Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

NoAh

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence phII
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Powiem tak byłem załamany bo plan miałem, że sam ogarnę, ale własnie gdzie to kupić? Magicy co mi to robili z jakiejś hurtowni sprowadzili nie mówili z jakiej. Napewno nie szrot bo otwierałem przesyłkę z nimi, jedno co się dowiedziałem to to, że ograniczona ilość.
  2. Nie kombinuj nowy kosztuje 300zl reszta to robota czyli darcie dechy plus dobicie i sprawdzenie uklady. Mikser jak najbardziej rozbieralny. Uzywki to nie wiadoma za duzo roboty zeby po szrotach sie stolowac REGULAMIN - 5.6 literki PL 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  3. Witam. Mam fluenca i po 3 latach rozszczelnil sie parownik nawet sie podtrulem gazem, ale nie wazne parownik wymienilem u znajomego mechanika 3 dni auto stalo i tak darcie dechy i wymiana parownika koszt 900zl pozdrawiam REGULAMIN - 5.6 literki PL - mireczek01
  4. Witam. Patrzyłem trochę na allego i są tam przekładnie za pare stów. Co do spasowania z megane III myślę że bez problemu podejdzie. Pozdrawiam
  5. Dostać się do parownika to trzeba dechę prawdopodobnie rozebrać, jest razem z nagrzewnicą i mikserem. Gość u znajomego w audi ok 600 zł wycenił samą robote plus część, ktòrej nie ma tylku używki. Muszę dobrze zweryfikować potrzebę u siebie wymiany bo dużo roboty i kasy i możliwość pszczółek po montażu do kupy.
  6. W megane iii w katalogach sprawdzałem w 3 miejscach było 480 natomiast fluence 650, ale przed dobiciem było 440 i to samo się działo po dobiciu lepiej chłodzi, dymek dalej występuje temperatura przy parowniku około 7,1 :( auto mam po liftingu kupione w 2015 maj
  7. Sprawdzenie robiłem u szwagra ma urządzenie do klimy i było 450g dobił wg katalogu do 650g ściągną wode, posiada również urządzenie diag. i wszystko ok zero błędów i czujniki działają. On stwierdził, że to parownik ale nie jest serwisantem.
  8. Panowie sytuacja dokladnie wyglada tak wlaczam obojetnie czy auto czy recznie po ok 2km zaczyna leciec dymek. Jak wyłącze na off to przestaje. Dodam że wymieniłem kabinowke i pianą czyściłem parownik. p.s przepraszam za późne odpisanie, ale po drodze 2x16 w robocie pozdrawiam REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  9. Witam. U mnie w 3 letnim fluence 1.6 też dymek z nawiewów poleciał tylko przy włączaniu klimy jak wyłącze to przestaje. Po diagnozie prostym kompem czujniki ok, także obawiam się najgorszego tzn. darcie deski i wymiana parownika :(
  10. Witam. Nie chciałem zakładać nowego wątku o wyciszeniu maski, więc piszę tutaj. Sam rozmyślałem dłuższą chwilę jak się za to zabrać i tak na allegro używki około 200zł, a przeglądając google znalazłem uniwersalną wygłuszkę za 180zł i myślę, że zakrywałaby większą część maski. Może ktoś już patentował to proszę o info pozdrawiam. link: https://www.bitmat.pl/pl/p/StP-HS-uniwersalne-wyciszenie-maski-silnika-mata-z-czarnej-niepalnej-wlokniny/370
  11. Witam. Dostałem odpowiedź z Moto-Dynamic Mój odnośnik , że w przyszłym tygodniu dostawa mgiełek cena fajna więc spróbować warto. pozdrawiam
  12. Witam. Zastanawiał się ktoś może, aby przenieść spryskiwacze na podszybie? Wydaje mi się, że nie takie to głupie by było. Czekam na cieplejsze dni i coś będę skrobał pozdrawiam
  13. Witam, ja po czterech miesiącach od zakupu czyli od czerwca do września jeździłem w ciepłe dni i było git we wrześniu, gdy temp. spadły maksymalnie jedna krecha. ASO wymieniło bez ociągania i teraz lulu z tym, że musiałem jechać raz jeszcze na małą reklamację bo nie zaadoptowali nowego termostatu( a propo nowe termo nie rozbieralne + czujniki i inne bzdety koszt w aso prawie 400 stówy kiedyś proste termo 30zł). Auto to fluence 1.6 16v 110 km KM + LPG pozdrawiam
  14. Witam. Zakupiłem dokładnie te same gumy made in rus. do fluenca zdjęć nie robiłem bo wygląda identycznie bardzo polecam nie ma porównania z oryginałami. pozdrawiam
  15. Wiem temat o megane III ja mam fluence z 2015 ale auto bardzo podatne na skręcenia karoserii tzn za mała sztywność. Mi stuka przy słupku b kierowcy i czasem z tylu po prawej w momencie zjazdu np lewym kołem jak równo oba idą to nic się nie dzieje. W sumie uważam to za niedoróbkę renaulta poprzednio miałem logana i można powiedzieć był pancerny :D, ale problem z odsprzedażą zraził mnie do dacii (miał być duster). Co do tych stuków, gdzieś na forum forda pisali o rozebraniu słupka i uderzeniu młotkiem w celu zgięcia blachy co by usztywniło ją trochę ale nie eksperymentowałem narazie nie przybiera to na sile, stale w tych samych warunkach pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...