Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Jottar

Użytkownik
  • Zawartość

    472
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

27 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III ph2 Grandtour 2013
  • Silnik
    1.5 dCi 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    130

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie wiem czym się różni Premium od Classic, ale skoro już masz 3.1.0.27 to nie zaktualizujesz. Chyba, że w międzyczasie wyszła jeszcze nowsza wersja, ale o to musiałbyś pytać mailowo w Renault Polska albo jakimś ASO. Ale wydaje mi się, że jak masz problem z ustawieniem zegara to leży on jednak gdzie indziej.
  2. Z tego wynika, że już masz w radiu już wgraną tę wersję. Wejdź w menu radia i znajdź dokładnie jaką masz wersję oprogramowania.
  3. @zubrek09, za jakieś 2 godziny powinienem być w domu to wyślę Ci na priv. Chyba, że ktoś inny wcześniej wrzuci.
  4. W Megane są grzałki elektryczne, ciepłe powietrze leci zanim się pierwszy klocek zapali. Termostat sprawdzałeś, czy przyjmujesz że jest sprawny tylko po temperaturze w kabinie i po spalaniu? Dotykałeś rur przy chłodnicy? Kiedy robią się ciepłe?
  5. Jeśli jesteś w trybie auto i wciśniesz AC OFF to nie wychodzisz z trybu auto - klimatronik dalej będzie próbował utrzymać zadaną temperaturę tyle że bez użycia sprężarki klimy.
  6. U mnie zawsze spadało do zera i wedle mojej wiedzy jest to normalne.
  7. Diody można sprawdzić najtańszym multimetrem. Jeśli są sprawne można je zostawić, wystarczy jedynie poprawić luty. Wymiana na nowe wiąże się z ryzykiem, że nie trafimy z barwą albo jasnością.
  8. Nic się nie stanie. Można śmiało wyjmować i rozłączać. Większość diod, które tam siedzą to SMD 3528.
  9. Można m.in. uruchomić wypalanie DPFa, zmienić konfigurację zegarów, zaprogramować wtryskiwacze... Clip na pewno oferuje więcej, bo jest dedykowany do Renault, ale Delphi też zrobisz naprawdę dużo i to we wszystkich markach samochodów.
  10. @ArturMegane, jak możesz trochę dołożyć to za ok. 130 są do wyrwania klony Delphi DS150e. Zrobisz tym prawie wszystko to co Clipem. ICar i inne Elmy to przy tym zabawki.
  11. Jest różnica, bo za 600 masz już w moim mieście Pilkingtona. A za 400 zł. coś takiego, co się rysuje od samego patrzenia.
  12. @pbet, nie zmieniaj. A już na pewno nie na taką za 400 zł. Dobre markowe szyby zaczynają się od 600 zł. z montażem.
×