Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

corrado

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane ii PH1
  • Silnik
    1.5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    160000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hej, czy mogę zrobić podmianę sterownika ECU z delphi dcm1.2 w dacii 1.5dci 86KM, na sterownik z Megane2/Scenic2 Delphi DDCR 1.5dci 101KM ?Czy jeśli piny osprzętu ( przepływomierz, rail, wtryskiwacze) będą się zgadzać to jest możliwość że będzie to działać poprawnie po instalacji turbo vnt? czy potrzebuje tez do tego UCH czy mozna sam ECU DDCR zaadoptowac ( usuwajac immo ) ? z tego co widziałem te Renówki są bezkluczykowe tylko na takie karty ... ?!
  2. witam, mam pytanie, czy jest możliwe przełożenie sterownika delpi ddcr z megane2/scenic2 101KM k9k728 do silnika z delphi dcm1.2,która ma załóżoną teraz tą samą turbinę vnt i również na osprzęcie układu wtryskowego delphi ( pompa i wtryskiwacze ) ? Oczywiście po tym wszystkim dostrojenie tego u tunera.
  3. czy można zamienić wtrysk delphi z 65/86KM w1.5dci na taki z wersji 82/100KM ? Czy to będie działać ? Oczywiście później w planach trzeba będzie mape u tunera zmodyfikować ze zmianą turbosprężarki.
  4. Coś mi się nie chce wierzyć , że 10ml po 7 min, to by oznaczało , że jest lepiej niż w nowym zaworku od razu po wymianie , a tych chyba nie masz nowych wtryskiwaczy tylko "nalatane" mają już ... Po drugie końcówki wtryskiwaczy mogły się wypalić po tym rozbieganiu, nie równo leje na denko tłoka i cyrki się dzieją.
  5. WRÓĆMY DO TEMATU proszę! dziękuję za takie rady, ale nie skorzystam.
  6. czyli sugerujesz, żeby go sprzedać ☺️ Szkoda bo jest doinwestowany... i ze znajomą mi przeszłością ... a kupujący i tak bedzie narzekał... i nigdy nie dostanę normalnej kwoty... ale wróćmy do tematu : czy ktoś montował turbo ze zmienną geometrią w 1.5dci?
  7. 1. delphi z tego co wiem ale musiałbym jeszcze raz potwierdzić. 2. już jest 3. zmiana całego silnika to już chyba za duże koszty bo dochodzi oprócz silnika, osprzętu również ECU, zegary, itd.
  8. cześć, Mam pytanie, czy jest możliwe zamiana turbosprężarki z 86KM na wastegate`cie na turbo ze zmienną geometrię z wersji 103/106KM ( Nissan Qashqai, Modus, SCENIC 2, etc). Tu i tu jest sterowanie podciśnieniem, sprawdzałem nr OEM uszczelek kolektorA wydechowego i rurek zasilania olejem turbo i są te same. Różnią się jedynie katalizatorem - inna flansza ale też w sumie taki sam "naleśnik". Czy ktoś robił taki zabieg ? Noszę się ze zwiększeniem mocy i zastanawiam się nad tym, ewentualnie zrobiłbym turbo hybrydową ze zwiększonym kołem kompresji ze starej turbo ale t
  9. nie chodzi o regulacje sztangi turbiny - tam się nic nie majstruje, tylko rozkłada się sam solenoid ( zawór elektromagnetyczny ) i tam jest srubka malutka na klucz 6mm albo 5mm z pewna regulacja , pozniej sprawdzalem to ddt2000 na logach na bieżąco , ktore ustawienie najlepsze i najszybsza reakcja na zadane ciśnienie doładowania. REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6, 5.7 - Prezes
  10. Najbardziej podejrzany w tym momencie jest rozrząd źle ustawiony, bo raczej właśnie osłabienie zbiegło się możliwe, że z wymianą rozrządu w warsztacie mimo , że było to ok 2 lata temu, tylko właśnie nie pamiętam dokładnie kiedy ten rozrząd wymieniłem i dali mi tylko fakturę proformę na to.
  11. 1. U mnie nie ma czujnika ciśnienia spalin przed turbiną . Jest tylko czujnik ciśnienia powietrza dolotowego ( MAP ), auto jest bez FAPu - taka wersja silnikowa - nie ma też od jakiegoś czasu też katalizatora. 2. Tak wiem jest pasek gumo-podobny wzmacniany oczywiście . Muszę załatwić blokady na wał korbowy i ewentualnie na wałek rozrządu ale może nawet i bez nich byłoby coś widać. Ale będę musiał poczekać z tym aż się cieplej zrobi . Przypuszczam , że na wałku rozrządu z pompą paliwa nikt z mechaników nie spieprzył tego przy zakładaniu bo to widać normalnie od razu - są kropeczki i i
  12. 1. węże już szczelne - sprawdzałem pompką od roweru i ładnie trzymało ciśnienie :o 2. myślałem o sprawdzeniu rozrządu - nie mam jednak teraz blokad i nie mogę teraz sprawdzić, ale może faktycznie trochę przesunięty. 3. pomiar ciśnienia oleju - nie robiłem i nie wiem jak to zrobić - ale może trzeba będzie zlecić jakiemuś warsztatowi ? Czy można jakoś samemu ? 4. zaślepienie egr - robiłem tak, że podłączyłem obok inny zapasowy egr stary a drugi oczywiście był w silniku zamknięty więc = zaśliepiony i nic to nie zmieniło.
  13. sorry, że odgrzebuję ale mam bardzo podobną sytuację ze swoim 1.5dci 86KM, I co się okazało ??
  14. No w logi... zamieszczałem je również na początku ... Są dam dane wartości między innymi ciśnienia RAIL zadanego i otrzymanego ... nikomu nie rzuciło się w oczy , że jest za mało w tych 1700-1900 obrotów? Później się "wyrównuje" ale jest "zacięcie" jakieś
  15. Dlaczego nikt nie spojrzał w logi ? Podobno tnie ciśnienie paliwa przy ok.1500-1800obrotów o tak mniej więcej 100barów. Czy tego nie widzieliście ? Wklejam jeszcze inny log dokładniejszy robony z większą częstotliwością zbierania danych...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!