Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Kuzynpit

Użytkownik
  • Zawartość

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane phI
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    133000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A belka mogła się skrzywic samoczynnie skoro nie była uderzona prawdopodobnie i dopiero po 6 latach(tyle mam już to auto) by to wyszło? Rozumie że najlepiej do regeneracji?
  2. Witam. Mam problem odnośnie belki tył w Megane II Ph1. Otóż w ubiegłym roku zmieniałem opony na zimowe i wyszło że letnia prawa tylna zużyła się nie równo na zewnątrz. Po wymianie opon zmieniłem tarcze wraz z łożyskiem. Poprzednie okazało się dość zużyte co było słychać w trakcie jazdy. Zrobiłem niedawno zbieżność parę dni temu i wyszło że nadal jest problem. Facet mówił, że to belka. Ja się zastanawiam czy zużyte łożyska mogło spowodować zużycie np. tulei tylnej belki? Opony od około 5 lat te same regularnie przekładane przez wulkanizatora. Czy definitywnie belka do wymiany/regeneracji? Ktoś coś pomoże? W załączeniu zamieszczam dwa badania zbieżności. Jedno w 2017(to bardziej graficzne) przy wymianie drążków wraz z końcówkami oraz to nowe sprzed kilku dni(tabelaryczne).
  3. Panowie. Odkurze temat. Od roku już borykam się z takim oto problemem jak na filmie. Jakiś czas temu wymieniłem gumy stabilizatora i pytanie czy to ich powód może być? Ewentualnie za mało bądź brak smaru na nich? Chyba że problemu szukać gdzie indziej? Dzieje się tylko przez parę km jazdy a później już cisza. Tylko w okresie jesienno zimowo wiosennym. Spadną temperatury i tak się dzieje. Czy np przesmarowanie gum stabilizatora smarem grafitowy albo silikonowym coś może dać? VID_20181217_165736.mp4
  4. Odświeże temat. Mam problem z regulacją. Wymieniłem przełącznik ale nie pomogło. Na ustawieniu 0 działa tak jak na filmiku. Dociskanie I mocne poruszenie silniczka powoduje taki efekt że silniczek się uspokaja ale jak dostanie wibracji to wariuje. Silniczek umarł? Wymiana to faktycznie jak kolega pisze wyjąć i wsadzić nowy? https://drive.google.com/file/d/1nrOQEtKqlQQXUfNYOiXKuCINKGji1D7a/view?usp=drivesdk
  5. Szybki temat. Jak ustawić białe kółko w zwijaczu? Poniżej zdjęcie. Tam gdzie jest niebieska kropka jest widoczna dziurka przez cały zwijacz. Czy to będzie poprawne ustawienie 0? Tak na marginesie. Właśnie jestem na etapie montowania taśmy z aliexpress razem z wtyczkami. Update: Sprawa nie aktualna. niebieska kropka ma tak jakby wytłoczone "0" i to jest centrum. Wszystko złożone i polecam zamawiać z aliexpress całą taśmę, a nie lutować. Kosztuje niewiele więcej bo z darmową wysyłką wychodzi jakieś 80zł +-, więc wybrać taśmę do lutowania a taśmę kompletną..... Wiadomo
  6. Dzięki, bo rozumie że sama wtyczka taśmy jest identyczna zarówno w wersji z tempo jak i bez? chodzi mi o wtyczkę, którą zakończona jest taśma. Bo kucze potrzebuje wymienić taśmę na nową(drugi raz bo poprzednio mi nie wyszło) a nie pamiętam jak wyglądała wtyczka wtedy:D
  7. Witam. Krótkie szybkie pytanie. Potrzebuje wiedzieć czy jeśli mam wersję M2 bez tempomatu to mogę do niego podpiąć taśmę która jest wyposażona we wtyczkę do tempomatu? Chodzi mi o to czy będzie wszystko działać-nie zależy mi aby był tempomat. Ważne żeby taśma chodziła poprawnie.
  8. Właśnie ja wymieniłem przełącznik ale to nie pomogło bo lata w pozycji 0. W pozycjach niższych nie pływają. Więc pewnie wymienie silniczek.
  9. A ja mam pytanie odnośnie nakretek. Czy koniecznie zmieniając tarcze na nowa(z łożyskiem) to musze tez wymienić nakretki? Zastanawiam sie dlaczego w wersji org tarcz renault nie ma nakrętek a w pozostałych są? Niestety dość pilnie potrzebuje wymienić tarcze i mam sklep pod reka ktory ma zestaw tarcz oem i klockow i zastanawiam sie nad koniecznością dokupienia nakretek. Sam planuje wymienić tarcze. REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  10. Dobra, źle się wyraziłem. Chodzi mi o zestaw tarcze OEM+klocki ATE/TRW bo taki zestaw widzę.... A z poprzednich postów widzę żę wersje OEM tarcz nie posiadają nowych nakrętek...
  11. Witam, przymierzam się do wymiany tarcz hamulcowych i klockó na tył i zastanawiam się nad wyborem zestawu. Na aledrogo znalazłem zestaw tarczy OEM+klocki albo TRW albo ATE. Oba zestawy w tej samej cenie. Pewnie padnie na ATE bo widzę że dużo osób je poleca. Bardziej chodzi mi o wymianę nakrętki piasty. Czy jest to konieczność aby zakupić nowe czy można starą nakrętkę użyć? Czy może lepiej poszukać jakiegoś innego zestawu tarcz+klocków w cenie do ok 500zł?
  12. Niewciśnięty przegub żeby latały mimo ustawionej pozycji na 0, góra dół?
  13. No tak, bo silniczek wtedy by raczej latał luzem.
  14. Problem falujących świateł a mianowicie samoczynne poruszanie się góra dół wg mnie jest spowodowane silniczkiem. Najprościej sprawdzić czy tego to wina to dostać się pod maską do reflektorów. Wystarczy zdjąć plastiki i dostęp jest nawet okej. Podotykać mocniej przy włączonych światła silniczki regulacji i jeśli same zaczną regulować wysokość to jak dla mnie są to silniczki a nie przełącznik. Mnie wymiana przełącznika nic nie dała. I czeka mnie wymiana silniczków.
  15. Wiem że da się naprawić moduł ale nie w tym wypadku co opisałem wyżej. Jesli ktoś ma taki jak u mnie to niestety ale wymiana całego mechanizmu czeka go. Rozkrecilem cały mechanizm i moduł komfortu jest przymocowany na sztywno do silnika. Z racji ze we Wrocławiu nie miałem gdzie tego sam zrobić dałem to do mechanika (majatek zapłaciłem bo trochę skrobnal sobie za robocizne wiec jak ktoś ma to dawać do mechanika niech szuka garażu żeby to samemu zrobić bo wymiana praktycznie banalna). Nie mniej ten mechanizm jest ponoć jakimś zamiennikiem bądź znalazłem ze jest on w wersji 2005 montowany. Ale mocowanie jest podobne więc pasują te moduły ktorych jest sporo na allegro.
×