Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3830
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

293 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Laguna Megane Yaris Elantra
  • Silnik
    2,0 dci; 1,0 16V; 1,6 16V;
  • Przebieg (tys.km)
    różne

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnie wizyty

5040 wyświetleń profilu
  1. Doskonale wiesz, że to nie prawda. Jak tuner stwierdzi, że się nie nadaje ( 1 pomiar ) to odstępuje, żeby nie mieć z Tobą kłopotów.
  2. Było 33-50%. Od grudnia rzeczywistość jest przerażająca.
  3. Tylko tak Ci się wydaje. Inaczej pracuje latem, bo dochodzi czujnik nasłonecznienia. Wszystko zależy od odczytu czujników.
  4. Jeśli na gorącym przybutujesz i chwilowe spalanie pokaże się 28 l, a po odpuszczeniu nie wyskoczy błąd wtrysku to się nie masz czym martwić.
  5. Zakładamy 12 rg. dla kpl. Z tego wynika, że blisko w normalnym warsztacie z rachunkiem. On przypadkiem nie wymieniał dwóch łożysk MP? To się robi razem. Sprężyny z tyłu też powinny być dwie.
  6. Wykasuj błąd i sprawdź, czy nie jest wynikiem samej wymiany pedału. Można zrobić kalibrację clipem, ale sama się powinna ułożyć w jeździe. Niekiedy trzeba zrobić trochę kilometrów.
  7. Odpowietrzenie jest bardzo prostą czynnością do zrobienia samemu, ale prędzej trzeba znaleźć miejsce ubytku. Jeśli to nie przyniesie sukcesu można pomyśleć o układzie zapłonowym.
  8. Połączenie oryginalnej instalacji chłodzenia z podgrzewaniem gazowej. Może ubytek przy trójnikach?
  9. Masz LPG. W pierwszej kolejności sprawdzić poziom płynu chłodniczego.
  10. To bardzo przydatna informacja w udzielaniu pomocy. Dziękujemy!
  11. Miejmy nadzieję, że go nie uszkodziłeś. Mi wymyto farbę zabezpieczającą z termistora i był on do wymiany, bo zawyżał temperaturę powietrza dolotowego.
  12. Wystarczy zdjąć koło. Widać pracę tłoka - w dwie osoby. Jak będzie miał podejrzanie mały powrót to popuść odpowietrznik i niech sobie trochę płynu spłynie grawitacyjnie przez wężyk do butelki (otworzyć zakrętkę na zbiorniczku). Żeby było dobrze musisz zdjąć jarzmo i trochę wkręcić ten tłok. Powinieneś to zrobić przed wymianą klocków na nowe. Może obyć się bez kosztów. Niecała godzina i po problemie. Suwadła jarzma się nie krzywią samoistnie. Tam puchło od temperatury.
  13. Wyczyść wtyczkę od niego. Jest związek z Twoim dużym spalaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!