Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dalselv

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II/IV
  • Silnik
    1.6 16v/1.33 115
  • Przebieg (tys.km)
    150000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Grecji leją wodę i żyją te białe paprochy miały konsystencje rozmoczonego papieru, wieki temu wpadło mi takie tekturowe uszczelnienie spod korka, więc obstawiałbym że w końcu się wydaliło, odstęp pomiędzy zatkaniem przodu/tyłu to jakieś pół roku. Co do płynów, imho B są słabe w czyszczeniu much i owadów, z L szczególnie zimowy śmierdzi chemią, czasem leje na myjni, mają 2 zł za litr z dystrybutora i nie trzeba się z butelkami bujać.
  2. Dokładnie to samo mi się przydarzyło... białe paprochy zatkały mi dysze spryskiwacza z przodu, wystarczyło odłączyć wąż i "wyssać". Z tyłem trochę większy problem, bo nie da rady odpiąć łatwo wężyka, pryskałem WD40, dłubałem drucikiem, ale przeczytałem forum i zakupiłem strzykawkę, tyle że nic nie ciąłem i wepchałem ją w dysze spryskiwacza, wtrysnąłem wodę - idzie ciężko i "ciśnienie" wywala paprochy na zewnątrz, 3 razy i poszło
  3. Mi w ogóle RLINK toolbox nie łączy się już nawet z netem - błąd połączenia, a MYRENAULT pokazuje niby jakieś aktualizacje map Jednak się połączył, ale musiałem język angielski ustawić...
  4. W Megane 3 cylindrów nie będzie słychać bo zagłuszą je inne układy po przebojach ze sprzęgłem po dwóch latach zaczęło wspomaganie piszczeć, tak samo jak w moim starym MII... A Skoda poszła do przodu z designem, nowa Octavia robi wrażenie szczególnie w środku, poprawione TSI też wydają się lepsze [osiągi/spalanie] niż silniki Renault.
  5. Wiadomo jak ktoś nie lubi tyrkotania to się "zesra" w tej kabinie Mi nie przeszkadza, a jeździło się tym na pewno żwawiej niż MIV 1.2, tylko to były te przed normą 6dTEMP chyba. Nie miałem okazji jeszcze jeździć fordowskim R3 ani toyoty, a jestem ciekaw jak chodzą te "wartzburgi" w porównaniu do 1.0 TCE.
  6. 1.2 puretech są fajne, jeździłem C2, C3 i Cactusem w różnych konfiguracjach, bardzo przyjemne z turbo, gdyby nie weszło 1.33 to był brał Aircrossa 2 lata temu.
  7. 0.9 tce w porównaniu do 1.0 jest duża różnica [ w spalaniu na minus], ale żeby je pchać do Megane.... z 1.2 TCE mieli wersje 100km przez jakiś czas, a silnik 1.33 115km i 140km to praktycznie ta sama konstrukcja różniąca się mapą - pytałem czy po znajomości na lewo nie można podkręcić, ale mają niby zablokowane w komputerach, podobno VTECH to można zrobić. Może 1.0 jest tańszy bo pewnie nie będzie musiał mieć GPF...
  8. taaa na pewno wepchną 3 cylindry z mniejszego segmentu, ile by to paliło jak nowe Clio ściąga 7 bez problemu
  9. Listki listkami, a tutaj 5,6 litra/100 na A1 z północy na południe przy prędkości 120-140 km/h, Piotrków-Częstochowa spadło nawet do 5,4 za tirami, a komputer pokazuje dalej +200km zasięgu.
  10. a w głowie mu nie szumi po wczoraj, ja już do aso w miejscu zamieszkania nie jeżdżę, robią z ludzi idiotów - nie chciało mi się kłócić, a mechanicy walili teksty typu: "silnik musi się ułożyć, proszę nie jeździć zgodnie ze wskazaniami komputera", "będzie pana bolała noga jak wymienimy wysprzęglik", "ludzie co dbają to im się psuje, a co korzystają to jeżdżą bezproblemowo"...dobra beka generalnie z drugiej strony jaka płaca taka praca, jednym się chce, innym nie, ludzie i tak będą samochody kupować. Jak się nie uda w Opolu to bym spróbował w Gliwicach zamiast Wrocławiu, przy autos
  11. Ja się zgadzam, że niema porównania, wcześniej to waliło aż pasażer nawet słyszał. Jak się pogorszy to się chyba pożegnam za rok z tym modelem...skrzyni, jechałem nowym clio z edc i zamarzył mi się automat aczkolwiek znam parę historii od ludzi co mają z tym przygody : szarpanie, wymiany oleju, sprzęgieł i samej skrzyni. Ale tu producent jest chyba z niemiec...
  12. Wczoraj sobie zjechałem z autostrady, jadę 70km/h i słychać że delikatnie powraca ten sam dźwięk Ale już to olewam dopóki nie tłucze głośno. A następny dzień cisza, widać to już zależność biometeo dla samochodów
  13. Miał być tylko wysprzęglik, po rozebraniu jeszcze dwumasa, a na końcu powiedzieli, że wymienili sprzęgło w całości PS. jeszcze dam trochę czasu na sprawdzenie, u mnie się to pojawiło po jakoś 3 miesiącach po odbiorze, póki co miesiąc jest spoko
  14. Odebrałem samochód w zeszłym tygodniu, wymienione zostało sprzęgło i wysprzęglik. Chrobotania nie ma, natomiast pedał chodzi wyraźnie z większym oporem, czuć że coś jest inaczej, nie przeszkadza mi to i mam nadzieję, że problem jest rozwiązany na trwałe. Przyjemność z jazdy wróciła
  15. Eno ja mam identyczne porównanie z Megane II 1.6 vs MIV 1.33 i co do komfortu i głośności to zdecydowanie nowsza wersja. Wyciszone nadkola, niskie obroty na autostradzie, KZFR nie grzechocze (za to co innego o czym można na forum poczytać), w jeździe MIV jest też twardsze nieco, pewniej prowadzi się w zakrętach. Próbowałem też 1.6 SCE, ale odpadł właśnie przez głośność. Gdybym miał trochę więcej kasy wziąłbym EDC, bo nie do końca dobrze mi się jeździ w manualu na tym silniku + nie byłoby problemu z wysprzęglikiem Scenic myślałem odczucia powinny być podobne między wersjami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!