Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gabor

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    229
  1. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-grandtour-limited-1-5dci-i-wlasciciel-serwisowany-w-aso-ID6CKOFG.html#1e710e19e8 - silnik 1.5 dCi 110 KM FAP Linki nie wrzucałem, ponieważ wszystko co można wyciągnąć ze zdjęć w ogłoszeniu i dodatkowych dosłanych przez właściciela już wiem i wygląda to nieźle (lekkie pocenie przy dolocie, bez dolewek oleju), więc nie chciałem zawracać wszystkim głowy oglądaniem ogłoszenia. Zależy mi obecnie tylko na faktycznym sprawdzeniu (lakier, błędy w komputerze, odma? i to co ktoś mądrzejszy uzna za ważne). Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich, w sobotę jadę do Katowic obejrzeć Meganke. Wygląda obiecująco. Nie jestem mechanikiem, a chciałbym ją jakoś dokładniej przejrzeć niż tylko pieczątka z ASO. Czy jest może ktoś kto dysponowałby wiedzą i czasem w sobotę (18.01.2020 r.) około godz. 14:30 w Katowicach? (płatność do uzgodnienia) Czy znacie kogoś, jakiś warsztat, który można polecić w celu sprawdzenia auta przed kupnem? Problemem z warsztatami może być bliski termin i fakt, że jest to sobota po południu. Chodzi mi o spojrzenie na silnik / próba sprawdzenia przyczyny pocenia przy dolocie
  3. Sprawdź gniazdo fioletowo-różowego kabla, pierwsze obok wolnego miejsca. Niby nie stopione, ale jakieś ciemniejsze, może zaśniedziało?
  4. Dzięki za odpowiedzi. No OK. Czyli prąd na 4 bieg też tamtędy płynie. Pytanie o czym dokładnie mówi grzechoo8813? O przelutowaniu samego termika, czy rzeczywiście któregoś z rezystorów w module? Jak miałem rozgrzebane to przeczyściłem styki na ile było dojście, ale te wyglądały dobrze. Gdzieś na elektrodzie chyba czytałem, że to nie będzie termik jak biegi 1-3 działają, ale obecnie jestem prawie pewny, że to jednak on. Można go jakoś sprawdzić multimetrem, np. oporność? Czy zewrzeć kabelkiem na krótko i sprawdzić czy zacznie działać 4-bieg dmuchawy? Wolałbym po wyjęciu nie wkładać go
  5. Witam, (W skrócie - 4 bieg nawiewu przy klimie manualnej nie działa (1-3 są OK), opory na rezystorach w module są OK, wtyczka i gniazdo przy włączniku też OK, sprawdzać sam włącznik (pokrętło) czy może być padnięty termobezpiecznik w module?) Wiem, że temat jest wałkowany do znudzenia i przeczytałem wszystko co tylko udało mi się znaleźć, ale najczęściej opisywana jest awaria rezystora, który odpowiada, z tego co się doczytałem, za biegi 1-3, a te działają bez zarzutu (oporności sprawdzone - są OK). Mam klimatyzację manualną (wg serwisówki: bez sterowania). Czwarty bieg zasilany jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!