Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Seba3

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    1600 K4M 858
  • Przebieg (tys.km)
    30 tyś

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Może też dlatego , bo one mają spore opóźnienie , tak jak nawigacja gdy przyspieszasz pokazuje predkość troche do tyłu , bo musi załapać . Fachowe urządzenia do mierzenia ,, drift boxy " kosztują duże pieniądze ale są bardzo dokładne ;)
  2. Auto świat kiedyś sprawdzał wiele samochodów i był tam też fluence z 1.6 K4M , i był wolniejszy o 0.4 sek. Z ciekawości czym sprawdzałeś przyśpieszenie ?
  3. Spasowanie klapy często jest ,, nie idealne " , natomiast auto z Francji ? Bardzo rzadko przyjeżdżają w całości .
  4. Jeśli by tak rzeczywiście było to na pewno jest możliwość wgrania takiego gotowca który obowiązywał w danym roku Może to by pomogło . Ale najlepiej przejechać się na hamownie i sprawdzić Warto jeszcze wspomnieć że odczucia z przyśpieszenia są bardzo zdradliwe . Porównajmy dwa samochody , megane z 1.6 110 KM i megane z 1.5 dci 110 KM Każdy kto się przejedzie jednym i drugim powie że szybciej przyśpiesza dci bo duży moment obrotowy daje wrażenie ,,kopa" Natomiast 1.6 ma 10,5 s do setki a 1.5 dci 10.9
  5. Nie zauważyłem żadnego szarpania , ale może jest to spowodowane tym iż zimny silnik traktuje bardzo łagodnie ;) i gdybym depnął to by wystąpiło. Jeszcze co do mocy należy wspomnieć , że wpływ ma wiele rzeczy , chociażby stan świec , filtra powietrza , czy to jak dawno był wymieniony olej . Co do błędu hamowni, zawsze występuje , podobno zrobisz 5 prób jedna po drugiej i każda będzie minimalnie się różnić . Na moc silnika wpływają także takie głupoty jak wysokość nad poziomem morza , temperatura otoczenia czy ciśnienie , wiec zmiennych jest mnóstwo ;) Jeśli dobrze pamiętam na każde 100 m w górę silnik spalinowy traci 1 KM , z powodu mniejszej ilości tlenu w powietrzu . Taka ciekawostka stolica Meksyku , o wdzięcznej nazwie Meksyk leży na wysokości 2240 m.n.p.m. Czyli każdy samochód na dzień dobry traci ponad 22 KM ;)
  6. Moja jest z 2010 roku , skrzynia 6, norma euro chyba 5 ale masz sobie ręki uciąć ;) Mam jeszcze jeden wykres z hamowni z silnika K4M również na gazie . Ktoś jeszcze wyżej pisał że megane 3 waży chyba 1300 w każdej wersji , chciałem sprostować , hatchback waży 1215 kg.
  7. Może komuś się przyda wykres z hamowni .
  8. Kolego ,,Witman" , mam nadzieję że się nie obrazisz ale większych głupot na temat silnika K4M , a dokładniej jego mocy nie słyszałem ;) Widziałem wiele wykresów mocy i momentu i fakt faktem silnik na dotarciu nie ma wspomnianych 110 KM i 151 Nm , ale potem wszystko już gra tak jak fabryka napisała . Nie potrzebnie wprowadzasz w błąd użytkowników , tak samo jak w kwestii mocy na LPG , (92-96 KM ) przeciesz to druciarstwo gazownika a nie wina silnika Nie mówiąc już o tym że przy zmianie konta zapłonu, na LPG można spokojnie zrobić ponad 110 KM co nie raz widziałem . Ja mam 109 KM , 152 Nm na PB i 107 KM i 151Nm na LPG Może mam jakieś ukryte TURBO pod silnikiem
  9. Tak jak kolega wyżej napisał , w tej cenie dostaniesz złom a nie samochód , policz jeszcze ile kosztowało przywiezienie auta do polski i zarobek handlarza około 2 tyś , jak odejmiesz to od ceny na aukcji która na pewno nie jest ostateczną , tylko do negocjacji ,to wyjdzie Ci że samochód jest ,,wart" z 14, może 15 tyś . zł. Nie chce być nie miły ale poważnie myślisz że taki samochód jest czego kolwiek wart ???
  10. Tak ceny instalacji spadły , dobrą teraz zamontujesz za około 2700-2800 Ceny gazu od 2 lat mieszczą się przynajmniej na śląsku między 1.50 a 2.30 zł. W tym samym czasie ceny benzyny między 4.00 a 4.80 zł. Liczyłem bardzo dokładnie i mi się wróciło bardzo szybko mimo że dużo nie jeżdżę. Co do miejsca w bagażniku , zawsze można wykupić ubezpieczenie opon za grosze i jeździć bez zapasu, jak kto woli.
  11. Przy przebiegu 15 tys. rocznie , lpg zwróci Ci się po nieco ponad roku :) ( około 20 tyś . )
  12. Witam znajomy robił program w swojej megane III 2.0 tce , prosił bym kogoś kto zna się na rzeczy o opinie na temat tego wykresu.
  13. Mechanik tak mówi bo ma dużą marże na częściach i chce żebyś kupił u niego :) Ja kupowałem na allegro od użytkownika ,,drobiarska" czyli sklep http://www.czescifrancuskie.pl/ Wszystko było oryginalne ( takie same części jak te wyciągnięte z samochodu )a cena była bardzo dobra . Na allegro masz u niego gotowe zestawy , sam rozrząd , z pompą wody(oryginalną i inne aukcje z pompami różnych producentów ) a także z kołem zmiennych faz rozrządu.
  14. Witam z zdjęcia wynika że mam ten elektrozawór : VALTEK Type 03 6mm/10x1/10x1mm . Jeśli się nie mylę to jaki filtr będzie do niego pasował ?
  15. Megane 3 2010 rok , po 7 godzinach bez aku wszystko działa , jedynie komputer się zresetował i średnie spalanie oraz kilometry ,,dzienne" nalicza od początku :) Więc w Sceniku powinno być podobnie .
×
×
  • Utwórz nowe...