Skocz do zawartości

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

szupi

Użytkownik
  • Zawartość

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Województwo
    podkarpackie

Samochód

  • Auto
    Megane II PHII
  • Silnik
    1.5 dci 85 KM
  • Przebieg (tys.km)
    270

Ostatnio na profilu byli

136 wyświetleń profilu
  1. Chcesz powiedzieć, że aerodynamika ma wpływ na przyspieszenie 0-40km/h???
  2. Zasadniczo po odwrotnym podłączeniu klem, pod upie dostaje mostek prostowniczy w alternatorze i przez niego płynie prąd zwarciowy, zabepieczając przed uszkodzeniem pozostałej elektroniki. Dzieje się tak w przypadku chwilowego odwrotnego podłącznia. Nie wiem czy podłączyłeś na chwilę, czy nie przraził Cię snop iskier i zakręciłeś klemy odwrotnie na stałe, jśli odwrotna polaryzacja trwałą dłużej, możliwe jest uszkodznie mostka prostowniczego i pozostałych komponentów elektronicznych.
  3. Akapity

    @Ravvar, bezdyskusyjnie masz racje.
  4. Właśnie wczoraj montowalem wahacze po wprasowaniu nowych tulejek. Samemu jest trochę ciężko z sankami, ale do zrobienia.
  5. Ogólne Hamowanie awaryjne

    @Sarna1, kiedys chciałem na zakręcie spróbować dohamowac lewą stopą jadac z gazem... i dobrze, że nikt za mną nie jechał
  6. Puść oliwe ze skrzyni. Ona ci wiele powie w jakim stanie są synchronizatory. Sama wymiana na swiezy czesto pomaga.
  7. Często wystarczy reflow, czyli wygrzanie do takiego poziomu, że spoiwo spajające ponownie staje się płynne. Można to zrobić nawet w piekarniku, ale jest to ryzykowne - brak precyzyjnej regulacji temperatury.
  8. Ogólne Hamowanie awaryjne

    Każdy ma swoje sposoby, które stosuje, i do których jest przekonany, ale nie ma co dorabiać ideologii. W aucie z ABSem z punktu widzenia efektywności opóźnienia pojazdu, fakt czy sprzęgło jest wciśnięte ma marginalne znaczenie. W sportach motorowych w heel&toe chodzi o to aby na wyjściu z zakrętu nie tracić czasu na redukcję, tylko od razu zacząć maksymalnie przyspieszać. Utrzymywanie silnika cały czas na wysokich obrotach (czyli redukcja 6>5>4>3>2>1 a nie od razu 6>1) ma na celu utrzymywanie wysokiego ciśnienia doładowania, aby na wyjściu z zakrętu nie czekać na spool up. Kiedyś gdzieś mi się obiło o uszy, że jazda na zakręcie z gazem i hamulcem jednocześnie stabilizuje auto w zakręcie, ale nie wiem na ile jest to prawdą. W ogóle rajdówki raczej nie mają absu i hamowanie rządzi się innymi prawami Reasumując, jeśli po stłuczce chcesz jak najszybciej spitolić, to podczas hamowania stosuj międzygaz i redukcje A wspomaganie się hamulcem ręcznym podczas hamowania awaryjnego to idealna metoda na uniknięcie zderzenia czołowego z przeszkodą - daje dużą szansę na zaliczenie przeszkody bokiem ;)
  9. Z opiłkami i innym tałatajstwem musi poradzić sobie MANN Analizując zużyte elementy, tych opiłków będzie śladowa ilość, natomiast mam w planie zajrzeć do zbiornika zobaczyć co się dzieje. Na chwilę obecną silnik pracuje bardzo dobrze, obroty stabilne, ładnie przyspiesza, nie dymi, spalanie w normie. Jak uda mi się to spalanie stukowe ogarnąć, to myślę, że będzie dobrze.
  10. Czy próbowałeś takie radio podłączyć? Czy ten temat jest przerobiony, czy tylko wiesz, że jest taka tańsza alternatywa dla media nav? Moim zdaniem korzystanie z nawigacji w miejscu gdzie jest fabryczne radio w meganie jest niewygodne i niebezpieczne, natomiast chętnie bym rozszerzył funkcje radia o BT i USB. Ciekawi mnie jaka jest tam końcówka mocy i czy duża rzeźba będzie z pilotem - a może pasuje n a zasadzie plug and play? Mówię o przeróbce w m2 ph2.
  11. @aniewa, po raz kolejny jestem pod wrażeniem Twojego nosa. Po tym jak poradziłeś, że przyczyną problemów ze skokami ciśnienia będzie regulator, Twoja kolejna sugestia o odłączeniu czujnika przyspieszenia okazała się trafna! Po odłączeniu oczywiście od razu pojawia się ikonka klucza oraz komunikat sprawdź wtrysk, ale przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu nie ma tego chrobotania, które Ci pokazywałem! Czy Ty, lub ktokolwiek inny orientuje się jaka jest strategia pracy układu wtryskowego w przypadku uszkodzenia czujnika przyspieszenia, zwanego też czujnikiem spalania stukowego? Podejrzewam, że w takim wypadku wtryski pilotowe są bezpiecznie wydłużone w każdym przypadku, auto pewnie będzie więcej palić. Ale czy CR nie pracuje na niższych ciśnieniach? Moc nie jest obcinana? Nie odniosłem takiego wrażenia, ale fajnie gdyby wiedzieć dokładnie co się w takiej sytuacji z motorem dzieje. Wnioski są takie, że wtryskiwacze wydają się być sprawne. Czujnik przyspieszenia elektrycznie również, natomiast zbyt późno daje informacje o spalaniu detonacyjnym do ECU. Zamówiłem już jakąś używkę, sprawdzę też ew korozję na łączeniu bloku z czujnikiem i czy czujnik się nie obluzował.
  12. Kolego, udało Ci się trafić. Popatrz, kupiłeś limuzynę, którą ktoś kupił po to, aby pokonywała mniej niż 9 tys. km rocznie. Masz farta, nie ma co. Co do łuszczącego się klaru, to dzieje się tak, kiedy po nałożeniu bazy zbyt długo czekasz z nałożeniem lakieru bezbarwnego. Źle przeprowadzona naprawa lakiernicza. Do sterowania radiem przeważnie wykorzystywane są drabinki rezystorowe. nie wiem jak wygląda oryginalny pilot od lagi w środku, ale musisz znaleźć w dokumentacji radia jaka rezystancja odpowiada za jakie funkcje i zaprojektować układ. O ile wiem dostępne są też gotowe konwertery, lecz zapewne wyjdzie drożej.
  13. W innym temacie pisałeś, że u siebie w pompie podmieniales zawór ciśnienia w pompie na nowy boscha. Jak mniemam jest to ten zawór. W takim razie napisz uczciwie, że ten zawór jest użyty i nie sciemniaj, że jest nowy!
  14. Kolo pasowe na tej pompie jest na klinie? Masz w tym silniku mozliwosc podejrzec przez gorna oslone rozrzadu czy walek chodzi tak jak kolo? REGULAMIN pkt 5.6 i 5.8 - literki PL - mireczek01
×