Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

walba

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Ph I Hatchback
  • Silnik
    1.6 16V K4M760
  • Przebieg (tys.km)
    145

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No tak. Ja mam dwa systemy na dysku 64 bit i 32 bit specjalnie do clipa.
  2. Osobiście używam clipa na Windows 10 32 bit i jest Ok co do 64 bit to nie sprawdzałem.
  3. Co do Clipa to zapewne jest zła konfiguracja modułów do testowania w samym clipie dla tego auta. Kiedyś też tak miałem. Kofiguracja sieci.pdf
  4. Śrubę odkręca się na odblokowanej blokadzie kierownicy.
  5. Ja wolałbym wymienić na nową. Sam kupiłem z tego linku co kolega podał.
  6. Nie było innych objawów oprócz błędu w sterowniku. U mnie był widoczny zielony wykwit na izolacji w jednym miejscu , a w środku przegnity przewód. Po naprawieniu przewodu błąd udało się skasować i puki co nie powrócił.
  7. Tak dokładnie ten sam "2502 Aktualny (obecny) Informacja o dostępnej mocy alternatora; błąd połączenia CAN" u mnie był "zgnity" kabel w odległości około 12 cm od kostki
  8. Proponuję sprawdzić stan dwóch cienkich przewodów które są podpięte kostką do alternatora , miałem to samo i był uszkodzony przewód .
  9. walba

    Ogólne Przywitaj się...

    Witam wszystkich użytkowników forum. Będę częściej zaglądał na forum gdyż planuję zakup megane II i chętnie skorzystam z Waszej wiedzy i doświadczenia.
×