Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Kuzynpit

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane phI
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    133000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wiem że da się naprawić moduł ale nie w tym wypadku co opisałem wyżej. Jesli ktoś ma taki jak u mnie to niestety ale wymiana całego mechanizmu czeka go. Rozkrecilem cały mechanizm i moduł komfortu jest przymocowany na sztywno do silnika. Z racji ze we Wrocławiu nie miałem gdzie tego sam zrobić dałem to do mechanika (majatek zapłaciłem bo trochę skrobnal sobie za robocizne wiec jak ktoś ma to dawać do mechanika niech szuka garażu żeby to samemu zrobić bo wymiana praktycznie banalna). Nie mniej ten mechanizm jest ponoć jakimś zamiennikiem bądź znalazłem ze jest on w wersji 2005 montowany. Ale mocowanie jest podobne więc pasują te moduły ktorych jest sporo na allegro.
  2. Dobra. To teraz zagwoztka. Bo raczej skończy się na wymianie całego modułu podnoszenia. Problem tkwi w tym że w prawych tylnich drzwiach mam taki podnośnik jak na drugim zdjęciu a w lewym-ten który jest zepsuty mam taki jak na pierwszym zdjęciu. Wszędzie w sklepach jest ten z pierwszego zdjecia. Ten co jest zepsuty totalnie nie moge go znaleźć takiego samego modelu. Czy będzie pasował analogiczny zestaw jaki jest na allegro do lewych drzwi czy ee? (Uprzedze-prawy bok mialem raczej robiony przez poprzedniego właściciela )
  3. Dobra. Sprawa wyglada tak. Silnik jest dobry. Dziala ale......po podpięciu pod wtyczke samego silnika i wciśnięciu przycisku opuszczania szyb silnik dostaje sygnal. W górę nie rusza się w ogóle. Czasem tak jest ze silnik w momencie uruchomienia opuszczania kręci sie caly czas bez reakcji na zwolnienie przycisku. Podpialem pod drugie drzwi i ta sama reakcja. Czyli silnik walniety? REGULAMIN pkt 5.6 literki PL- mireczek01
  4. Po podłączeniu zwijacza do wtyczki ja nie widze nic. Tylko słyszę cykniecie. Nic się nie podnosi. Potrzebuję ten mechanizm przewinac do góry żeby tymczasowo szyba była zamknieta stąd moje pytanie czy da sie ten mechanizm jakos zwinąć. Bo recznie tego sie nie da bo tak jakby był zablokowany.
  5. Opadła i nie chce sie podnieść. Nie ze podnosi sie i opada. W trakcie próby podniesienia słychać było tylko takie cykniecie.
  6. Ktoś mi powie jak tymczasowo nakręcić linke w mechanizmie żeby szyba była w pozycji zamkniętej? Nie działa mi prawdopodobnie moduł albo silnik a szyba opadła...
  7. Panowie. Postanowiłem oczyścić ten końcowy mechanizm odpływu skroplin w mojej megane i ku moim oczon natrafilem na cos takiego jak na zdjęciu. Oczywiście poprzedni właściciel dokonał przeróbki i nie ma takiej klapki którą pod naporem wody w przewodzie się otwiera. Ktoś może wie gdzie to powinmo być? O ile w ogole to przypadkiem nie byl jakiś prowizoryczny dlawik.
  8. Jakie prawidłowe parametry powinien mieć czujnik położenia wału? Nim zakupie nowy, przeczyściłem stary, zmierzyłem oporność i wyszło w okolicy 230 omów. Takie parametry są ok? Po przeczyszczeniu zauważyłem że silnik startuje normalnie, obroty wędrują do ok 1000 i powoli spadają do 750-800obr/min. Zobaczymy czy znowu będzie sytuacja, że nie odpali. Czy może zająć się też tym czujnikiem, który jest pod kolektorem przy cewce zapłonowej? I to w nim jest przyczyna ?
  9. Mam pytanie odnośnie czujnika położenia wałka. Otóż czy wymieniać na org Renault czy zamiennik np Delphi czy Valeo? Ktoś może sie wypowiedziec czy ma to znaczenie ? Nie mówie o tych najtanszych bo wszystkie trzy są w granicach 70-100zł.
