Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

darekgt

Użytkownik
  • Zawartość

    269
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III 12.2014
  • Silnik
    1,2 Energy Tce 130KM Limited HB
  • Przebieg (tys.km)
    80500

Ostatnio na profilu byli

752 wyświetleń profilu
  1. Cześć, mi jakiś czas temu wymienili na gwarancji reflektory ale już powoli znowu zaczyna się jazda z brudem w środku także to nic nie daje wymiana. Jeżeli chodzi fotel kierowcy to kupiłem oryginalny materiał w ASO zapłaciłem kolo 400 zł. dali mi zniżkę na ok. 80% normalnie mówią ze bym musiał zapłacić kolo 1600 zł za materiał i tylko na siedzenie jeżeli bym się zgłosił z tym po gwarancji. Jeszcze trzeba im zapłacić za wymianę.
  2. darekgt

    Megane III phI Jaki olej do skrzyni biegów

    Czy taki sam olej można lać do 1,2 Tce 130KM Megane III ph III z 12.2014 ? I po ilu kilometrach olej w skrzyni najlepiej wymienić?
  3. Zrobię pomiar jak tylko wrócę z pracy za 1 miesiąc.
  4. Podjechałem kiedyś pod salon Renaulta, stanąłem obok MIV i poprosiłem dealera o otwarcie bagażnika w MIV , bagażnik na długość jest o około 15cm krótszy w MIV niż w MIII wizualnie bagażnik też jest mniejszy w MIV. Nie wydaje mi nie żeby bagażnik MIV był większy niż w MIII. Jedyny sposób żeby się dowiedzieć samemu zmierzyć.
  5. Jeżeli chodzi o bagażnik i o miejsce z tyłu to projektanci przy MIV się nie popisali, Renault MIII ma niby 60L.bak(nigdy nie zatankowałem 60 litrów przy głębokiej rezerwie, weszko max 52 Litry)a bagażnik jest większy niż w MIV a miejsca na tylnej kanapie jest tyle samo miejsca co w MIII do tego mam zapas w bagażniku. Dlatego też nie wiozłem MIV, bo mi się to nie kalkulowało.
  6. Widzę że to jest loteria na jaki egzemplarz się trafi, w moim osobistym odczuciu po 80 tyś.km. nie mogę narzekać z reszta to mój pierwszy nowy samochód, i jak narazie pozytywne mam wrażenia, nie wiem czy będę zmieniał nawet jak wejdzie nowa jednostka 1,3 Tce, bo też nie chciał bym się wpakować w problemy, moja Meganka III może urokliwa nie jest (szczególnie tył samochodu) ale jak dobre jest to po co zmieniać. Jeżeli miał bym kupować nowy samochód to zastanawiał bym się jeszcze i podglądał konkurencje, Volvo V40, Peugot 3008, ale to już auta za ponad 100 tyś cebulionów, jak narazie zostaje mi tylko czytać opinie użytkowników nowych Meganek IV i jakoś mnie ta nowa Megane IV odstrasza z tego co czytam, choć też jak pisałem wcześniej to loteria, trafisz może na dobry egzemplarz a może na taki co będzie miał problemy już przy wyjeździe w salonu. Dziwie się tylko, przeca wszystko zjeżdża z jednej taśmy produkcyjnej, wszystko jest robione na jedno kopyto a ludzie maja różne problemy z autem a inni nic, cieszą się jazdą.
  7. Tak czy inaczej każdy filtr musi się kiedyś zapchać prędzej czy później.
  8. W każdym silniku już będziesz miał GPF takie są unijne przepisy które miały już wejść z początkiem tego roku.
  9. Słyszeliście że rozwiązania w nowym silniku 1,3 Tce maja być takie jak w Nissanie GTR.....
  10. darekgt

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Jestem Ciekawy czy 1,3 (140 i 160 KM ) się różnią w konstrukcji bo jeżeli nie to taniej będzie można kupić 1,3 Tce 140 KM i do Tunera podjechać i zaścielić 1600 zł. i zbudować mapę na 160 KM. Już się nie mogę doczekać jak to się sprawi w Megance IV, tylko pytanie, kiedy te silniki wejdą w wyposażenie Megane i czy będą to te same silniki co stosowane będą w Mercedesach A klasa. Bo jeżeli 1,3 Tce wejdzie nawet w opcje Megane i cena będzie konkurencyjna to będzie pewnie hit sprzedaży, jeszcze trzeba by poczekać na facelifting co by poprawili światła na full led łącznie z kierunkami i we wnętrzu samochodu. Wtedy pokosił bym się na 3 raz żeby kupić Megane Też będzie trzeba przeczekać okres jak ten silnik będzie się sprawował bo pewnie będą choroby wieku dziecięcego.
  11. Jeżeli Mercedes zamontuje silniki od Renault w nowej A-klasie to musi być hit heh, ale nie ma tez co porównywać jakości wykończenia w A klasie a Megane, A-klasa to tylko ma silnik z Renautl reszta to zupełnie co innego. Jestem Ciekaw jak jeździ 1,3 Tce 160KM jak ktoś jeździł to niech podzieli się swoimi spostrzeżeniami bo widać coś cisza w temacie.
  12. darekgt

    Gwarancja Serwis

    Ja też narazie czekam co konkurencja stworzy. Nowa Toyota Auris wyglada ciekawie, Hyuiundai I30 Sportback atrakcyjnie wyglada 5 lat gwarancji i pojemny dość samochód. Ale Megane IV pięknie wyglada ale też się poczytałem postów i aż z niedowierzaniem że tyle bublów zrobili.
  13. Ja nie wiem czy ponownie bym wziął Meganke ponownie. Ja jeżdżę MIII i jak narazie mimo przejechanych 80tys km nie mogę narzekac Ekonomiczne spalanie do 100km/h powyżej juz rośnie dość wyraźnie ale tez jakiejś tragedii nie ma z resztą mam temat o spalaniu MIII 1.2 Tce 130 KM. Z tym że widzę MIV pali więcej niż MIII pomimo tych wszystkich programów eco. Jedna reguła na spalanie jest, jak będziesz deptał to tyle spali i już. Konkurencja rośnie w siłe Hyundai 5 lat gwarancji KIA 7 lat i nic nie dokupujesz. Ale MIV najpiękniejszy HB w klasie. I mniejszy od MIII jeżeli chodzi o miejsce z tylu na stopy czy tez bagażnik.
  14. Niedługo wyjdzie nowa toyota auris, później może Hyundai zrobi I30 Sportback n-ke kto wie ;) ja sie wstrzymuje i oglądam konkurencję bo nie wiem czy po raz 3ci wchodzić w Renault szczególnie ze mocne silniki robia z automatem.
  15. darekgt

    Gwarancja Serwis

    No nie wiem czy w innych markach po 30 tyś km trzeba rozrząd wymieniać bo padł. A przy 15 tyś km uszczelnianie bo olej wycieka jak u kolegi wyżej.
×