Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

tomgrandtour

Użytkownik
  • Zawartość

    446
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

19 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour Limited 2015
  • Silnik
    1.2 TCe 115
  • Przebieg (tys.km)
    42.000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Fajnie że się wypowiadasz o turbodoładowanych silnikach, chodzi na pewno o nowe Renault?, doczytaj, poczytaj, byle coś wyskrobać ehh.
  2. Dorzucę swoje trzy grosze, jechałem ostatnio A4 na Wrocław, to już nie jest jazda, to walka o życie, ile by się nie jechało, 120, 140, 160, zaraz ktoś siada na tyłku, miga światłami. Spadaj z drogi bo Pan jedzie służbowym kombiakiem ile firma i fabryka dała, chamstwo drogowe już osiągnęło apogeum, z roku na rok odechciewa mi się jeździć trasy, co kiedyś traktowałem z przyjemnością. Mandaty 500zł? haha, tutaj tkwi problem, nic tak nie działa jak jazda po kieszeni, powinno być 5000zł, ewentualnie widełki zależne od przekroczenia. Znajoma mieszka w Szwecji, dwa razy dostała taki mandat, że musiała kredyt wziąć w banku, teraz prowadzi przepisowo, można? można, tak jest w Austrii, Szwajcarii. Z resztą, Polak przekracza granicę Polski gdziekolwiek Czechy, Słowacja, to się nagle okazuje że można a nawet trzeba zwolnić i jechać normalnie.. Bardzo zle się dzieje na naszych drogach, jest Sajgon i walka o życie.
  3. tomgrandtour

    Megane III phIII Renault Megane III 1.2 132KM LPG?

    Nie ma sensu, tym bardziej do samochodu który spala 7-8 litrów średnio przy mieszanej jeździe. Chyba że robisz 20k km rocznie, to trzeba było kupić ropniaka.
  4. tomgrandtour

    Megane IV phI Megane IV 1.3 115 hp FAP

    Temat o nowym 1.3 TCE a tu ciągle jakieś wpisy o zabytkowym 1.6, nawet Tira da się tym wyprzedzić, niesamowite.
  5. Jak niewiele warty?, przecież to pokazuje jak na dłoni że silnik się dociera, oczyszcza z wszystkich pozostałości po obróbkach i montażu. Trzeba wymieniać olej po 2000-3000km od wyjechania z salonu, niezależnie od marki. Jak dbasz tak masz.
  6. Zdaje się to był rocznik 2003 albo 2004. Automat się rozsypał, naprawa 10k, tylna szyba 3k, więcej nie pamiętam. Stary kupił sobie po tym Bmw, musiał odreagować.
  7. Ten silnik pamiętam zaczął brać płyn chłodniczy na litry. Co do elektryki to co jakiś czas rozładowywał się akumulator, były problemy z rozruchem, co miesiąc była laweta i wizyty w ASO na gwarancji.
  8. Vel satis wygodniejszy, fura kosmiczna, takiego komfortu to ja osobiście nie odczułem w żadnym aucie. Ale.. Największa awaryjność, szczególnie elektronika, dramat nie z tej ziemi i to nie są wymysły, jeszcze na koniec padł ten 3.5 V6, może od gazu poszła uszczelka, nie wiadomo, szef jak go sprzedawał to skakał z radości, kosztował chyba ponad 200k, sprzedał za 16k pln, samochód życia hehh. Jak jesteś na to przygotowany kupuj.
  9. Ostatnio stwierdziłem, że boje się już jeździć po ciemku, już była masakra, szczególnie na mokrym asfalcie. Wymiana fabrycznych na sprawdzone kiedyś Philipsy plus 30% poprawiła wszystko.
  10. tomgrandtour

    Megane III phI Szarpanie po odpaleniu na ciepłym

    Jak jest gęsty i zimny olej przy starcie kompresora to wtedy jest największy opór. Musisz się przyjrzeć pracy kompresora. Ilość czynnika nie ma tu nic do rzeczy. Teraz klimiarze mają po sezonie więc na spokojnie może to ktoś obejrzeć, latem to się tylko dobija i następny proszę.
  11. tomgrandtour

    Megane III phI Szarpanie po odpaleniu na ciepłym

    Może być coś z kompresorem klimy, coś z łożyskowaniem albo się zaciera, to pierwsze co przychodzi do głowy.
  12. tomgrandtour

    Handlarze autami

    Grzes 70 -"Nie zgodzę się tylko z tezą ,że to my, klienci, odpowiadamy za taki stan rzeczy. ". A kto?, każdy ogarnięty kupujący wie, że używane dobre pojazdy na zachodzie są droższe niż u nas, czy to motocykl czy osobówka. I to wiadomo już od niepamiętnych czasów. Dobrych aut się nie sprowadzało nigdy, jesteśmy szrotowiskiem dla nich. Wyjątkiem było jakiś czas temu w Niemczech, że były dopłaty i akcja za wyzłomowanie chyba 10 letnich aut, za które dostawali ładną sumkę lub był upust na nowego, nie pamiętam, ale samochód musiał zostać wyrejestrowany. I wszystko pojechało na wschód, to był ten wyjątek że przyjechały przyzwoite samochody. A nie powypadkowe z ubezpieczalni, kręcone czy po powodziowe.
  13. Sprawdz czy nie ma zamkniętego obiegu w kabinie, czy działa klapa świeżego powietrza z zewnątrz. Skropliny z klimy bym wykluczył, jakby się zatkało byś miał mokry dywanik i wsio.
  14. Kupiłeś auto po rozmowie ze sprzedawcą?. W mieście silnik wolnossący lepiej się sprawdza?. Dobrze że wycofują i te i te. Czas na nowe, nie można stać w miejscu.
  15. Klima świeżo nabita to stary tekst, jak była nabita to znaczy że jest nieszczelna. Może być, że przy wyższych prędkościach jest większy przedmuch skraplacza i przez to ciśnienia spada więc mrozi szybciej parownik. Bez wizyty u klimiarza się nie obejdzie.
×