Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

satisati

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.3 140KM
  • Przebieg (tys.km)
    rośnie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolego to zwykła dyskusja jest, znaczy wymiana podglądów. Jeśli uważam, że kolega "chwali swój ogonek" i pisze nieprawdę o podobieństwie silników, to po prostu piszę swoje zdanie. Nikogo nie obrażałem, a delikatny sarkazm wynikną z faktu, że ręce mi opadły po przeczytaniu tych - moim zdaniem - bzdur i szkoda by było, żeby ktoś ze społeczności forum, kupił sobie za prawie taką samą kasę, znacznie gorsze auto. Tak się skalda, że jestem bardzo blisko tematu wiec wiem co piszę i naprawdę porównywanie tych 2 silników to paranoja jakaś jest. Tak jak porównywanie Limited do GT czy GT do
  2. Przekonał mnie kolega, zmieniam na 1,2 - będę miał 205 Nm przy 2000 obrotów, zamiast 240 Nm przy 1600 i przyśpieszenie na 6 biegu od 90 do 120 zamiast 10,5 to 14,4. To nic, że 4 sekundy to wieczność przy wyprzedzaniu ale nic to "Większych różnic nie ma" - dlatego właśnie się uśmiałem.... Też bym chciał i stanowczo twierdzę że moja limited jest gorsza od GT , chociaż jak by się przyjrzeć 😉😉😉😁😁😁
  3. Człowiek zawsze funkcjonuje na zasadzie porównań, miałem Megane 3 z silnikiem 1.6 i byłem w miarę zadowolony. Jakiś czas temu jechałem tym cudem i do prawdy nie wiem jak ja tym jeździłem, muł, muł, głośny muł, żeby osiągnąć to co mam normalnie przy 2 tyś obrotów i zerowym wysiłku w 1,3, musiał bym zamykać obrotomierz i spalać 15 litrów paliwa na 100 km - porażka . Jeśli ktoś ma wybór i cały dzień pojeździć 1.2, następnie pojeździć 1.3 nigdy nie wybierze 1.2. Jak już pisałem to zupełnie inne silniki, głównie dzięki układowi common rail, stosowaniem do tej pory głównie w ropniakach i to daje mu
  4. Kolego problem z przeniesieniem napędu, a dokładnie wadliwy smarem w przegubach powodujcym luzy, to nie problem z silnikiem. Jeździłem 1.2 jeżdżę 1.3 i to inne światy, choć poza ciągłym dolewaniem oleju problemów wiekszych z 1.2 nie było. Natomiast różnica w elastyczności, jazda autostradą, spalaniu, kulturze pracy itd jest ogromna. Jeśli można wybrać to tylko 1.3 . Tyle w temacie.... Problemy to głównie wadliwe pierścienie zbierające olej, powodujące spalanie dużych ilości oleju. Problem częściowo rozwiązano ale sytuacja jest losowa. Nie spala oleju np. przez 80tyś, a nagle lite
  5. 1.2 sobie daruj to problematyczne i nieudane silniki, mające dużo problemów. Fakt poprawiających ale ich gwarancyjne wymiany to była norma w ASO. Potrafiły spalać duże - gigantyczne ilości oleju. 1.2 do 1.3 to porównywanie 2 światów. 1.3 nie bierze oleju, ma dużo niżej moment, mniej pali, są już z przebiegiem 200 tyś i nic się nie dzieje. Generalnie w 1.3 pozbyto się wad 1.2. Co do filtra to z uwagi na silniki benzynowy jest on tak samo problematyczny jak katalizator i tyle w temacie.... Nie słuchaj bzdur tylko zapytaj mechaników ASO którzy powiedzą Ci prawdę o 1.2 i jak się modlili o jego wy
  6. O to dziwne, bo dokładnie popatrzyłem i to ustępuje (sprężynuje) na tych wystających blachach (są inne niż w standardowym lusterku).. A spróbuj dać do oporu lusterko w lewo lub prawo czy nie będzie się poddawało na tych blachach.... Może kolega nie zauważył...
