Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

darekgt

Użytkownik
  • Zawartość

    276
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III 12.2014
  • Silnik
    1,2 Energy Tce 130KM Limited HB
  • Przebieg (tys.km)
    90266

Ostatnio na profilu byli

852 wyświetleń profilu
  1. darekgt

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Witajcie. Ja mam zamiar wymienić przy 100 tyś.km cały rozrząd i co wchodzi w skład tego? Czy ktoś może doradzić jakiej firmy kupować zestaw, czy oryginalne renault, bo słyszałem że oryginalne łańcuchy mogą się rozciągać. Też zastanawiałem się nad wymianą pierścieni ale skąd je wziąć jakiej firmy, czy pompa oleju też wchodzi w skład rozrządu? Może ktoś doradzić? Pozdrawiam. ps. mechanicy mówią że do wymiany rozrządu będą musieli wyjąć silnik? czy też do wymiany pierścieni.
  2. darekgt

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Ja mam przejechanie prawie 90tyś/km i z braniem oleju nic sie nie zmieniło w dalszym ciągu bierze mi około 1.2 litra na 10 tyś/km. Nie wiem czy ryzykować wymianą pierścieni na tłokach i ile to będzie kosztowalo. Podejrzewam że same pierścienie nie będą zbytnio drogie ale mechanik pewnie skasuje odpowiednia sumkę
  3. darekgt

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    To w takim razie wymiana pierścieni na tłokach zalatwi sprawę?
  4. Hehe wyczaiłeś mnie heheh. 6ty bieg 86/88 km/h oraz 5 bieg od 70-76 km/h. Taka droga była jechałem tyle ile można nawet miejscami za szybko. Czasem redukcja i przyspieszenie.
  5. Witajcie to co daje tempomat na krótkiej trasie:
  6. darekgt

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Kolego ja tez tak kupuje z reszta podawałem link do tej strony bo strasznie na serwisie przycinają, jeżeli masz wątpliwości to wystarczy zadzwonić do nich i się wszystkiego dowiesz. Ja jak nie byłem czegoś pewny to dzwoniłem, fachowa obsługa.
  7. darekgt

    Gwarancja Serwis

    Witajcie mi w Maju padła klimatyzacja, ale z przebiegiem 79920 km pojechałem zgłosić problem ( gwarancja do 80 tyś. km.) do tej pory nic nie zrobili, dzisiaj jadę do serwisu, objawy dziwne. Syczenie podczas jazdy z klimatyzacja na ON i na najniższych ustawieniach klima nie daje rady, od strony kierowcy w ogolę nie ma chłodzenia od pasażera jest ale bardzo delikatne, przy 28 stopniach Celsjusza to nie wystarcza. Maja robić jeszcze na gwarancji bo usterka zgłoszona jeszcze przed końcem gwarancji, także mam nadzieje ze nie będą kombinować żeby miał coś płacić. Jeszcze nie znają powodu co mogło zdechnąć, już raz klimę nabijali po wizycie w maju, żona mówiła że klima tak chłodziła że przez dwa dni aż szron się robił na kratkach, po tych dwóch dniach wszystko wróciło tak jak było czyli klima dalej nie wydolna. Mieliście takie problemy? Aha jeszcze jedna rzecz w zimę też słabo grzeje żeby ciepłe powietrze leciało trzeba ustawić klimę aż na 24 stopnie czasem na 25 żeby ciepłe powietrze leciało, przy ustawieniu 22 czy 21 stopni grzanie można powiedzieć nie istnieje.
  8. Cześć, mi jakiś czas temu wymienili na gwarancji reflektory ale już powoli znowu zaczyna się jazda z brudem w środku także to nic nie daje wymiana. Jeżeli chodzi fotel kierowcy to kupiłem oryginalny materiał w ASO zapłaciłem kolo 400 zł. dali mi zniżkę na ok. 80% normalnie mówią ze bym musiał zapłacić kolo 1600 zł za materiał i tylko na siedzenie jeżeli bym się zgłosił z tym po gwarancji. Jeszcze trzeba im zapłacić za wymianę.
  9. darekgt

    Megane III phI Jaki olej do skrzyni biegów

    Czy taki sam olej można lać do 1,2 Tce 130KM Megane III ph III z 12.2014 ? I po ilu kilometrach olej w skrzyni najlepiej wymienić?
  10. Zrobię pomiar jak tylko wrócę z pracy za 1 miesiąc.
  11. Podjechałem kiedyś pod salon Renaulta, stanąłem obok MIV i poprosiłem dealera o otwarcie bagażnika w MIV , bagażnik na długość jest o około 15cm krótszy w MIV niż w MIII wizualnie bagażnik też jest mniejszy w MIV. Nie wydaje mi nie żeby bagażnik MIV był większy niż w MIII. Jedyny sposób żeby się dowiedzieć samemu zmierzyć.
  12. Jeżeli chodzi o bagażnik i o miejsce z tyłu to projektanci przy MIV się nie popisali, Renault MIII ma niby 60L.bak(nigdy nie zatankowałem 60 litrów przy głębokiej rezerwie, weszko max 52 Litry)a bagażnik jest większy niż w MIV a miejsca na tylnej kanapie jest tyle samo miejsca co w MIII do tego mam zapas w bagażniku. Dlatego też nie wiozłem MIV, bo mi się to nie kalkulowało.
  13. Widzę że to jest loteria na jaki egzemplarz się trafi, w moim osobistym odczuciu po 80 tyś.km. nie mogę narzekać z reszta to mój pierwszy nowy samochód, i jak narazie pozytywne mam wrażenia, nie wiem czy będę zmieniał nawet jak wejdzie nowa jednostka 1,3 Tce, bo też nie chciał bym się wpakować w problemy, moja Meganka III może urokliwa nie jest (szczególnie tył samochodu) ale jak dobre jest to po co zmieniać. Jeżeli miał bym kupować nowy samochód to zastanawiał bym się jeszcze i podglądał konkurencje, Volvo V40, Peugot 3008, ale to już auta za ponad 100 tyś cebulionów, jak narazie zostaje mi tylko czytać opinie użytkowników nowych Meganek IV i jakoś mnie ta nowa Megane IV odstrasza z tego co czytam, choć też jak pisałem wcześniej to loteria, trafisz może na dobry egzemplarz a może na taki co będzie miał problemy już przy wyjeździe w salonu. Dziwie się tylko, przeca wszystko zjeżdża z jednej taśmy produkcyjnej, wszystko jest robione na jedno kopyto a ludzie maja różne problemy z autem a inni nic, cieszą się jazdą.
  14. Tak czy inaczej każdy filtr musi się kiedyś zapchać prędzej czy później.
  15. W każdym silniku już będziesz miał GPF takie są unijne przepisy które miały już wejść z początkiem tego roku.
×