Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

tom306

Użytkownik
  • Zawartość

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MeganeIIIphI
  • Silnik
    1.5 dci 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    86.600

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kolego a skąd jest zasilanie do tego suba (chodzi o MIII)
  2. tom306

    Felgi Stalowe

    Pozostało do końca: 22 dni i 9 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam felgi stalowe do Renault Megane III Scenic III Fluence Parametry felg; 6,5jx15 5x114,3x66,1 ET43 Felgi proste sprawdzone na wyważarce Cena za 4 sztuki

    330,00 zł

  3. Dzięki za wyjaśnienie,A według Ciebie można tak jeszcze jeździć cz wymaga to już wymiany teraz?
  4. Ok dzięki . A dlaczego naciskając nożny tył jest tylko 3% różnicy?
  5. Linki kupiłem orginalne po wymianie wszystko ok,miesiąc w wstecz zablokowane tylne prawe koło ale,pomogło czyszczenie blaszek i prowadnic klocków. Dziś na SKP diagnosta pokazał różnicę 34% na ręcznym, nożny tył 3% różnicy między prawą a lewą stroną.
  6. U mnie prawy mocniejszy o 34% od lewego,też niewiem co zrobić.
  7. tom306

    Felgi

    Pozostało do końca: 17 dni i 23 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam oryginalne felgi aluminiowe od Renault Laguna III. Pasują również do Renault Megane III, Scenic III, Fluence oraz Trafic III. Rozmiar: 7jx16" ET: 47 Otwór centralny: 66,1 Rozstaw: 5x114,3 Felgi są proste nigdy nie naprawiane i nie malowane.

    950,00 zł

  8. U mnie po dwóch dniach jazdy szum zdecydowanie mniejszy drzwi trzeba zamykać z większą siłą niż wcześniej jest też inny odgłos zamykania i otwierania drzwi.
  9. U mnie uszczelki też już założone ale czy u was po montażu uszczelek też się trzeba bardziej przyłożyć do zamknięcia drzwi?
  10. Nieszczelności brak zaworki założone w miejsca fabrycznych złączek. Płyn leje do pełna. Jeżeli jeżdżę cały dzień to jest ok najgorzej jak auto stoji np.noc w garażu i rano pierwsze pociagniecie spryskiwaczy to wtedy przód tak do połowy na sucho a tył jedno przejście na sucho.
×