Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

funyboy

Użytkownik
  • Zawartość

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    brak
  • Silnik
    brak
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Trzymając się tematu....poczekam i zobaczę czy Renault na dniach tak jak kolega Szafir51 może da jakąś ofertę, która przebije i30 i golfa. Patrząc na tabelki ze sprzedażą to w MIV nie ma dobrych wyników i gdyby ceny były mniejsze to sprzedaż by wzrosła. Porównując te 3 auta to: we wnętrzu i30 GET robi robotę z czarnym dachem i wygląda na auto dużo droższe, deska ma dobrej jakości plastiki, góry miękkie, dolna część twarda jak u rywali, fotele wygodne, fajny tablet multimedialny. Wnętrze MIV - materiały podobnej jakości co w i30, deska też miękka, miejsca jest jednak ciut mniej na tylnej kanapie niż i30 a porównywalnie co golf, wersję limited porównał bym z wersją GET jeśli chodzi o środek, Wnętrze golfa robi najlepsze wrażenie, plastiki są najlepsze w tym zestawieniu aut, dużą robotę jeśli chodzi o wygląd deski robi wyświetlacz multimedialny - z całej 3 najelpszy jakościowo, materiały tapicerowane wysoka jakość, może deska rozdzielcza jest klasyczna nie robi efektu wooow ale jest ponadczasowa. Jeśli chodzi o nadwozie.....MIV ma zadziorny sportowy wygląd dynamiczny - podoba mi się, golf- klasyk troche nudny ale poprawny tzw dizajn na lata. I30 ma coś z megane czyli dynamiczna sylwetka. Mhhh wybór trudny - będę trzymał się jednak ceny, nie mam ochoty wydawać prawie 70 tyś na kompakta czy do i30, golf, czy MIV - max max 65 tyś tego będe się trzymał. Na chwilę obecną pewną cene mam na i30 GET....jak otrzymam oferty od renault i VW podziele się z wami. pozdrawiam
  2. a kiedy ta oferta wakacyjna ma wejść? Hyundai I30 to naprawdę fajne auto - wiadomo w cenie 63 tyś to silnik 100KM wolnossący więc jazd spokojniejsza ale za to silnik bezawaryjny i sprawdzony. Na wersję GET mam cenę 63 tyś ( czarna podsufitka, tablet, elektryka szyb, kamera cofania, systemy wspomagające i ostrzegające w standardzie - i ogólna mała awaryjność. A ceny Golf też lecą na łeb i szyje. Poczekam i zobaczę czy Renault czymś zaskoczy.
  3. Chciałbym wyrwać megane za 63 tyś w limited..... golf startuje cennikowo faktycznie od 72 tyś ale wstępna rozmowa przez telefon i mam 65 tyś z alusami, czujniki parkowania, wyświetlacz 8" itp. Fakt ma tylko 85KM to nie to co 115 w MKIV
  4. Ja od jakiegoś czasu przymierzam się do MIV ale polityk cenowa Renault mnie skutecznie zniechęca. Na chwilę obecną rozważam wybór pomiędzy VW golf , Hyundai i 30 i MIV. Głowne kryterium u mnie to budżet. Nie chciałbym wydawać więcej niż 65 tyś. W Hyundai dostane za 63 tyś wersje GET z silnikiem 1.4 100KM - jest to przyzwoita wersja. Z kolei VW to temat otwarty gdyż wchodzi nowy model i ceny spadają z miesiąca na miesiąc. Cisnąć Dilera można z 63 wyrwać podstawowa wersję trendline z kilkoma pakietami silnik 1.0 8KM. A coż MIV na tą chwilę to albo life za 56 tyś mocno okrojony z silnikiem 100KM a wersja Limited to kręci się koło 70 tyś może ciut mniej. Gdybym wyrwał limited MIV za 63 to biorę z jego wadami ( bo pare ma). Siedziałem w każdym z tych aut i najlepsze wrażenie robi Golf - bez obrazy panowie. Może stylistka nudniejsza niż w MIV ale materiały, spasowanie trochę lepsze. Serce podpowiada aby brać MIV ale Golf rozsądek a i30 to taki kompromis pomiędzy tymi dwoma.
  5. Z tego co widzę to ogłoszenia aut używanych Megane IV dominuje silnik 1.2 tce - czy ma to jakiś związek z tym że ten silnik nie jest do końca idealny np chodzi mi o zużycie oleju silnikowego i ludzie się go pozbywają - można znaleźć auta z małym przebiegiem i od 1 właściciela. A co możecie powiedzieć na temat tego nowego silnika 1.3 tce? wady? awarie?
  6. Wg mnie taki kolor oleju przy tak małym przebiegu może świadczyć o jej awarii.
  7. Czyli od września nie będzie już silnika 1.6 sce?
