Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

jabrze

Użytkownik
  • Zawartość

    1061
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

58 Super

Samochód

  • Auto
    Megane II phI i inne
  • Silnik
    1,6 16V; 2,0 dci
  • Przebieg (tys.km)
    121

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika, Turystyka,

Ostatnio na profilu byli

752 wyświetleń profilu
  1. Niewątpliwie za bogata mieszanka.
  2. W tej temperaturze otoczenia ( zimny silnik) poniżej 1000 ohm.
  3. Wyczyść te styki i zmierz raz jeszcze, bo o dużo grzałka ma za duży opór, a ten typ był masowo stosowany.
  4. Sprawdź opór tej sondy jeśli masz miernik. Sprawdziłbym również opór czujnika płynu chłodzącego zamontowanego w głowicy silnika, bo jeśli on jest za duży ( może w ogóle nie łączyć ), to świece będą czarne.
  5. Też tego nie rozumiem. Jakie to dane osobowe, skoro nie ma imion, ani nazwisk, żeby blokować miejscowość. Ona bardzo pomaga przy udzieleniu sobie wzajemnej i szybkiej pomocy.
  6. Da się przesunąć. Mierzymy miernikiem na napędzie ramienia Proszę nie zapomnieć, że przy włączonych przednich wycieraczkach i wbitym wstecznym biegu mamy w tyle pracę ciągłą wycieraczki.
  7. To może być problem przerwanego przewodu w harmonijce przy zawiasie klapy. Wizualnie czasami nic nie widać.
  8. Laguna bez HF ma wyciągnięcie karty, a Megane 2 otwarcie drzwi - jest dobrze.
  9. W Megane 2 i w Lagunie 2 jest tak samo jak mają HF. Jeśli nie to wyłączenie realizuje pierwszy mikrowłącznik w czytniku karty, którego nie ma w Megane.
  10. Możliwe, że jest problem z podciśnieniem do wspomagania hamulca. Kojarzę tam jakiś zaworek, ale szczegóły musisz poszukać - nie pamiętam. Zawieszenie nic tu nie ma do rzeczy.
  11. Tak jak napisałem - wyzwalasz impuls 0,8 s. Kolejny raz już go nie będzie, bo styk pomocniczy o tym poinformował sterownik.
  12. jabrze

    Ogólne Silnik nie daje się uruchomić

    Oby takich niespodzianek więcej nie robił!
  13. Może nie słyszysz, bo blokada uniemożliwia krótki w czasie ruch silnika.( 0,8 s - 12V) To należy sprawdzić.
  14. Jest określony czas - od sterowania. To co ci napisałem z tą blokadą to jest typowa usterka tych zamków. Zawsze się psuje, że nie chce zamknąć, ale napisałeś, że zamek sprawdziłeś.
  15. Wiązka jest w każdym, tylko rzadko jest bezpiecznik o którym pisałem.
×