Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

droopy

Użytkownik
  • Zawartość

    1747
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

143 Super

2 obserwujących

Kontakt

  • Strona www
    http://magiatekstu.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Copywriter z zawodu i z zamiłowania.

Ostatnio na profilu byli

3485 wyświetleń profilu
  1. U mnie podobnie jak u Kolegi wyżej, MII, ale silnik ten sam i zagazowany od ~2 lat. Ja postawiłem na sterownik LPGTech, wtryski Barracuda, reduktora nie pamiętam teraz niestety. Butla w kole jak u Kolegi, u mnie przy dobrych wiatrach wejdzie 37-38 litrów, ponad 400 km zasięgu w trasie. Spalanie na przestrzeni tych dwóch lat w cyklu mieszanym to 9-10 l na setkę. Zero problemów, nie zjada oleju od momentu montażu gazu, jak niektórzy twierdzą.
  2. @witman planujesz inwestycję w jakiś "rurociąg przyjaźni", do Łodzi? Chętnie załapię się na taki gaz i benzynkę ;)
  3. Ja pytam dlatego, że wczoraj wymieniałem uszczelkę obudowy termostatu, bo leciało już ostro dołem. Chłopaki w sklepie dobrali mi uszczelkę po numerze VIN i klops. Rozkręciłem to dziadostwo i okazało się, że uszczelka nie jest gumowa (taką kupiłem), a metalowa, bo i obudowa jest metalowa. VIN wyraźnie wskazuje, że w moim aucie powinna być obudowa plastikowa, a jest metalowa. Stąd pytanie, czy to przypadek, czy poprzedni właściciel mógł sobie wymienić Jeśli wymienił, to znaczy, że nie ma z tym problemu. Też uważam, że metalowa jest lepsza. Co do czujnika na gwincie, to nie miałem z nim problemu, choć mnie to zdziwiło. Klucz oczkowy i puścił od razu bez siłowania się.
  4. Mam pytanie z czystej ciekawości. Czy obudowy termostatu do 1.6 16V są zamienne, w sensie metalowa pasuje w miejsce plastikowej?
  5. Tyle, że przelutowanie może nie być takie proste. Nie wiem, jak UCH, ale UPC jest pokryte bezbarwnym lakierem ochronnym. Próba lutowania to katorga, wszystko się robi czarne dookoła, a cyna nie chce się topić. Bez topnika nie idzie tego zrobić. Oczywiście mówimy o domowym, prostym sprzęcie do lutowania.
  6. @clive120 a widziałeś w ogóle dystanse pod to auto? Ja kiedyś szukałem, to uznałem, iż jest to chyba epicki item, do MIII są, ale do MII nie. Jeśli coś się zmieniło i wiesz, gdzie to można kupić to podziel się
  7. Obstawiam, że po tej stronie co klocki grube, to hamowania praktycznie nie ma i w efekcie tarcza tam wygląda tragicznie - nawet jeśli trzyma bezpieczną grubość. Gdybam, bo Kolega niestety nie wrzucił żadnych zdjęć. U mnie tak było z tyłu, tyle że po obu stronach. Klocki grubością prawie jak nowe, tarcze daleko miały do minimalnej grubości, a i tak nadawały się do wymiany. Wżery jak diabli.
  8. Jak taka ostra dyskusja się toczy, to ktoś miał doświadczenia z Kumho? Widzę, że ta marka tu jeszcze nie padła. Ja tym razem postawiłem na takie, zdążyłem zmienić w ostatniej chwili, dzień przed tą narodową kwarantanną.
  9. Ja właśnie tego Sasica zamontowałem u siebie.
  10. To nie do mnie pytanie. Mnie wystarczy, że coś gra w samochodzie i przyjemniej się podróżuje ;) Zrobiłem sobie przeróbkę, jak w tym temacie. Pamiętaj, że montując inne radio, tracisz wyświetlacz. Żeby zachować fabrycznego pilota, musisz natomiast kupić specjalny interfejs do jego obsługi i kompatybilne z tym radio.
  11. Piastę bardzo dokładnie szczotą wyczyść przed montażem nowej tarczy, bo gość z filmiku nie zadał sobie takiego trudu.
  12. Jeśli chcesz w pełni zachować fabrykę to tylko wymiana obecnego radia tuner list na update list z phII + wyświetlacz. Tutaj sobie o tym poczytasz:
  13. Także ten, co tam mówiłeś o tym chlebie po 50 zł? Są już miejsca, gdzie PB95 jest poniżej 4 zł ;)
  14. Odgrzeję kotleta, bo dostrzegłem wczoraj ten sam problem u siebie. Zauważyłem, że ubyło płynu w zbiorniczku i poszukując przyczyny, zastałem całą mokrą obudowę termostatu, pod nią również nieciekawie. Zacząłem dokręcać śruby, o dziwo niektóre trochę doszły. Wytarłem to wszystko i zacząłem obserwować. Na 3 śrubach mocujących obudowę widać, jak nadmuchują się banieczki. Pytanie, czy jest sens wykręcić każdą taką śrubę, dać na gwint trochę silikonu i skręcić to? Jak sączy się po śrubach, to tylko wymiana uszczelki tej obudowy wchodzi w grę? Masakryczna robota :/
  15. O kurdę, 1.85 za LPG, nieźle. Do Łodzi jeszcze nie dotarło, a przynajmniej nie obok mnie. Gaz po 1.99 a PB 4.55zł. Czekam na dalsze obniżki i tankuję benzynkę do pełna, akurat jest już na granicy zapalenia rezerwy. Ponoć jest szansa, że będzie poniżej 4zł za litr o_O
×
×
  • Utwórz nowe...