Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1661
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

136 Super

2 obserwujących

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

2903 wyświetleń profilu
  1. Nie muszę sprawdzać, jest już na forum. Tutaj masz zdjęcie @rdriver jak to powinno być zamontowane
  2. Ale olej niestety im nie służy...nie masz żadnych zapasowych na podmiankę? Ja to zawsze w aucie wożę 2 sztuki na wszelki, bo z cewkami w tym aucie to różnie bywa Na szrocie po dychu nawet można dostać.
  3. Niby ja miałem coś podobnego, ale przyczyn na pewno może być wiele. U mnie faktycznie cewka, całkiem nowa, okazała się wadliwa i czasem właśnie nie działała. Została zareklamowana, wymieniona na nową i problem znikł. Ogólnie kiedyś też mi odma zalała 2 cewki i to one szybko później się poddały. Wtedy postanowiłem założyć komplet nowych i jedna z nich była wadliwa. Na pewno warto przyjrzeć się tym zalanym cewkom. Ta, która mi wariowała też nie pokazywała błędu, w moim przypadku elm+torque.
  4. Tragedia co wyczyniają ludzie. Sam oszukałem przeznaczenie kilka miesięcy temu, doświadczyłem tego samego co te dzieci, przechodząc po pasach z rowerem :/ Oczy dookoła głowy i brak jakiegokolwiek zaufania - podstawa!
  5. Ale kręci w ogóle rozrusznik? Bo, że auto nie odpala to dość ogólne stwierdzenie. Okopconymi świecami bym się bardziej martwił. Były czarne rozumiem? Jeśli tak, to mieszanka może być zbyt bogata, niezdrowo dla silnika (może być, że instalacja lpg źle zestrojona). Gorzej, że mokre, choć nie wiem, co miałeś na myśli. Brał Ci olej ten silnik?
  6. @narkules miałeś kiedyś auto z klasycznym kluczykiem? Zapłon to pierwsza pozycja stacyjki, która załącza prąd w całym aucie. Dopiero dalsze przekręcenie kluczyka odpala samochód. Procedurę dojścia właśnie do tej pierwszej pozycji kluczyka opisał Ci Kolega aniewa.
  7. @narkules wspomaganie jest elektryczne i włącza się na zapłonie. Wystarczy przytrzymać dłużej Start i będziesz miał wspomaganie, o ile akumulator nie jest martwy. Co do odpalania na pychu, to ogólnie uznaje się, że jest to niebezpieczne, bo rozrząd, bo katalizator...możesz, ale robisz to na własną odpowiedzialność.
  8. Na tej stronie, co dałem link, wróć sobie do zakładki Megane II. Masz tam 4-cyfrowe kody, to znaki od 4 do 7 numeru VIN Twojego auta. Wejdź do odpowiedniego kodu i znajdź tę samą sekcję. Będziesz miał pewność, jaki przewód paliwowy ma być u Ciebie. Ogólnie u mnie od listwy wtryskowej idzie właśnie taki przewód, jak z tej strony, ze spiralą. Nie wiem, gdzie on się kończy, ale biorąc pod uwagę rysunek, jest jednocześciowy.
  9. Jakby to powiedzieć, takie połączenie jest nietrwałe, łatwo je przerwać, a tam się wszystko rusza wiecznie.
  10. Tak, byle zwarcia nie zrobić ;) I izoluj to dobrze, kategorycznie nie skręcaj przewodów. Polutuj albo puść przez szybkozłączkę czy kostkę elektryczną. Generalnie robisz takie rzeczy na własną odpowiedzialność. Jak się nie znasz/nie czujesz na siłach to lepiej zanieść lampy elektrykowi, pewnie dużo nie weźmie za taką bzdurę.
  11. Kierunek przepływu prądu przez żarówkę nie ma znaczenia. Wtyczkę możesz przecież podłączyć w dwie strony, nie jest skonstruowana tak, aby dało się ją założyć tylko w jednej pozycji.
  12. Nie wiem, jak wyglądały oryginalne i czy były rozbieralne, bo u mnie te kostki były jednym wielkim glutem stopionego plastiku...W takiej ceramicznej jak na zdjęciu: Po prostu zdejmujesz tę osłonkę i masz dostęp do pinów. W takiej prostej wtyczce, jak ta: musisz jakąś igłą lub czymś podginać ząbki trzymające piny na swoim miejscu. Generalnie ja ucinałem kabelki na wysokości oryginalnych pinów i dolutowałem przewody, które są razem z nowymi kostkami. Połączenie zabezpieczyłem koszulką termokurczliwą i tyle. Czy da się przełożyć oryginalne piny do takich wtyczek? Nie mam zielonego pojęcia niestety, nie próbowałem tego robić bo te piny i tak wyglądały paskudnie, musiałbym je czyścić porządnie.
  13. Chodzi Ci o ten z taką spiralą? Jeśli tak to tutaj masz numer części >>LINK<<
  14. Zdjęcie zderzaka jest mega proste. Od góry na pasie przednim kilka spinek, przy nadkolach chyba po 2 śrubki (jeśli pamięć mnie nie myli). Tyle, jak zrzucisz zderzak, znajdziesz dwie dodatkowe śruby reflektorów (niedostępne bez zdjęcia zderzaka), odkręcasz je i wyciągasz lampę. Mając już lampę na wierzchu, warto zainwestować w komplet nowych żarówek i sobie je wymienić. Pewnie wiesz, jak fajnie się je wymienia przez otwory w nadkolu? Szczególnie żarówkę kierunkowskazu i długich świateł ciężko wytarabanić... Tutaj masz przejrzystą instrukcję demontażu: https://jaktozrobilemwgarazu.pl/demontaz-zderzaka-przedniego-megane-ii-ph1/
×
×
  • Utwórz nowe...