Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Sarna1

Użytkownik
  • Zawartość

    801
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

45 Super

Samochód

  • Auto
    Megane 3 ph3 Bose
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    40000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zmierz ciśnienie oleju i będziesz wiedział.
  2. Ehhh, z mojej strony koniec dyskusji. Myśle że kto chciał mnie zrozumieć, ten zrozumiał
  3. A na czym ? Mieliby zrobić jeszcze twardsze plastiki w środku ? i tak, talizman jest najtańszym autem klasy d. Nawet za stare mondeo Ford sobie życzy więcej. Nie patrz na cenniki ale na ceny ofertowe.
  4. Kiedyś dawno temu jeździłem Polonezem. I mam teraz napisać że tylnonapędowym autem jeździ się trudniej niż przednionapędowym. Pewnie przyznasz mi racje że takie odległe w czasie wspomnienia są mało warta radą. @Musiu89 weź rodzinkę do salonu, obejrzyjcie, pojezdzijcie i wybierzcie lepsze. W dzisiejszych czasach nie warto kupować auta w ciemno. Często zmieniam samochody i zawsze testuje je przynajmniej przez weekend przed decyzją. Teraz szukaliśmy auta żonie. Zdecydowaliśmy się na captura 150 koni w wersji red i auto praktycznie zamówione, chociaż diler namawia aby poczekać do listopada i brać nowego captura 2 w wersji plug in Hybrid. I szczerze czekam na ruch władzy z dopłatami. Jeżeli faktycznie będą zwracać ponad 30 tys za zakup takiego auta to poczekam i będę się ładować w garażu ;)
  5. Hehehhe jaki ciężki przód. O czym ty piszesz. Silnik benzyna taki sam jak w megane. Ciężar auta podobny. Samochód z plastiku wiec waży tyle samo. Kadjar po prostu jest ładny, dodając do tego rozsądna cenę świetnie się sprzedaje. Bagażnik spokojnie mieści 2 duże psy a na tym mi zależało. @LTar w scenicu koła 20 cali to seria. Scenici sprzedają się bardzo słabo, zobacz że prawie tego nie ma, jako tygodniowy użytkownik scenica mogę napisać szczerze że kadjar to o wiele lepszy wybór. @omega kadjar jedzie maks 195, na autostradzie jest stabilniejszy niż megane, na wiec o jakiej frajdzie ty piszesz frajdę to dają auta gti a nie zwykle przemieszczacze.
  6. Hej. Na forum nie musimy panować wedlug mnie nie ma sensu dopłacać. To i tak tylko nastawy kontroli trakcji. Na śliskim po prostu hamuje koła które buksuja. Opony wielosezonowe GoodYear są ok.
  7. Kosztami produkcji. Auto żeby się sprzedawało musi być tańsze niż konkurenci. Ot co.
  8. Ale pierdoły. Napiszę jako użytkownik obu. Mam w domu kadjara i megane. Kadjar jest większy, wygodniejszy, ma lepsze zawieszenie, ma duży prześwit. O wiele lepiej wybiera dziury. Ma więcej miejsca na tylnej kanapie. Samochód jest świetny. Poliftowy ma już lepsze siedzenia z regulacja długości siedziska i wreszcie nawiewy na tylne miejsca. Ja kadjara polecam. Za 90 koła już można kupić fajna wersje. Scenic lub grand ma bezsensowny schowek na środku oraz długą zachodząca szybę przednia co nie każdemu pasuje. Ale największy dramat to zawieszenie. Jest twardo ci niestety potęgują koła 20 calowe w serii ;(. Użytkowałem scenica przez tydzień i chyba wolałbym kupić 1 lub 2 letniego espace. Scenic z podobnym wyposażeniem jest droższy od kadjara o 10 więc też to stanowi. Kadjar obecnie to najtańszy suv na rynku. Polift ma już fajne opcje wyposażenia. Dziwi tylko że za ledowe światła trzebabyło dopłacić nawet w intense....ale naprawdę warto. M. extended grip jest w aucie ale szczerze bawiłem się tym na początku. Teraz ciagle auto
  9. I następnym razem kupić „dojrzalsze” auto z zawieszeniem wielowachaczowym a może i adaptacyjnym- jeżeli zależy ci na komforcie. Jak to mówią z g... bata nie ukręcisz. Utwardzić zawieszenie to nie problem ale w drugą stronę będzie kłopot szczególnie przy belce z tylu. Taki urok. Golfa 7 teraz kupisz w bardzo dobrych ofertach, ja bym zmienił a nie męczył się meganką.
  10. Mniejsze koło z oponą o wyższym profilu albo zmiana na Golfa 8 który będzie na jesień.
  11. Powodem jest zastosowanie w megane prostej belki w tylnym zawieszeniu. W golfie i tiguanie masz wielowachacz. O wiele bardziej zaawansowane zawieszenie pozwalające na lepsze wybieranie nierówności, stabilniejsza jazdę w zakręcie i na autostradzie przy wysokich prędkościach. Megane to auto kompakt z grupy budżetowej.
×
×
  • Utwórz nowe...