Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Konrad4400

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Ph II '07
  • Silnik
    1.5 dci 106KM
  • Przebieg (tys.km)
    147 tyś

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Konrad4400

    Megane II phII Megi 1.5dci 78KW - podbijanie obrotów

    Autko w moim posiadaniu od grudnia 2014. Przepustnica przy demontażu powinna być otwarta ?
  2. Witajcie. Od jakiegoś czasu przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 po wciśnięciu sprzęgła silnik podbija obroty o jakieś 0.150-0.200 RPM. Nie występuje to zawsze bo potrafi być cały dzień normalnie a na drugi już podbija, szczególnie jest zauważalne gdy się ruszy trochę bardziej dynamicznie. Na biegu po puszczeniu gazu też słyszę ze silnik przez chwile trzyma obroty. Test na 5 biegu żeby sprawdzić sprzęgło wypadł pozytywnie. Przepustnica ? Po zdjęciu rury od przepustnicy powinna być zamknięta czy otwarta. Moja była otwarta. Czujniki przy pedale sprzęgła ?
  3. Witam. Jako że trafiła się okazja od znajomego na wzmacniacz + głośnik to postanowiłem z niej skorzystać i dodać trochę basu megi. Kupiłem kable, no i ten nieszczęsny +12 do pieca. Przewertowałem całe forum i niby trzeba wyjąć aku, obudowę aku, obudowę filtra i parę innych rzeczy, stwierdziłem że poszukam innego sposobu i znalazłem. Mianowicie, ściągamy lewe koło, nadkole i ukazuję się nam wiązka która idzie od środka przez komorę(widać szpikulec którym się przebiłem). Jedyne słuszne miejsce żeby przeciągnąć +12 do aku. Tu jeszcze jedna uwaga, kabel musi przejść od strony kabiny w zakreskowanym polu (zdjęcie nr.1, przynajmniej u mnie) inaczej nie przebijemy gumy gdyż wszędzie obok od strony silnika jest obudowa plastikowa od tej gumy. Reszta tu już przeciągnięcie kabla (łatwiej z kanału ale bez też da redę) pod aku i ułożenie do bagażnika. Jako że nie chciałem psuć fabrycznej instalacji i radia (szkoda mi było psuć Cabasse + MP3) to kupiłem "przedłużkę" do kostek iso i dopiero w niej wlutowałem się z kablami potrzebnymi żeby podłączyć konwerter , który leży sobie za radiem. Prawą stroną od radia do bagażnika pociągniete kable remote i rca. Zostaję podłączenie wszystkiego i można się cieszyć ;) W taki sposób obyło się bez wyciągania wspomnianych wyżej rzeczy.
  4. Aktualizacja - niestety przy dodatnich temp. też to występuje
  5. http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=4329 Rozumiem że o to zdjęcie Ci chodziło?
  6. Tematy o tym znalazłem jednak filmów dla porównania nie, linki wygasły
  7. Filtr paliwa ma 11 miesięcy i jakieś 5 tysięcy przejechane więc wątpię żeby było z nim coś nie tak. Gdzieś czytałem jeszcze o podgrzewaniu płynu chłodzącego?
  8. Witam. Od 3 miesięcy jakoś słyszę buczenie w kabinie od strony pasażera, pod maską cicho. Buczenie raz trwa sekundę, dwie, trzy lub więcej, nie ma reguły, czasami w ogóle nie występuje. Zazwyczaj słyszę to na postoju, pod światłami ale nie wykluczone że podczas jazdy też to występuje. Głośność tego buczenia też jest zmienna. Ma ktoś pojęcie co to może być? Film nagrany z telefonu, nawiew wyłączony.
  9. Konrad4400

    Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?

    Po miesiącach poszukiwań Megi dostała nowe radio
  10. No właśnie też chce tak zrobić, wyciągnąć go na wycieraczkę , podłączyć i sprawdzić. Może przy wkładaniu się gdzieś odkształcił bo miejsca tam ledwo żeby go włożyć nie naginając lekko. Dodano: 06 kwi 2016 - 20:32 Naprawiony. Okazało się że pękł, widocznie przy wkładaniu go a raczej przeciskaniu w odpowiednie miejsce byłem mało delikatny ;) Sam wiatrak przełożyłem ze starego i teraz chodzi pięknie.
  11. Witam. Ja w sobotę wymieniałem też wentylator nawiewu (nowy valeo) i przy okazji tranzystor w opornicy. Zamontowałem wszystko i ładnie chodzi, gdy już zbierałem się do domu nagle nawiew zaczął terkotać właśnie tak jak mówisz, taki plastikowy dźwięk ale tylko na 4 biegu (7 i 8 listek). Rozłożyłem wszystko ponownie i okazało się ze wiatrak trze rantem gdzieś, poskładałem wszystko staranie do kupy, co krok sprawdzałem nawiew ( myśląc że może zaczep gdzieś nie chwycił) i wszystko ładnie, posprzątałem wszystkie graty, odpalam, sprawdzam , buummmm, znowu terkocze na najwyższym biegu.. Teraz nie wiem czy blaszki są źle założone i to przez to, czy może wiatrak fabrycznie jest zwichrowany. Prawdopodobnie na dniach znowu będę rozkładał wszystko na czynniki pierwsze i wtedy będę testował bez blaszek, jak to nie pomoże to przełożę stary wiatrak do nowego silnika i wtedy zobaczę, co dziwne stary wiatrak był bez tych blaszek. Sprawdzałem na alledrogo i wszystkie używki są bez tych blaszek.
  12. Dziekuję za informację. W takim razie muszę puszkać jakieś radia cabasse do megi, a z tego co zauważyłem to jest to rzadkość. Jakby ktos coś słyszał to chetnie kupię. Dodano: 20 gru 2014 - 14:36 Mam jeszcze pytanie czy to radio od lali będzie pasować do megi ?
  13. Może źle szukałem ale nie znalazłem informacji na pytania które mnie nurtują. 1. Jakie wzmocnienie ma radio standardowe Megane lift ? 2. Jakie wzmocnienie ma radio do megany z MP3 ?
  14. Witam. Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tutaj. Stałem sie posiadaczem Megi II PH II HB5d, ma ułamany jeden ząbek od mocowania klapki wlewu paliwa. Chce kupić i wymienić go na jakiś używany i teraz dwa pytania. Czy musi byc po lifcie ? Czy od kombi będzie pasować ?
×