Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Sarna1

Użytkownik
  • Zawartość

    303
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 ph3 Bose
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    34000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sarna1

    Megane IV phI Nowe Megane GT Line

    jeździłem poprzednim modelem z 1.0 125KM i latał ładnie, dźwięk tylko na wysokich obrotach lekko wkurzał. Gorsze jest to że Ford zdecydował się na montaż wielowachaczu z tyłu tylko w mocniejszych wersjach - Focus straci to co miał najlepsze - mega właściwości jezdne - przynajmniej w tych słabszych wersjach. 3 cylindry ecoboost ładują do nowej Fiesty ST i prasa oraz testerzy twierdzą że to doskonały silnik i świetny mały hothatch. Jeżeli tylko poprawili jakość wnętrza w nowym focusie IV względem III przed jak i po liftowej to będzie hit - bo mnie właśnie jakość spasowania wnętrza odstraszała - no i znikoma ilość miejsca na nogi z przodu i tyłu.
  2. Sarna1

    Megane III phI Zakup megane III 1.5dci

    Ale gruz. Z ciekawości gdzie udało się namierzyć to zdjęcie ?
  3. Sarna1

    Ogólne Koszt naprawy u blacharza

    hej pilna to nie jest, ale na pewno denerwuje. Koszt u lakiernika będzie w okolicach 1000 pln myślę - lakierowanie 3ech elementów do odcięcia, trochę szpachli i po sprawie.
  4. Sarna1

    Megane IV phI Nowe Megane GT Line

    Dokładnie. Ja tak kupowałem swoją z meega rabatem ;) nowa.
  5. Pewnie że brać, po wymianie nie ma problemu. A jak się pojawi to przecież masz na wymienione części znowu 2 lata gwarancji.
  6. Sarna1

    Megane IV phI Nowe Megane GT Line

    na forum masz sporo informacji. Stuka belka, coś nie tak z oświetleniem ambientowym itp. - myślę że lepiej poczekać na lift - pewnie będzie w 2019. A kupowanie teraz auta z 2017 to trochę nie w porę - za jakieś 2-3 miesiące zaczną się wyprzedaże rocznika....
  7. Oglądałem ostatnio swoje lampy. Mam z chromem a nie białe i nie ma żadnych zabrudzeń.
  8. podgłośnisz tylko w momencie jak navi wyda komunikat np. przed skętem.
  9. A nie lepiej oddać auto do kumatego elektronika niż ciągać druty ;) po w miarę nowych samochodach ? przeciez naprawienie tego dla fachowca to klika minut.
  10. Będziesz próbował to reanimować a później się zńowu zrypie i to pewnie w najmniej oczekiwanym momencie. Wymień na nowa i tyle.
  11. Sarna1

    Megane III phI Zakup Megane III GT 2.0

    Leasingowe w aso tak, ale tylko przez okres gwarancji. Później tez jest Henio. Tak miałem w Master i Alpahabet. Auto firmowe dostaje w kość x2 względem prywatnego. Takim autem jeździ się, no inaczej. ;) 36 koła za limited z przebiegiem 140 tys to żadna rewelacja. Już wolałbym coś po wynajmie, maks przebieg 45.000, wiadomo kierowców wielu i auto tez nie miało lekko. A na pewno szukałbym auta od 1 prywatnego właściciela, czy to z Polski czy zagranicy. Sam kupiłem parę aut zagranica i przecież widzisz co kupujesz. Handlarze też zdarzają się uczciwi. Ja paru takich znam. Wiadomo doliczają swoją marżę na auto ale przecież nikt charytatywnie nie pracuje.
  12. Sarna1

    Megane III phI Zakup Megane III GT 2.0

    Kacper 69. Pokazałeś najtańszy wóz z aphapbetu. Coś z nim jest nie tak. Może i Reno traci ostro ale nie aż tak. Przebieg decyduje o wartości. A już przebieg w firmie powinien się liczyć x2. I piszę to z perspektywy posiadacza od 11 lat aut firmowych , nie mają lekko i odkupilbym te samochody jedynie na handel bo leasing tanio te auta wycenia. http://www.alphabetpoleasingowe.pl/sprawdzone-samochody-poleasingowe?offer_search[brand]=RENAULT&offer_search[typename][RENAULT]=MEGANE
  13. Sarna1

    Megane III phI Zakup Megane III GT 2.0

    Coś tani ten wóz. To nie jest cena netto ?
  14. Spokojnie możesz samochody cisnąć nawet na czerwone pole. Jest odcięcie i nic się nie stanie. Oczywiście poza większym spalaniem i koniecznością uważania na drodze ;)
  15. Sarna1

    Megane IV phI ET 47

    Jeżeli nie zaprze się o amortyzator i nie będzie przycieralo przy maks skręcie to będzie ok. zawsze tez możesz dodać aluminiowe dystanse 5mm i już będzie jak fabryka
×