Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tulson

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II kombi
  • Silnik
    1,5l dci
  • Przebieg (tys.km)
    180
  1. Pozostało do końca: 25 dni i 3 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Na sprzedaż Renault Megane II rok 2005. Samochód rodzinny, z ekonomicznym silnikiem 1.5 dCi o mocy 101 KM 74 kW (spalanie na poziomie 4.5 l / 100 km). Przebieg 287 225 km. Samochód zakupiłem w roku 2015 i jestem jego trzecim właścicielem (sprowadzony z Niemiec, zarejestrowany w Polsce w 2012 roku). Wyposażenie: - 5-cio stopniowa manualna skrzynia biegów, - manualna klimatyzacja, - radio CD + AUX, - 4x elektryczne szyby sterowane impulsowo, - 8x airbag, - hak, - regulowana kierownica we wszystkich kierunkach, - podłokietnik ze schowkiem, - schowki pod dywanikami kierowcy i pasażera Stan zewnętrzny - dobry, wnętrze - zadbane. Wszelkie naprawy były wykonywane na bieżąco. Ostatnie naprawy: 2021 - Wymiana poduszki zawieszenia silnika; 2020 - Wymiana sprzęgła, wymiana końcówek drążków, wymiana łożyska przedniego lewego koła, wymiana świec żarowych, wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód tył; 2018 - Wymiana amortyzatorów przód i tył, wymiana sworzni wahaczy, wymiana panewek wału korbowodowego, wymiana rozrządu; Klimatyzacja sprawna, wymienione uszczelniacze, brak gazu w układzie. Na fotele w 2018 roku zostały założone pokrowce w stylu półskóra (ekoskóra + tworzywo alcantara). OC - 4.07.2021, Przegląd techniczny - 4.01.2022. Cena do negocjacji. Więcej informacji mogę udzielić telefonicznie (669 369 141) lub przez wiadomość prywatną. Możliwość sprawdzenia pojazdu na stacji diagnostycznej na koszt kupującego.

    4.500,00 zł

    Kędzierzyn-Koźle

  2. Witam kolegów, Mam problem z Megi 2 1.5 dCi 101 km wersja kombi. Pojawił się problem z odczytem z czujnika ABS/ESP dokładnie błąd odczytu prędkości koła lewego (def2 czyli błąd mechaniczny/magnetyczny). Łożysko na piaście zostało wymienione, czujnik także, błąd nadal występuje. Dodatkowo przy przyspieszeniu w ok. 90 km/H zapala się kontrolka hamulca awaryjnego + stop + krótki sygnał dźwiękowy, w Clipie odczytuje błąd z czujnikiem prawego koła. Problemy pojawiły się po wymianie skrzyni biegów i kompletu sprzęgła z wysprzęglikiem. Proszę o poradę, co zrobić.
  3. Nie, koła i tarcze są w porządku (chyba, że łożysko coś świruje). Trochę zgłupiałem, bo ostatnio miałem trasę 400 km autostradą (>120 km/h) i po przejechaniu tej trasy mniej wszystko drży. Albo poduszka silnika (ta na górze) albo półoś... Spróbuję jeszcze za niedługo wybrać się na ustawienie geometrii. Co do kontrolki ciśnienia oleju to wczoraj podpiąłem Megi do Clipa - okazuje się, że mam zwarcie albo na przewodzie z czujnika klimatyzacji (presostat) albo uwalony jest sam czujnik. Dodano: 20 sie 2016 - 13:06 Po długim czasie udało mi się w końcu dojść do problemów. Drżenie było spow
  4. Dzięki za odpowiedź. Nie jestem pewny czy to wina panewek. Nic nie stuka, nie ma drgań przy wolnych obrotach. Niedawno usłyszałem stukania od strony skrzyni biegów, ale dopiero w weekend będę w stanie sprawdzić czy to wina łapy czy koła. Dodano: 18 maj 2016 - 14:30 Już wszystko posprawdzane. Panewki są w porządku na swoich miejscach, przy okazji smok wyczyszczony. Wymieniłem ósemkę i poduchę pod akumulatorem i drgania z 130 km/h zniknęły. Pojawiły się za to drgania od 70km/h w górę. Sprawdzałem półosie - nie mają bicia. Sprawdzałem jeszcze raz wszystkie koła - wyważone, opony nowe, felg
  5. Cześć wszystkim! Zdecydowałem się napisać swój pierwszy post z tego względu, że nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Moje autko to Megane II phI Grand Tour (kombi) 1.5dci 86KM. Otóż przy rozgrzanym silniku (przejechaniu ok. 10 km i osiągnięciu odpowiedniej temperatury płynu chłodniczego - 2 kreska) i przekroczeniu 1600 obrotów na minutę zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju. Gaśnie, gdy obroty podkręcę do ok. 2100. I tak w kółko bez względu na bieg. Dodam, że wymieniony był czujnik, olej, filtry, a ciśnienie na pompie jest w normie. Po zapaleniu się kontrolki nie słychać żadnych zmia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!