Skocz do zawartości

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

deku

Użytkownik
  • Zawartość

    425
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Województwo
    pomorskie

Samochód

  • Auto
    Megane III phIII Grandtour Limited 2015
  • Silnik
    1.6 16V K4M 858
  • Przebieg (tys.km)
    40
  1. Sorki za OT, ale zawsze mnie bawi, gdy sprzedający, przesuwają przednie fotele, żeby na zdjęciach wyglądało, jak to dużo miejsca w środku dla pasażerów z tyłu I jeszcze to nienaturalnie ustawione oparcie
  2. czy drzwi ładnie trzaskają?.... problemy pierwszego świata...
  3. Czy zapocenie (ledwo) widoczne na zdjęciach to wina uszczelek? Jakie numery maję te uszczelki? Wymieniając je trzeba wymienić również inne (np. z drugiej strony kolektora)?
  4. Niby wiele, a nie mogłem znaleźć dla MIII 1.6 k4m. Ale tematów o olejach jest ogólnie wiele... więc niejako ze wstydem zakładam nowy (ale myślę, że szybko będzie można go usunąć/zamknąć) Konkretne pytanie. Mam tu wyfiltrowane 15 olejów. Który z nich będzie najlepszy? wszystkie RN700, 0w40, 5w30, 5w40, 5 litrów Mam blisko ten sklep, stąd pytanie o te właśnie oleje a nie inne (nie chodzi o cenę). Podaję w postaci linka, bo nie mogę ze strony skopiować specyfikacji. https://filtrytotu.pl/pl/214-syntetyczny-olej-silnikowy-samochody-osobowe#/klasa_lepkosci-0w_40-5w_30-5w_40/klasyfikacje_producentow_samochodow-renault_rn0700/pojemnosc-5l
  5. Ja miałem trochę masła- chociaż bardziej smalcu, bo białe (nie na końcu, ale ciut wyżej - 5-7cm). Zwaliłem to na niskie temperatury. Olej ten sam. interwał wymian częstszy. Ten typ tak ma. Teraz zmienię olej na coś lepszego - pewnie Penrite, bo mam dystrybutora stosunkowo nie daleko. Edit____ Ups. przegapiłem olej - mam już 11tyś.
  6. Sprawdź filtr fazy ciekłej - przy nowej butli może być niezły syf, nawet po 2tyś. km. Obstawiam złe wyregulowanie, chociaż przy BRC monterzy mają to w ... poważaniu. MĘCZ PAPRAKÓW, NIECH TO ZROBIĄ.
  7. U mnie też piszczy. To jest przepustnica i to normalne. Odnośnie problemów z zapalaniem: polecam wyczyszczenie tejże przepustnicy (ale to nie dlatego piszczy, że jest brudna). tu masz tematy o Twoich problemach:
  8. Żadne rzepy które przyklejałem nie wytrzymały za długo i - co ciekawe - też niezbyt te dywaniki trzymały. Ćwiczyłem jakieś rzepy firmy 3m (takie dosyć nietypowe dla mnie, bo zawsze myślałem, że rzepy składają się z 2 różnych części - farfocli i haczyków, a te co ćwiczyłem obie części miały takie same - haczyki) U mnie już są letnie dywaniki, ale w Gdańsku już dawno nie ma śniegu.
  9. Może jak machasz nogą to wciskasz przycisk na karcie będącej w kieszeni.... A na poważenie - z chęcią sam się dowiem co to za czary.
  10. Jak bym miał narzędzia i miejsce też bym wolał sam robić. Zawsze wtedy można mieć pretensje tylko do siebie.
  11. Wiesz co, ja Ci więcej nie pomogę - po prostu brak wiedzy. Żadnego auta nie kupiłem sam (nawet po odbiór Meganki z salonu jechałem ze specjalistą, który wszystko sprawdzał, łącznie z lakierem).
  12. Widziałem w innym temacie że o tym piszesz, ale.... napisz coś więcej. A najlepiej zapodaj fotki.
×