejsze. Co ciekawe, zauważyłem to z pół godziny po przeglądzie i wróciłem do korekty. Był wielce niezadowolony i zarzucał mi, że kombinuję... Swoją drogą kozacki przebieg
  8. Tak, zwijak, można to kupić bez tych manetek. Tylko zweryfikuj w ogóle na początek, czy to na pewno taśma. Generalnie samą taśmę można też kupić i wymienić, jeśli czujesz się na siłach albo oddać zwijak do naprawy. El-cars na przykład się tym zajmuje.
  9. Wygląda na zerwaną/naderwaną taśmę zwijacza w kierownicy.
  10. Taki trochę offtop do Ciebie Maciek. Widzę, że ostro przetrzepujesz ten silnik i z tego co rozumiem, masz go świeżo po remoncie. Znasz może wartości kompresji u siebie i jeśli tak, to podzielisz się nimi?
  11. @Maciek2010 ten czujnik podciśnienia jest swego rodzaju rezystorem. Musiałbyś go sprawdzać po napięciu. Przy braku podciśnienia powinien pokazywać 5V, czyli na zapłonie tyle powinien mieć. Wraz ze wzrostem podciśnienia rośnie jego rezystancja i w efekcie spada napięcie. Z tymi zamiennikami to bez przesady. Mam czujnik temp. w dolocie chyba Febi i elektrozawór KZFR zamówiony na aliexpress, działają bez problemu...
  12. Ja w MI kiedyś dwukrotnie skusiłem się na ich klocki hamulcowe. Potwornie szybko je zjadało i potrafiły piszczeć jak głupie. Jak za drugim razem sytuacja się powtórzyła, to uznałem, że wcześniej to nie był przypadek.
  13. Nawet nie wiedziałem, że taki ciekawy temat jest na tym forum. To i ja się pochwalę, choć chyba nie ma czym. Technik informatyk z wykształcenia, ale od kilku lat pracuję jako copywriter, a od pewnego czasu dodatkowo na stanowisku korektora tekstów SEO
  14. A wymieniłeś te blaszki ślizgowe dla klocków? Jeśli tylko czyściłeś, to może nie zdawać egzaminu, nowe są śliskie same z siebie, wyczyszczone już szorstkie niestety. To tak wygląda, jakby klocki się tam na prowadnicach blokowały.
  15. Ciągnąć przewody z bagażnika do wnęki w panelu przednim? Innej opcji chyba nie ma...Ewentualnie na forum masz schematy elektryczne, może wiązka idzie gdzieś blisko panelu i można się do niej "wpiąć".
×
×
  • Utwórz nowe...