Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

deku

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    647
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phIII Grandtour Limited 2015
  • Silnik
    1.6 16V K4M 858
  • Przebieg (tys.km)
    81

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Leję zwykły Elf zgodny z normą, z tym że robię to co 10tyś.
  2. Mam nadzieję, że jednak K4M jest idiotoodporny. Dolewałem, dolewałem po trochę i w sumie weszło z 1,2l płynu, co mi się wydaje mega dużo (jak na ubytek). No nic. Jeżdżę, obserwuję. Nigdy, nawet jak był niski stan na desce nie wyskoczyło info że się "gotuje". Jedyna rzecz to był załączający się od czasu do czasu wiatrak, a i tak ledwo słyszalny.
  3. @Boski - skąd ta niechęć do czujników? Jak dal mnie to fajny bajer. Przy czym ja nie mam z nimi problemów (póki co). Czy wymiana baterii to problem (trzeba wymieniać całe czujniki czy jak)?
  4. Elektryka już zmieniłem (paragonu brak, wypisana gwarancja). Płynu nie ubyło tyle, żeby nie było go widać w zbiorniczku wyrównawczym. Znalazłem i usunąłem wyciek - po co złośliwości? Jak się odpowietrza układ chłodzenia? Profil poprawiłem - 81tyś (auto od nowości u mnie).
  5. Dokładnie tak to odczułem. A jak wyszła sprawa z płynem to szlag mnie trafił. No nic, człowiek uczy się na błędach.
  6. Być może dałem się zrobić z tym alternatorem, trudno. Pojeżdżę jeszcze z Torque i popodglądam wskazania. Bardziej interesował mnie brak płynu. Po dolaniu ok 200ml (jeszcze jest poniżej min, ale nie chciałem przelać) z ~102st spadło do ~87. Aż się wierzyć nie chce, że taka różnica przy tak małej ilości dolanego płynu. Czy układ chłodzenia się jakoś odpowietrza?
  7. Też czuję, że niepotrzebnie. Mogłem zapytać wprost, ale gdzieś w postach znalazłem że powinno być >14 (ale dotyczyło Scenica). Aku był już zużyty. Po trasie 100km następnego dnia nie odpalił.
  8. No i trafiłem na debili. Z głupia franc zajrzałem do elektryka samochodowego, bo przy wymianie akumulatora sprzedawca zasugerował, żeby sprawdzić ładowanie, bo 13,5V to coś mu mało się wydaje. Elektryk zajrzał pod maskę, potwierdził że 13,5V to mało. Zostawiłem auto na sprawdzenie co się dzieje. Po "analizie" wyrok - altek do regeneracji. Wymieniona elektronika (nie pamiętam jak się ta część nazywa) - 630zł koszt całości. Przy odbieraniu auta elektryk nie otwierał maski. Miał w gniazdku zapalniczki jakiś miernik - pokazywał 14,2-14,4V. Ok, myślę. Przy renomie renówek z elekt
  9. Te wężyki nie zaburzają przepływu powietrza? Widziałem tak montowane instalacje, ale nie w tych silnikach. Ciekawe....
  10. Ponieważ się na tym nie znałem to zainwestowałem 100zł i zapłaciłem jakiemuś rzeczoznawcy, który odbierał ze mną. Pomierzył wszystko (nie pamiętam wszystkich, jakie to były wartości, ale np. na kielichach pod maską było 80). Posprawdzał całą elektrykę czy działa, posprawdzał daty produkcji opon (w tym koła zapasowego), nawet czy jest olej i inne płyny sprawdzał. Sprzedawca w ogóle nie był zdziwiony, że sprawdzamy. A jak mu powiedziałem, że będę olej co 10tyś km wymieniać to w ogóle mówił, że chętnie potem takie auto odkupią.
  11. Nie wiem czy dobrze pokazujesz strzałką, ale to nie jest wąż odmy tylko wąż od podciśnienia od instalacji gazowej. Idzie z kolektora do czujnika ciśnienia. Odma jest z tyłu za przepustnicą. Nie widać jej na zdjęciu. Ja też obstawiam lejące wtryski.
  12. Zawsze daję spray (piankę) w nawiewy aż cieknie. Nigdy nie miałem problemu z radiem.
  13. Słabo mi jak słyszę opinie producentów, że nie trzeba filtra (odnośnie paliwa). Tak samo jak nie trzeba wymieniać oleju w skrzyni czy rozrząd na łańcuchu jest wieczny.... ech... A dokładał ktoś filtr? Da się to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!