Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Zawartość

    2065
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

121 Super

2 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Laguna Megane Yaris Elantra
  • Silnik
    2,0 dci; 1,0 16V; 1,6 16V;
  • Przebieg (tys.km)
    różne

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnio na profilu byli

1552 wyświetleń profilu
  1. Skoro przy zdjęciu gazu następuje szarpanie kołem to bardzo prawdopodobne, że winnym jest elektrozawór. To co prędzej napisałeś o obrotach od 1500 świadczy również o zaworze, bo jego sterowanie zaczyna się od 1400 obr. Praca tego zespołu jest mierzalna.
  2. Od zamknięcia drzwi z pilota obwód zasilania nie może zostać przerwany, żeby BSI mogło zmienić stan na czuwanie. Przy przerwaniu obwodu tej zmiany nie będzie.
  3. Alternator pewnie masz dobrze dobrany, ale czy ustawienie w UCH jest dla niego. Po ViN Ci nie podam. Zmieniałeś UCH. Może tu jest nieprawidłowo dokonany wybór?
  4. Trzeba sprawdzić jaki typ alternatora jest ustawiony w UCH, bo to może być potencjalną przyczyną. Możliwe, że ten alternator, w tym ustawieniu ma obciążenie w okolicy 100 % i się przegrzewa wyrzucając komunikat. Jak się nie mylę są cztery do wyboru.
  5. Dla Twojego oryginału przez dwa tygodnie nic się nie powinno dziać, chyba, że prędzej był wielokrotnie odpalany na bardzo krótkich odcinkach i pozostał niedoładowany.
  6. Napięcie masz prawidłowe. W UCH masz prawidłowo wybrany typ alternatora? Problem pojawił się po wymianie alternatora, lub po wymianie UCH?
  7. Trzeba sprawdzić jego napięcie spoczynkowe przed odpaleniem. Nie powinno być niższe jak 11,8 V w tych temperaturach.
  8. Jego sterownik automatycznie zmienia dawkę utrzymując obroty. Szukać zimnego lutu, lub przegrzanego opornika. Najpierw wyczyść złącza podpinające przewody do licznika. Przedtem upewnij się jak w rzeczywistości wygląda to ładowanie, żeby nie okazało się, że winnym jest źle dobrany regulator napięcia.
  9. Zasada jest ta sama. Licznik to tylko komparator do wskaźników. Sterowanie wzbudzeniem idzie z UPC. Sterownik silnika dostaje informację odnośnie obciążenia alternatora w benzynach, celem zwiększenia dawki paliwa. Nie mam schematu. Może jest w plikach.
  10. Bardzo prawdopodobne, że jest to usterka licznika, ale należy dokładnie sprawdzić to ładowanie. W liczniku znajduje się komparator napięcia, w którym jeden z oporników zwiększa swoją rezystancję. Następstwem jest ten komunikat.
  11. Jeszcze nic nie trzeba oprócz wyczyszczenia połączenia najcieńszego, czerwonego przewodu wychodzącego z połączenia z płytki bezpiecznikowej na dodatniej klemie akumulatora. Na UCH/BSI masz zaniżone napięcie. Popraw również połączenie masowe.
×
×
  • Utwórz nowe...