Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Jottar

Użytkownik
  • Zawartość

    498
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

36 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III ph2 Grandtour 2013
  • Silnik
    1.5 dCi 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    140

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przy czym regeneracja turbo ze zmienną geometrią łopatek (a to chyba takie jest, skoro to wersja 105 KM) to loteria.
  2. @Mikus_89, parownik zamarza. Miałem w tym roku dokładnie to samo, ale bez paniki. Już się szykowałem na drogą naprawę, ale okazało się, że przyczyną był znaczny brak czynnika - miałem 100 g zamiast 480. Jedź najpierw nabić klimę, prawdopodobnie to pomoże.
  3. Byłem w tej samej sytuacji co Ty i wybrałem Pilkingtona, bo Nordglass nie miał dobrych opinii i do tego był droższy. Jestem zadowolony.
  4. Zgadza się. W AC nazywa się to "utrzymanie sumy ubezpieczenia". Wypłacają wartość auta z momentu jego ubezpieczenia. W OC nie ma takiej opcji - wypłacają wartość w momencie zdarzenia. Możesz likwidować szkodę z AC - dostaniesz wyższe odszkodowanie, ale stracisz zniżki.
  5. Nie wierz ślepo pyrenowi. Sprawdź na zwykłym clipie. Prawdopodobnie wszystko jest w porządku.
  6. To nie ma znaczenia. Meganki wychodziły w zależności od wersji R16 Alu albo R15 stal+kołpaki. Ja osobiście mam 205/55 R16 na Alu na lato, a 195/65 R15 na stalówkach na zimę. Ja bym sprawdził geometrię.
  7. A czy on gdzieś pisał, że ma bicie na kierownicy? Optymalizację (wyważanie dynamiczne) wykonuje się, gdy standardowe wyważanie nie eliminuje bicia. Jak chcesz radzić, to radź mądrze. Bo jak zwykle wyskakujesz z milionem zaleceń, które nie mają nic wspólnego z istotą problemu. Tylko narazisz kolegę na niepotrzebne koszty.
  8. Ale przecież tym pokrętłem nie da się całkowicie wyłączyć podświetlenia. Nawet maksymalnie ściemnione będzie lekko świecić.
  9. Używam Mannów od lat. Są w porządku.
  10. Mam dwa takie czujniki, oba wyglądają elegancko, piny czyste. Tyle że oba są uwalone. Nie wiem czym się objawia błąd modułu poduszek. Ale jak padł mi czujnik w drzwiach to miałem dokładnie takie objawy jak Ty.
  11. @pbet, u mnie to było: 988333198R. Ale bywają różne. Najlepiej sprawdzić po wymontowaniu. Znajduje się w drzwiach, w środku, w pobliżu zamka. Uważaj, aby starannie wkleić membrany styropianowe po wymianie. W przeciwnym środku woda będzie Ci naciekać do schowka w podłodze. Pisałem o tym w innym wątku.
  12. Elm i Torque pokażą tylko błędy ze sterownika silnika. Nic więcej. Do poduszek, ABS itp. potrzebujesz czegoś bardziej zaawansowanego. Czy źle kojarzę, że masz Clipa? Błąd poduszki połączony z pstrykaniem centralnego i czasem też z nieaktywowaniem się blokady kierownicy najczęściej wiąże się z uszkodzeniem czujnika uderzenia w drzwiach.
  13. Nie zgadzam się z kolegami. Rysę na drzwiach można przeboleć, na nadkolu, na zderzaku... Wszędzie, ale nie na masce, gdzie jest tak wyeksponowana. Całe szczęście są to płytkie rysy, bardzo łatwe do usunięcia. Ale ten wosk sobie odpuść, szkoda kasy a i tak nie będziesz zadowolony. Jak nie masz doświadczenia w auto detailingu, to sam nie ogarniesz tego jak trzeba. Zobacz jakie studio ma dobre opinie w Twoim miejscu zamieszkania. Zapłacisz 150 zł., usuną to trwale i bez śladu.
  14. Może mieć nawet 50% sumarycznej wartości.
  15. @pbet, ile razy można polerować to zależy od lakieru. Moja Megane III ma fabrycznie ponad 100 mikronów (ok. 115). Ale Mazda CX-5 mojego teścia tylko ok. 60. Nie wiem jak z Megane IV. Przy zwykłym polerowaniu to nie ma wielkiego znaczenia (ściągasz max. 2-3 mikrony przy 3-stopniowej korekcie). Gorzej jeśli wchodzi w grę matowanie - tu wszystko zależy od głębokości rysy. @Lelupi, wiem jak i czym powstało uszkodzenie, a to już dużo, bo można założyć, że uszkodzony został tylko lakier bezbarwny. Więc polerowanie, ewentualnie z uprzednim matowaniem. Woski koloryzujące w ogóle nie działają. Nie trzeba oglądać uszkodzenia, aby to stwierdzić.
×
×
  • Utwórz nowe...