Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Zawartość

    2349
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

139 Super

2 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Laguna Megane Yaris Elantra
  • Silnik
    2,0 dci; 1,0 16V; 1,6 16V;
  • Przebieg (tys.km)
    różne

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnio na profilu byli

1731 wyświetleń profilu
  1. Dawno się z tym borykasz? Na samej benzynie też poszarpuje? To się dziej na gorącym silniku?
  2. Elementem wspólnym jest czujnik temperatury płynu chłodzącego. Tam nie może być pęcherzyków powietrza. Nie masz przypadkiem ubytku płynu?
  3. Dużo już Ci brakowało, dlatego mogło się zapowietrzyć. Zakręcić można tylko na najwyższej temperaturze silnika. Zakrętka posiada zaworki. Ostatnie uzupełnienie robisz tusz przed zakręceniem korka i to najlepiej do poziomu 3/4 między min i max. Później poobserwujesz. Najlepiej to robić zawsze na zimnym przed rozruchem. Nie wiem jak długo jeździsz na gazie, ale możliwy wyciek jest przy nagrzewnicy lpg dodatkowo wpiętej w obwód chłodzenia.
  4. Przez 4 lata mogło naturalnie tyle zniknąć. Na zimnym odkręcasz korek zbiorniczka, dolewasz płyn chłodzący najlepiej taki sam jak masz ( wszystkie glikole są mieszalne); odpowietrzasz układ chłodzący; podgrzewasz silnik do włączenia wentylatora i po kolejnym uzupełnieniu zakręcasz pokrywkę zbiorniczka gasząc silnik.
  5. Porady już Ci udzieliłem, ale Ty nie poczyniłeś żadnych kroków. To jest następstwo zaniedbań. Kontrowersyjnie zaplusowałeś u kolegi, który postanowił przez rok nic z tym nie robić. Tobie roku nie wytrwał.
  6. To robię źle, bo wszędzie jestem głównym kierowcą i z nadwyżką wpisuję zadeklarowane przebiegi. Nikt tego nie weryfikował.
  7. Pierwszy punkt spełniam bez czarowania. W drugim zawsze tak robię. Dzieci już nie podaję. czwarty zrozumiały, a piąty nie stosuję, bo miałem z nimi problem wiele tat temu i po roku wygrałem w sądzie. Po wygranej się odwołałem i dołożyłem 50% za zwłokę, bo mi blokowali odbiór samochodu z ASO. Był to czas dużej inflacji. Nie było rozliczeń bezgotówkowych. Nie wiem, czy jeszcze nie jestem na czarnej liście, bo sprawę nagłośniłem w lokalnej gazecie.
  8. Ceniłem sobie tę markę w zimówkach ale już na hp2 się zawiodłem. Ta opona dobra była pierwszy sezon. Na drugą zimę już stwardniała. Przed nami kolejna zima. Jedna jest mocno przetarta z boku i muszę wymienić. Zastanawiam się jakie dwie dokupić, bo z tej firmy już nie chcę.
  9. To niestety prawda. Inni też będą widzieli zdarzenie ale bez szczegółów. Wszyscy widzą zdarzenie z ac, ( był to tylko kamień z zimowej opony latem. Sprawca dał mi oświadczenie) ale go nie uwzględnili chroniąc się OWU. Popełniłem błąd rejestrując 4 pojazdy na siebie. Mają tak dobrą bazę, że przy zawieraniu kolejnego ubezpieczenia po peselu widzą pozostałe moje pojazdy. Samo oc najwygodniej po roku zmienić do innej ubezpieczalni. Z ac nie mogę znaleźć algorytmu do wyceny. Może coś mi podpowiesz z wariantem ASO i oryginalnymi częściami. Może na pw bo odbiegam od tematu.
  10. Jest rozbieralne do silnika - oliwka na panewkę od strony turbiny. Turbinka służy do wymuszania obiegu powietrza na czujniki zawarte w tym zespole, służące sterowania pracy climatronika.
  11. W zwykłej megane musisz rozebrać tak jak do wymiany filtra kabinowego - tam go zobaczysz.
  12. Pracuje wentylator od czujników climatronika. - nad lusterkiem. Domaga się wyczyszczenia i przesmarowania. Masz rację mało marek ma tak skuteczne rozwiązanie tym bardziej posiadających sprawny czujnik wilgotności.
  13. Odłączałeś czujnik cieczy na włączonym zapłonie? Masz odejście 3 pin. jeden z nich to bimetaliczny włącznik wentylatora. Wyższy bieg jest podawany z ecu, ale musi działać niższy.
×
×
  • Utwórz nowe...