Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1813
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

155 Super

2 obserwujących

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

4055 wyświetleń profilu
  1. A to standard, mam 2 czujnik (i ostatni) tej marki i w obu wyglądało to dokładnie tak samo. Po paru tygodniach tylko odpalanie na sprzęgle
  2. @czachus z tego co widzę, czujnik jest chyba ten sam, co do mojego M2 1.6 16V. Jeśli mogę coś pomóc, to na pewno nie polecam tych marki Vernet. W ciągu 3 lat wymieniłem 2 czujnik, z czego ten drugi lada moment pójdzie do śmieci, bo od pewnego czasu wałki odwala. Wsteczny zapala się z dużym opóźnieniem lub po majdaniu dźwignią zmiany biegów...Poważnie zastanawiam się nad oryginałem teraz, ktoś wie, czy są trwalsze? Wymiana czujnika niby prosta, ale upierdliwa, bo nisko w skrzyni jest.
  3. Ja jak pierwszy raz w życiu wywalałem i rozbierałem te kolumny (w Megane I) też byłem pełen obaw, ale ogólnie nic strasznego, jak masz dobre klucze do ruszenia śrub i trochę cierpliwości. Najbardziej stresujący jest moment, w którym trzeba użyć ściągacza do sprężyn. Z tyłu głowy wiecznie obawa, czy nie strzeli, poza tym luz. @szwagier24a wiesz jak prawidłowo dobrać sprężyny do Megane II? Widziałem, że mam na nich jakieś kolorowe kropki, one coś znaczą i można jakoś po nich dobierać? Czytałem nie raz, że ludzie wymieniali, a potem auto dziwnie wysoko stało...
  4. Na teście zegarów możesz sprawdzić, ile tego paliwa faktycznie jest w baku, w litrach pokazuje. Zobacz, co tam się wyświetla i czy zgadza się mniej więcej z tym, że 3/4 baku.
  5. Może niestety po prostu ten typ tak ma...Używam M2 chyba już dobre 4 lata i też doświadczam problemu delikatnych stuków przy przejeżdżaniu przez niektóre nierówności. U mnie są one nieregularne, mogę sobie jeździć np. po jednym progu zwalniającym w kółko i raz puknie, a raz nie. Stuknięcie wyraźnie dobiega z kabiny, z okolic kolumny kierowniczej, gdzieś głęboko w tej zabudowie przodu, trudno powiedzieć... Równie dobrze może się tylko nieść, a źródło dźwięku jest zupełnie gdzieś indziej. Problem istnieje, odkąd auto kupiłem i swego czasu próbowałem ustalić przyczynę, ale poddałem się. Przez cał
  6. Ja płaciłem za pełny rozrząd + KZFR i uszczelniacze wałków rozrządu coś w okolicach 900 zł. Cena obejmuje robociznę i części, które kupowałem sam. Także do 1500 zł dość daleko.
  7. No to tam przecież musi być luz, to poduszka...Ja cały czas myślałem, że masz luz na tym łączeniu, które trzyma ta zrywająca Ci się śruba. Stąd moje zaskoczenie, jak tam może się coś takiego pojawić.
  8. @Andre1981 jeśli coś Ci to pomoże, tak u mnie wygląda to połączenie. Ja tam nie widzę żadnego luzu.
  9. @Andre1981 zrób zdjęcia tego luzu, o którym mówisz, bo sam jestem ciekaw. Ja jutro u siebie sprawdzę, jak to wygląda - teraz już ciemno. Co do poduszek, po stronie rozrządu masz tylko tę. Kolejna jest po drugiej stronie, mniej więcej pod akumulatorem, a trzecia z tyłu silnika, taki lizak. Jeśli mnie pamięć nie myli, to w silnikach 2.0 jest dodatkowa poduszka (chyba ta, co zdjęcie wysłał wcześniej Kolega @omega), także dokręcana do tej łapy, tylko od strony grodzi silnika. Na grodzi powinieneś mieć miejsce do jej zamontowania, ale łapa jest trochę inna. Niestety nie wiem, czy łapy są kompa
  10. Ale jak może pojawić się luz pomiędzy poduszką, a łapą? Przecież to jest mocowanie do elastycznej części poduszki, to nawet jeśli byłoby coś przesunięte, powinno się i tak "naciągnąć". Tak na chłopski rozum, może się mylę. Mnie też 2 lata temu spotkała taka niespodzianka, zerwała się ta śruba i silnik opadł. Tutaj jednak raczej była to moja wina, trudny dostęp do śruby i pewnie słabo dokręciłem. Kolejna już dokręcona odpowiednio i problemu nie ma. Skąd w ogóle była ta druga śruba?
  11. Podpisuje się pod tym, co Koledzy wyżej napisali. Ja też uważam, że olej w skrzyni trzeba wymieniać, a w automacie to już w ogóle. W manualu w swoim aucie wymieniałem w zeszłym roku i podejrzewam, że był to pierwszy raz dla tego dość wiekowego już auta. Biegi wchodzą płynniej i zniknęło lekkie haczenie, które czasem pojawiało się na zimnej skrzyni przy zmianie z 1 na 2.
  12. No to się nie zrozumieliśmy ;) Co pod nią jest to nie wiem, nie zdejmowałem tego nigdy. Ktoś mądrzejszy musi się wypowiedzieć.
  13. To jest to, o czym Ci pisałem, połączenie odmy, z którego często cieknie - w sensie ten otworek, który masz tam na zdjęciu. Od strony kolektora jest tam oring. Będziesz zdejmował kolektor ssący, więc warto też od razu wymienić 4 uszczelki tego kolektora.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!