Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

satisati

Użytkownik
  • Zawartość

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.3 140KM
  • Przebieg (tys.km)
    rośnie

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dziękuję, też się cieszę... Co do "nie do końca": No cóż mam napisać - 13 stron, kilkadziesiąt wpisów, jeden % o jedynce, tytuł wątku: "Dziwny dźwięk / stuk przy zmianie biegów", a kolega nie rozumie sensu całości wątku..
  2. Tak, sam kupiłem listwy z przetwornicami i wymieniłem... Mam Limited
  3. Jestem po wymianie obu półosi. Najpierw zmieniono lewą - była lekka poprawa, teraz prawą. Nastała cisza przy zmianie biegów 1-2-3. Przed wymianą stuknięcie było zawsze ale na gorącym znacznie głośniejsze. Teraz jest cisza i moment odpuszczenia przęgła - nawet szybki jest stłumiony - taki jakby "gumowy" . Teraz mogę po czasie napisać, że od nowości było źle, a ja tłumaczyłem to sobie sprzęgłem dwumasowym i jego pracą... Półosie miały wyczuwalny luz z tym, że lewa znacznie większy. A wiec wada fabryczna półosi się kłania i nikt nie da pewności, że nowe są wolne od wad. Stąd czasami brak pozytywnego efektu wymiany. No nic nie mają bo rozmawiamy o aucie, które się porusza - jest w ruchu, znaczy na liczniku nie ma ZERA (0). Zrozumiał kolega?
  4. Przyczyna jest już znana przynajmniej przez mój serwis. Winny jest luz osiowy półosi, najpierw wymienia się lewą jeśli klient dalej się skarży na stuki - prawą. Sytuacja pojawia się w niewielkim procencie aut. Jeśli naprawa nie pomaga to nowa półoś jest wadliwa albo jest coś nie tak ze skrzynią ale to już bardzo rzadkie. Możliwe że te półosie potrafią ja wykończyć...
  5. Cudów nie ma, jeśli jednym pomaga, a inny nie - znaczy, że część nowo montowanych półosi jest od razu wadliwa... Innego wytłumaczenia nie widzę. Pewnie jedna z fabryk dostarczająca komponent daje ciała, takie przypadki wbrew pozorom są częste....
  6. Byłem przy tej aktualizacji. Auto sprawdzane jest online i następnie wgrywa jest najnowsza wersja sterownika wtrysku. Może Twoje ASO ma takiego "elektronika". Mi ten wskaźnik temp też nie wstawał po aktualizacji jest ok... Oleju ubyło mi przez 8 tyś jakieś 2 mm wiec ok... Pierwszą wymianę zrobiłem przy 3 tyś.
  7. Mam IV ponad rok i jest to najbardziej bezawaryjne auto jakie którykolwiek miałem. Nawet Megane III która mialem od nowości i byłem zadowolony, miała jakieś drobiazgi np. olej wyciekał pod pokrywą zaworów przy przebiegi 500 km. Tu nic i jestem BARDZO zadowolony, a już z silnika 1.3 to wrecz szczęśliwy bo dynamiczny i mało pali... Więc ja jestem w pełni zadowolony z zakupu i polecam auto..
  8. Jet to zrobione specjalnie wyobraź sobie wyjeżdżanie autem zaparkowanym na styk - zderzak w zderzak 10 razy wsteczy i jedynka na przemian....
  9. Kurcze - mam podjazd, często śliski jest to spore wzniesienie, jak miałem TCS (tak to się nazywało w Chevrolecie) to często wyłączałem bo nie mogłem poprawnie ruszyć. Jednak zarówno w Megane III gdzie był wyłącznik jak i teraz w Megane IV gdzie go nie ma, NIGDY nie miałem potrzeby wyłączenia systemu wiec działa to dobrze...
  10. Działa, działa tylko trzeba uruchomić w r-linku kafelek i funkcję w ECU ABS-u... i nie zapomnieć o resetach... System zostanie automatycznie uruchomiony jak pzrekroczysz40 km/h. Osobiście nie widzę sensu wyłączania tego systemu więc pełne zrozumienie dla braku przycisku...
  11. Właśnie, czyli kolega też tak ma a jest tu ktoś co ma 2 kafelki i wyświetlacz 7 cali?
  12. Najprawdopodobniej brak sygnału CAN multisense wysyłanego do licznika, pewnie aktualizacja wyłączyła sygnał CAN - rozwiązanie: Program ddt4all wybieramy Megane iv - TDB lub Cluster/TDB (różne wersje) następnie Cluster_15-40v3.30x - i tam w parametrze AmbientLight_CF ustawiamy na "With coloured light (CAN signal)" następnie wybieramy "Reset SW: 11 03" i powinno działać
  13. Cześć, mam do kolgów pytanie. Jako, że uruchomiłem w końcu u siebie multisense oraz domontowane ledy konsoli środkowej programem ddt4all (wyświetlacz 7 cali wersja limited) ale wpienia mnie, że w opcjach auta mam tylko kafelek multisense, a nie mam ambilight, czyli kolorami i włączaniem ledów mogę sterować tylko poprzez edycję danego trybu. Próbowałem już wszystkiego żeby uruchomić dodatkowy kafelek i kupa. Może ktoś coś podpowie. Raz tylko pokazał mi się kafelek oświetlania wewnętrznego ale wtedy jak wyłączyłem multisense... Widziałem, że u kolegów jest ten kafelek no chyba, że dotyczy to tylko wyświetlacza 8 cali, a jak jest u kolegów z wyświetlaczami 7 cali?. Z góry dzięki...
  14. Mój kolega zrobił, jest przedstawicielem handlowym zrobił 110 tys i wymienili mu na nowy. Robił tylko zawieszenie - łączniki dokładnie, silnik zero problemu... Auto generalnie nie dbane wcale...
×
×
  • Utwórz nowe...