Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jerzy2281

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane I phII
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    115 870

Ostatnio na profilu byli

153 wyświetleń profilu
  1. Ok,dzięki za wyjasnienie i odpowiedz .Myslę że sonda jest dobra,spalanie jest w normie a i mocy silnikowi też nie brakuje.Może to wina paliwa. Pozdrawiam.
  2. Witam forumowicze. Problem jaki mam z Renią chciałbym skonsultować z kimś mądrzejszym od siebie .Mam renie Megankę I PH2 z silnikiem KJ4 z symbolem C713,chyba 98KM.Jakis czas temu wymieniałem sondę ta przed katalizatorem/silnik falował i było czuć w spalinach paliwo/.Mając wczesniej przez 22 lata R19 byłem pewien że to sonda.Więc zamontowałem używkę ,spalanie spadło,nie czuc paliwa w spalinach i silnik trzymał równe obroty.Do czasu kiedy kuna nie wjechała mi w podwozie.Z 4 przewodów przegryzła 3 ,więc zalutowałem i było troche czasu ok.Teraz znów objawy są podobne ,ale nie tak upierdliwe.Syn dikupił program na laptopa i pokazało -sonda za katalizatorem - sporadycznie /usunął błąd/.Sprawdził parametry sondy przed kat. i sa takie -na wolnych obrotach od 39do 702 mV ,po dodaniu gazu pokazuje OOO mV.Czy te parametry sa własciwe jak obroty troszke falują 600-700.Chyba zrobiłem błąd z tym lutowaniem,no ale stało się .Wymieniać t e sondę ,czy mieśći się w zakresie własciwych parametrów.Bardzo proszę o wskazówki.Moje auto to Megane I PH2 z 2002r. Pozdrawiam Juras.
  3. Witam. Mam problem z silnikiem ,który po odpaleniu wchodzi na obroty ok.500 ,zaczyna "kulawić" i po chwili albo wskakuje na swoje obroty tzn.ok 1000-1200 albo gaśnie.Po odpaleniu silnika i próbie ruszenia silnik gaśnie ,jedyny sposób to utrzymanie wyższych obrotów ,wtedy można ruszyć.Zmieniłem swiece,cewki i problem pozostaje.Na ciepłym silniku ,kolejne odpalenie to ,za małe obroty i gasnięcie.Podejrzewam albo czujnik temperatury,lub też pompę paliwa.W trakcie jazdy ,zmiana biegu lub nagłe ,szybkie wyluzowanie skutkuje tym że przeważnie silnik gaśnie.Filtr powietrza nowy ,być może coś z filtrem paliwa,no nie rozumię co jeszcze może być .Może ktoś mi coś doradzi w tym problemie.Silnik ma 140 tys km ,jest żwawy ,mocny ale te odpalenia są upierdliwe .Prośiłbym o jakieś wskazówki. Pozdrawiam.
  4. Witam. Od jakiegoś czasu, z podszybia lewej strony, przy ostrym dodaniu gazu słyszę odgłos podobny do przedmuchu uszczelki kolektora wydechu. Ujmuję gazu, dźwięk jest słabszy lub zanika. Nie udaje mi się zlokalizować tego. Słyszalne jest to tylko w kabinie i tylko przy dodawaniu gazu i właściwie więcej jak silnik jest zimny. Myślałem, że to powoduje filtr kabinowy na podszybiu, ale już nie wiem co i gdzie szukać. Trochę to jest denerwujące. Ktoś coś doradzi?
  5. Ok , dzięki za odpowiedz. Wiem, że są 2 sondy, padła ta 1, tylko czego nie wiem, to czy one się różnią miedzy sobą. Zamawiając trzeba podać która, i jakie ma te symbole. Będę chyba zmuszony szukać w katalogu w sklepie moto, inaczej nie będę w stanie zamówić, a na forum spotkałem się z opisem tych sond i symbolami, ale do 1.6 więc akurat nie wiem czy te mogą też pasować do 1.4. Dodano: 18 sty 2016 - 08:08 Czy można w silniku 1.4 16V 98KM zastąpić sondę z silnika 1.6 16V. Chodzi o tę 1 sondę przed katalizatorem.
  6. Jako nowy użytkownik pragne się przywitać i pozdrowić wszystkich użytkowników Renówek, jednocześnie prosiłbym o poradę. Mam megankę 1 PH2 z silnikiem o sym. K4JC714 1.4 16V. Odczyt komp. wykazał awarię 1 sondy /przed katalizatorem/, chciałem zamówić używkę ale chodzi o numer lub sym. tej sondy, ponieważ jest ona jeszcze zamontowana /na dojazdy do pracy / więc nie jestem w stanie odczytać tych numerów. Może ktoś z użytkowników jest w posiadaniu wiedzy o tych numerach i podzieli się z tym - bardzo bym prosił. Mam od 20 lat R19, z nią było i jest wszystko proste, jedna sonda, elektronika prosta, no i przez 20 lat zero awarii, a tu taka pierdoła i nie wiem czy mogę do czasu zakupu sondy jeździć na tej niesprawnej czy przesiadać się do R19. Może ktoś mi podpowie o tych symbolach 1 sondy za co dziękuję. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...