Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Zawartość

    1399
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

72 Super

Samochód

  • Auto
    Megane II phI i inne
  • Silnik
    1,6 16V; 2,0 dci
  • Przebieg (tys.km)
    121

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnio na profilu byli

939 wyświetleń profilu
  1. Błąd wtrysku jest kasowany zawsze po wyłączeniu zapłonu. Dużo wymieniłeś i wciąż jest źle. Potrzebujesz dobrego diagnostę z clipem, który musi znaleźč zapisany w pamięci problem. Błąd wtrysku to szeroki temat z nieszczelnościami dolotu włącznie. Poczytaj to na forum.
  2. Rozstaw śrub 4 x 100.
  3. Odnośnie pompy wody. Przewidziana wymiana jest na 160. Ja tak zrobiłem i zyskałem zimą na szybszym ogrzewaniu kabiny. Mam ponad 263 i sprzęgiełka działają. Odnośnie łańcucha. Chciałem go wymienić przy 200 ale dobry mechanik porównał długości z nowym i stwierdził, że pierwszy montaż jest niezniszczalny. Chętnie zabrałbym się za odczyty z czujników, żeby stwierdzić jakie jest rzeczywiste opóźnienie zapłonu związane z wyciągnięciem łańcucha, bo pewnie jest . To musi być mierzalne. Ciśnienie wyzwolenia wtrysku jest 260 B. Jeśli jest poniżej 270 na biegu jałowym zaczynają się problemy. Ciśnienie pompy masz wspaniałe. Bosch kalibruje po naprawie na 310. Kompresja była 80 zł/cylinder w pomiarze wspólnym w Bosch. Masz tak mały przebieg że powinno być powyżej 25 B-szkoda kasy. Przy 200 miałem 4x24.
  4. Tą uszczelkę mam już trzecią, a szczelność dolotu to podstawa. Z paskiem osprzętu i kołem warto wymienić pompę wodną jeśli nie było jeszcze robione, bo to jedna praca. Spalania mam mniejsze, ale opony tylko 205. Autostrada podobnie, a w duże upały jeszcze więcej. Ten silnik najmniej pali w temperaturze 10-15 stopni. Miasto przy średniej prędkości 28 km/h - 7,5 l/100 km
  5. Naprawa samego wentylatora w scenicu to jedna z najgorszych rzeczy. Nigdy nie zapomnę jak pierwszy raz się do niego dobierałem. Jeszcze po zrobieniu miałem reklamację na trzeszczącą deskę w dieslu, a było to późną jesienią. Uwaga na delikatne wkręty!. Praktycznie pracę musiałem wykonać dwukrotnie. Teraz jest już pomoc w YT.
  6. Lata robią swoje. A nie wystarczy odkręcić trzy śruby pod deską?
  7. Działał krótko po naprawie, bo u Ciebie wentylator stawia duży opór mechaniczny. Należy wyczyścić i przesmarować oś i panewki silnika. Jeśli tego nie zrobisz sytuacja będzie się powtarzać. Teraz masz już zwarcie przy opornicy. Powtórne rozkręcanie i czyszczenie. Wentylator pobiera bardzo duży prąd więc połączenia muszą być odtlenione, bo w przeciwnym wypadku na zaciskach wzrasta nadmiernie temperatura. To ona pewnie doprowadziła do samo włączenia wentylatora. Być może tranzystor będzie do kolejnej wymiany.
  8. jabrze

    Megane III phI Korekty wtryskiwaczy MaxiECU

    Symbolika kodów wprowadza istotne korekty dla sterownika, dlatego po porządnym badaniu wtrysku te oznaczenia się zmieniają.
  9. jabrze

    Megane I phI problem ze skrzynią biegów

    Pękła sprężyna centralna docisku ( słoneczko ), ewentualnie pęka linka sprzęgła.
  10. Zakręć butlę z gazem na kilka dni i zobacz jak będzie odpalał. Być może dwa zasilania dają za bogatą dawkę i się silnik męczy z odpaleniem.
  11. jabrze

    Megane II phII Wymiana rozrządu z KZFR czy bez?

    Raczej elektrozawór KZFR.
×