Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Dime

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1.5 dCi 106KM
  • Przebieg (tys.km)
    208

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Drobinki piasku, odrobinka soli, przez którą prawdopodobnie zablokowało zamek i podobno tyle, nie patrzyłem mechanikowi na ręce podczas pracy. Generalnie polecam każdy raz na kwartał chociaż włożyć kluczyk w zamek, przekręcić wkładkę, aby się to nie zastało, bo u mnie też nieużywanie zamka było powodem zablokowania go
  2. Problem rozwiązany. Potrzebne było wyjęcie wkladki zamka i wyczyszczenie wszystkiego. Teraz zamach działa bez najmniejszego problemu
  3. A właśnie, że zaślepki na zamku nie, jest on odsłonięty. Jutro z rana postaram się cyknąć fotkę, udaję się też do mechanika, żeby zobaczył co da się zrobić, jak coś się dowiem to dam znać.
  4. Do tej pory nie miałem w sumie takiej potrzeby i nie sprawdzałem tego. Jedynie zastanawia fakt, że karty mam dwie i obydwa kluczyki mają identyczny grot. Bo chyba nawet jeśli grot jest nie ten to klucz powinien wejść do końca?
  5. Samochód kupiony jako używany z ASO, poprzednim właścicielem w papierach był osobnik z rodziny właściciela salonu w Radomiu, więc na 99,99% kluczyk winien być właściwy
  6. Cześć, ostatnio Meganka nie pozwoliła mi się dostać do środka za pomocą karty i chciałem użyć kluczyka, który w karcie się znajduje. Problem polega na tym, że kluczyk wchodzi na 1/3 długości i coś go blokuje (?) lub też kluczyk nie pasuje do zamka. Sprawdzone na dwóch kartach. Szukać przyczyny w kluczykach, które mogą zwyczajnie nie pasować czy raczej zamek jest zepsuty?
  7. Witam, hej sprawa wygląda tak, że mam dosyć spory wyciek z elementów zaznaczonych na zdjęciu na czerwono. Szczerze mówiąc za nic w świecie nie wiem co to jest, nie udało mi się za bardzo na forum znaleźć odpowiedzi na to i liczę na Waszą pomoc. Dojrzałem tyle, że jest to rura od dolotu i w zasadzie tyle. Silnik 1.5 dCi 106KM, nalotu ma 206kkm Pozdrawiam Jedynie mogę jeszcze dodać, że ubytek oleju po 12kkm od wymiany to około 400ml, więc turbo raczej nie zaciąga za dużo oleju
  8. Cześć, od dłuższego czasu Meganka mi cieknie. Problem polega na tym, że po myciu na myjni bezdotykowej czy automatycznej, woda dostaje mi się do bagażnika i cieknie można powiedzieć ciurkiem na roletę. Podczas nawet silnych opadów deszczu jednak ten problem nie występuje. Woda przechodzi przez te dwa miejsca zaznaczone na zdjęciu. Pytanie moje jest takie - woda dostaje się najpewniej przez światło STOP w klapie. Lepiej będzie dostać się do tego zdejmując klosz STOPu czy może zdejmując tapicerkę od środka?
  9. Zwróć uwagę na spasowanie maski. Jak dla mnie tragedia. Nie bez powodu brakuje też suwaków w nawiewach na konsoli środkowej. Góra deski była przekładana najpewniej po wystrzeleniu poduszki.
  10. Dime

    Megane III phI Czy kupić Megane ?

    Bardzo ładny Privilage. Nie wygląda na bitego, ale kręcony był na 101%. Niemiec kupujący diesla, z full wyposażeniem i klimą nie zrobi rocznie 25 tys. km. Po VINie pewnie da radę sprawdzić historię serwisową.
  11. Dime

    Megane III phI Megane III GT Line

    @UP Przede wszystkim 1.2TCe, niezbyt lubiany silnik na rynku. Do tego wydaje mi się, że przód był pasowany, bo zderzak nie zgrywa się za dobrze z błotnikami.
  12. W serwisie nie musiał być, bo przeglądy przewidziane są co 30 tys. km, a ten Fluence jeszcze tyle nie osiągnął. Obejrzyj dokładnie samochód pod spodem, posprawdzaj szczeliny, słupki, najlepiej miernikiem popatrzeć, bo to co mówi sprzedawca może się rozmijać z prawdą.
  13. Omijaj z daleka radomskie i okołoradomskie komisy (drugi samochód). Każdy jeden samochód z Radomia ma jakąś ciekawą historię za sobą. Ogólnie lepiej staraj się szukać GSII od osoby prywatnej bądź używanego z salonu.
  14. Spasowanie tylnej klapy po lewej stronie budzi zastrzeżenia. Zdjęcia zewnątrz są zrobione ładnie, wewnątrz na odwal się, co też już u mnie zapala lampkę ostrzegawczą, po tych zdjęciach ciężko określić zużycie wnętrza.
  15. Dime

    Megane II phII Meganka II

    Radomskie komisy omijaj z daleka. A szczególnie ulicę Warszawską. Oszust obok oszusta, może 5% samochodów, które oni sprowadzają przyjeżdża w całości. Ale 100% ma kręcone liczniki.
×