Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

deku

Użytkownik
  • Zawartość

    594
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

21 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phIII Grandtour Limited 2015
  • Silnik
    1.6 16V K4M 858
  • Przebieg (tys.km)
    60

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A próbowałeś obserwować napięcie pływaka podczas tankowania? Tak, żeby odzwierciedlić ilość zatankowanego gazu do napięć
  2. Czasami się zastanawiam po co się udzielasz w takich tematach (tak samo z wyłączaniem radia przy otwieraniu drzwi). Nie masz HF więc nie potrafisz docenić jego zalet ale też nie zrozumiesz frustracji z niedopracowania. No offence. Często jest tak, że jak jadę z żoną to ona ma kartę na stałe w torebce a ja swojej karty nie biorę. Próbowałeś coś na szybko szukać w damskiej torebce? Nie wiem czemu ale dwuklik zadziałał mi tylko raz w życiu.
  3. Na zapłonie fabryczne radio też się wyłącza przy otwieraniu drzwi kierowcy (zapłonie, a nie odpalonym silniku). Sorki Juras za OT.
  4. @Silverek Widzę, że się nie dogadamy w tym temacie. Powtórzę tylko: Ty sensu nie widzisz a ja widzę
  5. @SilverekTy sensu nie widzisz a ja widzę... i w zasadzie nie nie ma co się tłumaczyć. Wysadzam dzieci, otwieram komuś drzwi albo idę do sklepu a pasażer zostaje w aucie.
  6. nie wyłączało się po otwarciu drzwi a dopiero gdy zamykało się auto z pilota Marzę, aby tak się działo w m3ph3 ale z analizy forum to nikt tak nie ma (otwierasz drzwi i radio się wyłącza, może raz na miesiąc coś się zepsuje i nie wyłączy)
  7. W obu przyśpieszenie mierzy się kalendarzem więc nie ma co sobie zawracać tym głowy.
  8. hola hola kolego... za obroty odpowiada komp benzyny. Co Oni mogli zrobić? to nie czasy gazu na śrubkę. Jeżeli ty chciałeś wyższe obroty na jałowym i Oni powiedzieli, że to zrobią to... litości... Obecne instalacje gazowe (IV generacji do silników z wtryskiem pośrednim), które już są bardzo długo na rynku działają tak, że wpinasz się we wiązkę wtryskiwaczy benzynowych. Potem regulujesz instalację tak, żeby czas otwarcia wtrysku benzyny jak silnik jedzie na gazie był taki sam jak czas tego wtryskiwacza benzynowego gdy auto jedzie na benzynie. Innymi słowy czas otwarcia wtryskiwacza benzynowego i na gazie, i na benzynie musi być taki sam (ew tych samych warunkach oczywiście). A tym czasem otwarcia steruje komputer auta. Czas otwarcia tego wtryskiwacza przechwytuje komputer gazowy i stosownie otwiera wtryskiwacz gazowy (zazwyczaj na dłużej - ale to zależy od regulacji). Ale komp auta nie wie czy jedzie na benzynie czy na gazie - w zależności od zakodowanych map i sondy lambda steruje czasem wtrysku benzyny. Innymi słowy... nie da się podnieść obrotów na biegu jałowym bo to jest zakodowane w kompie auta.
  9. @czik3n weź sobie udrożnij odpływy bo czeka Cię niemiła niespodzianka Z tymi wskazaniami to tak jak witman pisze. Niby proste powinno być ale ŻADEN producent nie ma w 100% super zrobione. Dolewacie gazu to pływak idzie do góry (mniejsze o to że lata jak jedziecie) ale butla ma kształt torusa, a pływak idzie do góry liniowo. Trzeba by się bawić z tym, żeby poprawnie ustawić a pływak i tak ma spory margines wskazań. Powiedzmy, że bak jest 50 litrów (żeby łatwiej wytłumaczyć). Trzebaby dolewać 5x po 10 litrów* i sprawdzać na kompie w programie producenta jakie podaje napięcie pływak co każde 10litrów i dla tych wartości procentowo określać... ale komu chce się tak bawić?... ____ * albo na apce w telefonie patrzeć podczas tankowania jak pokazuje dla 10, 20, 30 litrów itp. a potem te progi ustawić w aplikacji dla diód centralki.
  10. @pbet - to Twój? po zdjęciach mi się zgadza
  11. ad. 2. nie słyszałem, że nie trzeba. Ciekawy jestem. ad. 6. zacznie szarpać to rozważysz. ad. 7 ekstra Jak korekty LTFT i STFT przy jeździe na obu paliwach? Nie podoba mi się umiejscowienie sterownika. W skrzynce na aku jest pełno miejsca. Słuchaj. Byłem kiedyś testerem dla LpgTecha jak walczyli z aplikacją na smartfona (nawet wysyłałem im swój tel, żeby mogli moją wersję BlueTooth obsługiwać). Z tych czasów został mi BlueTECH (pogooglaj). Nie mam teraz gazu i małżonka nie chce. Jak chcesz możemy się jakoś dogadać (70zł+KW). Apka na tel (GasDroid) - fajna sprawa, ale dowiedz się czy nie tracisz gwarancji. Jak coś to pisz PW.
  12. Sorki za OT ale zawsze mnie odrzucają zdjęcia na tle chlewa. Moim zdaniem to dużo świadczy o poczuciu estetyki właściciela auta. A Akaju ładne, też pierwszy raz usłyszałem.
  13. Nie trzęsie albo ja nie czuję. Po prostu odczucia zupełnie inne są w tym zakresie obrotów.
  14. Generalnie pomiędzy 3,5 a 4 tyś to auto jest najbardziej nieprzyjemne jeżeli chodzi o "wycie" silnika. Mam tak od nowości.
×
×
  • Utwórz nowe...