Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1577
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

120 Super

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

2488 wyświetleń profilu
  1. Wyrazy współczucia :/ Bus w zasadzie niewzruszony tym zdarzeniem...z czyjej winy ta kolizja?
  2. Wczoraj w trasie spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja. Ścięło śrubę mocującą górną poduszkę silnika do łapy. Silnik opadł lekko na dół i oparł się na dolnej podstawie poduszki. Mam teraz dylemat co zrobić. Można za dosłownie 3-4 dyszki kupić używaną łapę z tą śrubą i z poduszką. Poduszki nie potrzebuję, bo wymieniałem ją w zeszłym roku. Zastanawiam się nad tym dlatego, że nie wiem, czy można to przykręcać do łapy, którą mam teraz w aucie. Jest szansa, że gwint w łapie uległ w jakiś sposób uszkodzeniu i lepiej już z tego nie korzystać? Druga sprawa to czy wykorzystanie używanej śruby ma sens? Lepiej pojechać do ASO zamówić ją nową, oryginalną? Co byście zrobili?
  3. No nie wiem, u mnie oryginalne zawieszenie górne poddało się już ze 2 lata temu. Nie zgniło, ale zwyczajnie zaczęło się dematerializować, może być, że od wilgoci. W miejscach uszkodzeń wystarczyło palcem dotknąć i się rozpadało ;) Zamówiłem nowe górne zawieszenie, rozmiarami prawie identyczne, jak oryginał, tyle że z takiego gumowego materiału. Wymieniłem i śmiga do dzisiaj.
  4. @berith84 jeśli ulica nie jest dla Ciebie torem wyścigowym, a każdy napotkany po drodze samochód wrogiem numer jeden, którego koniecznie trzeba wyprzedzić, to być może będziesz zadowolony. Na pewno absolutnie obiektywną oceną będzie tutaj hałas. Do 4k obrotów jest w miarę, potem robi się gorzej, czyli góra 130 km/h na autostradzie to jeszcze w miarę komfortowa podróż. Być może M3 jest lepiej wygłuszone od M2, ale i tak trzeba mieć to z tyłu głowy, kupując auto z tym silnikiem.
  5. W moim starym M1 dała o sobie znać, kiedy leciał jej już 18 rok życia ;)
  6. @pbet a wogóle naprawdę aż tak bardzo potrzebujesz tej dojazdówki? Teraz jak nie macie gazu, zawalacie bagażnik po sufit? Pytam zupełnie poważnie, bo jak wiesz mam sedana, czyli słabe możliwości wykorzystania pojemności bagażnika. Koło pełnowymiarowe w pokrowcu i nawet jak jedziemy na wakacje pod namiot, to mieścimy się w dwójkę spokojnie. 12-kilogramowy wielki namiot starej daty, do tego jadąc na 2 tygodnie na takie wakacje zabiera się ze sobą pół domu ;) Masz inne wydatki to może zostaw to sobie na kiedyś. Zapytaj tylko gazownika, czy dają w gratisie pokrowce na koło, a jak nie to zamów sobie coś i tyle. Kiedy trzeba coś dużego przewieźć w obrębie własnego miasta, zostawiam koło w domu i tyle, jak złapię gumę blisko domu to jakoś sobie poradzę, ktoś zawsze podrzuci mi to koło ;)
  7. Trzeba było sobie kupić jeszcze te 4 uszczelki kolektora, skoro i tak już to rozbierasz.
  8. Ja kiedyś wymieniałem te przyciski. Faktycznie, upierdliwa sprawa. Ponieważ jednak wymieniałem je na nowe, to nie bałem się ich sforsować. Podważałem czymś guziczek i grzałem punkt lutownicą. Kończyło się zawsze ostatecznie pęknięciem guziczka. Jak zostają szczątki, to już oczyszczenie pól lutowniczych jest proste. Jedno pole niestety mi się uszkodziło i musiałem je potem naprawiać. Darowałem sobie więc wymianę guziczka od otwierania bagażnika, i tak go nie używam.
  9. Instalacja sygnałem dźwiękowym może przypominać o terminie przeglądu. Może skoro długo było odłączone od aku to coś się zresetowało, gdybam teraz, ale warto sprawdzić. Jeśli możesz się podłączyć do sterownika to nic to nie kosztuje ;)
  10. Wskazania ilości gazu na centralce czy na butli są tylko i wyłącznie informacją dla Ciebie, sterownik nic sobie z tego nie robi. Przełączanie na benzynę następuje po prostu wtedy, gdy ciśnienie gazu w układzie robi się za niskie. Przyczyn takiego spadku ciśnienia może być naprawdę wiele i dlatego trudno coś powiedzieć. Gazownik to raczej najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji. Może być to na przykład problem z padającym reduktorem, kończącym się elektrozaworem, czujnikiem ciśnienia, a nawet z zagiętym przewodem dostarczającym gaz ze zbiornika do reduktora.
  11. Dzisiaj z ciekawości sprawdziłem to u siebie, mają, a przynajmniej te z oferty wyżej. Szyba się zatrzymuje przy wykryciu nacisku na nią i delikatnie cofa.
  12. Się nie ma z czego śmiać. Skoro @pbet ma termin montażu na za 2 miesiące, to ewidentnie popularność montażu instalacji rośnie. Ja to się obawiam, że wielce nam panujący zwietrzą niezły zarobek na LPG i władują dodatkowe podatki, by żyło się nam lepiej :/ Zresztą już nie raz były rozważania związane z dowaleniem opłat za gaz.
  13. A można źle dokręcić prowadnice na dole? Mocują je tam śruby, które trzymają jednocześnie cały boczek drzwi, więc raczej dokręca się je do oporu.
×
×
  • Utwórz nowe...