Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Phil_ips

Użytkownik
  • Zawartość

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandtour Intens
  • Silnik
    1.33 TCE 140 KM
  • Przebieg (tys.km)
    6 i rośnie

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zwróć uwagę na fakt, że cena auta z ogłoszenia jest uwarunkowana od pozostawienia w rozliczeniu auta o wartości powyżej 10 kPLN. Czyli jest pewnie tak jak u mnie gdy za auto, które finalnie sprzedałem za 17 kPLN proponowano mi 7,5 kPLN.
  2. Pozostało do końca: 11 dni i 5 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Hej, mam na sprzedaż czujniki ciśnienia w oponie TPMS do Megane 3, Scenic 3 itd. Czujniki praktycznie nieużywane, zdjęcie przedstawia to, co mam na sprzedaż. Cena za komplet 240 złotych + wysyłka Na terenie Wrocławia mogę dowieźć w rozsądne miejsce. Oznaczenia na czujniku: KCC-CRM-TAL-S180052064 ID:2012DJ5108

    240,00 zł

  3. Bardzo prawdopodobne. Na dzisiaj mam przebieg 15000 i żadnych problemów z olejem. Ani w dół ani w górę.
  4. Jeśli masz chromowaną końcówkę wydechu masz intens lub w górę.
  5. Wystarczy poczytać fora innych marek samochodów. Z ciekawości zajrzałem do uwielbianej w PL Skody i nie można się oprzeć stwierdzeniu, że wcale nie jest lepiej. Trzeszczące okna dachowe, korozja w OIII, trzeszczące uszczelki, a przede wszystkim pisanie doktoratów ze znajomości silników, bo co któryś to fakap. Tak więc pomimo drobnych w sumie problemów nie zamartwiam się jakością wykonania mojego auta.
  6. Od Intense w górę mają chromowaną końcówkę wydechu.
  7. https://oel-shop.eshop.t-online.de/epages/Shop40006.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/Shop40006/Products/208799 tak będzie łatwiej przeglądać
  8. Jeśli naprawa trwa dłużej niż 3 godziny i na maksymalnie 3 dni robocze (jeśli samochód dostarcza Renault Assistance) w przypadku ASO zastępczak jest przygotowany do czasu odbioru auta. Kiedy mój Grandtour pojechał na lawecie do ASO zastępczy z Renault Assistance miałem od soboty do środy włącznie (3 dni robocze :)). Syn był zdegustowany i stwierdził, że jego godność została zszargana. Syn ma 13 lat, a dostaliśmy Fiata Tipo SW z automatem. IMO całkiem przyzwoite auto tyle, że strasznie paliwożerny.
  9. Czynić interwencję. Chociaż w razie jakichś problemów z silnikiem to ASO będzie w czarnej dziurze. Miałem podobną sytuację, z tym że ja zorientowałem się jeszcze w ASO. Popłoch był mocno widoczny.
  10. Przede wszystkim nie wprowadzaj w błąd ludzi swoimi teoriami nabytymi na kilku przejazdach po płycie poślizgowej. Na śliskim ważne jest to, żeby nie doprowadzić do poślizgu, a używając wysokich obrotów zwiększasz prawdopodobieństwo uślizgu kół napędowych. I co wtedy? W optymalnych warunkach (na płycie) wyprowadzisz auto. W realnym świecie masz czołówkę lub drzewo na zewnętrznej zakrętu. Tak się składa, że mam również trochę wiedzy i praktyki w temacie techniki jazdy.
  11. Ciekawa teoria. Szczególnie zimą i na mokrym. Już najstarsi górale wiedzą, że zimą i na mokrym nie kręci się silnika do wysokich obrotów bo prawdopodobieństwo uślizgu kół napędowych, a w przypadku przednionapędowego auta również kierujących jest wyższe. Nie od parady szczególnie w zimie, na oblodzonej czy zaśnieżonej nawierzchni właśnie należy utrzymywać niskie obroty aby nie dopuścić do zerwania przyczepności. Czasami nawet dochodzi do sytuacji gdy nie posiadając ASR rusza się z drugiego biegu. BTW na zwykłych drogach stosuje się redukcje biegów (czyli wysokie obroty i niskie biegi) aby maksymalnie skrócić czas wyprzedzania. Poza wyprzedzaniem można sobie jeździć właśnie na wysokich biegach z niskimi obrotami aby zmniejszyć spalanie i hałas. Co do techniki jazdy polecam książki Sobiesława Zasady.
  12. Przełóż podłogę w dolne położenie Zobaczysz róznicę.
  13. Tyle, że to wynik z trasy. W pierwszym poście opisałem styl jazdy. Od wybitnie szybkiego do typowego z dróg na 90 km/h. Przejechałem 3600 km. Najwyższe zanotowane spalanie miałem 10,5 l/100 km, a najniższe 6.0 l. Gdzie tu zażynanie silnika niskimi obrotami? Większość trasy przejechana autostradami z prędkością 130 km/h. Jakieś uzasadnienie? Dopóki silnik nie wpada w wibracje można jechać. Max moment w 1.3 jest od 1600 RPM więc nie ma możliwości aby układ korbowy przy takich obrotach wpadał w wibracje i klepał zaworami.
×
×
  • Utwórz nowe...