Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Zawartość

    2426
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

140 Super

2 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Laguna Megane Yaris Elantra
  • Silnik
    2,0 dci; 1,0 16V; 1,6 16V;
  • Przebieg (tys.km)
    różne

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnio na profilu byli

1847 wyświetleń profilu
  1. Ważną rzeczą jest wysokość przedniego zawieszenia. Pęknięta ( krótsza ) sprężyna amortyzatora na prawym kole lub nierówno zdarta opona prawego lub lewego koła. Sprawdziłem jeszcze łożysko podpory prawej półosi - przednie koła w powietrzu i pierwszy bieg bez gazu przy zapalonym silniku. Różnica obrotów kół uwzględni również zaciski hamulcowe, czy krzywe tarcze.
  2. Nie jest to uszkodzone lub luźne łożysko podpory prawej półosi?
  3. 90 świecą powyżej roku. 120 padają szybciej, chociaż u mnie 130 rok wytrzymały.
  4. Najlepiej polutuj, żeby więcej nie wracać to tego tematu - płynie duży prąd i w innym przypadku szybko się utleni.
  5. Wymienisz pod blokiem, tylko potrzebny będzie zestaw do wkręcenia tłoczków i duży klucz nasadowy do odkręcenia i dokręcenia nakrętki piasty ( 30 lub 32 ). Kolejność - zdejmujesz klocki i odkręcasz zacisk( 2 śruby). Póżniej odkręcasz piastę i tarcza wyjęta. Jeśli masz ABS to tarczopiasta musi mieć pierścień.
  6. https://pl.aliexpress.com/item/32854317113.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.462792fbkxJRif&s=p&algo_pvid=a0455d6f-0d5a-4a36-805a-87e645dbcea4&algo_expid=a0455d6f-0d5a-4a36-805a-87e645dbcea4-18&btsid=c21f9fb7-aac2-45f1-b5a7-86d8a26330a8&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4,searchweb201603_60
  7. Mam jeszcze trzy inne Elmy i te nie obsługują pyclipa i ddt, a wszystko inne działa.
  8. Robisz wszystko dobrze. Twój ELM skanuje i nic nie znajduje, dlatego robi tak długo. W czasie skanowania pokazuje do ilu modułów jest dostęp. U Ciebie jest cały czas zero.
  9. Tak, głównie czujnik temperatury powietrza dolotowego. Można go odczytać i porównać z rzeczywistością, czy czerpni powietrza. Tu masz podpowiedź. Ten czujnik jest zamontowany u góry przy świecy. Trochę jest ukryty, ale rzadko się psuje. On odczytuje pracę przesunięcia kzfr. To w tym zespole muszą być anomalia. Ten błąd kasuje się wyłączeniem zapłonu, dlatego ciężko go namierzyć. Utrudniony rozruch jest ściśle związany z tym zespołem. Samochód musi odpalać bez pedału gazu.
  10. Słabe Elmy tylko dotąd dochodzą i nie znajdują modułów.
  11. Kiedyś miałem nawiercane Brembo, do czasu aż zaczęły się pęknięcia między otworami. Jak to możliwe?- a jednak. Hamulce, to nasze życie
×
×
  • Utwórz nowe...