Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

satisati

Użytkownik
  • Zawartość

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.3 140KM
  • Przebieg (tys.km)
    rośnie

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Mam IV ponad rok i jest to najbardziej bezawaryjne auto jakie którykolwiek miałem. Nawet Megane III która mialem od nowości i byłem zadowolony, miała jakieś drobiazgi np. olej wyciekał pod pokrywą zaworów przy przebiegi 500 km. Tu nic i jestem BARDZO zadowolony, a już z silnika 1.3 to wrecz szczęśliwy bo dynamiczny i mało pali... Więc ja jestem w pełni zadowolony z zakupu i polecam auto..
  2. Jet to zrobione specjalnie wyobraź sobie wyjeżdżanie autem zaparkowanym na styk - zderzak w zderzak 10 razy wsteczy i jedynka na przemian....
  3. Kurcze - mam podjazd, często śliski jest to spore wzniesienie, jak miałem TCS (tak to się nazywało w Chevrolecie) to często wyłączałem bo nie mogłem poprawnie ruszyć. Jednak zarówno w Megane III gdzie był wyłącznik jak i teraz w Megane IV gdzie go nie ma, NIGDY nie miałem potrzeby wyłączenia systemu wiec działa to dobrze...
  4. Działa, działa tylko trzeba uruchomić w r-linku kafelek i funkcję w ECU ABS-u... i nie zapomnieć o resetach... System zostanie automatycznie uruchomiony jak pzrekroczysz40 km/h. Osobiście nie widzę sensu wyłączania tego systemu więc pełne zrozumienie dla braku przycisku...
  5. Właśnie, czyli kolega też tak ma a jest tu ktoś co ma 2 kafelki i wyświetlacz 7 cali?
  6. Najprawdopodobniej brak sygnału CAN multisense wysyłanego do licznika, pewnie aktualizacja wyłączyła sygnał CAN - rozwiązanie: Program ddt4all wybieramy Megane iv - TDB lub Cluster/TDB (różne wersje) następnie Cluster_15-40v3.30x - i tam w parametrze AmbientLight_CF ustawiamy na "With coloured light (CAN signal)" następnie wybieramy "Reset SW: 11 03" i powinno działać
  7. Cześć, mam do kolgów pytanie. Jako, że uruchomiłem w końcu u siebie multisense oraz domontowane ledy konsoli środkowej programem ddt4all (wyświetlacz 7 cali wersja limited) ale wpienia mnie, że w opcjach auta mam tylko kafelek multisense, a nie mam ambilight, czyli kolorami i włączaniem ledów mogę sterować tylko poprzez edycję danego trybu. Próbowałem już wszystkiego żeby uruchomić dodatkowy kafelek i kupa. Może ktoś coś podpowie. Raz tylko pokazał mi się kafelek oświetlania wewnętrznego ale wtedy jak wyłączyłem multisense... Widziałem, że u kolegów jest ten kafelek no chyba, że dotyczy to tylko wyświetlacza 8 cali, a jak jest u kolegów z wyświetlaczami 7 cali?. Z góry dzięki...
  8. Mój kolega zrobił, jest przedstawicielem handlowym zrobił 110 tys i wymienili mu na nowy. Robił tylko zawieszenie - łączniki dokładnie, silnik zero problemu... Auto generalnie nie dbane wcale...
  9. NA foldery nie patrzę, przecież pisałem, że pali mi w mieście 7-7,5 i uważam to przy takim momencie i mojej nodze za DUŻY sukces...... Kiedyś moja żona wracała z imprezy 35 km trasy, jechała przepisowo i spalił jej 4,2 litra mi się to nigdy nie udało.. .
  10. Ja napisze tak, styl jazdy mam ten sam, Megane III 1.6 z mulastym silnikiem paliła mi 9,5 litra i dawała ZERO przyjemności - wieczny brak mocy albo huk silnika - do wyboru. Teraz auto pali 7-7,5 litra i ma jeszcze spory zapas mocy oraz ZERO turbo dziury jak w ropniaku.... Jeszcze raz powtórzę - jestem Bardzo zadowolony... Inny temat jak ktoś ma 1,2 który pije olej, czy 1.6 który nie jedzie - wtedy bym miał może i inne zdanie.... Faktem jest, że największą frajdą jest tu silnik - chapa i się śmieje za każdym, razem jak dam w palnik, a auto jedzie i przy tym nie pali średnio 15 litrów jak wolnossące odpowiedniki z takim momentem obrotowym... Zatem mogę przyśpieszać jak lubię i nie trzymać się za portfel... A trwałość cóż zobaczymy, myślę że po doświadczeniach z 1.2 i uwzględniając fakt w ilu modelach i markach montują ten silnik to raczej plamy nie dali.. Test co prawda laboratoryjne obiecują 300 tyś bez poważniejszych napraw - zobaczymy.. https://francuskie.pl/nowy-silnik-renault-daimler-1-3-tce-hr13-trafia-do-renault-megane/ Jedna przestroga, autem zrobiłem 2000 tyś km wyłącznie po mieście - odległości 3-5 km, w tamtym tygodniu wyjechałem na trasę i nagle zauważyłem momentowy (5-10 sekund) nagły spadek mocy (częściowo odcięte turbo) i dużo białego dymu z tyłu auta więc wypalił się GPF i tak sobie myślę, że przy wyprzedzaniu mógłby być problem, chyba, że nie dokonał by tego przy gwałtownym przyśpieszaniu (wyprzedzałem ale spokojnie bo miałem dużo miejsca)... zobaczymy
