Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

mariuszekf

Użytkownik
  • Zawartość

    337
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane iii pH 1
  • Silnik
    1,5 dci 110 fap 2011r
  • Przebieg (tys.km)
    152

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Moja była w takim samym stanie, tylko szczelna ale była zapchaną. Też wymialem sam na valeo była z czujnikiem ciśnienia. W sumie też chciałem z góry się dostać, ale nie mogłem rozpracowac tych plastików
  2. Od dołu nic nie zobaczysz, najlepiej zdejm zderzak i jest wszystko na wierzchu, i ewentualnie za prawym kołem tam lecą rurki po i przed nagrzewnica i zobacz jeszcze na zawór rozprężny . U mnie nagminnie puszczalo na wejściu do chlodnicy na dole. Ze 3 oringi wymieniłem i nic to nie dało, aż skleiłem dodatkowo na silikon dirko i trzyma
  3. Nie wiem ale u mnie pompwala do 20 23 bar na maszynie w jeździe było pewnie więcej, i gdzieś sobie upuszczala. Miałem zapchaną chłodnice, po wymianie ok 15 16 atm, i gazu nie ubywa
  4. Jakie miałeś ciśnienia na maszynie HP I LP, mam podejrzenia po moim przypadku że ma to związek z wysokim ciśnieniem.
  5. Ciepłe powietrze gorzej jest sprężyć, jest to odczuwalne, najlepiej samochody sie zbierają jak jest chłodno lub np. mgła. Trzeba by, zakładać większy sprawniejszi ic
  6. U mnie po wymianie chlodnicy klimatyzacji była w komplecie z czujnikiem Valeo, prawie 2 bieg się nie załącza chyba że 30+ na postoju, co wcześniej prawie zawsze wiała na max. I teraz chłodzi elegancko. Wymieniłem bo brakowalo żeberk i zapchało się po serwisie klimatyzacji, waliła ciśnienie do 26 28 atm. po wymianie 14 atm
  7. 1 jakie było ciśnienie na podłączej maszynie od klimatyzacji, bo jeśli duże to tak ma być. Ewentualnie czujnik ciśnienia przełamuje to już będzie widać na kompie
  8. Ostatnio dałem ten https://allegro.pl/oferta/lacznik-stab-renault-jts144-7891316230?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
  9. Ja teraz zaglądałem i przestały bomelkowac bynajmniej na postoju, pytam o te zaworki bo jak wpisze w Google do Renault to wychodzi szerokość 5.1 mm, a gniazdo mierze i ma 7mm czyli takie jak do Peugeota 8mm. Mam zdjęcia starego i taki identyczny jest w Peugeot https://allegro.pl/oferta/zaworek-serwisowy-volvo-peugeot-m8-7536655693?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare jak byś się bawił z tymi zaworkami to dał byś wymiary
  10. Znasz rozmiar tego z przodu i z tyłu, wydają się być różne. A nie pomaga Ci wymiana zaworka, u mnie ubylo 150g i już szumialo i zamarzalo, po uzupełnieniu cisza
×
×
  • Utwórz nowe...