Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Dime

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1.5 dCi 106KM
  • Przebieg (tys.km)
    190

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, hej sprawa wygląda tak, że mam dosyć spory wyciek z elementów zaznaczonych na zdjęciu na czerwono. Szczerze mówiąc za nic w świecie nie wiem co to jest, nie udało mi się za bardzo na forum znaleźć odpowiedzi na to i liczę na Waszą pomoc. Dojrzałem tyle, że jest to rura od dolotu i w zasadzie tyle. Silnik 1.5 dCi 106KM, nalotu ma 206kkm Pozdrawiam Jedynie mogę jeszcze dodać, że ubytek oleju po 12kkm od wymiany to około 400ml, więc turbo raczej nie zaciąga za dużo oleju
  2. Cześć, od dłuższego czasu Meganka mi cieknie. Problem polega na tym, że po myciu na myjni bezdotykowej czy automatycznej, woda dostaje mi się do bagażnika i cieknie można powiedzieć ciurkiem na roletę. Podczas nawet silnych opadów deszczu jednak ten problem nie występuje. Woda przechodzi przez te dwa miejsca zaznaczone na zdjęciu. Pytanie moje jest takie - woda dostaje się najpewniej przez światło STOP w klapie. Lepiej będzie dostać się do tego zdejmując klosz STOPu czy może zdejmując tapicerkę od środka?
  3. Zwróć uwagę na spasowanie maski. Jak dla mnie tragedia. Nie bez powodu brakuje też suwaków w nawiewach na konsoli środkowej. Góra deski była przekładana najpewniej po wystrzeleniu poduszki.
  4. Dime

    Megane III phI Czy kupić Megane ?

    Bardzo ładny Privilage. Nie wygląda na bitego, ale kręcony był na 101%. Niemiec kupujący diesla, z full wyposażeniem i klimą nie zrobi rocznie 25 tys. km. Po VINie pewnie da radę sprawdzić historię serwisową.
  5. Dime

    Megane III phI Megane III GT Line

    @UP Przede wszystkim 1.2TCe, niezbyt lubiany silnik na rynku. Do tego wydaje mi się, że przód był pasowany, bo zderzak nie zgrywa się za dobrze z błotnikami.
  6. W serwisie nie musiał być, bo przeglądy przewidziane są co 30 tys. km, a ten Fluence jeszcze tyle nie osiągnął. Obejrzyj dokładnie samochód pod spodem, posprawdzaj szczeliny, słupki, najlepiej miernikiem popatrzeć, bo to co mówi sprzedawca może się rozmijać z prawdą.
  7. Omijaj z daleka radomskie i okołoradomskie komisy (drugi samochód). Każdy jeden samochód z Radomia ma jakąś ciekawą historię za sobą. Ogólnie lepiej staraj się szukać GSII od osoby prywatnej bądź używanego z salonu.
  8. Spasowanie tylnej klapy po lewej stronie budzi zastrzeżenia. Zdjęcia zewnątrz są zrobione ładnie, wewnątrz na odwal się, co też już u mnie zapala lampkę ostrzegawczą, po tych zdjęciach ciężko określić zużycie wnętrza.
  9. Dime

    Megane II phII Meganka II

    Radomskie komisy omijaj z daleka. A szczególnie ulicę Warszawską. Oszust obok oszusta, może 5% samochodów, które oni sprowadzają przyjeżdża w całości. Ale 100% ma kręcone liczniki.
  10. Ulep, trzymaj się z daleka. Trzeba mieć bardzo nie równo pod kopułą, żeby wymieniać cały pas przedni, tylne lampy i inwestować jeszcze w felgi od ph3 od tak, musiał być uderzony.
  11. Dime

    Megane IV phI Nowiutki Megan źle jedzie

    Skoro wozy są w jednej flocie, to pewnie jakaś wadliwa miniseria,
  12. Ostatnia pozycja jest chyba najciekawsza. Ale wszystko są to samochody poflotowe. Jeśli masz kupować taki samochód to przejrzyj książki serwisowe, zobacz czy przeglądy były robione co 30kkm. Jeśli tak to długo ten silnik nie pociągnie.
  13. W każdym przypadku obowiązuje zasada ograniczonego zaufania. Samochód musisz sprawdzić bardzo dokładnie sam. Choć wątpię, żeby autoryzowany dealer sprowadzał ulepa, bo to by tylko zszargało jego opinię. Co do aut, zastanów się jakiego wyposażenia oczekujesz, bo ten 2.0 jest dużo lepiej wyposażony, a myślę, że w razie czego dasz radę stargować się do wyjściowej ceny Meganki 1.4.
  14. Sam samochód bardzo ładny, wizualnie. Nie wiem jak z mechaniką, ale samochód stoi w Zwoleniu k. Radomia u jednego z tamtejszych handlarzy. Przed kupnem warto wprowadzić auto na jakichś warsztat, pojechać z mechanikiem na oględziny, bo panowie ze Zwolenia często gęsto wprowadzają na plac ulepy, mega złachane egzemplarze. No ja osobiście im nie ufam, dlatego przed kupnem radzę się 8 razy zastanowić.
  15. Powiem Ci szczerze, że uważam opony zimowe za fikcje, bo jeśli jest naprawdę ślisko to zimówki też nie dadzą rady, jedynie sprawdzą się przy dobrych opadach śniegu, których w Polsce od dwóch lat ja nie uświadczyłem. Wiadomo, posiadam zimówki, bo podświadomie czuję się "bezpieczniej" poniżej 3-4 stopni Celsjusza, co nie zmienia faktu, że w tej chwili klimat w Polsce jest taki, że lepiej się sprawdzą opony letnie ze względu na lepsze odprowadzanie wody spod kół.
×