Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gokart

Użytkownik
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.6 i 16V 115KM
  • Przebieg (tys.km)
    205

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czekam nadal na lepsze warunki atmosferyczne aby zajrzeć pod maskę. Ale dzisiaj jadąc do pracy włączyłem ogrzewanie żeby sprawdzic czy samo się nie naprawiło no i szyba tylna nie grzeje ale za to lusterka zaczęły grzać. Już nic nie wiem, chyba bezpiecznik pod maską można wykluczyć jako winowajcę, czyli co przekaźnik stoi za tym wszystkim?
  2. Część. Mam problem z niedziałającym ogrzewaniem tylnej szyby jak i lusterek. Bezpiecznik w kabinie jest ok, bezpiecznika pod maską jeszcze nie sprawdzałem bo fatalny dostęp do tych bezpieczników, zanim się dobiorę do tych bezpieczników czy można w jakiś sposób sprawdzić co może być przyczyną takiej usterki, jak to i co przede wszystkim sprawdzić. Raczej kwestia przerwania przewodu w peszlu który jest pod klapą bagażnika odpada bo raz, że całą wiązkę wymieniałem 2 lata temu a dwa lusterka by działały jakby to była wina tego przewodu. Aha lampka na kokpicie się pali.
  3. Tak kombi. Dzięki jutro sprawdzę. REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  4. Witam. Mam kłopot z lewym i tylko lewym kierunkowskazem. Mianowicie, czasami chodzi dobrze żeby za chwilę migał szybko i przy tym przerywa też światło stopu jakbym miga naprzemiennie. Do tego wszystkiego dzisiaj doszło brak ogrzewania tylnej szyby jak i podgrzewanie lusterek, lampka na pulpicie się pali ale nic nie podgrzewa, bezpiecznik ok. Podobno jest to wina braku masy zarówno w pierwszym jak i drugim problemie. Pytanie gdzie szukać tej masy ? To są jakieś przewody przykręcone do nadwozia czy jak to jest rozwiązane.
  5. Trochę odświeżę stary temat. Wczoraj zdejmowałem zderzak i lampy po czym wszystko złożyłem do kupy, zderzak w górnej części w której mocowany jest na spinki pasuje idealnie ale pomimo to prawa część maski jest jakby za wysoko przez co trochę większa szpara niż po lewej stronie. Piszesz o drugiej regulacji maski ok a gdzie jest pierwsza regulacja może da się opuścić lekko prawą stronę. Może wcześniej też była taka szpara a nie zwracałem na to uwagi ale teraz mnie to drażni Dzięki za podpowiedź. Regulamin forum się kłania - Prezes
  6. Swiece wymienione na nowe, filtry powietrza ojeju też nowe, wszystkie łącza styki wyczyszczone tej jesieni.
  7. Minęło trochę czasu i nadal temat nie rozwiązany. Latem nie miałem się czasu tym zająć i problem był rzadki więc odpuściłem. Ale od miesiąc bardzo się nasiliło. Dzisiaj np po 2 dniowym postoju rano auto odpaliło za może 20 razem. Wkładam kartę sprzęgło start, kierownica się odblokowuje jedno cyknięcie i cisza nie kręci w końcu zapalił. Jeździłem dwie czy trzy godziny po mieście odpałem z 10 razy auto i żadnych problemów. Akumulator nowy wymieniona jedna uszkodzona cewka i jeden wtryskiwacz. Dzwoniłem do serwisu gdzie zajmują się tylko autami marki reno i mechanik po wysłuchaniu mojej historii
  8. Od miesiąca czy dwóch pojawiło się huczenie które pojawiło się nagle z dnia na dzień. Wyraźnie dochodzi z tyłu auta. Nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy jadę na luzie. Hałasy zaczynają być słyszalne przy mniej więcej 45-50 kmh i czym szybciej jadę tym są głośniejsze. No cóż myślę sobie łożysko ale z drugiej strony tak nagle. Podniosłem auto i przód kręci się swobodnie nic nie ociera, podniosłem tył i koła kręcą się z lekkim oporem, nie żeby od razu się zatrzymywały ale zarówno w jednym jak i drugim kole obcierają klocki o tarcze i jest to wyraźnie słyszalne. Pytanie czy to może być p
  9. No dobra zacząłem od tego żeby cały silnikiem potrząsnąc jak się da. I stukanie dochodzi z miejsca zaznaczonego. Wystarczy mocniej pobujac silnikiem. Poduszka czy coś innego? Mechanik umówiony na środę a przede mna jeszcze 500 km do zrobienia mogę jeździć ? Nie dobije auta ?
  10. Zaraz się wykończę jak nie jedno to drugie. Mechanik umówiony na środę ale może sam dojdę do jakiś wniosków. Więc objawy są takie. Pukanie wydaje mi się że, przednie lewe koło ale z tym wydaje mi się to bywa różnie, może się okazać, że to lewy tył. Na wszelkich nierównościach cisza, przy hamowaniu, zwalnianiu cisza, przy ruszanie kierownicą na zapalonym i zgaszonym aucie cisza, ruszanie będą w lewo, prawa, przód czy tył cisza. Pojedyncze pukniecie pojawia się przy mocniejszym 'ruchu' samochodu do przodu. Czyli zmiana biegu normalne jest pukniecie chyba ze bardzo lek
  11. Jutro zabieram się za Wyczyszczenie całej instalacji z brudu. Ale dzisiaj rano z ciekawości zmierzyłem napięcie na akumulatorze i po 24h postoju rano pokazał 12.25v odpalić odpalił ale trochę zaciągał. 24h godziny i z 12.45 do 12 25 v czyli jednak coś jest na rzeczy. Kolejny test aku 12,75v po krótkiej podróży postawiony pod blok 36h stał sprawdzam 12,13v. W środę zamienię akumulator z moim drugim autem tam jest akurat nowa bateria i zobaczymy jak na nowym aku będzie wyglądają sytuacja.
  12. Elmo ? Ten z ulicy Sezamkowej ? A tak poważnie co to jest elmo i obd
  13. Witam. Od miesiąca czy dwóch zaobserwowałem dziwny objaw przy odpalaniu a raczej czasami jego braku. Wkładam kartę odpalam No i właśnie czasami odpala przez tydzień ok. Czasami po wcisnieciu guzika słychać pojedyncze 'cyknięcie' i nic się nie dzieje i tak przez nawet 15 prób po czym za 16 razem odpala. Nie ma na to wplywu pogoda ani to jak często gaszę i odpalam auto i jakie trasy robię. Myślę sobie może jakiś spadek napięcia na akumulatorze przy rozruchu i dlatego tak się dzieje. Aku ma 3.5 roku bosh 54ah. Fakt ze nawet do 50 km trasie gdy akumulator powinien być w pełni
  14. Część. Na przeglądzie okazało się że prawy tył praktycznie nie hamuje zarówno jeśli mówimy o hamulce nożnym jak i ręcznym. Prawdą jest ze tydzień przed przegladem zaczęły się problemy z ręcznym nie odpuszczał i jak się zapomnialem to go zaciągnąłem i po puszczaniu jechałem kilka kilometrów z ten sposób we prawy właśnie tył lekko trzymał Po czym puszczał. Nie było to jakoś mocno dało się jechać ale było wyczuwalne. Okazało się że do wymiany jest cały zacisk co też zrobiłem, Ale przy odbiorze auta powiedzieli że tarcza i klocki lekko się przygrzaly i powinienem pomyśleć też o ich wymianie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!