  10. Hmm sprawdziłem wywaliło mi błąd check injection przy odpiętym elektrozaworze i trzymał te obroty. Zauważyłem że ze ma problem z obrotami. Odpala od razu za każdym razem ale po kilku s gasnie. I tak kilka razy. Po przygazowaniu widzę że próbuje utrzymac obroty ale po wyrównaniu gaśnie. Czasem jest to 700-900 obrotow a czasem widzę ze koło 1000. Jak juz sie ruszy i przejedzie paręnaście metrow to nie gasnie i jedzie normalnie.W linku filmik jak startuje na podpiętym elektrozaworze.I tak umowie się na wizyte u mechanika niech sprawdzi dokladnie co i jak. Bo w dużym mieście nie mam opcji żeby sobie pogrzebac w aucie:/ REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL - mireczek01
  11. A ja zapytam przewrotnie. Czy po odpaleniu czasami gaśnięcie po dodaniu gazu bądź, nierówne trzymanie obrotów (tak lata między 700-1000) może być efektem tego że czujnik położenia wału jest do wymiany/czyszczenia? Bo pojawił się problem że ostatnio po odpaleniu i przejechaniu jakiś 100km, po postoju i ruszeniu na wstecznym zgasł i poźniej nie chciał odpalić. Kręcił ale bez efektu. Poruszałem coś przy czujnikach,cewkach, i po chwili nagle bach...odpalił i jechał normalnie. Postój zgaszenie auta i przy próbie odpalenia znowu to samo. Kręci kreći ale za chiny nie chce odpalić. Po grzebaniu i czyszczeniu wtyczek przy elektrozaworze i okolicy, po dłuższej chwili odpala. Rusza bez żadnego problemu. W trakcie jazdy normalnie pracuje i zrywnie jedzie.
  12. Mnie po wymianie tego ustrojstwa(czujnik faz oraz koło kzfr) po 4 miesiącach znowu wyskoczył błąd i gasł po odpaleniu. Błąd zapalił się raz(Check engine+service) i zgasł po 1 dniu. Zawiezione do mechanika i jaka diagnoza? Przegnity fragment instalacji. Pod fabryczną izolację, dostała się woda, i przewody się "skleiły" stąd nie było styku między czujnikami a komputerem. Przewody polutowane na nowo, błędów nie ma, odpala od razu.
  13. Zrobie mały update. Ktoś rozwiązał problem? Ponieważ od jakiegoś czasu również się borykam z tym problemem. Na raczei czekam na powrót słynnego Pana Magika z Wrocławia(jest na urlopie) i myśle czy nie da rady samemu jakoś tego problemu wyeliminować. Po odpaleniu i ruszeniu od razu szarpie take przez 10-15m i poźniej już jedzie normalnie. Natomiast jeśli odczeka się 10-30s to gaśnie. Kolejny start powoduje że obroty spadają do minimum ale próbuje utrzymać obroty i wraca wszystko do normalnego poziomu. Byłem u jednego mechanika(niekoniecznie specjalisty od francuzów) i powiedział że dla niego silnik pracuje na luzie bardzo dobrze, podpiął kompa i żadnych błędów mu nie wczytało. I wykluczył cewki bo wtedy jak to stwierdził cały silnik by trząsł się. Tak więc ktoś podrzuci jakiś kierunek? Czujnik położenia wału? Czy może faktycznie koło kzfr do wymiany? Dobra dziś auto odbieram od mechanika to wieczorem dopiszę co było przyczyną u mnie. Auto odebrane. Wymienione KZFR oraz elektrozawór faz rozrządu.
  14. Na allegro jest koleś któremu wysyłasz cały mechanizm i on za 100zł to robi. Bodajże chyba całość zajmie Ci max 5 dni.-> Naprawa taśmy. Sam miałem mu wysyłać ale udało mi się to naprawić.
  15. JEśli koła będą lekko skręcone to musisz zachować ten sam kąt w którym zdejmowało się kierownice więc nie jest jedno położenie. Ząbki są takie że niewielki obrót kierownicy i będzie ona pasowała na trzpień. Dlatego mówiłem że łatwiej jest ustawić na prosto koła, i sobie zaznaczyć choćby pisakiem godz.12. na trzpieniu i kierownicy.
×