Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1801
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

155 Super

2 obserwujących

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

3868 wyświetleń profilu
  1. Podpisuje się pod tym, co Koledzy wyżej napisali. Ja też uważam, że olej w skrzyni trzeba wymieniać, a w automacie to już w ogóle. W manualu w swoim aucie wymieniałem w zeszłym roku i podejrzewam, że był to pierwszy raz dla tego dość wiekowego już auta. Biegi wchodzą płynniej i zniknęło lekkie haczenie, które czasem pojawiało się na zimnej skrzyni przy zmianie z 1 na 2.
  2. No to się nie zrozumieliśmy ;) Co pod nią jest to nie wiem, nie zdejmowałem tego nigdy. Ktoś mądrzejszy musi się wypowiedzieć.
  3. To jest to, o czym Ci pisałem, połączenie odmy, z którego często cieknie - w sensie ten otworek, który masz tam na zdjęciu. Od strony kolektora jest tam oring. Będziesz zdejmował kolektor ssący, więc warto też od razu wymienić 4 uszczelki tego kolektora.
  4. Ja myślałem, że autor tematu pisząc czujnik zmiennych faz miał na myśli ten elektrozawór KZFR, tam jedna śrubka jest, bawienie się z momentem jej dokręcania to raczej trochę nadgorliwość ;)
  5. To w zasilaniu radia znajdziesz odpowiedni przewód. Heh, post do usunięcia, wysyłając nie widziałem, że Kolega wyżej już napisał ;)
  6. Takich informacji szukaj w serwisówce do tego auta, tutaj możesz ją pobrać LINK Ale z tymi momentami dokręcania czujnika czy elektrozaworu to chyba trochę przesada ;)
  7. Może być też nieszczelne połączenie odmy, częsty problem w tych silnikach.
  8. Straszna informacja...Niech spoczywa w spokoju [*]
  9. Na pewno? Ja temat uwalonego wysprzęglika przerabiałem niestety latem tego roku, durna pierdoła, a kupę kasy kosztuje wymiana tego. W każdym bądź razie wysprzęglik sikał płynem jak porąbany przy każdym naciśnięciu pedału sprzęgła. Do mechanika holował mnie ojciec swoim autem i ja z nawyku od czasu do czasu naciskałem sprzęgło, choć i tak biegów nie dało się zmienić. W pewnym momencie na desce zaczął się pojawiać komunikat STOP, a po zajechaniu na miejsce okazało się, że zbiorniczek pusty - dolewałem płynu przed holowaniem, żeby hamulce były.
  10. @szwagier24a ja od ponad roku mam elektrozawór zamówiony bezpośrednio od my friendów i wszystko jest OK, a cena była bardzo atrakcyjna.
  11. SASIC, coś w okolicach 100 zł płaciłem w zeszłym roku. Zapewne w M3 masz tę samą albo podobną i ceną będzie podobna. Jak masz kanał to spokojnie możesz sam wymieniać. Tylko sprawdź, czy to w ogóle ona. U mnie tak wyglądała poducha, bo fotę znalazłem:
  12. Wygląda to praktycznie tak samo, jak było u mnie. Żaba przy odpuszczaniu lub dodawaniu gazu, na różnych biegach, w różnych momentach. Czasem było dobrze, czasem nie. Pół roku tak jeździłem i w końcu zainteresowałem się tą poduszką, na strzępkach się trzymało ;) Po wymianie jak ręką odjął - dodam, że nic nie stukało.
  13. Sprawdź dolną poduchę silnika, tego lizaka.
×
×
  • Utwórz nowe...