Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sarna1

Użytkownik
  • Zawartość

    1062
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

72 Super

Samochód

  • Auto
    Kadjar 1.6 Tce
  • Silnik
    1.6 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    38000

Ostatnio na profilu byli

1476 wyświetleń profilu
  1. Proszę. do wyboru do koloru, oczywiście z homologacja TUV a nie jakaś chałupnicza robota http://eibach.pl/search.html?search_type=catalog&marka=4&model=686&product_line=2951
  2. Kup sobie komplet nowych Eibach i będzie super. Troszkę niżej jak seria, trochę sztywniej. Jak lubisz ładnie wyglądające auto i lekko poprawione właściwości jezdne to jest to najlepsze rozwiązanie, wielokrotnie przeze mnie sorawdzone. Oczywiście nie jest to kompletne zawieszenie sportowe ale poprawa względem serii jest. Koszta też nie porażające.
  3. Jest sens. Kup zestaw Eibach prokit i będzie super. W nic innego się nie baw. http://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-renault-megane-ii-bm01_,-cm01_-e10-75-003-01-22-pi-3336.html
  4. Kiedyś - jakieś 20 lat temu, też się bawiłem w mechanika - nie ukrywam że kwestia mało zaawansowanych samochodów + przyjemności w pracy + zaoszczędzona kasa decydowały. teraz po prostu nie mam na to czasu, a i ceny - nawet w ASO Reno - nie są jakieś przerażajace. Spójrz nawet na sam temat wymiany płynu ( płyn strzelam 50 pln + robota 110 - nie jest to jakiś majątek za dobrze zrobioną robotę). Przy wymianie przewodów dochodzi temat klucza do przewodów hamulcowych, możliwości ukręcenia odpowietrznika itp itd. Mysle że jakiś Bosch Serwis, Bestdrive czy inna sieciówka zrobią to jeszcze taniej od ASO a będziesz miał gwarancje, czyste ręce i pewność dobrze zrobionej roboty.
  5. Robisz na włączonym zapłonie i zaczynasz od koła najbliższego pompie. tylko nie wiem czy warto robić to samemu, w tamtym roku w ASO Reno zapłaciłem za taką usługę 160 zeta.
  6. Czy wy dalej nie widzicie że w zacytowanych przeze mnie testach jest TO SAMO AUTO, TEN SAM SPOSÓB BADANIA - pewnie 10 prób z odrzuceniem skrajnych wyników. I TE SAME WARUNKI tutaj układ hamulcowy nie ma nic do rzeczy. Oceniane są właśnie opony...... @jackowskipatryk całe szczęście że ja jeżdżę chyba po innej Europie bo samochodów na chińskich kapciach w Niemca mało, w biedniejszych rejonach Hiszpanii i Portugalii może więcej, Skandynawia mówi nie Chince. Chińska opona ma tylko jedną zaletę - jest tania. A to też już niedługo bo UE szykuje się do wprowadzenia ceł tak jak zrobiła to w 2018 z oponami ciężarowymi które nadają się co najwyżej na budowę
  7. Proszę bardzo, ładnie wyjaśnione jak przeprowadzane jest badanie.... czyli w takim cichym tce ma to znaczenie. Ale już np 1.6 w meg 3 to chyba bez znaczenia. Silnik zagłuszy wszystko. w moim autostradowym 2.0 tdi w sumie nie ma znaczenia jaka jest głośność opon, i tak słychać klekota.
  8. a to awaryjne hamowania możemy rozróżnić na „normalne” i nienormalne ? Nie rozumiem pojęcia normalna jazda. Zapytaj kolegę czy te jego chińskie opony maja homologację do 2 letniego tourega ? Bo znam klika osób, które drogi samochód maja tylko po to żeby wywołać czerwone oczy u sąsiadów a na utrzymanie już za bardzo środków nie ma - lub po prostu są to osoby które się nie znają na takich tematach. Ale wtedy albo polegają na ASO albo na porządnym warsztacie wulkanizacyjnym a tam nikt mądry do fury klasy i wartości 2 letniego Touarega nie założy całorocznych chinoli @Qbak poszukaj na Google.de coś na pewno znajdziesz, sąsiedzi z Niemiec mają jobla na punkcie opon. Bo mają gdzie polatać wozami wiec testują na potęgę. https://www.autobild.de/artikel/sommerreifen-test-5629291.html
  9. To któraś rolka na pasku, włączenie świateł powoduje wieksze obciążenie na alternatorze i coś zaczyna jęczeć.
  10. W tych testach których zdjęcia pokazałem czynnik ludzki jest wyeliminowany. Jeżeli dalej nie widzisz różnicy.....No to już nie ma jak Ciebie przekonać. ja raz kupiłem samochód na oponach nexen. Po przejechaniu 100km udałem się do wulkanizatora po komplet Bridgestone RE002 Adrenalin, tak złe były te nexeny.
  11. Jeszcze się taki nie urodził co wszystko by przewidział i dał radę na wszytsko uważać. W ruchu pojazdów za dużo czynników jest od ciebie niezależnych. a bogaci, Ci których ja znam, na bezpieczeństwie nie oszczędzają. Wystarczy zobaczyć jakie składki ubezpieczeniowe sobie opłacają na wszelki wypadek . Co do super opon, to jak ktoś ma nasrane jak to napisałeś, to taka super opona wręcz będzie niebezpieczna dla niego. Bo np na zjeździe z autostardy bez problemu poleci 120 w łuku gdzie na budżetowej gumie przy 80 miałby strach w oczach . Wszystko trzeba w życiu robić z głowa. w motorze z przed tygodnia trafiłem na fajny test. Wklejam tylko 4 zdjęcia żeby uświadomić różnice w długości hamowania opony premium i budżet. Na mokrym to 12 metrów ;) czyli prawie 3 długości samochodu. Na suchym to ok 5 metrów. Czyli na Contim już stoisz a na nakangu nadal masz 33 km/H na budziku. Rozmiar 195/65R15 wiec jak w większości Meganek 3 różnica w cenie miedzyn najdroższą opona a najtańsza to 80 zlociszy.
  12. Właśnie w normalnym życiu te metry są ważniejsze niż w laboratorium. ale jak to mówią. Każdy sobie rzepkę skrobie jeden woli blondynki drugi brunetki......
  13. No to super. Czyli też wkładam je do kadjara. co do świecenia to w capturze mam halogeny led a w kadjarze zwykle ;). Tych z kadjara w ogóle nie widać jak są zapalone ledy mijania. Te w capturze widać - a w capturze tez mam oryginalne ledy mijania.
  14. Trzeba mieć niepokolei w głowie żeby porównywać chińska tania oponę z Michelinem ;) pamietajmy o tym że powierzchnia styku opony z nawierzchnia w samochodzie osobowym to maks powierzchnia naszej dłoni. Sami sobie odpowiedzmy czy oszczędność kliku stów przy zakupie raz na 2-3 lata to znaczące podreperowanie naszego budżetu. Szczególnie w porównaniu różnicy w długości hammowania na mokrym jak i suchym asfalcie przy awaryjnym hamowaniu (którego Sylwek nigdy zapewne nie miał bo jeździ zgodnie z przepisami i wszyscy w około wiedza że jedzie - zarówno piesi jak i inni uczestnicy ruchu ;) ). czasami te 2-3 metry może uratować życie Twoje lub osoby postronnej.
×
×
  • Utwórz nowe...