  11. Nie tylko ja, mój jest z końca 2018 roku, mam sąsiada, który ma IV i jego syn też, znajomy również śmiga i wszyscy zadowoleni. Więc to demonizowanie jest dziwne. Ja jestem bardzo wymagający jeśli chodzi o detale i jestem zadowolony.. Ba nawet jestem zdziwiony na plus pewnymi rzeczami: 1. Kilka dni temu dostałem informację na desce, że nieprawidłowo działają czujniki parkowania i że trzeba je sprawdzić - wychodzę z auta a tu lód na jednym czujniku - zdrapałem paznokciem komunikat i żółty klucz zgasły. Fajnie, że jest autodiagnostyka co bym ściany nie przestawił w powodu wadliwego działania czujników.. PLUS dla RENAULT 2. Innym razem ruszam pod górę (oczywiście auto trzyma systemem wspomagania ruszania pod górę) i mi zgasł, wciskam sprzęgło, a ono w ułamku sekundy samo odpala, nawet nie zdążyłem przesunąć ręki w kierunku przycisku. 3. Ruszanie z automatycznego ręcznego to przyjemność, a nie ból jak np. w C5 bo nie trzeba przełamywać oporu bo auto odpuszcza ręczny w odpowiednim - wcześniejszym czasie. Więc ruszam i nie czuje oporu - SUPER. 4. Ostatnio 5 osób bagaż, a auto bez trudu na autostradzie utrzymuje 150 pod górę na tempomacie, nawet moja Evanda z silnikiem 2.0 tego nie potrafiła... 5. Wyprzedzanie to przyjemności nie trzeba obrotów utrzymywać ponad 4 tysiące jak w wolnossących jednostkach. 6. Tapicerka WCALE nie skrzypi czym jestem zdziwiony bo w aucie brata za 180 tyś skrzypi.. 7. System wolne ręce działa idealnie, auto zapala oświetlenie, również w lusterkach cofania oświetlając bok auta, jak się zbliżam i wszystko widać co w naszym wiecznie ciemnym kraju ma znaczenie. 8. Bagażnik w moim kombi jest naprawdę duży i ta obniżana podłoga, o której przypomniałem sobie po prawie roku - SUPER 9. Sprawność hamulców i pewność hamowania - bajka.. 10. Mapy dokładne, Android auto, informacja o korkach - fajna sprawa i dobrze działa - ominąłem już ich wiele.. 11. Aktualizacja map i oprogramowania R-link z PEN-a , a nie jak w KIA- 2 godziny w ASO z uruchomionym silnikiem. 12 Bardzo wygodne fotele - zero bólu krzyża, takich foteli które nie powodują bólu nie miałem w żadnym aucie . 13. W końcu wydajna klima - przyjemny chłodek bez konieczności ryku wentylatora tak jak to było w Megane III no i 14. SUPER WYGLĄD ale to już subiektywnie... ITD... Jedna rzecz mi się nie podoba - te idiotyczne umiejscowienie tempomatu i ogranicznika prędkość, które włączam często przez przypadek. Nie potrafię zrozumieć dlaczego skoro sterowanie jest w kierownicy nie mogli tam dać włączania. Ktoś się uparł z tym rozwiązaniem bo w III też mnie to wieniało... No i na to wszystko 5 lat gwarancji i bezpłatne serwisy - czego tu chcieć więcej...
  12. No to ja śmigam, jestem BARDZO zadowolony i nic z "typowych usterek" mi nie wystąpiło... silnik 1.3 140 KM to dla mnie poezja poezji (wcześniej miałem muła 1.6 w MIII wiec może dlatego), drzwi szczelne, maska równa, nic nie skrzypi - nawet tapicerka cicha, lakier ok, spalanie też ok, za tą cenę super auto...... Brakuje mi tylko do szczęścia świateł mijania i drogowych LED ale cóż nie zapłaciłem za nie Ja jestem bardzo zadowolony i polecam
  13. Średnia wychodzi około 40 km/h, różnica jest zawsze pomiędzy nimi, szczególnie w spalaniu, co do osiągów fakt można mieć podobne tylko 1.2 trzeba bardziej deptać niż 1.3 i spalanie jest wtedy znacznie większe, 1.3 znacznie lepiej ciągnie od dołu.. Wczoraj 1.3 zrobiłem trasę 100 km prędkość przepisowa 50 - 90 spalanie 4.8. Dla 1.2 to wynik nieosiągalny..
  14. Oj tam, oj tam, ja też nie chciałem, a po jazdach próbnych kupiłem....
×
×
  • Utwórz nowe...