Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Sarna1

Użytkownik
  • Zawartość

    485
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane 3 ph3 Bose
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    34000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak. Rozszerzona gwarancja.
  2. Włącz czasami jakiś wyższy bieg niż 3ka 16/100 to mi 450 konne AMG paliło kiedy zdrowo przesądzałem na trasie.
  3. Szukaj przyczyny w wiązce elektrycznej skoro wyeliminowałes ewentualny problem z odbiornikiem (żarówka) i dalej nie działa.
  4. Serio ;) potrafisz zauważyć różnice w spalaniu 0,2l ?
  5. Dokładnie. Wiem że to żaden wyznacznik ale pięknie jest to rozpisane w tym artykule. auto-swiat.pl/eksploatacja/zabojca-silnika/ybhr5
  6. Przecież w tće jak i większości nowszych aut turbina ma chłodzenie wodne z obiegiem wymuszonym elektryczna pompka. takze możesz spokojnie gasić po szaleństwach.
  7. Wiele powiedziałoby nam kiedy kolega @majronxnapisałby jakie ma spalanie (ale realne spod dystrybutora) na 100km przy swojej jeździe.
  8. Do tego dodałbym że obsługa posprzedażna w Renault jest na naprawdę spoko poziomie. Przynajmniej ja jestem zadowolony. Wszystkie problemy usunięte i to na przedłużonej gwarancji. W skodzie i fordzie zawsze było jakieś ale. W Renault podają tylko datę kiedy podjechać na usunięcie problemu.
  9. Fajnie, ale temat dotyczy megane 4 ;)
  10. Oleju koledze przybywa bo jest rozcieńczany paliwem ze zbyt bogatej mieszanki (30 sec na ssaniu po każdym odpaleniu) i do tego pewnie auto nie jest gonione po autostradach.
  11. Faktycznie nie doczytałem, co do zaworu. Poszukaj na forum nie jesteś pierwszy któremu pada właśnie po ok 10 tyś. To wada tego silnika. Ale podobno można tak jeździć ;) Co do rozrusznika to mogłoby być i to ale auto by nie zgasło od błędu np bendiksu.
  12. No to KFZR do przeglądu. Jak nie wymieniłeś rozrządu to zrób wszystko kompleksowo. I jak wątki na forum pokazują na jakiś czas będzie spokój.
  13. No jeżeli po każdym odpaleniu chodzi na „ssaniu” to nie ma się co dziwić. Jedź do aso. Coś jest nie tak.
×