Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gb23

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane III phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    115tys.km
  1. Dopiero po rozebraniu i założeniu nowego koła pasowego po czasie wyczytałem że w niektórych silnikach renault nie stosowano klina na wale ale na szczęście w moim występuje silnik K4M 1.6 16V 110KM
  2. Włączamy 6 bieg śrubokręt w tarcze i dokrecamy.
  3. Przyczyną nalotu było koło pasowe, śruba założona nowa do wymiany koła pasowego nie musimy zakładać blokad bo na wale jest klin. Temat uważam za zamknięty.
  4. Witam Czy dwusiarczek molibdenu w proszku (daje się od 10g-20g na 1L oleju) wyciszy mi skrzynię biegów , miączą mi łożyska przy prędkości 80-90 na 5 i 6 biegu? Mam pytanie czy ktokolwiek to stosował i czy jest jakaś poprawa
  5. Winowajcą zielonego pyłu okazało się koło pasowe Czy wiecie jaką siłą się dokręca te koło , klucz dynamometryczny posiadam.
  6. Jestem drugim właścicielem, auto z Polskiego salonu kupiłem go jak miał 60000km przy 95000km wymieniłem kompletny zestaw pasek plus napinacz OEM teraz ma niecałe 115000km więc na pasku niewiele ?
  7. Witam Dzisiaj zauważyłem dziwny suchy nalot przy kole pasowym i na czarnej osłonie rozrządu. Czy koło pasowe jak się kończy to zostawia taki nalot jak sprzęgiełko alternatora? Proszę o pomoc
  8. Witam Mam założoną instalacje BRC od listopada w Renault Megane 3 1.6 16V 110KM i przejechane na gazie ok 9000km. Mój problem z instalacją zaczął się dopiero kiedy na dworze temperatura wzrosła powyżej 20 stopni. 20st-24st Czasami przełącza się na benzynę w taki sposób jak kończy się gaz w butli i sygnalizuje pikaniem braku gazu.Po przełączeniu na gaz jedzie dalej na LPG 24st-28st Bardzo częste przełączanie się na benzynę , występuje podczas ruszania lub szybkiego dodawania gazu powoduje mocne szarpnięcie i sygnalizuje brak gazu Powyżej 28 stopni praktycznie niema możliwości przełączenia na LPG. Gazownik przekładał mi cewki na elektrozaworach (butli i przy silniku), czujnik temperatury na listwie wtryskowej , sterownik gazu. Nic nie pomogło,proszę o pomoc. Dzisiaj wyjaśniły się moje dolegliwości z LPG. Opisze objawy może komuś się przyda w diagnozie i naprawie a więc podczas temperatur powyżej 24 stopni na dworze po rozgrzaniu silnika i go zgaszeniu , to ponowne odpalenie powodowało że samochód przechodził normalnie z Pb na LPG ale przy ruszaniu lub dodania więcej gazu przechodził z powrotem na PB . Po przełączeniu na gaz po chwili wracał na benzynę i aż od 4 do 8 razy i w końcu jak załapał to chodził normalnie aż do zgaszenia auta.Jeśli temperatura na dworze spadła poniżej 20st. instalacja gazowa pracowała bez zarzutów . Przyczyna takich objawów był elektrozawór Dziękuje kolegom za podpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...