Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1773
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

150 Super

2 obserwujących

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

3658 wyświetleń profilu
  1. A może być tylna maska? Tak na serio to w MII uszczelka przy podszybiu bezczelnie opada i robi się duża szpara, przez którą faktycznie dostaje się trochę wody. Ja już nie raz miałem lekko zachlapaną górną osłonę silnika, a zimą znalazłem na niej nawet śnieżną pierzynkę, także coś w tym jednak jest ;) Regularnie z tym walczę i stosuję coraz zmyślniejsze konstrukcje, które mają utrzymać uszczelkę na swoim miejscu.
  2. Żeby to co kilka lat było...jak ktoś zostawia czasem auto pod jakimiś chojakami, to radzę tam zaglądać co kilka miesięcy. Ja raz na miesiąc, czasem dwa jeżdżę na weekend do teściów jakieś 200 km i tam auto stoi pod świerkami. 2-3 takie wypady i igły zapychają totalnie te odpływy. Dostają się głębiej do tych rurek i utykają :/
  3. To jest taki bajer do ogranicznika prędkości. Jak jest włączony, to po przejściu tego oporu na pedale gazu ogranicznik się wyłączy i auto przyspiesza ponad limit.
  4. Sam wyłącznik może być dobrym tropem. W MI antena jest na dachu tuż za przednią szybą, dokładnie nad tym panelem oświetlenia. Mnie kiedyś, jak miałem to auto, faktycznie tamtędy dostawała się woda, choć nie zrobiła nic złego.
  5. To nie jest wężyk podciśnienia tylko paliwowy, dostarcza pyszną benzynkę do listwy Zamiast wyciągać złączkę lepiej zabezpiecz ją trytką, podobno pożary aut z tym silnikiem często są powodem wypięcia się tego.
  6. To jest prawidłowe, średnie spalanie gazu dla tego silnika? o_O Do tylu to czasem uda mi się zejść w trasie, jak bardzo spokojnie jadę, oczywiście nie autostradą. Ale dyszka po mieście gazu to jak nic. U mnie aktualna średnia miasto/trasa to 9,8l/100km
  7. Mechanik mógł na przykład olać temat prowadniczek zacisku, podobno często jest to bagatelizowane.
  8. Ja nic takiego nie zaobserwowałem, a też tankuję głównie na jednej stacji. Przypadkiem niższa cena nie wpłynęła u Ciebie na wzrost ciężaru nogi?
  9. Co prawda w M2, ale u mnie spaliny czasem dostawały się do kabiny, jak wysypał się ten łącznik elastyczny wydechu. Nie zawsze, nie wiem, tylko jak wiatr wiał od strony tyłka auta? Oleju rozumiem nigdzie nie rozlałeś przypadkowo na silnik, żeby się wypalał teraz?
  10. Pierwsze słyszę o możliwości zwarcia...niezła historia :/ Zawsze wymieniam sobie sam olej i nigdy akumulatora nie odłączałem, czas chyba zacząć to robić. Swoją drogą filtr jako taki dokręca się ręką, więc teoretycznie ręką powinien się też odkręcić. Czasem faktycznie się zassa, ale do tej pory tylko raz musiałem się wspomóc kluczem łańcuszkowym. Tak to szmata na filtr i odkręcanie ręką bez problemu. Ale to z kanału, pewnie leżąc pod samochodem trudniej.
  11. Heh, bajer Tam są diody SMD, tak? Nie miałem jeszcze "przyjemności" rozbierania zegarów w tym aucie.
  12. Jak? Bezpośrednio z diody centralki LPG kabelki do diody w liczniku?
  13. @megane1990 w tym wątku jeden z użytkowników całkiem nieźle opisał swoją procedurę dostania się do tego wentylatora:
  14. E tam, może to jak z wymianą żarówek w przednich reflektorach M2. Za pierwszym razem krew płynie po łokciach i pół dnia zmarnowane, a za drugim to już parę minut i to na trasie w szczerym polu
  15. @karol3387 a dolną poduszkę, tego lizaka, wymieniałeś? Nie czujesz takiego "bujnięcia" jak nagle puszczasz gaz przy większej prędkości obrotowej silnika?
×
×
  • Utwórz nowe...