Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1045
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

54 Super

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Województwo
    łódzkie
  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    120

Ostatnio na profilu byli

1132 wyświetleń profilu
  1. A lampy też zaklajstrowałeś? Najlepiej wybebeszyć te dywaniki po bokach bagażnika, władować się do niego przez położoną kanapę i poprosić kogoś, żeby lał z węża wodę na auto. Nie pozostaje wtedy nic innego, jak obserwacja gdzie leci. Swoją drogą masz sedana może? Jeśli tak to u mnie delikatnie sączyło się również na jednej śrubie klapy bagażnika, one wchodzą do środka.
  2. Niestety u mnie to nie przejdzie, mam sedana, a więc brak tylnej wycieraczki ;)
  3. Ale czy gdyby tak było, to dalej miałbym komunikat "select neutral" przy próbie odpalenie luz+hamulec+start? W weekend będę miał trochę czasu to spróbuję zasymulować luz na wtyczce od tego czujnika. Jeśli pomimo tego nie odpali to rozumiem, że problem leży tylko w konfiguracji? Specjalnie mi nie zależy na tej opcji, ale po prostu mnie to zaskoczyło i teraz dociekam o co biega.
  4. OK, dzięki za informacje. W wolnej chwili zewrę w takim razie te 2 piny na wtyczce i wtedy sprawdzę czy odpali.
  5. Wczoraj zauważyłem pewien problem w swoim samochodzie. Zawsze odpalam go po prostu naciskając sprzęgło + START, ale wczoraj naszło mnie coś, żeby spróbować drugiej metody, czyli luz+hamulec+START. No i niestety auta nie odpala, tylko po prostu przechodzi w tryb zapłonu i przy ponawianiu próby odpalenia wyświetla "select neutral". Jak rozumiem nie widzi tego, że lewarek jest na luzie? Czy za wykrywanie biegu jałowego odpowiedzialny jest ten sam czujnik, co za uruchamianie świateł wstecznego? Pytam, bo ów czujnik wymieniałem jakiś rok temu, światła wsteczne się nie włączały. Po wymianie zaczęły działać i nadal działają, ale że nigdy nie uruchamiałem auta na luzie to nie wiem, jak było z tym wykrywaniem biegu jałowego. Jeśli to ten sam czujnik, to mógł się zepsuć tylko częściowo, czyli wsteczny widzi, a jałowego nie?
  6. A to nie jest ta funkcja TA/TP, komunikaty drogowe?
  7. Niekoniecznie wszystko musi być OK. Jeśli mnie pamięć nie myli to gdzieś na forum kiedyś widziałem jakiś wątek z tym numerem błędu. On chyba dotyczy jakichś wahań w napięciu zasilania.
  8. Megane II phI Megane II pomoc z zakupie

    Czy ja dobrze widzę po lewej stronie akumulatora jakieś "gołe" przewody bez izolacji?
  9. Jeszcze Monroe może być dobry https://4cars.pl/szcz/L25617/monroe_37/27757/0/2014.php Meyle zresztą według mnie też jest rozsądnym wyborem.
  10. Ja to przynajmniej ze 3 tygodnie szukałem auta. Ile czasu i paliwa na to zmarnowałem to szkoda gadać ;) W moim przypadku z Megane I sedan miała być przesiadka nie na Renault i nie na sedana znów. Mój ambitny plan zakończył się zakupem MII w sedanie :P Zmęczony poszukiwaniami trafiłem na ogłoszenie obecnego samochodu, pojechałem obejrzeć, był w dobrym stanie, co kolejnego dnia zostało potwierdzone przez mojego znajomego diagnostę na SKP i w efekcie po niecałych 24 godzinach od pierwszych oględzin było już moje.
  11. Megane II phI Auto nie odpala

    Generalnie, jak rozumiem, miernik podłączyłeś na wtyczce wpinanej do cewki, tak? Jeśli tam nie było napięcia to znaczy, że cewka nie ma zasilania i nie jest to żaden dowód na to, czy jest ona uszkodzona czy sprawna.
  12. Megane II phI Zmiana oleju

    Według mnie mity o płukankach biorą się stąd, że ludzie często nieświadomie kupują auta od januszy, którzy przed sprzedażą zalali silnik doktorami, mazutem i co tam pod ręką było, co by tylko na chwilę zapchać nieszczelności. Płukanka wyjawi prawdę w takim przypadku, ale nawet jak się jej nie zastosuje, to i tak owa prawda bardzo szybko wylezie na jaw, i to dosłownie wylezie.
  13. Wtyczki wiązki sterującej kurtynami są chyba na tyle samochodu. Na zdjęciu złącza o które chodzi to numery 1101 oraz 1102, odpowiednio kurtyna kierowcy i pasażera. kurtyny.PDF
  14. iiiiiii hop!

    Kozak, ja takie ewolucje to tylko w wyścigowych grach na konsolę mam odwagę robić
  15. Megane II phI Auto nie odpala

    To inaczej "check injection", problem układem zapłonowym, może z wtryskiem. Warto podjechać do kogoś rozsądnego z clipem i sprawdzić, co w trawie piszczy. Może być cewka, jak piszesz, może świece, może coś z samym wtryskiem.
×