  8. Jestem ciekaw jakby podpatrzyć forum VW czy Opla - czy też tam ich nowe golfy i astry się tak psują jak koledzy piszecie o swoich Megi IV? Nawet małe usterki ale nie rozwiązane przez ASO mogą w dłuższej mierze przyczynić się do nerwicy i siwych włosów. Ja mam też auto na literę F ale z Italy i powiem wam na moim przykładzie że moja 500 boryka się z 2 nierozwiązanymi w 100 % przez ASO zagwozdkami. I najgorsze jest to właśnie, że to ASO powinno uporać się z takimi pierdołami - niestety nie umieją. Rozumiem tych użytkowników meganek, którzy za ciężko zapracowane pieniądze kupują wymarzone i piękne auto , które podczas użytkowania przynosi więcej problemów niż ich stare auto. Niestety duża liczba takich niedoróbek w IV powoduje słaby wynik w testach TUV i DEkra. Jak osobiście oglądałem auto w salonie Renault to ani przez chwilę nie przyszło mi do głowy , że oglądane auto może tak uprzykrzyć życie nowemu użytkownikowi. Nie wiem jak wy ale mi się wnętrze podobało, plastiki na plus, tapicerka na plus , zapach we wnętrzu na plus, pozycja na plus - tylko te rzeczy co się psują są niewidoczne . Jedno jest pewnikiem ciężko znaleźć w tej cenie do podstawie IV innej marki auto - awaryjność znikąd się nie bierze. Cena = jakość.
  9. W ostatnich latach jakość produktów spada na dno.....czy to pralki, tv czy samochody. Dotyczy to także zapewne i renault ( notabene mój obecny samochód ze stajni made in Italy też ma jakieś tam bolączki). Ale prawda jest taka, że to właśnie serwisy powinny stanąć na wysokości zadania. Klient prywatny kupuje new car za swoje ciężko zarobione pieniądze z myślą że pojeździ parę lat bez żadnych problemów a okazuje się że po za kupie auto robi mu psikusy a serwis rozkłada ręce. Moją 500 też nękały lub jeszcze nękają mniejsze lub większe niedociągnięcia ale gdyby serwis był kumaty to bym dawno o nich zapomniał. Nie oszukujmy się moja 500 a także wasze meganki to auta dla "ludu" - wyglądem przyciągają uwagę, są ładne, nietuzinkowe ale tu i ówdzie producenci szukają oszczędności stąd czasami coś nam stuka puka itp. Mi osobiście meganka się bardzo podoba zwłaszcza z zewnątrz ( bije astrę, golfa, focusa). Po cichu się zastanawiam oddać w rozliczeniu 500 i wziąć megi.....niestety wiąże sie to ze stratą bo kupiłem new 500 oraz dołożeniem min 10 tyś do megi 1.6 sce life. Wszystko też zależy od ceny - przeglądałem allegro i np. jest promocja dla grup zawodowych za 49900zł za podstawę i taki by mi styknął - nie potrzebuje wodotrysków ma jeździć. Z tego co widzę ceny meganek są niższe na południu kraju - pólnoc nie jest skora to upustów cenowych. Zobaczymy pozdrawiam
  10. Szkoda ze nie produkują już takich aut co chociaż Przez parę lat nie szfankuja i się nie psują. Człowiek wydaje ciężkie pieniądze na New car i okazuje się że więcej ma problemów niż z poprzednim używanym.
  11. Fajnie , że tak koledzy aktywni jesteście w tym temacie. Nie bez powodu założyłem ten temat gdyż po cichu marzy mi się właśnie megane. Zwłaszcza że podstawę life można za niewiele 50 tyś wyrwać. Wczoraj zaparkowałem swoją 500 obok meganki w centrum handlowym...normalnie piękne auto. Smuci fakt, że tak narzekacie to na wnętrze to na klapę i stukającą belkę itp. Na pewno nie jest to złe auto gdyż w całej europie bardzo dobrze się sprzedaje a i wygląda super.
  12. Pytanie do posiadaczy auta.....czy kupilibyście ponownie swoje samochody? Jeśli tak to dlaczego jeśli nie to napiszcie też dlaczego. Co was denerwuje w megankach ( wady , usterki) Lub za co ją lubicie. Dzięki
  13. Olej to chyba każdy silnik łyka...jeden mniej drugi więcej. Coś sie psuje w tym silniku? Rozrząd na łańcuchu jest trwały? Zapewne megane problemu z korozja nie ma!
  14. Na razie decyzji o kupnie nie podjąłem na razie to wstępne przymiarki. No fakt megane jest bardzo ładna i bardzo mi się podoba....w sumie nigdy nie miałem renault. Pytam o wyciszenie gdyż cenie sobie ciszę....a w 80 % to jazd przepisowa do 100km/h czasami 120km/h na ekspresówce. A ten silnik 1.6 sce to konstrukcja nissana? Przyznam, że dużo zależy od dilera jak uda się za te 50 tyś wyrwać to może mnie to przekona zwłaszcza że life ma wszytko co min powinien mieć - gdyby się czepiać to jedynie brakuje skórzanej kierownicy. Widziałem dzisiaj na żywo białą ale w bogatszej wersji....i powiem wam że biały bardzo pasuje do tego auta - pięknie ledy sie prezentują na białym.
  15. ....a jak z wyciszeniem w kabinie przy 1.6sce?...tj przy prędkościach 100-120km/h samochód bardzo ładny, nowoczesny a jak diler sie spisze to i będzie mnie na niego stać
×
×
  • Utwórz nowe...