Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

e-mil11

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.emilkowalczyk.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II Luxe Dynamique
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    190000

Profil

  • Zainteresowania
    motocykle, fotografia

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. I dokładnie tak to działa. Tak jak pisałem wcześniej do wymiany czujnik optyczny.
  2. Do sprawdzenia/wymiany czujnik optyczny (znajduje się pod tą czarną zaślepką - dostaniesz się od strony tapicerki). Przycisk zamykający działa bardzo dobrze.
  3. Jeżeli została wyłączona to znaczy, że nie będzie się rozładowywać szybciej. Podałeś za mało danych, żeby coś konkretnego napisać. Sprawdzałeś bezpieczniki?
  4. Napisz konkretnie o działanie czego walczysz. Zamykania czy otwierania?
  5. A świstak siedzi i .... W takim razie musisz napisać jakieś oficjalne pismo do Renault, że mają błąd w instrukcji obsługi: Otwiera się, bo na 99% jeden z sensorów ma wciśnięty/zablokowany/uszkodzony switch. Jeżeli masz trochę zdolności manualnych to wymieniasz switch, jeżeli nie to cały sensor. Jak sprawdzić, który jest uszkodzony? Odłączając kolejno kostki przy drzwiach. Po odłączeniu wadliwych, samochód nie powinien się otwierać. Oczywiście istnieje jeszcze możliwość, że zwarty jest przycisk otwierający na karcie. Jeżeli masz inną kartę to sprawdź czy usterka też występuje gdy masz ją w pobliżu. Przecież napisał, że powymieniał mikrostyki od zamykania. One nie mają nic wspólnego z otwieraniem. Ludzie, nie mylcie pojęć.
  6. Mylisz się. Czujnik optyczny jest aktywny przez około 72h. Po tym czasie system optyczny przechodzi w stan uśpienia i otwarcie jest możliwe poprzez pociągniecie za klamkę. Nie ma potrzeby używania karty. Jeżeli nie wierzysz to pociągnij klamkę bez wkładania za nią ręki (tak aby czujnik jej nie widział), gwarantuję, że samochód się otworzy. Nie rozumiesz o co pytał Grzegorzmeg2. Mierzył oporność na mikroswitchu sensora optycznego a nie samego sensora. Strzelam, że 50% nie działania otwierania to rdza na płytce sensora a 50% uszkodzony (zwarty) switch na odwrocie sensora. Jeszcze raz polecam lekturę mojego posta z 2014 roku. Wklejam poniżej.
  7. Oznacza to tyle, że sensor nie zardzewial, a problem jest ze switchem na jego odwrocie (lub ewentualnie popychaczem, który naciska na switch przy pociągnieciu za klamkę).
  8. Podałem wszystkie powody niedziałania systemu. To, że u Ciebie działa bez lusterek nie oznacza, że są one niepotrzebne. System działa w określony sposób i diagnozowanie usterki polega na kolejnym wykluczaniu działających części, a nie na teoretyzowaniu czy lusterka są potrzebne czy nie. Samochód na trzech kołach też pojedzie, ale na czterech jednak łatwiej.
  9. Przypominam część swojego postu z sierpnia 2014: "Switche zamykające połączone są stronami. Awaria jednego, odcina zamykanie drzwi po danej stronie pojazdu. Sensory dłoni nie są połączone, awaria jednego odcina otwieranie poprzez włożenie ręki za klamkę tylko danych drzwi. Jeżeli sensor dłoni nie działa (drzwi nie otwierają się po włożeniu ręki) to najprawdopodobniej zablokowany/wciśnięty na stałe jest switch z tyłu sensora. Świadczy o tym jeszcze to, że pozostałe sensory aktywne są przez kilka(naście) minut. Po podejściu do samochodu np po nocy niemożliwe jest otwarcie samochodu poprzez włożenie ręki w którąkolwiek klamkę. Wymagane jest pociągnięcie za klamkę, aby odblokować zamki." Tak jak pisałem dawno, sensory nie są połączone ze sobą. Każdy działa indywidualnie i pozostałe nie są potrzebne. Jeżeli w danych drzwiach nie działa otwieranie poprzez pociągnięcie 2 razy za klamkę to znaczy, że winna jest rdza lub tak jak było u mnie uszkodzenie jest z tyłu sensora dłoni, w miejscu gdzie popychacz klamki naciska mikroswitch sensora (uszkodzony popychacz lub switch). Bez rozbierania nie sprawdzisz. Natomiast jeżeli działa pociągnięcie podwójne za klamkę to sprawdź obecność lusterka na klamce. Jeżeli nie ma to użyj do testu kawałka folii aluminiowej i sprawdź czy wtedy zadziała. Jeżeli nie to do wymiany sensor dłoni. Prawdopodobnie pobiera go już rdza. UWAGA. Nie mylić mikroswitcha "zamykającego" z mikroswitchem "otwierającym" na sensorze.
  10. To, że nie było myte nie świadczy o niczym. Kup switch, wymień i ciesz się działającym systemem.
  11. Cześć. Po ok.400km od założenia instalacji LPG wyświetlił się service i żółta lampka silnika. Brak jest jakichkolwiek objawów, samochód jeździ normalnie. Instalacja to stag z wtryskiwaczami barracuda. Po wizycie u gazownika i skasowaniu błędu po około 50 km znowu zapaliły się kontrolki. Czy przyczyną może być gaz?
  12. W takim razie nie działa Ci to poprawnie. Po 72h od ostatniego zamknięcia system hands free aktywuje się tylko po pociągnięciu za klamkę. Nie powinno to działać na sam czujnik z uwagi na oszczędność prądu. Wszystkie serwisówki i manuale o tym piszą, więc albo sprawdź jeszcze raz, albo nie wprowadzaj ludzi w błąd, że tak powinno być.
  13. Hej, przeglądam forum i trafiłem na identyczny problem z moim autem jak u Ciebie, jest to cholernie irytujace, byłem u dwóch mechaników lecz bez rezultatu... co było problemem u Ciebie?

  14. To, że nie przepala Ci się żaden bezpiecznik a kabel jest spowodowane tym, że użyty bezpiecznik na tej ścieżce jest większej wartości niż prąd który pali Ci przewód. Sprawdź w schemacie za co odpowiada ten przewód i jaki bezpiecznik powinien tam być.
  15. Cześć. Z ciekawości zapytam co to za element na zdjęciu? Wymieniałem termostat i moją uwagę przykuła wtyczka (lub coś przypominającego) z obciętymi kabelkami. Znajduje się na dole ucha silnika, nad termostatem. Do czego to służy i co tam jest podłączone?
×