Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

mich64

Użytkownik
  • Zawartość

    402
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 Limited (2015)
  • Silnik
    1.6 110 + LPG STAG
  • Przebieg (tys.km)
    45

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. mich64

    Wskaźnik paliwa - czy komputer wyłączy silnik?

    Nic. Będziesz dalej jechać Kiedyś tak znajomych zdziwiłem. Wyjechałem gaz do końca, potem "niby" benzynę do końca i dalej jechał. A oni się pytają na czym jedzie? Na powietrzu oczywiście
  2. mich64

    Megane II phII Megane II FL 1.6 jakie LPG?

    Ja również kupiłem megankę z tym silnikiem z myślą o lpg. Zero problemów. Warunek - kumaty gazownik.
  3. mich64

    Megane III phI Założenie gazu Poznań

    No dobrze. Autogazownię prowadzą ludzie z dużym doświadczeniem, przedtem pracowali w Pitec jeśli coś Ci mówi ta nazwa. Do montażu nie można się przyczepić, instalacja bardzo dobrze wystrojona, ceny pewnie jak u wszystkich. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
  4. mich64

    Megane III phI Założenie gazu Poznań

    Auto Gazownia Gniezno http://www.autogazownia.pl
  5. Nadmierne zużycie oleju hm, no zdarzyć się może w każdym, nawet nowym aucie - reklamacja. Wyluzuj, kupiłeś dup.........wóz nie samochód. Ja też po kupnie byłem mega niezadowolony z hałasu i braku przyspieszenia ale przyzwyczaiłem się. Najważniejsze, że wozi z punktu A do B, tanio bo na lpg i się nie psuje póki co. No i zachwyt żony w Twoim przypadku bezcenny
  6. Pewnie mają podwykonawcę. A jak się samemu poprawi to nie uwzględnią reklamacji bo niby "grzebane". Ręce opadają.
  7. Jeśli pasowali i lakierowali to logo też powinni nakleić. Ja bym się sam za to nie zabierał, po to jest gwarancja żeby serwis zrobił wszystko jak trzeba.
  8. A u mnie w III nic nie skrzypi, przynajmniej na razie a mam najechane ok 50 tys. Mankamentem jest raczej poszarpywanie na zimnym i drobne wibracje na luzie. W ogóle uważam, że III z końca produkcji jest dopracowana co nie znaczy, że kupiłbym reno jeszcze raz.
  9. I to się zgadza. Pedał sprzęgła z hydrauliką zasadniczo powinien być bardziej miękki chyba , że sprzęgło już się kończy, mam tak w yaris II.
  10. Bo ja wiem czy inaczej? Mój staż za kółkiem to 37 lat, mam czwarte auto z hydraulicznym sprzęgłem i mówiąc szczerze między linką a hydrauliką nie widzę żadnej różnicy, no chyba że w miękkości pedału, ale z tym też bywało różnie.
  11. Powiem szczerze w megi III spryskiwacze sikają jak chory na prostatę, wycieraczki nie zbierają od nowości a ja sprawę po prostu olałem. Myślę, że pewne słabości tego auta trzeba przeboleć. Ale.. jeśli te same błędy pojawiają się w następnym modelu, to coś jest już nie tak. Szczerze mówiąc w poprzednich samochodach, które miałem, czegoś takiego jak problem ze spryskiwaczami po prostu nie było, nie licząc PF 125p z roku 1971 i Poloneza rocznik 1983
  12. Ja bym kupił ale dopiero po kilku latach produkcji, gdy większość baboli zostanie poprawiona. Ostatnie dwa auta kupiłem jako model schodzący i w sumie nie żałuję. Gdybym kupił Peugeota 308 zamiast 307 to wszedłbym na minę w postaci silnika 1.6 tego od BMW. Kupiłem 307 ze starym silnikiem i nie było problemów. Tak samo z Meganką. W sumie na megi narzekać nie mogę. To nie jest dopracowany samochód ale chociaż jak na razie bezawaryjny. Pod koniec produkcji, megi IV też będzie dopracowana.
  13. Hm spirala? A korek jaki? Taki jak do wlewu oleju tylko większy? Ten mój bagnet to taki długi plastikowy, strasznie trudno go wepchnąć bo się gnie. Do tego nic na nim nie widać.
  14. No tak ale nic na nim nie widać. Fajny bagnet był w clio II. Racja metalowy jest najlepszy.
×