Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Kuzynpit

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane phI
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    133000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Właśnie ja wymieniłem przełącznik ale to nie pomogło bo lata w pozycji 0. W pozycjach niższych nie pływają. Więc pewnie wymienie silniczek.
  2. A ja mam pytanie odnośnie nakretek. Czy koniecznie zmieniając tarcze na nowa(z łożyskiem) to musze tez wymienić nakretki? Zastanawiam sie dlaczego w wersji org tarcz renault nie ma nakrętek a w pozostałych są? Niestety dość pilnie potrzebuje wymienić tarcze i mam sklep pod reka ktory ma zestaw tarcz oem i klockow i zastanawiam sie nad koniecznością dokupienia nakretek. Sam planuje wymienić tarcze. REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  3. Dobra, źle się wyraziłem. Chodzi mi o zestaw tarcze OEM+klocki ATE/TRW bo taki zestaw widzę.... A z poprzednich postów widzę żę wersje OEM tarcz nie posiadają nowych nakrętek...
  4. Witam, przymierzam się do wymiany tarcz hamulcowych i klockó na tył i zastanawiam się nad wyborem zestawu. Na aledrogo znalazłem zestaw tarczy OEM+klocki albo TRW albo ATE. Oba zestawy w tej samej cenie. Pewnie padnie na ATE bo widzę że dużo osób je poleca. Bardziej chodzi mi o wymianę nakrętki piasty. Czy jest to konieczność aby zakupić nowe czy można starą nakrętkę użyć? Czy może lepiej poszukać jakiegoś innego zestawu tarcz+klocków w cenie do ok 500zł?
  5. Niewciśnięty przegub żeby latały mimo ustawionej pozycji na 0, góra dół?
  6. No tak, bo silniczek wtedy by raczej latał luzem.
  7. Problem falujących świateł a mianowicie samoczynne poruszanie się góra dół wg mnie jest spowodowane silniczkiem. Najprościej sprawdzić czy tego to wina to dostać się pod maską do reflektorów. Wystarczy zdjąć plastiki i dostęp jest nawet okej. Podotykać mocniej przy włączonych światła silniczki regulacji i jeśli same zaczną regulować wysokość to jak dla mnie są to silniczki a nie przełącznik. Mnie wymiana przełącznika nic nie dała. I czeka mnie wymiana silniczków.
  8. Wiem że da się naprawić moduł ale nie w tym wypadku co opisałem wyżej. Jesli ktoś ma taki jak u mnie to niestety ale wymiana całego mechanizmu czeka go. Rozkrecilem cały mechanizm i moduł komfortu jest przymocowany na sztywno do silnika. Z racji ze we Wrocławiu nie miałem gdzie tego sam zrobić dałem to do mechanika (majatek zapłaciłem bo trochę skrobnal sobie za robocizne wiec jak ktoś ma to dawać do mechanika niech szuka garażu żeby to samemu zrobić bo wymiana praktycznie banalna). Nie mniej ten mechanizm jest ponoć jakimś zamiennikiem bądź znalazłem ze jest on w wersji 2005 montowany. Ale mocowanie jest podobne więc pasują te moduły ktorych jest sporo na allegro.
  9. Dobra. To teraz zagwoztka. Bo raczej skończy się na wymianie całego modułu podnoszenia. Problem tkwi w tym że w prawych tylnich drzwiach mam taki podnośnik jak na drugim zdjęciu a w lewym-ten który jest zepsuty mam taki jak na pierwszym zdjęciu. Wszędzie w sklepach jest ten z pierwszego zdjecia. Ten co jest zepsuty totalnie nie moge go znaleźć takiego samego modelu. Czy będzie pasował analogiczny zestaw jaki jest na allegro do lewych drzwi czy ee? (Uprzedze-prawy bok mialem raczej robiony przez poprzedniego właściciela )
  10. Dobra. Sprawa wyglada tak. Silnik jest dobry. Dziala ale......po podpięciu pod wtyczke samego silnika i wciśnięciu przycisku opuszczania szyb silnik dostaje sygnal. W górę nie rusza się w ogóle. Czasem tak jest ze silnik w momencie uruchomienia opuszczania kręci sie caly czas bez reakcji na zwolnienie przycisku. Podpialem pod drugie drzwi i ta sama reakcja. Czyli silnik walniety? REGULAMIN pkt 5.6 literki PL- mireczek01
  11. Po podłączeniu zwijacza do wtyczki ja nie widze nic. Tylko słyszę cykniecie. Nic się nie podnosi. Potrzebuję ten mechanizm przewinac do góry żeby tymczasowo szyba była zamknieta stąd moje pytanie czy da sie ten mechanizm jakos zwinąć. Bo recznie tego sie nie da bo tak jakby był zablokowany.
  12. Opadła i nie chce sie podnieść. Nie ze podnosi sie i opada. W trakcie próby podniesienia słychać było tylko takie cykniecie.
  13. Ktoś mi powie jak tymczasowo nakręcić linke w mechanizmie żeby szyba była w pozycji zamkniętej? Nie działa mi prawdopodobnie moduł albo silnik a szyba opadła...
  14. Panowie. Postanowiłem oczyścić ten końcowy mechanizm odpływu skroplin w mojej megane i ku moim oczon natrafilem na cos takiego jak na zdjęciu. Oczywiście poprzedni właściciel dokonał przeróbki i nie ma takiej klapki którą pod naporem wody w przewodzie się otwiera. Ktoś może wie gdzie to powinmo być? O ile w ogole to przypadkiem nie byl jakiś prowizoryczny dlawik.
  15. Jakie prawidłowe parametry powinien mieć czujnik położenia wału? Nim zakupie nowy, przeczyściłem stary, zmierzyłem oporność i wyszło w okolicy 230 omów. Takie parametry są ok? Po przeczyszczeniu zauważyłem że silnik startuje normalnie, obroty wędrują do ok 1000 i powoli spadają do 750-800obr/min. Zobaczymy czy znowu będzie sytuacja, że nie odpali. Czy może zająć się też tym czujnikiem, który jest pod kolektorem przy cewce zapłonowej? I to w nim jest przyczyna ?
×