Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lukas.s

Użytkownik
  • Zawartość

    836
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://lsdesign.ayz.pl

Samochód

  • Auto
    Megane I ph2
  • Silnik
    1.9 dTi 98KM
  • Przebieg (tys.km)
    479000

Ostatnio na profilu byli

650 wyświetleń profilu
  1. Tak się złożyło że w końcu kupiłem całkowicie inne Takie jak w załączniku, w dobrej cenie były z oponami za 450zł. Jeszcze nie miałem okazji założyć bo koniec sezonu był jak je kupiłem. Trzeba poczekać do przyszłego roku ;)
  2. Hej Dawno mnie nie było na forum i powracam z nowym tematem. Auto na 99% trafi w moje ręce (Megane i Ph1) i muszę coś dobrać na lato. Do tego konkretnego modelu w tym kolorze, silnik 1.5 DCi 82KM które będą pasowały waszym zdaniem (wizualizacja)? - wersja 1 felgi od Clio, ET43, 16" + opona 205/55 R16 - nie wiem do końca czy ET nie będzie za duże bo jakby nie patrzeć felgi od CLIO ale fajnie wyglądają i widziałem że do Megane 1 pasowały. Tutaj przykładu na żywca nie znalazłem. - wersja 2 felgi od Clio, ET49, 16" + opona 205/55 R16 - wersja 3 felgi od Clio, ET49, 16" + opona 205/55 R16
  3. kablem łączyłem się z skodą felicją i działał. Jutro jeszcze będę próbował.
  4. Próbowałem programem ddt2000 i tak jakby w ogóle nie połączył się z kompem. Chyba że jest jakiś inny program który zagra z KKL
  5. Zaraz pewnie ktoś napisze że było... no fakt. Tematów mnóstwo, ale akurat do 1.9 dti 2000r nic nie udało mi się znaleźć. Wiec moje pytanie: Na jakim interfejsie diagnostycznym odczytam błędy w megane 1 ph2 1.9 dti 2000r.? Gdzieś w necie znalazłem tabelkę gdzie właśnie tylko ten silnik działa na szynie CAN. Dzisiaj próbowałem ruszyć na VAG KKL (mówię sobie spróbuję, inni łączyli się to może u mnie pójdzie) ale nic z tego nie wyszło.
  6. Pierwsze diagnozy i działania... Turbo zaolejone prawie z każdej strony (tylko na dolocie czysto) ale łopatek trochę brakowało... więc 500zł i turbo jak nowe :) Głowica wymieniona (jedna prowadnica zaworu wyleciała, po oględzinach okazało się że nie ma co regenerować). Używana głowica po splanowaniu 600zł Teraz jeszcze dylemat. Mam auto rozebrane prawie do rosołu (stoi u mechanika) i zastanawiam się czy nie zrobić przy okazji pierścieni... Kilka osób powiedziało mi że jak już jest rozebrany to warto zobaczyć i ewentualnie zrobić. Jutro będę gadał z mechanikiem.
  7. Taki przypadek... Pewnego dnia pojawił mi się komunikat niski poziom oleju. Dodam że normalnie od wymiany do wymiany czyli w okresie ok 12tys km zazwyczaj dolewałem 1 litra a teraz po 6tys mu brakło. Dolałem i po ok 500km znowu ubyło ok 1l. Fakt rano dymi trochę na biało ale jak się rozgrzeje to dymienie zanika. Teraz dodatkowo po opaleniu (tylko rano na zimnym) coś stuka w silniku i po chwili zaczyna nim szarpać i zaczyna dymić na biało, po dodaniu gazu dymi jeszcze bardziej, jak się rozgrzej dymienie zanika. Poradzono mi abym sprawdził czy turbo nie ciągnie oleju. Rozkręciłem rurę dolotową do coolera i fakt była zaolejona w samym coolerze na blaszce z kanałkami którą widać na górze stał olej (załącznik). Robić turbo czy może szukać gdzie indziej przyczyny? Auto ma aktualnie 370tys km (kupiony przy 110tys) i przy turbo jeszcze nic nie robiłem. 4 lata temu miałem częściowy remont silnika po zerwaniu paska ale zaworów nie robili, tylko uszczelnienie wymienili. Ktoś mi jeszcze powiedział że może być uszczelka pod głowicą ale płynu jako tako mi nie ubywa, tylko olej znika (aktualnie jeżdżę na ELF 15W40).
  8. Jak w temacie. Mam do wyboru kompletny SKF lub CONTITECH. Który wybrać?
  9. 300+5pkt. W razie czego będę musiał specjalnie jechać do Radomia (ok 70km ode mnie)
  10. Przyjąłem mandat, ale czytałem że w ciągu 7 dni mogę się odwołać. Jest na to odpowiedni artykuł, bodajże 101. Kończyłem manewr wyprzedzania na tym niby skrzyżowaniu, zjeżdżałem na swój pas.
  11. Na hulajnodze dogonił mnie 5km dalej. Nie ma zapisu video, tylko swiadek ktory akurat w tym miejscu był spisywany. Musieli gdzies w tej bocznej dróżce stac bo nie widziałem ich.
  12. Wczoraj, Dk9 w kierunku Rzeszowa. Wyprzedzam na odcinku z przerywana linia, kończę, zjeżdżam na swój pas w okolicy niby skrzyżowania: w pobliżu Droga Krajowa 9 http://goo.gl/maps/OVtA2 23 km 9 słupek. Dostałem mandat za wyprzedzanie na skrzyżowaniu. Czy wg was jest to skrzyżowanie? Nie ma żadnych znaków.
  13. Panowie a czy takie jakby trzaski przy gwałtownym hamowaniu też mogą być przyczyną zużytego łożyska? (przy skręcaniu także słychać trzaski a przy nagłym odbiciu kieronicy puknięcie) Goście w serwisie wmawiają mi że mam maglownice do wymiany, ale wg mnie definytywnie słychać trzaski przy kolumnie
  14. W zaszłym roku uszkodziłem oponę jadąc na niej praktycznie bez powietrza. Opona jest wzmacniana więc szlak jej nie trafił, tylko na obwodzie zrobił się mały rancik. Do końca zimy jeszcze na niej śmigałem. Parę dni temu zdecydowałem się zmienić na opony zimowe i pompując powietrze (na tej uszkodzonej zeszłej zimy) zaczął mi wychodzić balon w miejscu uszkodzenia :) Komplet opon mam w miarę nowy (przód 6mm, tył 8mm) i teraz mam dylemat. Czy wymienić jedną uszkodzoną na identyczna z podobnym zużyciem (akurat mam 3 takie na oku na allegro, ten sam rok produkcji, bierznik 6mm za 89zł)? Czy wymienić obydwie opony na przodzie? ( też mam na oku komplet z bierznikiem 7mm , 240zł) Pytam bo nie wiem jak będzie zachowywał się samochód przy wymienionej jednej oponie, niby bierznik ten sam,ale.. czy moge spodziewać się jakiś problemów?
  15. Co do drugiej opcji to polecacie jakieś dobre firmy?
×
×
  • Utwórz nowe...