Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Zawartość

    3253
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

221 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Laguna Megane Yaris Elantra
  • Silnik
    2,0 dci; 1,0 16V; 1,6 16V;
  • Przebieg (tys.km)
    różne

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnio na profilu byli

3102 wyświetleń profilu
  1. Podejrzewając przepustnicę możesz włączyć zapłon (start bez sprzęgła) i sprawdzić ile luzu ma do ogranicznika (różnicę w położeniu zerowym i biegu jałowego - powinna być niewielka). Obroty wzrosną, jeśli nieszczelne jest połączenie przepustnicy i zaworu pochłaniania oparów paliwa, oraz kolektora i układu wspomagania hamulca. Obydwie rzeczy utrudniają rozruch silnika. Mając dostęp do interfejsu od tego należy zacząć, ale oprócz błędów trzeba znać silnik i umieć interpretować jego odczyty.
  2. Masz tą część? https://allegro.pl/oferta/uszczelka-przepustnicy-megane-ii-1-4-1-6-2-0-16v-6762829949 ?
  3. Uszczelka jest zmieniona? Ponadto mapsensor musi siedzieć sztywno. Na nim z czasem kruszeją oringi i tam podbiera powietrze.
  4. Ten silnik nie ma elektrozaworu. W ciemno się przepustnicy nie wymienia. Trzeba podpiąć pod kalkulator, sczytać błędy i je wykasować. Później podejrzeć parametry pracy gorącego silnika.
  5. Przepustnica jest odchylona o 12 stopni. Wygląda to na nieszczelny układ dolotowy. Trzeba podejrzeć parametry silnika dla powietrza (przepustnica) i dla paliwa. Masz LPG?
  6. Przerwa cewki to brak światła diody. Immo jest potrzebne chwilowo do wyzwolenia startu i po rozruchu nie zgaśnie. Dla M1 to urojona stawka. Skąd jesteś?
  7. Sterownik silnika był delikatnie przegrzany. Będzie potrzeba to go wymienisz. Te ryżowe zamienniki to tragedia.
  8. Wydaje mi się, że laguna ma szersze kielichy pomijając wysokość.
  9. Jest to również związane z luzem linek (pancerza) między wybierakiem w samochodzie i wybierakiem na skrzyni. Zawsze zaczyna się sporadycznie i z czasem coraz częściej.
  10. Tam mimo osłony dostaje się sól i zaczyna korodować. Najczęściej problem następuje po zimie, ale różnie bywa.
  11. Do immo wokół stacyjki jest cewka. Czasami potrafi się się rozłączyć przy zaciskach. Przerwa to brak zezwolenia na rozruch. Po przekręceniu w zapłon musi się zaświecić dioda światłem ciągłym. Bez tego kręcenie rozrusznikiem nic nie daje, bo zabloblokowane są wtryskiwacze paliwa. W podsufitce jest tylko odbiornik pilota do otwarcia drzwi. Po odłączeniu akumulatora potrafi immo zerwać komunikację z "kluczykiem". Wtedy w pozycji zapłon należy ileść czasu przytrzymać wciśnięty kluczyk ( szczegółów nie pamiętam).
  12. Otwarcie drzwi kierowcy to wyłącza, a nie wyjęcie karty.
  13. Bezpiecznik przekaźnika spryskiwacza jest wspólny z radiem ( w kabinie 15A) Pompa spryskiwacza jest dwukierunkowa tzn przód i tył przez zmianę polaryzacji. Być może zamarzł płyn spryskiwacza lub nie łączy przy pompce.
  14. Przepustnica do czyszczenia. Może być nieszczelny układ dolotowy (za przepustnicą - Map sensor musi być sztywny). Być może zapowietrzony układ chłodzenia lub uszkodzony czujnik płynu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!