Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Zawartość

    2937
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

182 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Laguna Megane Yaris Elantra
  • Silnik
    2,0 dci; 1,0 16V; 1,6 16V;
  • Przebieg (tys.km)
    różne

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnio na profilu byli

2617 wyświetleń profilu
  1. Nie wiem, czy wersja poliftowa nie jest inaczej oprogramowana. Podobnie miałem w Lagunie. Stanął silnik wentylatora, klapy źle działały i przestał działać czujnik wilgotności. Dopiero wtedy się za to zabrałem. Wystarczył ruch powietrza, żeby wszystko wróciło do normy.
  2. Czujnik temperatury wewnętrznej odczytany clipem? Silnik wiatraczka climatronika za lusterkiem wewnętrznym się obraca i jest tam czysto - dotyczy szczelin?
  3. Napisałem powyżej o zapłonniku.Tam przed zapłonem jest ponad 20 000V. Przy wilgotnym powietrzu przebija napięcie do masy i blokuje przetwornicę, a światła brak.
  4. "Wymieniłem czujnik doładowania i nic po odpięciu wtyczki auto nie gaśnie a nawet silnik na wolnych obrotach chodzi równiej" Po odpięciu wtyczki MapSensora silnik pracuje w stanie awaryjnym i nie korzysta z obwodu porównawczego położenia przepustnicy. W tym obwodzie można podejrzewać uszkodzenie często nie łączących przewodów że sterownikiem stąd moje wcześniejsze pytania.
  5. Sprawdzałeś błędy dotyczące przepustnicy? Sprawdzałeś kąt wychylenia przepustnicy dla różnych obrotów? LPG nie masz?
  6. Jaką masz przepustnicę - w pełni elektroniczną, czy gaz dawany za pomocą linki?
  7. Gorący silnik, to duży opór mechaniczny. Często linka strzępi się na zwijaczu bębna i należy ją wymienić włącznie z uszkodzonym bębnem. Do sprawdzenia wszystkie rolki prowadzące linki, czy pod obciążeniem nie zacierają się.
  8. Paliwa i powietrza szło dużo, tylko mocy nie było, bo masa pomijała cylindry. Dobrze, że nie masz dpf. Musi wytrzymać minutę na ciśnieniu 2,5 Bara. Nie ma mowy o zapoceniach w układzie doładowania. W nowszym technologicznie samochodzie od razu wywali emisję spalin lub błąd wtrysku.
  9. Odpowiedź już dostałeś - zwykła nasadka Samochód powinien stać na kołach, żeby po regulacji szybko sprawdzić, czy nie dokręciłeś za mocno - nie może być błędu elektroniki przy sprawdzaniu na maksymalnych skrętów kół na postoju.
  10. Zapocenie to spadek w sprężaniu powietrza nie mniejszy jak 0,5 bara, czyli przeliczając na moc to bardzo dużo. W pracy przepływomierza zawsze jest opóźnienie, bo pomiar masy powietrza jest zależny od obrotów turbiny.
  11. 0,7 będzie ok. Pozwoli na podtrzymanie obrotów nawet poniżej 500 przy dobrym silniku.
  12. Proponował bym zmniejszyć szczelinę. 50 obr dokładając pedałem gazu. Wolne obroty można podwyższyć sztucznie przez zwiększenie dawki paliwa - 100 obr to wzrost z 0,8/h do ok. 1 litra. Takie rzeczy to już ostateczność i robi się dla silnika, który ma różnicę w sprężaniu cylindrów ponad 10%, czyli z przebiegiem znacznie przekraczającym 300 kkm.
  13. Niestety cały zawias, ale w dwie osoby można to sprawnie zrobić bez demontażu drzwi - wystarczy drugi zawias popuścić.
×
×
  • Utwórz nowe...