Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

mielony

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    216

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @slawinci @smeg Reklamacja uznana, już mam nowy, porządnie założony pierścień
  2. cześć wam, Szybkie pytanie, czy tak powinien wyglądać nowy pierścień ABS? Dzisiaj założony przez mechanika, jak na moje oko to jest uszkodzony przez wbijanie na siłę + mam wrażenie, że są tam ślady ratowania sytuacji spawarką. Jutro jadę na reklamację, bo dodatkowo pojawił mi się problem z włączaniem absu przy lekkim dohamowywaniu, ale chciałbym, żebyście rzucili okiem bo może tak pierścienie wyglądają
  3. To nie jest cena z kosmosu. Zobacz sobie ile meganki z tym silnikiem kosztują w Niemczech (np. Mobile.de). Poniżej 30k ciężko znaleźć
  4. U mnie w Megane I 1.6 16v miałem problem z odpalaniem po krótkim postoju - odpalał dopiero po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Czyszczenie czujnika pomogło, póki co ten problem się nie pojawia
  5. @mocarz3 może wrzucisz filmik żeby pokazać jak teraz brzmi?
  6. @PrzemasJestem I jak? Oglądałeś ten samochód? Bo widzę że ogłoszenie ciągle aktywne mimo że sporo czasu minęło
  7. Odkopię trochę ten temat, ale chciałbym zapytać czy Ph I GT line ma też takie 'bajery' jak RS monitor? Czy od zwykłego coupe różni się tylko stylistyką i fotelami?
  8. W porządku, zerkne i dam znać jak coś znajdę. Dzięki za pomoc
  9. No i właśnie to jest jedyna rzecz która mnie tutaj niepokoi. Samo gaśnięcie nie byłoby takie straszne
  10. Masz na myśli filtr powietrza czy uszczelkę na przepustnicy? Uszczelki wymieniane były może z rok temu, więc powinno wszystko być ok. Filtr powietrza niedługo będę wymieniał także też zerkne czy tam nic się nie wydarzyło. Stukanie występowało też na wyższych obrotach i podczas jazdy, a nie tylko przy gaśnięciu silnika, więc ciśnienie oleju powinno być w porządku, kontrolka ciśnienia też się nie paliła. Ale możliwe że rzeczywiście z tym jakiś problem mógł być. Pytanie tylko czy zawory mogłoby az tak głośno wtedy stukać? Na filmie może to nie jest słyszalne ale to był naprawdę głośny metaliczny dźwięk Przy odpalaniu żadnych problemów nie ma. Obroty też trzyma stabilne (jest lekkie falowanie ale tak miałem zawsze)
  11. Nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale ten dźwięk nasila się chwilę przed momentem gdy silnik zaczyna przygasać Dodam że póki cały czas bezproblemowo jeżdżę, i silnik pracuje normalnie
  12. Z tego co mi wiadomo, koło zmiennych faz występowało dopiero w Megane ii. W moim modelu go nie ma
  13. Dzięki za odpowiedź, na pewno to sprawdzę. Masz jakieś podejrzenia który z elementów rozrządu może to powodować? I dlaczego tylko tymczasowo?
  14. Cześć wszystkim Mam problem z Meganką, przeszukałem Internet i nie znalazłem nigdzie takiego przypadku jak mój Ostatnio podczas jazdy nagle straciłem moc i pojawiło się głośne stukanie spod maski. Dojechałem kilkaset metrów do parkingu, po drodze kilkukrotnie gasł mi silnik. Możecie zobaczyć jak to wyglądało na filmie poniżej. Na początku filmu słychać pojedyncze stuki, po pierwszym przygaśnięciu silnika jest ich więcej, tak jak miałem podczas jazdy (np szybka seria stuknięć w 18 sekundzie) W rzeczywistości są dosyć głośne, również w kabinie. Bez dodawania gazu silnik dławił się i gasł. Do mechanika pojechałem na lince. Po kilku dniach postoju, gdy mechanik miał zabrać się za naprawę, okazało się że silnik pracuje zupełnie prawidłowo. Sprawdził jedynie sprężanie - 13bar na każdym cylindrze i samochód odebrałem bez jakichkolwiek napraw. Silnik rzeczywiście pracował normalnie, nie brakowało mocy, dosłownie wszystko jak przed awarią. Przejechałem bez problemu kilkadziesiąt kilometrów, ale kiedy w pewnym momencie przyspieszyłem nieco bardziej dynamicznie, stukanie znowu się pojawiło. Brak mocy był odczuwalny bardziej jak jakieś elektroniczne odcięcie. Nie było to żadne szarpanie jak np. w przypadku braku zapłonu na 1 cylindrze. Po prostu bardzo szybkie przerywanie. Jechałem na trasie i udało mi się utrzymać stałą prędkość. Przejechałem tak kilkaset metrów i znowu wszystko samoczynnie wróciło do normy. Dodam, że kilka tysięcy kilometrów temu pękła mi elektroda świecy. Prawdopodobnie wypadła, słyszałem wtedy metaliczny dźwięk jakby z wydechu. Kamerką w cylindrze również nie udało się znaleźć żadnych kawałków tej świecy. Przejechałem bezproblemowo kilka tysięcy kilometrów po pęknięciu świecy, ale to właśnie to jest jedyna sytuacja którą mógłbym połączyć z obecnymi problemami. Gdyby jednak świeca uszkodziła zawór, to wtedy wydaję mi się że powinien być problem z kompresją, a ta jest wzorowa. Jakieś pomysły co może być przyczyną, spotkaliście się z czymś podobnym? Czy jedyny sposób żeby się dowiedzieć, to rozebranie silnika?
  15. Cześć wszystkim, Przypadkowo zauważyłem, że w mojej Megance (1.6 16v) brakuje jednego z wężyków przy pochłaniaczu par paliwa. Według schematu z Sam Naprawiam jest to przewód odpowietrzania, ale nie mogę wywnioskować dokąd on powinien być podłączony. Dlatego chciałbym zapytać dokąd podłączony oryginalnie jest ten wężyk oraz jak jego brak wpływa na pracę silnika?
×
×
  • Utwórz nowe...