Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Adak77

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III GrandTour phI
  • Silnik
    1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    150

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pawel, dzięki za podpowiedź. Przejrzałem forum, ale mam wrażenie, że większość warsztatów jest polecanych przez właścicieli tych warsztatów. Chyba jedynie renomax z Wawra wydaje się być godnym uwagi,ale jest za daleko ode mnie. Ale to nie ten dział forum, aby się nad tym tutaj rozwodzić. Jeszcze jedno mi się przypomniało. Ładnych kilka miesięcy temu nie mogłem uruchomić silnika. Tzn. po włożeniu karty, czekam na OK po testach, sprzęgło wciśnięte, naciskam START i nic. Okazało się, wystarczyło albo wyrzucić z "jedynki" na zero i silnik odpalał, albo zupełnie nie wciskać sprzęgła, i też silnik odpalał. Dziwne, bo przecież wg instrukcji trzeba wcisnąć sprzęgło, aby uruchomić silnik... Czy to może mieć jakiś związek z komunikatem "Skontroluj układ wtrysku paliwa"?
  2. Witam, Ostatnio w mojej Megance 1.5 dCi 105KM z 2010r, jeszcze bez FAP :) 150k km, zaczął się pojawiać komunikat: "Skontroluj układ wtrysku paliwa" i czasem komunikat: "Skontroluj regulator / ogranicznik prędkości". Początkowo zignorowałem to, bo po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometrów i po ponownym uruchomieniu silnika wszystkie komunikaty znikały. Niestety, dzisiaj żona nie mogła uruchomić silnika. Dopiero za 6 razem silnik się uruchomił. Zauważyłem też, że jeśli zaczekam na ukończenie wszystkich testów i pojawienie się OK na wyświetlaczu, to silnik odpala od razu i komunikat się nigdy nie pojawia. Zauważyłem też, że z miesiąc temu, gdy nie zaczekałem na OK i natychmiast po uruchomieniu silnika (naprawdę od razu, po ułamku sekundy) ruszyłem do tyłu, to komunikat się pojawił. Po kilku km zatrzymałem się, wyłączyłem silnik, czekanie na OK, restart, i brak komunikatów... Sprawa wygląda dziwnie, bo niedawno, ze dwa tygodnie temu byłem na przeglądzie w ASO i nic nie mówili o komunikatach, błędach, kasowaniu (za to wymienili cały wahacz, bo podobno nie da się wymienić samego sworznia . Kilka dodatkowych informacji: ok. rok temu, jesienią, zatkał mi się odpływ w podszybiu. Tak, wiem, moja wina. Trzeba było wyczyścić wcześniej. Efekt znany. Woda na podłodze i chlupotanie w grodzi. Od tamtego czasu nie było innych "niespodzianek". Tankuję na BP i sporadycznie na Lotosie. Jestem umówiony na piątek na wizytę w ASO na sprawdzenie komunikatów. Za diagnozę ASO życzy sobie 200zł. :angry: Przeczytałem chyba wszystkie posty o tym błędzie, ale nadal nie jestem pewien, na co zwrócić szczególną uwagę w rozmowie z mechanikami z ASO. Czy mógłbym prosić o kilka sugestii? Dzięki.
  3. Jest haczyk. Chodzi o to, kiedy Twoja mapa była zarejestrowana. Jeżeli dawniej niż 90 dni temu, to pewnie nie zadziała. W opisie aukcji jest podane, że kod umożliwia aktualizację mapy w ciągu 90 dni od daty rejstracji mapy. Twoja mapa, i rodziców też, pewnie była rejestrowana dużo wcześniej. Myślę, że nic z tego.
  4. Rzeczywiście, oryginalne tylne dywaniki są płytkie i łatwo wysuwają się pod przedni fotel. Rozwiązanie jest proste. Kupiłem na allegro stopery i po 20min. montażu problem zniknął. Polecam.
×
×
  • Utwórz nowe...