Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


mich64

Użytkownik
  • Zawartość

    428
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane 3 Limited (2015)
  • Silnik
    1.6 110 + LPG STAG
  • Przebieg (tys.km)
    45

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. mich64

    Megane IV phI Praca silnika 1.6 sce

    Jak widać wszystko w normie. 1.6 szarpie, Tce szarpie, Sce szarpie, znaczy duch w reno nie ginie. Byle tylko 1.3 Tce też poszarpywał i będzie dobrze. A tak na serio to po prostu niedoróba drażniąca mnie co rano od lat trzech.
  2. Lakierowanie usunie te rysy. Sprawdzone
  3. Też to mam. U mnie cieknie na połączeniu węży do reduktora i sporadycznie na trójniku. Mocno nie cieknie ale się sączy, szczególnie na jesień i zimą. Dokręcenie opasek pomaga na jakiś czas i potem znowu cieknie. Nie wiem czy winne są węże semperita czy opaski. Na króćcach reduktora widać zawilgocenie. Zobacz jak to wygląda u Ciebie.
  4. Jeździłem przez dwa tygodnie na zapasie i oczywiście błąd na desce był. Po wymianie na koło z czujnikiem serwis trochę się namęczył żeby czujnik "zaskoczył". Mówili, że czasem tak się dzieje. Nie wiem dlaczego tak się stało, felga była malowana i zawór z czujnikiem na te dwa tygodnie był wykręcony.
  5. U mnie w mieście i powiecie jak się VW kupuje to mu się obowiązkowo ołtarzyk w garażu stawia. Więc proszę do folkswagena z nabożeństwem. Kult panie kult hihi.
  6. Eee da się żyć z tym kluczem na desce. Jeździłem dwa tygodnie na zapasie i jakoś mi to nie przeszkadzało. Nawet nie zauważałem, że coś się tam świeci. Podobnie z info o przeglądzie, można się przyzwyczaić do komunikatu i jeździć
  7. Ten czujnik jest raczej dopracowany i nie sprawia problemów. Obstawiam uszkodzenie.
  8. mich64

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    W silniku 1.6 TU5J Peugeota zauważyłem podobne zjawisko. W mieście zero na długiej letniej trasie po Europie małe zużycie zawsze było. W K4M mam podobnie, długa jazda autostradą i zawsze trzeba coś dolać.
  9. Masz pecha, co nie zmienia faktu, że jakość reno stoi pod znakiem zapytania. Porządny producent powinien samochód sprawnie naprawić lub jeśli się nie da wymienić na nowy. Niestety to tylko marzenie. Obawiam się, że to spychologia i jak piszesz nabieranie wody w usta aż gwarancja się skończy a potem bujaj się Pan sam z tym problemem. Mnie też jakość reno nie odpowiada, bo jeśli samochód po rozpoczęciu jazdy szarpie tak, że prawie silnik wypada na drogę to jak można mówić o jakości. Jedyne co mogę zrobić to napisać w ankiecie, którą przysyłają mi po przeglądzie, że reno już nie kupię i nie polecę go nikomu. A szkoda, bo niewiele trzeba żeby użytkownik był z tej marki naprawdę zadowolony. Szwankują drobiazgi a zupełnie odbierają radość z użytkowania auta.
  10. mich64

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Kolega jest dużym optymistą jeśli chodzi o te silniki ;( A żółty pseudo-bagnet to totalna pomyłka. Poziom oleju widzę na nim po 30 tys. km. Mówiąc szczerze korzystam wyłącznie ze wskaźnika elektronicznego a tego dziadostwa nie dotykam.
  11. Poza tym jak w toyocie umówisz się na cenę usługi to nigdy nie zapłacisz więcej a często rachunek jest niższy. W reno gdy się pytam ile za przegląd mówią 500 a gdy odbieram auto jest 750 hihi. Na moją uwagę, że to standardowy przegląd i skąd ta cena, mówią, że filtr powietrza trzeba było wymienić. Z Toyoty zawsze najpierw dzwonią czy wymienić i o ile będzie drożej. Żenada. A z tą ankietą to też prawda.
  12. mich64

    Ogólne Megane IV ?

    Oj mam wątpliwości, szczególnie jeśli chodzi o SCe. Ponoć głowice nie dają rady, nawet gdy instalka strojona precyzyjnie na AFR.
  13. U mnie też youtubowe przepisy nie działają. Od phIII wprowadzili dodatkowy przegląd każdego roku i stąd problemy. Wprawdzie raz przypadkiem udało mi się dostać do menu kasowania ale skasować już nie mogłem. Wyświetlają się tam dwie pozycje, jedna przeglądu corocznego i druga co dwa lata lub 30 tys. km. Jeśli ktoś to rozkminił bardzo proszę o przepis. Obawiam się, że bez clipa się nie obejdzie.
  14. No i LPG można założyć a Sce do tego stopnia fatalnie znosi instalację gazu, że wiele warsztatów nie chce go montować - słabe głowice, mimo precyzyjnej regulacji na AFR. Głowica może się rozlecieć już po 3 tys. km. jazdy na lpg. Niestety takich silników jak k4m już nie będzie. A z tym hałasem to w megane III jest tak samo, najgłośniej przy 130 km/h.
  15. mich64

    Instalacja LPG Clio 0.9 Tce

    Osobiście nie zakładałbym lpg do tego silniczka.
×