Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

mich64

Użytkownik
  • Zawartość

    484
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Dobry

Samochód

  • Auto
    Był Megane 3 Limited (2015) Jest Golf mk V (2006)
  • Silnik
    1.6 110 + LPG / 1.6 MPI 102
  • Przebieg (tys.km)
    60

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Niech może kolega Szczotka75 skonsultuje się jeszcze raz z prawnikiem a nie opiera swojej wiedzy o rękojmi na jakimś artykule Sprawa jest skomplikowana ale nie sądzę by wina leżała po stronie poprzedniego właściciela. Auto jednak jeździło i to nieźle przez kilka miesięcy a to, że padł kzfr to normalne w tych silnikach. Z drugiej strony jestem ciekaw w jaki sposób mechanik uszkodził głowicę. Uruchomił silnik bez oleju. nawrzucał opiłków? Dziwne to wszystko. A najgorsze, że każdy będzie się teraz wypierać. Jestem bardzo ciekaw co stwierdzi rzeczoznawca. Podobnie jak kolega Pbet będę z uwagą obserwował temat. Sam niedawno sprzedałem megankę, uczciwie powiedziałem kupującemu co i jak, samochód był serwisowany w aso, miał lpg i gdybt nabywca po kilku miesiącach miał do mnie pretensje, że mu się silnik posypał to bym w ogóle z nim nie rozmawiał, chyba, że za pośrednictwem mojego prawnika. Każdy przecież może zaraz po kupnie zakatować silnik a potem obwiniać poprzedniego właściciela.
  2. Ja się w ogóle zastanawiam czy są dedykowane instalacje do tego silnika. Chyba pozostaje tylko wtrysk gazu w fazie ciekłej, czyli V generacja ale to bardzo drogie rozwiązanie i nie wiem jak jest teraz z jakością pomp wysokiego ciśnienia w tych instalacjach?
  3. Szczerze to nigdy z tego nie korzystałem. Tylko weryfikacja na żywo. A jeśli win to tylko na ukraińskiej stronie tak orientacyjnie.
  4. Niech zainteresowany dobrze to sprawdzi.
  5. W tym ogłoszeniu trochę rzeczy się kupy nie trzyma i to nie jest tylko moc silnika. Czujność wskazana. Dlaczego wymieniał rozrząd jak tam jest łańcuch? A dlaczego wszystkie cewki? Trochę to dziwne. Łańcuch przy tym przebiegu? A gdzie ta meganka ma wyświetlacz przezierny? Czy wersja limited z 2015 ma klimatyzowany schowek? Czy w ogóle meganki III go miały? To jest auto po dzwonie? A po rozkodowaniu vinu co widać?
  6. Noo jaka fajna odpowiedź. Czytaj: spadaj na drzewo A Ty się bujaj człowieku z problemem. To jeszcze jeden argument, żeby reno nie kupować a szkoda bo to ładne auta. Ja w sumie narzekać nie mogłem ale z jakąś dziwną ulgą pozbyłem się meganki.
  7. No to szczęściarz z Ciebie bo dobrego V6 lub V8 nic nie zastąpi.
  8. Mi meganka paliła ok 8 litów benzyny a jej nie oszczędzałem. Z resztą się zgadzam, hałas na autostradzie nie do przyjęcia, skrzynia też beznadziejna. A czy na benie czy na lpg jeździła tak samo.
  9. Nie nie już nie Renault Aczkolwiek Laguna kusi. Też o niej pomyślałem.
  10. A ja chyba zaszaleję i kupię coś z v6. Dużo teraz nie jeżdżę, może nie zbankrutuję A te silniki już są na wymarciu.
  11. Wady wychodzą po dłuższym użytkowaniu. Nie neguję masz prawo być zadowolony. Po prostu Meganka rozczarowała mnie w porównaniu z moim poprzednim autem. Po kilku latach trochę się do niej przyzwyczaiłem ale wolałem jednak sprzedać. Coś mi w tym aucie nie pasowało.
  12. Podzielam opinię kolegi. Megi III tce nie kupiłem bo bałem się tego silnika a znając swoje szczęście pewnie bym wtopił. 1.6 k4m świetny do lpg, ale poza tym zupełnie nie do tego auta, może sprawdzał się w II ale w III bez sensu.
  13. Dlatego między innymi sprzedałem swoją trójkę. Ta skrzynia to pomyłka niestety, w aucie głośno, ciągle trzeba wachlować drążkiem a oszczędności w zużyciu paliwa bardzo wątpliwe.
×
×
  • Utwórz nowe...