  7. Tak dopytam z innej beczki bo widzę że mamy tu specjalistów: Mam wersję limited i uruchamiałem Ambient Light. Wszystko działa ale wpieni mnie że uruchamianie oświetlania led panelu środkowym, które też dołożyłem, jest tylko z menu Multisense, czyli brak mi klocja Ambient Light w menu auta. Niby włączyłem klocek Ambient Light w menu Audio settings - Radnav - ECU confuguration Part II ale klocka nadal brak - jakieś rozwiązanie widzą koledzy?
  8. naczelna zasada dd4all to nigdy nie dotykamy Hard Resetu. Masz farta, że jakoś działa. Wolne działanie to wynik złej konfutacji, mam nadzieję że przed "przemyślaną decyzją" zrobiłeś zgodnie z zaleceniami PrintScreeny . Jeśli nie to szukaj auta w tej samej wersji i niech Ci ktoś zrobi fotki ekranów gdzie nacisnąłeś H. reset i zmień niewłaściwe wpisy...... ASO tez mam możliwość powrotu do konfiguracji pierwotnej ale skasują parę złoty i kamera nie będzie działć....
  9. Kilka miesięcy temu zamiast lusterka zwykłego zamontowałem lusterko fotochromatyczne ale z Megane II - takie mi zostało - pasowało i działało. Było jednak zniszczone trochę - ząb czasu, wiec zamontowałem z Megane IV i tu mam pewną wątpliwość. Niby mocowanie wchodzi bez problemu tak jak kolega pisał, jednak przy ustawianiu lusterka (jest dosyć pasownie - stawia spory opór), lusterko na mocowaniu sprężynowym "chodzi" - porusza się na sprężynie. Jest to dosyć spory "przełamaniowy ruch sprężynowy". Czy u kolegów też to występuje? Bo wydaje się to celowe działanie, bo poddaje się z
  10. U mnie było ewidentnie, bo wymienili najpierw pierwszą i było trochę lepiej ale nie dobrze - stukało ciszej. Po wymianie drugiej od razu było ok, minęło pół roku jest nadal ok. Myślę, że chodzi faktycznie o to na jakie wymienią. Jeśli wadliwe wymienią na wadliwe to jakim cudem ma pomóc....
  11. U mnie obie półosie zmienione i całkowita cisza....
  12. Fajna dysputa..... Moje najmojsze, a jego mojsze ale mniej. Mam auto z h7 włożyłem tam drogie żarówki Led idealna linia odcięcia zero rażenia i brak homologacji to fakt. Kumpel ma M4 z ledami fabrycznymi. Moje h7 świeciły moim zdaniem trochę gorzej ale faktem jest że na polnej drodze wygrywają... Po prostu inna specyfika światła. Co do wyłożonych zamienników h7 świecą o NIEBO lepiej niż oryginał Led.. I to jest dziwne, że oryginał, a taki słaby, A co będzie po kilku latach jak wydajność spadnie o 20-30%. A kupiłem te: https://allegro.pl/oferta/led-h7-zarowka-g-power-r1-prawdziwe-1100
  13. No tak, tylko jakie to pocieszenie... No to już mogę odpowiedzieć, bo dopytałem upierdliwie u źródła, czyli kompetentnego jak się okazało mechanika, który dokonywał naprawy / poprawy fabryki. Wykonane czynności przez mechanika ASO: Uszczelnienie dystansów do blachy i ich inwazyjne wyprofilowanie polegające na tym, że spływ zamiast od środka drzwi teraz jest do środka. Nawiercenie i zabezpieczenie otworów odpływowych w metalu na styku z dystansem - odpływ ewentualnie zebranej wody do środka drzwi. Uszczelnienie głośnika do dystansu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!