Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3564
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

253 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Laguna Megane Yaris Elantra
  • Silnik
    2,0 dci; 1,0 16V; 1,6 16V;
  • Przebieg (tys.km)
    różne

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnie wizyty

4128 wyświetleń profilu
  1. Silnik 2,0, czy 1,6? Objaw chwilowego zapachu paliwa występuje przy nieszczelnym układzie pochłaniacza oparów. Na ścianie grodziowej wisi elektrozawór z dwoma dopiętymi rurkami i sterowaniem elektrycznym. Niekiedy on sam się rozszczelnia, ale łatwo to sprawdzić. Tak miałem i go wymieniałem. To co piszesz o oleju to już tragedia. Mam ok 160 kkm, czysty silnik i zużycie roczne oleju do 200 ml. Użytkownik jeździ dynamicznie.
  2. Z czytać mu zapisane błędy. Pierwsza myśl to brudna przepustnica lub uszkodzony górny czujnik pedału sprzęgła.Jeśli jest tempomat, to można szybko zweryfikować czujnik.
  3. Ja go używam sporadycznie do szybkiego podglądu parametrów. Na forum RLKP jest dokładny opis jego funkcjonalności.
  4. Rozmawiamy o tym samym. Powyżej opisałem pracę sterownika dla silników wolnossących. Nie zwróciłem uwagi, że Ty masz turbodoładowany. Tu jest wszystko bardziej skąplikowane, bo podstawą do całości jest pomiar masy powietrza. Jeśli cokolwiech chcesz analizować, to warto to zrobić programem dedykowanym do Renault. Z ogólnie dostępnych ogarniesz to pyclipem za pomocą Elm.
  5. Kąt wyprzedzenia zapłonu jest uzależniony od obciążenia silnika. Przy bucie dochodzi do 42. Przy hamowaniu silnikiem spada w okolicę 0. Przy normalnej jeździe w ok. 90 po równej nawierzchni mieści się w granicach 8-15. Wystarczy wzniesienie i rośnie do 30 stopni. Wszystko uzależnia dopasowanie skrzynią biegów do prędkości. Praktycznie jest to analogiczne ze spalaniem chwilowym odczytywanym na wyświetlaczu - to tak w największym skrócie, bo do tego dochodzi obciążenie alternatorem i sprężarką klimy.
  6. Sterownik źle podaje PR770. W następstwie dolna granica PR 745 jest za wysoka. Rozgrzany silnik ma duże drgania?
  7. Jest to za małe. Nic nie mogę odczytać na laptopie. Widzę zmieniające się obroty i stałą wartość sterowania zaworem. Chyba widzę coś nie tak. Jak do tej pory nie wiemy kiedy jest za duża dysproporcja parametrów - przyśpieszanie, czy hamowanie silnikiem.
  8. Możliwe, że problem jest z samym przyciskiem, bo z zgasić też nie mogłeś.
  9. Z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego i jego odpowietrzeniem wszystko w porządku?
  10. Całą przekładkę zrobisz na stole - będzie wygodniej. Przedtem szybę trzeba opuścić do 1/3 wysokości, żeby mieć dostęp do blokad. Tylko lusterko zdejmujemy i zakładamy przy założonych drzwiach. Do zdjęcia i założenia drzwi potrzebna druga osoba. Masz wszystko na YT.
  11. Nic nie trzeba robić z wyjątkiem impulsowego programowania szyby jeśli u Ciebie występuje. Złącze drzwi odpinasz i zapinasz przy odłączonym akumulatorze.
  12. Nie jest to odpięty regulator ciśnienia paliwa na pompie?
  13. Zwróć tylko uwagę na filtr optyczny pod klamką.
  14. Pierwsze podejrzenie rzucam w wypaloną kostkę stacyjki lub w połączenie przy lewym progu, które ją zasila.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!