Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tek00

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.5dCi 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    170
  1. Witam. Megane III 1.5dCi 110KM z 2013r , przebieg 170tys km. Podczas spokojnej jazdy nagle wyskoczył mi komunikat "Ryzyko awarii silnika". Brak jakichkolwiek objawów (brak spadku mocy i żadnych niepokojących dźwięków spod maski). Zgłosiłem się na serwis, podpięli komputer i wyskoczyły błędy : P0299 i P2263 (niskie ciśnienie doładowania i przekroczona wartość doładowania turbosprężarki). Według wydruku jaki dostałem podczas pojawienia się błędu przy prędkości 130km/h (2800obr/min) zalecane ciśnienie doładowania powinno mieć wartość 2230mbar a było 1940mbar. Sprawdzili wszystkie doloty do turbo i nie znaleźli żadnych dziur/przetarć (ogólnie szczelny). Profilaktycznie wymienili elektrozawór sterowania turbosprężarką bo podobno często to jest przyczyną tych błędów. Podczas powrotu z serwisu komunikat "Ryzyko awarii silnika" wyskoczył ponownie. Zauważyłem na intercoolerze dziwną plamę/wgniecenie (zdjęcie poniżej). Myślicie, że to może być przyczyną problemu? Może ktoś miał już coś podobnego? Pozdrawiam
  2. Witam, Megane III z 2013r, 1,5dCi, 110KM, przejechane 55500km. Poziom oleju w silniku na bagnecie około 5mm ponad kreską minimum a na komputerze dwie z sześciu możliwych kropek. Moje pytanie: jaki olej dolać(w książce przeglądów nie jest napisane jaki jest wlany)? Czy może poczekać do przeglądu przy 60000km i wtedy wymienią całość? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...