Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


jabrze

Użytkownik
  • Zawartość

    1467
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

78 Super

Samochód

  • Auto
    Megane II phI i inne
  • Silnik
    1,6 16V; 2,0 dci
  • Przebieg (tys.km)
    121

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnio na profilu byli

1049 wyświetleń profilu
  1. jabrze

    Fluence I phI Koniec silnika?

    M10 do świecy.
  2. Drżenie samochodu przy przyśpieszaniu może mieć wiele przyczyn począwszy od poduszek silnika. Luz w układzie kierowniczym, to jeszcze sworzeń, sinderbloki wahacza i cała kolumna McPersona. Półoś i łożysko zwrotnicy to element napędowy. Przy normalnej jeździe żadnych drgań nie ma?.
  3. Tego się nie dowiemy przed rozłożeniem - może mikrowłącznik, ale równie dobrze może być zębnik napędzający listwę przesuwną, przełączającą mikrowłącznik i sprężyna przy nim. Wymiana zamka to najprostsze rozwiązanie.
  4. Podejrzewam uszkodzony mikrowłącznik w PP zamku. Wiązka w drzwiach jest trwała, ale warto przy okazji przeczyścić to złącze.
  5. jabrze

    Megane II phI Pomoc w wyborze oferty

    Podjadę w środę do południa.
  6. jabrze

    Megane II phI Pomoc w wyborze oferty

    Ta w Bydgoszczy postoi, bo jest droga.
  7. jabrze

    Megane II phI Pomoc w wyborze oferty

    Pierwszy samochód widywałem na ulicy. Jest golas, ale ulepszenie tego rocznika do drogich nie należy. Bardzie wiarygodny przebieg. Ogłoszenie właściciela było na olx. Warto dotrzeć do właściciela. Jestem z Bydgoszczy i mogę go sprawdzić. Zdjęcia zrobione na Osiedlu Leśnym, a kojarzę, że właściciela widziałem w mundurze. Sprzedający zapomniał poprawić listwę plakiem na lewym boku, bo nieodnowione normalnie tak wyglądają. Drugi - z doliny meblarskiej się samochodów nie kupuje, bo blacharz i lakiernik to podstawowe profesje.
  8. Do benzyny przed zimą dolewam denaturat, żeby wyczyścić zbiornik i nie mieć problemów we mrozy, bo wytrącania wody nie unikniemy.
  9. jabrze

    Megane II phI Wymiana sterownik

    Sprawdzilbym, czy przyczyną nie jest za wysokie napięcie w instalacji, bo taki przypadek to rzadkość. Proponowałbym wyczyścić radiator sterownika i ponownie go dokręcić do karoserrii
  10. jabrze

    Megane III phI hamulec postojowy

    Zrobi to zwykły mechanik, ale jedź do innego i nic nie mów o wymianie tego czujnika. Dodam tylko, że ten, czujnik który był dobry jest made in Romania.
  11. jabrze

    Megane II phI Wymiana sterownik

    Sprawdzałeś oscyloskopem napięcie i szerokości impulsów wyzwalających wtryskiwacza? Prędzej to on będzie winny jak sterownik, który ma zabezpieczone wyjścia. Może wtrysk przebijać a sterownik to wychwytuje.
  12. jabrze

    Megane III phI hamulec postojowy

    Jakość tych czujników to tragedia. Dotyczy wysokości przełączania. Dwa pod rząd reklamowałem w IC. Trzeci pracuje poprawnie dłuższy czas. Najpierw dokonać pomiarów w ustawieniach i nie dać się wrobić w skrzynię, której nawet palcem nie ruszy.
  13. Dla mnie od strony nadkola ciężko się wymienia lewą, ale z prawą nie mam problemów, chociaż jestem praworęki.
  14. Najprostsza rzecz. Podnieść przód samochodu na koziołkach, opdalic i wrzucić na jedynkę. Sprawdzić, czy obydwa koła obracają się z tą samą prędkością. Blokowć ręcznie jedno koło i na przemian obserwować, żeby wyeliminować mechanizm różnicowy skrzyni biegów i zaciski hamulcowe. Jeśli tu będzie dobrze to pozostaje tylko elektryczne wspomaganie kierownicy.
×