Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jottar

Użytkownik
  • Zawartość

    519
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

41 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III ph2 Grandtour 2013
  • Silnik
    1.5 dCi 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    150

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. I pewnie te dwie najniższe? Diody są prawdopodobnie sprawne. Popraw lutowania. Na 99% pomoże.
  2. Nie wiem, już nie mam tych zegarów - były zakładane w ASO jeszcze na gwarancji i wiem, że były o parę lat młodsze niż samochód. Ponieważ sprawiały problemy wymieniłem je na inne. Na 100% nie można było skasować w nich inspekcji z manetki, próbowałem wiele razy. Na obecnych nie ma problemu.
  3. W niektórych wersjach zegarów w phIII nie da się skasować z manetki.
  4. Jak ktoś się buja autem tylko po mieście wokół komina to może faktycznie nie problem, ale w trasie po ciemku na mrozie zmieniać żarówkę to średnia przyjemność, nawet w Megane III. Dlatego przedkładam jednak żywotność nad marketingowe chwyty. Tym bardziej, że sam próbowałem kiedyś żarówek "+ileśprocent" i uważam, że niczego nie urywają. A już jeśli chodzi o Narvy i Tungsram to no comment. W poprzednim aucie padały mi co 3-6 miesięcy.
  5. Zwykła Hella za 13 zł.: założona 4 lata temu, jakieś 100 tys. km i wciąż świeci. Zależy co kto lubi: napis +100, 200 czy 500% na opakowaniu, czy spokój na lata.
  6. Mi kiedyś wywaliło błąd ryzyko awarii silnika w trasie. Oczywiście pomyślałem, że jakaś poważna usterka, ciśnienie oleju albo coś. Laweta, ASO... A okazało się, że można było spokojnie kontynuować podróż, bo to była duperela - odrobinę zbyt niskie ciśnienie doładowania. Od tego czasu zawsze wożę ze sobą ELMa.
  7. To niby powinno być to samo, ale wbrew pozorom wody destylowane/demineralizowane mogą zawierać dużo minerałów. Ja polecam wodę destylowaną Kamix. Kiedyś zrobiłem test kilku produktów w domu pozostawiając krople wód od różnych producentów na ciemnym spodku. Kamix jako jedyna nie pozostawiła po wyschnięciu żadnej białej obwódki.
  8. Ten, pod który masz teraz podłączone, to dobrze widzę, że to gniazdko zapalniczki w bagażniku? I tam odcina zasilanie jak Start/Stop wyłączy silnik?
  9. Sorry za odgrzewanie kotleta, ale natknąłem się dzisiaj przypadkiem na nowe darmowe narzędzie. Może komuś się przyda. Nazywa się Spleeter. Info pod linkiem: https://estradaistudio.pl/mieszanka/31224-spleeter-pozwala-oddzielic-wokal-z-gotowych-utworow https://deezer.io/releasing-spleeter-deezer-r-d-source-separation-engine-2b88985e797e https://github.com/deezer/spleeter
  10. Czy to ten słynny warsztat, do którego wszystkie ASO w kraju wysyłają do naprawy np. uszkodzone zegary?
  11. @mariuszekf, jest zróżnicowanie ze względu na rodzaj silnika (diesel, benzyna) a nawet rok produkcji. W dieslach w 3 fazie drugi klocek zapala się znacznie później niż we wcześniejszych modelach (zdaje się, że przy 80 stopniach zamiast 73). Sprawdzaliśmy to kiedyś z Cinasem porównując zegary do diesla z phII i phIII.
×
×
  • Utwórz nowe...