Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Sankiulot

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.9 Diesel
  • Przebieg (tys.km)
    300
  1. @zawisza1980 Dzięki za odpowiedź. Jutro niestety nie będę miał czasu, żeby się tym zająć. Dopiero w piątek zajrzę do samochodu, to wówczas będę mógł odpowiedzieć. Dodano: 29 sty 2015 - 14:29 Sprawdziłem rozrząd, jest w dobrym stanie. Po sprawdzeniu za pomocą sprzętu diagnostycznego pokazało problem z "obwodem potencjometru obciążenia" i "czujnikiem temperatury powietrza". Cały czas wyświetla te błędy i uniemożliwia uruchomienie silnika. Co to jest ten "obwód potencjometru obciążenia"? Czy potencjometr obciążenia to potencjometr dźwigni gazu? Gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza? P.S. Wcześniej nie miałem czasu zająć się autem, z powodu zaistnienia poważniejszych problemów
  2. Pasek rozrządu sprawdziłem w pierwszej kolejności. Wciąż jest w dobrym stanie (myślę, że z 20 tys. kilometrów można na nim jeszcze spokojnie zrobić). Pasek osprzętu się nie zerwał (tylko postrzępił w jednym punkcie, ale nie zauważyłem, żeby jakiś fragment został oderwany; został też wymieniony).
  3. Witam. Ostatnio wracając z dłuższej trasy, usłyszałem, jak coś w silniku uderzyło (po zatrzymaniu ustaliłem, że postrzępił się pasek osprzętu i to on był przyczyną tego dźwięku). Podniosłem nogę z gazu i samochód zgasł (normalnie, jak po przekręceniu kluczyka). Jakoś udało mi się zjechać na pobocze i po podniesieniu maski zauważyłem wystający kawałek paska osprzętu. Odciąłem go, ale samochód nie chciał zapalić (rozrusznik pracował prawidłowo, bardziej jakby mu paliwa brakowało). Samochód był zatankowany do połowy zbiornika. Sprawdziłem filtr paliwa. Znajdowały się w nim opiłki mosiężne, więc go wymieniłem na nowy. Samochód od pewnego czasu musiałem odpalać na gazie (tego dnia to już na pełnym). Czy w pompie wtryskowej jest pompa paliwowa? Jak sprawdzić, czy wyprzedzacz kąta wtrysku działa? Gdzie mogę szukać przyczyny problemów z odpalaniem (od czasu, gdy zaistniał problem z paskiem osprzętu nie udało mi się odpalić samochodu, próbowałem kilka razy)? Pozdrawiam, Sankiulot.
×
×
  • Utwórz nowe...