Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

bartekkrk

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II
  • Silnik
    2.0 16v
  • Przebieg (tys.km)
    141

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. witam po dłuższej przerwie. Sprawa rozwiązana tak że mechanik zrobił, ja pokryłem robocizne 2 tysiaki. ale zaczął sie problem odsyłam do proszę o pomoc.
  2. Witam serdecznie. Zaczne od początku owej przygody. Megane II 2006 rok 2.0 16v w gazie. Autko oddane przed wakacjami do mechanika ( nie będe sie rozpisywał co i dlaczego ) ale finalnie wciągło pasek pod rozrząd i została zrobiona góra silnika. Został zmieniony 5 tys wcześniej kompletny rozrząd. auto odebrane, pali to pojechałem na wakacje. Po powrocie zauważyłem pisk jak by paska słyszalny na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika. Najlepiej słychać to z prawej i lewej strony koła. Mechanik wymienił napinacz bo dziwnie wygladał i oddał auto. pisk niezniknął. jeżdze już tak od września. ostatnio diagnozowalo to dwóch mechaników. Jeden stwierdził że na pierwszym korbowodzie od skrzyni idzie ale nie miałczasu robić. Potem oddałem to do sprawdzenia. Sciągniety pasek i na sucho kręcili i coś niby słychać. W misce olejowej czyściutko. Dziś wymieniłem poduszke górną silnika i łącznik bo znajomy spec od skrzyń stwierdził że to napewno nie dwumas ani skrzynia biegów. Tu jest w porządku. nie wiem za co się zabrać żeby nie isć w wielkie koszta. Może ktoś coś podrzuci.
  3. wybacz droopy, przedtem miałem jedynke i nie zmieniłem opisu, już poprawione, ja do tego kolegi co robił rozrząd nie mam pretensji autochodziło jak należy, drugi mechanik coś sknosił albo faktycznie się pasek rozwarstwił, ale tego nie udowodnie bez ekspertyzy paska,
  4. wszystko było robione u jednej osoby za jednym razem, juz dzwoniłem bo to znajomy ma normalnie zaklad mechaniczny, odnajdzie faktury, tylko dalej,do kogo to reklamować,do bosha pasek?
  5. Witam, nie wiem gdzież wrzucić ten post, proszę o wyrozumiałość. Mam taki problem. Oddałem auto do mechanika z prośbą o diagnoze i naprawę klimy. Padła w czasie jazdy i nie wiadomo co zniknęło 250 gra z 500 czynnika. Miesiąc wcześniej ta sama osoba robiła komputer sterujący klimą bo uwaliło. Po 2 dniach dniagnoza, że zatarta sprężarka. Ok robimy. Po 3 dnia dzwonie do mechanika i mówi, że rzecz nieprawdopodobna, podjechał śćiagnąć czynnik, i cofajać auto stanęło. Rozszedł sie pasek alternatora(wszystko rozrząd, paski akcesoriów, było robione do 10 tysiacy temu, kwiecień tamtego roku) i co ponoć wada fabryczna meganki II 2006 rok że nie ma osłony pod rozrządem, i wciągnęło kawałek paska i wlazło, i uwaliło rozrząd. Pytałem paru osób i mówią, fakt styknęli się z takim stanem rzeczy. Powiedzcie co mogę w takim przypadku zrobi, czy tylko diagnoza paska jest w stanie dojść do prawy czy wina paska czy mechanik grzebiąc przy spręzarce naciał pasek? wiadomo ekspertyza pewnei droższa niz sama robota silnika . 2 tysiące?
  6. u mnie jest przewod org valeo 818517 wyskakuje ze niby ten nr 8200359868 , nie mam nikogo kto by sie konkretnei znał na klimie dlatego pyta, bo ponoc po liftowki i przed roznia sie grubościa przewodu, ale mówisz ze kązdy spasuje? REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  7. Witam, poszukuje przewodu prawego dolnego od klimatyzacji z czujnikiem do 2.0 benzyna, czy ktoś sie orientuje czy jest tu w okolicach jakiś szrot z częściami po za na księcia józefa bądz ktoś prywatny? serwis 850 zl hurtownie brak a i tak cena kosmos 450zl. Po allegro róznie chodzą ale też nie do końca wiem jak sprawa dopasowanai z innych silników co sprzedający i mechanik twierdzą co innego , jeden mówi ze pasuje z każdego, inny że mało co pasuje;/
  8. Witam, od jakiś dwóch tygodni mam problem ze swoją meganką 1999rok. Samochód z instalacja gazową 1.6 16v. Otóż, zima idzie i przy mniejszych temperaturach pasuje trochę dodać gazu przy kręceniu a tu problem, wciskam pedał a tu nic, dopiero po jakiś 5 sekundach załapuje impuls i dawka zostaje zadana. To samo się dzieje podczas jazdy, wciskam pedał a jego dławi i szarpie na każdym biegu, dopiero po kilku sekundach dostaje paliwa ale szarpanie wzrasta, im szybciej jadę tym bardziej szarpie cały motor skacze jakby poduszki wywalone, ale po przełączeniu na gaz wszystkie usterki znikają, dostaje pełnej mocy i leci. Byłem ostatnio u gaziarza, przy okazji stwierdził, że nie pali jakby na jeden gar. Autko posiadam rok, stało prawie 3 lata także dużo usterek dopiero wychodzi. Oleje filtry wymieniane niedawno. Domyślam się, że pasuje zrobić kable i świecie, ale to sprawdzałem teoretycznie wszystko jest ok, jak odpinam kable na każdy, przygasa równomiernie. Myślałem czy by przypadkiem wtrysk któryś wysiadł, ale sam tego nie sprawdzę, nie mam gdzie podłubać a zimno już za oknem.
  9. http://allegro.pl/megane-i-lift-1-4-16v-stacyjka-komputer-immo-zamki-i5004069521.html znalazłem taki zestaw oba komputery tylko z 1.4 , akurat wczoraj mi stacyjka się zepsuła nie odbija więc i tak będzie trzeba pogrzebać
  10. ale auto nie bedzie swirowac cos, kluczyki beda juz zaprogramowane? nikt ze znajomych jeszcze tak nierobił wiec nie wiem czy liczyc na jakies niespodzianki,bo zabawy chwile bedzie zeby potem odkrecac Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia P_r_z_e_m_o
  11. Witam serdecznie, nie mogę znaleźć na forum takiego wątku, a chodzi mi o to, iż posiadam jeden pilot i zastanawiałem się jak dorobić tanio nowy, a że i zamki już nie są zbytnio dobre znalazłem na allegro sporo ogłoszeń z kompletem (np http://allegro.pl/megane-i-lift-kluczyk-stacyjka-zamki-i5005392428.html ) , tzn. komputer do sterowania immobilajzerem, immo ze stacyjka i 2 komplety pilotów, zamek prawy i lewy i klapa. 300 zł dobry pieniądz. Wszystko sam powymieniam tylko czy auto później nie będzie mi świrować, czy to wszystko wystarczy podpiąć i będzie grać czy jest to jednak trudniejsza sprawa. Może by się ktoś mógł wypowiedzieć. Megane 99 rok 1.6 16v ph2. Z góry dziękuję za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...