Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

satisati

Użytkownik
  • Zawartość

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.3 140KM
  • Przebieg (tys.km)
    1500 i roś

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A witam, u mnie wszystko spoko, pół roku i idealnie 1.3 140 KM kombi z auta jestem narazie bardzo zadowolony, usterki opisywane nie występują
  2. Jezus ty mój, a skąd kolega wziął takie info 1.3, a 1.2 to zupełnie inny silnik i dół jest zupełnie inny... to że podobnie wygląda i filtr taki sam to nie znaczy, że dół jest taki sam...
  3. Ja ma taki: https://allegro.pl/oferta/woltomierz-termometr-c-ladowarka-3w1-7784083371?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_akcesoria_samochodowe&ev_adgr=Main_adgroup&gclid=EAIaIQobChMIw9aur-_o4gIVRagYCh2d1g1pEAQYBCABEgKfWvD_BwE i sam się wozi.. nie musi mi się chcieć...
  4. A to dziwne w salonie ASO twierdzili, że ma on wtrysk bezpośredni i to największa różnica pomiędzy nim a starym silnikiem Renault i chodziło o normę EURO.. Może gadali głupoty, nie zmienia to faktu, że to silnik dla dziadka lub młodego o temperamencie dziadka i niestety lubi olej...
  5. 44 u mnie, w aucie żony - sauna - nie mam tam termometru ale pewnie z 65 było jak nie więcej... 44 w pełnym słońcu to bardzo dobry wynik, każdy stopień mniej to szybsze chłodzenie auta po ruszeniu. U siebie mierzyłem i leci powietrze w zależności od temperatury zewnętrznej o temperaturze od 3 do 6 stopni... 16 to tragedia i nie ma mowy o dobrym chłodzeniu auta, klima do naprawy...
  6. Kurcze te oznaczenia to zagadka, pewnie to różnie jest, no i w Renault jakoś ciężko to wyczaić. Zatem wczoraj dokonałem testu. Znajomy ma meganę IV z tego samego rocznika wersję podstawową i jak przyjechałem stała słońcu. On na kolor jaśniejszy, szyby są jasne bez przyciemnienia w kolorze jakby zielonkawym . Poszedłem do niego w aucie miał 60 stopni. Moja ma szyby przyciemniane w kolorze wyraźnie niebieskim (szczególnie widać to na przedniej i bocznych przednich). U mnie auto stało jeszcze godzinę w tym słońcu i osiągnęło temperaturę w środku 44 stopnie. Więc na bank szyby są solarne tak jak mówił mi serwis szyb.. Zresztą czuć to odrazu w środku, nie trzeba być fachowcem. W aucie żony stojącym obok była wczoraj sauna.. W moim starym Chevrolecie były szyby atermiczne i tam klima (wentylator) chodziała na 1 biegu i było chłodno. W megane III niby z kratek leciało bardzo zimne powietrze, a żeby utrzymać temperaturę na przyzwoitym poziomie w upały wentylatory chodziły prawie na maxa. W Megane IV mam znowu komfort, że wentylatory na minimum, a chłodek jest, tak jak miałem w Chevim.. Jestem z tego BARDZO zadowolony. Więc rodzaj szyb (ich izolacyjność cieplna) ma duże znaczenie...
  7. W przypadku security nie ma takich graficznych oznaczeń jak w Pilkington, są tylko kodowe.. Ale ten goścć z serwisu szyb odrazu to widział po jakimś niebieskim odcieniu... No i to czuć odrazu. Dzisiaj od ósmej rano pełne słońce 32 stopnie w aucie 46..
  8. Raczej bym stawiał na jego niezbyt udany wtrysk bezpośredni. Swoją drogą to moim skromnym zdaniem ten silnik Nissana to kiepska jednostka. Lubi olej, jest mułowaty i przy tym sporo pali, aby w miarę jechał trzeba kręcić strasznie. Jak kupowałem auto jeździłem 1.6 i w porównaniu do 1.3 to PRZEPAŚĆ była, wiec wybrałem 1.3.... Wcześniej miałem w Megane III 1.6 renault 110 KM też muł jak Nissan ale przynajmniej nie brał oleju i nadawał się pod gaz...
  9. Powiedzieli mi w warsztacie wymiany szyb - bardzo dobry zakład, jak pojechałem pytać o wymianę lusterka wewnętrznego.
  10. No fakt wczoraj w pełnym, słońcu 5 godzin 45 stopni doszło, ale na dworze było ponad 30.. No to nie wiem jak u kolegi to działa, wczoraj wsiadłem do auta, pierwsze kilkaset metrów otwarte szyby. Klima była na 19 i auto FAST, po 3 km dałem na samo auto, a po 5 km podniosłem na 20 bo było za zimno... może te szyby solar, robią taką różnicę.. Wczoraj jechałem żony autem i tam przez szyby, które są zwykłe, grzeje jak cholera.... To nie jest prawidłowe działanie, coś jest nie tak, niech się przyłożą. Bez start stopu auto ma inną sprężarkę.....
  11. O nie to coś nie tak, ja mówię o staniu przy aucie w środku nie mam mowy o jej słyszeniu... Czy Twoje auto ma start / stop? bo jeśli nie to jest inna sprężarka....
  12. Panowie ciekawi mnie wasza opinia na temat filtra sportowego, mokrego. Oczywiście ewentualny sens ma tylko montaż w jednostkach turbo. https://sprzedajemy.pl/filtr-powietrza-kn-renault-megane-iv-warszawa-2-6bea9f-nr58112635 a może już ktoś ma praktykę...
  13. nie słychać jej prawie wcale, trzeba się wsłuchać, wentylator chłodnicy pracuje dużo głośniej (a może to jego kolega słyszy bo odpala automatycznie z klimą)
  14. No to nastały upały, mogę stwierdzić, iż wydajność klimy w Megane IV jest znacznie lepsza niż w Megane III . Auto znacznie szybciej się schładza. Co mnie zastanowiło - w poprzedniej Megance III w środku auto nagrzewało się do 50-60 stopni w pełnym słońcu, a było jasne. Megane IV mimo, że ciemne max 40. No i eureka okazuje się, że wersja Limited ma fabrycznie przyciemniane szyby ale to nie wszystko, bo są one również atermiczne, a tak mi się wydawało, że słońce mniej grzeje przez szybę ale myślałem, że to tylko wrażenie. Miła niespodzianka... Klima działa na wolnych obrotach (bez nadmiernego hałasu wentylatorów), a w aucie miły chłodek - tego mi BARDZO brakowało w Megane III po przesiadce z Chevroleta gdzie mogłem sobie zrobić 16 stopni w upał :-)
  15. W sobotę zmieniłem olej w ASO przebieg 3500, benzyny w oleju nie zaobserwowano.. olej wlany to ELF 5W-30. Zanieczyszczenie drobinami metalu starego oleju - spore... Wymianę po dotarciu uważam za konieczność.... Co ciekawe zapach oleju jakby benzynowy, maiłem dosyć intensywny po wlaniu nowego oleju zapach ten sam, dziwne że olej w który został bańce nie ma żadnego zapachu... Może zapach przejmowany jest z innych elementów silnika... Wszystkim którzy mają wątpliwość polecam test bibuły jest skuteczny w rozpoznawaniu tego zagrożenia (benzyna w oleju): https://m.interia.pl/magazynauto/news,nId,958729
×
×
  • Utwórz nowe...