Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pepan

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane ph II
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    136 tys
  1. Witam po długiej przerwie ale dopiero teraz znalazłem troche czasu aby coś zamieści. Właśnie jestem po demontażu silniczka ze skrzynią. Dla zainteresowanych informuje że z wyciągnięciem silnika górą nie ma aż tak wielkiego problemu z tym że bez kanału się nię obeszło. Faktycznie z rozpinaniem elektryki jest troche kłopot ale po oznaczeniu i zrobieniu kilku zdjęć z ponownym podpięciem nie powinno być problemu. Obecnie silniczek jest cały poskładany i czeka na montaż. Oprócz niewielkiego odpicowania zrobione zostało: - uszczelniony cały silnik wraz ze skrzynią - wymiana panewek korbowodowych - wymiana pierścieni - regeneracja głowicy ( wiadomo uszczelka+ nowy rozrząd+pompa wody) - rolki i napinacze - regeneracja rozrusznika - poprawina elektryka (pełno przetarć i uszkodzeń przewodów) Tu kilka fotek Jeżeli ktoś będzie miał jakieś pytania... Śmiało pisac. Po wsadzeniu napędu dam znać czy odpalił wogóle
  2. Witam serdecznie. I jak spasował ci taki zestaw. Pytam bo też bym chciał coś zmienić i mam problem z wyborem
  3. Nie wiem jak w sceniku ale tu jest naprawde mało miejsca . Czyli sugerujesz że lepiej i mniej roboty będzie robić wszystko w aucie. Zaznaczam że nie mam kanału.
  4. Dziękuję za zainteresowanie. Nie dodałem że chodzi o silnik ze skrzynią. Wyciągne go z kilku powodów... - wymiana rozrządu - uszczelnienie całego silnika ( cieknie z każdej strony) - planowanie głowicy - przy okazji sprawdzenie stanu pierścieni i panewek - sprawdzenie stanu sprzęgła i ewentualna wymiana. Wczoraj się przyglądałem bardziej i wydaje mi się że jak wyrzuce chłodnice, po przesunięciu silnika do przodu powinien się zmieścić.
  5. Witam serdeczenie. Pytanie do fachowców. Czy wyciągne silnik 1.4 16v k4j przy użyciu żurawia i podstawowych narzędzi w garażu bez kanału górą? Czy jest to wogóle możliwe? Czy musze zrzucać sanki ? W instrukcji opisane jest że trzeba opuszczać rame pomocniczą. Dziękuję za odpowiedź.
  6. Witam serdecznie i jednocześnie proszę o pomoc... jak do licha odkręcić koła z wałków rozrządu? Mam blokadę kół ale cóż z tego skoro już dwie nasadki pękły a nakrętki ani drgną. Nie mam możliwości użycia udaru. Proszę o jakieś sugestie. Dodano: 08 mar 2015 - 22:22 Czy jest szansa na jakaś pomoc... Dodano: 19 mar 2015 - 07:39 Wałki zaniesione do znajomego mechanika. W piątek do odbioru. Nawet kluczem udarowym jest problem, więc informacja dla potomnych nie męczcie się z tym sami.
  7. Jutro sprawdzę jeszcze raz wszystkie połączenia a miedzy czasie poszukam nowych zegarów.dziękuje za odpowiedź
  8. Czyli zegary sa uszkodzone czy zly typ zegarów kupiłem? Zaznaczam ze mam 1.4 ph2 czy moga byc np z 1.6 czy ma to znaczenie badz diesla. Dziekuje za odpowiedź. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  9. Witam serdecznie forumowiczów. Po przeczytaniu manuala zabrałem się za wymianę licznika w mojej megi 1.4 ph2 na wersje z kompem. Cała instalacja jest pociągnięta, manetka z przyciskiem również więc wymiana plug&play i wszystko powinno działać zakupiłem te zegary http://allegro.pl/renault-megane-i-lift-licznik-benzyna-p7700428718a-i4698332626.html . Niestety po podłączeniu działa tylko obrotomierz reszta wskaźników jakby się cofnęła w drugą stronę i stoją tzn opadły poniżej skali a jak by mogły to by się chyba w druga stronę kręciły. Nie da się zrobić testu zegarów nie reaguje. :mellow: przycisk adac też nie reaguje na ekranie na początku pokazuje tylko poziom oliwy i potem normalnie przebieg stały km. Co to może być??? Proszę o pomoc :(
×
×
  • Utwórz nowe...