Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1319
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

82 Super

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

1761 wyświetleń profilu
  1. Chodzi Ci o klosik? Na allegro na przykład są.
  2. No nie, ja Ci nie pomogę "fizycznie", z Łodzi jestem ;)
  3. Czy linki są luźne albo, czy w ogóle podczas podnoszenia dźwigni mechanizm je ciągnie, czy nic się nie urwało. Najprostsze co można zrobić na początek
  4. Wystarczy wypchnąć ten plastik pomiędzy dwoma częściami dźwigni.
  5. A poza tym jest OK, silnik nie daje znać swoją pracą o jakimś problemie?
  6. A zaglądałeś w ogóle do tej dźwigni ręcznego? Jakby poszła jedna linka to ręczny nadal jakoś tam by działał. Albo jedna z linek strzeliła już dawno temu i teraz trafiło drugą, albo problem leży w samej dźwigni. Może chodzi Ci o to, że ręcznego nie da się po prostu zaciągnąć, dźwignia wraca do pozycji poziomej?
  7. Pytałeś na shoutboxie o schematy i masz je w dziale download. Tutaj są bezpieczniki i przekaźniki a tutaj masz schematy elektryczne, jeśli chcesz się bardziej zagłębić w temat
  8. Poczytaj sobie na forum o KZFR (koło zmiennych faz rozrządu), tony informacji na temat tego cuda są tutaj.
  9. Teoretycznie jest to możliwe. W zbiorniku zbiera się woda, która szczególnie przy minimalnej ilości paliwa, będzie utrudniała rozruch. Inna sprawa to utrzymując niski stan paliwa, zarzynasz pompę...
  10. Możesz spróbować wyjąć i wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Ostatnio moje auto też musiało długo kręcić rano, zanim odpaliło. Czujnik był bardzo usyfiony i oblepiony opiłkami metalu. Po czyszczeniu problem ustał. Koniecznie sprawdź też jakość styków na tym czujniku.
  11. droopy

    Megane IV phI Korozja układu wydechowego

    Być może w Oplu montowali swego czasu jakąś felerną partię wydechów, która gniła na potęgę i dlatego wymieniali w ramach gwarancji/akcji serwisowej. Tutaj podejrzewam, że korozja jest typowa, czyli powierzchowna po takim okresie, nic niezwykłego w wydechu. Ale fakt, bez zdjęć można sobie gdybać
  12. Elektrozawór jest w pobliżu korka wlewu oleju, przykręcony jedną śrubką. Przy wyciąganiu nic się nie stanie, żaden olej nie poleci.
  13. droopy

    Handlarze autami

    Ja za to spotkałem się z handlarzami, którzy nie tyle ukrywają usterki, ile sprawnie posługują się językiem i potrafią tak zakręcić klienta, że ten naprawdę uwierzy w te bajki o usterkach, które rzekomo istnieją tylko pozornie. Ot, chociażby oględziny Renault Thalia ze 2-3 lata temu. Skrzynia biegów bardzo ciężko chodziła, co sprzedawca uzasadnił wręcz natychmiastowo niskim przebiegiem i wynikającym z niego niewyrobieniem się skrzyni...to nie żart, tak mi to wyjaśnił, czyli jak rozumiem, w aucie wyjeżdżającym z salonu ledwo kręcą się koła, a kierownicę trzeba francuzem obracać. W aucie świeciło się też parę kontrolek, w tym od ABS-u, na co odpowiedź również była natychmiastowa, przed chwilą wsadził akumulator po ładowaniu i mam się nie martwić, błędy za jakiś czas się wykasują. Żenada, ale większość ludzi nie ma jednak o tym zielonego pojęcia i uwierzą w każdą bajeczkę. W Łodzi parę lat temu zginął młody chłopak, który jechał ze swoją dziewczyną, ona przeżyła. Nie wystrzeliły poduszki, bo zwyczajnie ich nie było, a ich brak został ukryty. Auto ponoć było kupione dość krótko przed wypadkiem i ta dziewczyna twierdziła, że była przy zakupie i sprzedawca nic nie wspominał o poduszkach. Ci ludzie są cichymi zabójcami dla mnie i uważam, że tak powinni być karani za swoje praktyki. ŻADNYM! tłumaczeniem nie jest to, że to klienci są winni, bo chcą auta z małym przebiegiem, odwalone jak do ślubu, pachnące i piękne niczym z salonu. Jakby nikt nie praktykował tego, to auta by się sprzedawały normalnie, a ludzie by się przyzwyczaili, ale handlarze mają za daleko do mózgu. Naturalnie nie chcę generalizować, są również sprzedawcy uczciwi, choć na tym zniszczonym rynku zazwyczaj trudno jest odróżnić uczciwego od janusza nygusa, który znalazł sobie świetny patent na biznes.
  14. Mogło się posypać po 17k km, zdarza się. Generalnie nie wiesz jaki olej tak naprawdę wlewał poprzedni właściciel, jak często go faktycznie wymieniał i przede wszystkim nie wiesz, na ile wysoki jego poziom utrzymywał. KZFR lubi dobry olej, świeży (wymiana co 10-12k) i powinno się utrzymywać poziom pod maks. Osobiście uważam, że kupując auto, trzeba wliczać od razu koszty wymiany kompletu rozrządu, w tym przypadku z KZFR. Może jakbym kupował od znajomego czy sąsiada, gdzie widziałem, co z autem się dzieje, to bym się nad tym zastanawiał, ale w innych przypadkach nie warto ryzykować. Koło kołem, niektórzy z rozklekotanym jeżdżą tysiące kilometrów i jest OK, ale jak pasek puści to już pozamiatane. To oczywiście tylko moje zdanie ;) Czy można wymienić samo koło? Można, tylko robota ta sama co przy wymianie paska rozrządu, który i tak się ściąga, a który kosztuje niewiele. Zapłacisz i tak, jak za wymianę rozrządu. Raczej nie powinno się naciągać 2 razy tego samego paska ;)
  15. Co któreś błędne wprowadzenie kodu wymusza konieczność odczekania jakiegoś tam czasu, żeby móc znów wprowadzić. Nie rób na siłę więc Jutro na spokojnie, powoli naciskaj każdy klawisz i pójdzie.
×