Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

darekgt

Użytkownik
  • Zawartość

    431
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III 12.2014
  • Silnik
    1,2 Energy Tce 130KM Limited HB
  • Przebieg (tys.km)
    120000

Ostatnio na profilu byli

1856 wyświetleń profilu
  1. Mod Team, ja zrobię tak jak koledzy wyżej podpowiadają, zacznę od sprawdzenia poduszek silnika, będzie taniej aniżeli wymieniać sprzęgło, czy ktoś posiada jakieś rysunki czy też materiały żeby zrobić to samemu?
  2. Pewnie macie racje, ja nigdy w salonie Mazdy nie byłem i się nie przymierzałem ani razu do kupna, także nie chce się tutaj wypowiadać na temat tej marki. Jak narazie zadowolony jestem ze swojej czarnej Reni 3 ph 3 jeszcze tylko muszę zlikwidować jeden defekt i będzie dalej soczyście.
  3. Podobno nie rdzewieją, te silniki maja kompresor ale nie służy do doładowania silnika. Trzeba by obczaić testy na YT , ja już zapomniałem co mówili
  4. To rzeczywiście 194 cm wzrostu to trzeba już szukać czegoś większego, ja mam 186cm i w większości samochodów się dopasowuje Chyba że jak już z Renault to Talisman albo Mazda 6.
  5. Mazda 3 2.0 SkyActive G 150 KM, jest już solidna konstrukcja choć nie tanią. Wszystkie silniki w Mazdzie 3 HB maja podobno Miles Hybrid czy jak to tam się zwie, nie mylić z standardowa hybryda, z tego co słyszałem chodzi tu o zasilanie wszystkich urządzeń przez akumulatory a nie przez alternator, mogę się mylić ale jak coś to proszę poprawiać. Oglądając jeszcze Kia Xceed w topowej wersji koszt wynosi coś kolo 130 Tys zł, w podobnej cenie można już dostać Mazde CX30 ale o poziom niżej niż topowa . Wydaje mi się że Mazda też zrobiła duży krok do przodu.
  6. Tak silnik wymieniony przez serwis, oleju narazie nie bierze, sprawdzę poduchy zatem w niezależnym warsztacie. Przed wymianą silnika też tak miałem.
  7. I jak kolega rozwiązał problem? Ponowna wymiana płynu hamulcowego? Czy odpowietrzenie układu? I jak kolega rozwiązał problem? Ponowna wymiana płynu hamulcowego? Czy odpowietrzenie układu? Krzychu73, o tez można by to skontrolować, też słyszałem o takiej możliwości, ogólnie sprzęgło mi się nie ślizga podczas przyspieszania. To sprawdzę zaraz po przyjeździe do domu. Jakieś wskazówki gdzie są znajdę poduszki skrzyni, bez podnośnika pewnie się nie obejdzie.
  8. Cześć stalan, po wymianie silnika na nowy poprawiony, tez miałem szarpanie przy ruszaniu, słyszałem komentarze że mogli zapowietrzyć sprzęgło, wzięli samochód na podnośnik i odpowietrzyli ale nic to nie dało, sprzęgło nie było zapowietrzone, także podejrzewam że przy kolo 130 tyś km czas najwyższy zmienić całościowo sprzęgło, samochód użytkowany codziennie po mieście przez żonę, gdyby był automat nie było by problemu z paleniem sprzęgła. Pozdrawiam. PS. nawet nie wiedziałem że wyprzęgnik da się odpowietrzyć Czyżby kolega miał podobny problem?
  9. omega, dziękuję Tobie za odpowiedz i podesłanie linków, mam nadzieje że jak wymienią sprzęgło to będzie mi się lepiej ruszało autem bez turbulencji pozdrawiam.
  10. omega, dziękuje za propozycję na pewno rozwarze zakup. Jeżeli chodzi o podgląd sytuacji to podejrzewam że stanie i przyglądanie się przez 4h to nie będzie mi się chciało ;) A jeżeli chodzi o śruby zostawić stare czy lepiej kupić nowe bo widzę że nie dają śrub w zestawie.
  11. Witam, mam przejechane w granicach 130 tysięcy kilometrów, od dłuższego czasu mam problem z normalnym ruszeniem z 1 biegu, samochód szarpie przy odpuszczaniu sprzęgła, cała buda się trzęsie, przeszukałem trochę tematów oraz filmików na YT i wnioskuje że czas wymienić komplet sprzęgła razem z dwu-masą i wysprzęglikiem hydrauliczny, czy ktoś ma lub miał podobny przypadek? Zastanawiam się jeszcze jaki byłby najlepszy zestaw, LUK czy Valeo, czy może jeszcze coś innego? Szukałem ale dużo marek nie znalazłem. Jak narazie jestem po wymianie silnika na gwarancji i jeden problem załatwiony z utrata oleju. Jeżeli ktoś by posiadał oryginalne numery OEM do całego zestawu bardzo byłbym wdzięczny skrzynia TL4. Oczywiście olej w skrzyni wymieniany co 60 tyś. km. Przymierzam się do kupna kompletnego sprzęgła na własną rękę ale wymianę możliwe że zrobię w ASO. Jakie koszta mieliście? Pozdrawiam.
  12. Ja jak kupowałem moja Meganke 3 to byla wyprzedaż początkowa cena 58 tyś, finalnie wyszło koło 63 tyś zl, a to przedłużona gwarancja a to alarm i koło zapasowe, ubezpieczenie. Ale to bylo w 2015 roku. Na otoszroto wystawiają tez dealerzy nowe samochody nie trzeba latać tylko przejechać sie wybranym egzemplarzem taki jakim sie chce, oczywiście jak dealer posiada taka, a pozniej poszukać na necie taniej.
  13. A ja właśnie bym zrobil na odwrót, najpierw bym się przejechał a później szukał dobrego dealu ;)
  14. Jeżeli miałbym już zmieniać samochód na dzień dzisiejszy lub zakup samochodu nowego (pierwszy raz) to zastanawiał bym się nad KIA Xceed 1,6 204KM ewenualnie 1,4 140KM a jeżeli więcej jazdy na mieście to hybryda Toyoty, chyba że ktoś ma dom z garażem to Xceed plug in.
×
×
  • Utwórz nowe...