Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

gb23

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane III phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    75 tys.km
  1. Witam Mam założoną instalacje BRC od listopada w Renault Megane 3 1.6 16V 110KM i przejechane na gazie ok 9000km. Mój problem z instalacją zaczął się dopiero kiedy na dworze temperatura wzrosła powyżej 20 stopni. 20st-24st Czasami przełącza się na benzynę w taki sposób jak kończy się gaz w butli i sygnalizuje pikaniem braku gazu.Po przełączeniu na gaz jedzie dalej na LPG 24st-28st Bardzo częste przełączanie się na benzynę , występuje podczas ruszania lub szybkiego dodawania gazu powoduje mocne szarpnięcie i sygnalizuje brak gazu Powyżej 28 stopni praktycznie niema możliwości przełączenia na LPG. Gazownik przekładał mi cewki na elektrozaworach (butli i przy silniku), czujnik temperatury na listwie wtryskowej , sterownik gazu. Nic nie pomogło,proszę o pomoc. Dzisiaj wyjaśniły się moje dolegliwości z LPG. Opisze objawy może komuś się przyda w diagnozie i naprawie a więc podczas temperatur powyżej 24 stopni na dworze po rozgrzaniu silnika i go zgaszeniu , to ponowne odpalenie powodowało że samochód przechodził normalnie z Pb na LPG ale przy ruszaniu lub dodania więcej gazu przechodził z powrotem na PB . Po przełączeniu na gaz po chwili wracał na benzynę i aż od 4 do 8 razy i w końcu jak załapał to chodził normalnie aż do zgaszenia auta.Jeśli temperatura na dworze spadła poniżej 20st. instalacja gazowa pracowała bez zarzutów . Przyczyna takich objawów był elektrozawór Dziękuje kolegom za podpowiedzi.
×