Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mariuszekf

Użytkownik
  • Zawartość

    372
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane iii pH 1
  • Silnik
    1,5 dci 110 fap 2011r
  • Przebieg (tys.km)
    152

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A załącza się w ogóle? Zobacz przewody pod maską, czy zimne i czy szarpnie obrotami podczas załączania
  2. Jak jest mało czynnika to zmiana ciśnienia, nie następuje w zaworze rozprężonym tylko w innym miejscu i dlatego zamarza
  3. U mnie w m3 mam to samo, ale jak ma być inaczej skoro jest jeden czujnik temperatury przy lusterku, bynajmniej tak mi się wydaje. Też się zastanawiam jak ma działać klimatronik dwustrefowy, jak zczytujw temperatury
  4. Może coś z tym czujnikiem co mierzy ciśnienie i być może temperaturę, zobacz to moim zdaniem za niskie ciśnienie 324_Nissens2.pdf Może coś z tym czujnikiem co mierzy ciśnienie i być może temperaturę, zobacz to moim zdaniem za niskie ciśnienie 324_Nissens2.pdf
  5. https://allegro.pl/oferta/blokada-rozrzadu-1-5-dci-renault-9071532978?utm_medium=app_share&utm_source=facebook ten kiedyś brałem
  6. Ja próbowałem od góry, ale był mocno dokręcony i nie dałem rady go zerwać, odkręciłem koło i go sięgnołem
  7. Ciśnienie możesz mieć dobre nawet przy małej ilości gazu. Nie pamiętam jak było u mnie, ale zamarzała jak brakowało ok 200 g i dawała nawet na minusie ze łącznie śniegiem z nawiewów
  8. FULDA EcoControl HP2 205/55R16 91H G091YH mam takie 65 tyś przejechały i nic się nie dzieje, na allegro 830zl
×
×
  • Utwórz nowe...