Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawelosek

Użytkownik
  • Zawartość

    266
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane 3 ph2
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    100

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. identyczna sytuacja 1.4 tce. Autem zrobiłem już 15 tyś km. Nadal tak samo i nic się nie zmieniło ani nie pogorszyło.
  2. Z tego co wiem, to stacja Aral należy do stacji BP. Lej taki jak fabryka każe, ja obecnie zmieniłem z elfa na motula.
  3. Auto z niemiec - same problemy, kumpel ma z Polski i nie ma ani wibracji, a sprzęgło ideolo chodzi i skrzynia również. Póki co powoli się przyzwyczajam do tych wibracji, już 8 tyś km i nadal tak samo ani gorzej ani lepiej...
  4. Czyli wszystko się składa w jedną kupę. Wibracje przy schodzeniu z obrotów przy hamowaniu silnikiem w okolicach 3 tys obrotów. Albo szybkie przyspieszanie do 4-5 tyś obrotów , wciśnięcie sprzęgła powoduje lekkie wibracje na pedale... Domyślam się, że z 3,5-4 tyś bd ta impreza kosztowała?... Poprzedni właściciel chyba nad wymiar eco jeździł (pewno obroty po 1,5-1,8 tyś...) Auto ma oryginalny przebieg obecnie około 110 tyś... (sprawdzony przez ASO, różne strony weryfikujące vin i poprzez książkę serwisową)
  5. Mam identyczny problem z wibracjami, komuś udało się to rozwiązać?
  6. Ja planuje na wiosnę kupić dębice presto UHP 2 205 50 17 https://allegro.pl/oferta/4x-debica-presto-uhp-2-205-50-r17-93w-radom-8915318301
  7. @witman Cześć, wymieniłem ostatnio rozrząd u siebie (przy 110k km), Auto wydaje się już mniej szarpać i ogólnie lepiej się prowadzi (łańcuch był już o połowę wysunięty). Po wymianie jest dziwny szelest, który nagrałem. Od 2 sekundy go dobrze słychać. Co to może być? Szelest jest jak lekko przygazuje od 750 obrotów do 1000 obrotów. Silnik rozgrzany. Na zimnym tego nie ma. EDIT: W 10 sekundzie słychać dźwięk "helikoptera", który po wciśnięciu sprzęgła przestaje być słyszalne, zapewne łożysko oporowe?
  8. Jak takie spalania stukowe przekładają się na żywotność silnika? Regulamin forum się kłania - Prezes
  9. Witam, ostatnio przy zdjęciu koła zauważyłem zapocenie na skrzyni biegów. Pomału zaczynam się zastanawiać, czy to nie jest przypadkiem powiązane z moimi wibracjami, które objawiają się po rozgrzaniu silnika przy hamowaniu silnikiem. Drugą rzeczą, którą podejrzewam są gumy wahacza (jedna guma jest sparciała, jak widać na zdjęciu) oraz poduszka silnika. Poniżej zamieszczam zdjęcia oraz filmik. Wiadomo, poduszka musi trochę pracować, ale czy nie za bardzo ona "pracuje"?:
  10. 8201089100 To jest ten numer tego oringu, uszczelka z tego co mi wiadomo dostępna tylko w ASO
×
×
  • Utwórz nowe...