Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Tommi3737

Użytkownik
  • Zawartość

    615
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    M2 PH1 CC
  • Silnik
    2,0 16v
  • Przebieg (tys.km)
    140

Ostatnio na profilu byli

819 wyświetleń profilu
  1. TO rozwiazanie bez wtyczki jest o tyle ryzykowne ze chcialbym wczesniej podłączyc i sprawdzic czy bedzie dzialac. A bez drugiej wtyczki nie sprawdze na szybko. Bylem na szrocie-bede czekal na wtyczke. Dzieki.
  2. Dzisiaj wymienilem daszek. Stary wyswietlacz to Affa2++ a nowy to Affa. Niestety wtyczka od starego jeat zupelnie inna i nie pasuje do nowego. bede musial jeszcze dokupic wtyczke. Doppy rozumiwm ze jak mnie wyswietlacz radia i pilot nie interesuje to interesują mnie tylko piny 4,5,6,7,8,9 ?
  3. DZIEKI za info Droopy. Tak zajmuje sie diagnostyką-zapraszam:
  4. AAAA dzieki-nie zauwazylem na czerwowno. Wieczorem sprawdze jaki to wyswietlacz kupilem. Mozesz jeszcze objasnic swoch schemat.... co oznacza "zółta 1, żółta 2 itd"
  5. Patrze na ten twoj schemat i nie widze tam nic o termometrze....hmmm
  6. Droppy dzieki za info. Co do wyswietlacza z radia to mnie to nie itenresuje bo ja i tak mam radio 2-din. Chodzi mi tylko o to aby tak jak teraz działała godzina i termometr. O ile do godizny pewnie wystarczy doprowadzic Plus, minus i światła do przygaszania wyswietlacza to jeszcze jest kwestia kabli od termometru. A jaki wyswietlacz kupilem to tak naprawde nie wiem ale wydawalo mi sie ze we wszystkich PH2 byly białe....
  7. Chcialem wymienic daszek Radia z PH1 na Daszek od Radia od PH2. Daszki z PH2 nie byly gumowane przez co łatwiej je zczyscic i są w lepszym stanie. Kupilem daszek od PH2 wraz z wyswietlaczem. Zastanawiam sie: -czy bedzie pasowala wtyczka? -jezeli nie to kto wie ktore piny to sygnal do termometra zewnetrznego-przelutuje sobie. Pozdrawiam
  8. CC1 najczesciej mowi o zwarciu. Podałbyś dokładne info DF031 ..... w jakim kontekscie? Clip podaje opis problemu a błedów df031 moze byc wiele (w róznych kontekstach)
  9. ROZWIAZANIE: Tak jak wszyscy przewidywali brakowało czynnika. Jak sie okazuje cisnienie w instalacji swoją drogą a ilosc czynnika to inna sprawa-tak powiedzial koles od klimy. Klima juz chodzi z obu stron. Dzieki wszystkim za pomoc.
  10. Polecam sie-Łódź i okolice.
  11. Tommi3737

    Dialogys

    ktos ma jakies aktualne linki do dialogysa po polsku?
  12. Dzieki Aniewa... opisze pozniej wnioski z dzisiejszego sprawdzania ale na ten moment powiem ze jestem coraz bardizej pewny ze problemem jest ten błąd o pałąkach. Niestety dalej nie wiem gdzie tego szukac.... Podmiana modulu od sterowania dachem na inny nie pomaga. Wszystko zaczelo dzialac dzisiaj i dzialalo przez 2 godziny. Od 6h dalej nie dziala. EDIT:Dzieki Aniewa widze ze jest tam opis opracowania usterki-ide sprawdzac. dziala... pozniej napisze ) Podsumowując problem wygladał tak ze elektrozawory znajdujące sie na pompie działały cały czas. Wygladalo to tak ze komputer myslal ze dach jest w fazie otwierania zamykania. Generalnie problem byl prawdopodobnie w jakims dziwnym czujniku ktory znajduje sie TYLKO w silowniku od dachu znajdującym sie po LEWEJ stronie (Kierowcy). Wyglada to jak jakis czujnik krancowy ktory poprzez jakies pole magnetyczne stweirdza w jakim polozeniu jest silownik. Dochodzą do niego dwa kable. Aby sie do niego dostac trzeba zdjac boczek na tylnych siedzeniach. Numer czesci to prawdopodbnie (bo numery sa bardzo małe) 7-1468819-6 Wyjalem ten czujnik, zmierzylem opornosc-miernik nic mie nie pokazal. Ale po ponownym zamontowacniu wszystko ruszylo i narazie dziala. jeszcze raz dzieki wszystkim, a głównie koledze Aniewa-to w pdf od niego byl opis opracowania usterki ktorego od pcozatku szukalem.
  13. Noty nie znalazlem ale dach sam sie naprawil. Po 4 dniach jazdy zaczely sie pojawiac inne komunikaty:zamknij dach/sprawdz dach. Dach zostal otworzony i zamkniety automatycznie poprawnie. Bledy przestaly sie pojawiac. Clipem skasowalem bledy i juz jest czysto. Wyglada to tak ze albo sie zawiesilo cos w sterowniku (moze jakis przekaznik) i takie bzdury pokazywal. Albo w jakiejs wtyczce byla wilgoc ktora powodowala owe falszywe sygnaly. Jesli problem wroci to napisze jeszcze na forum. Podziekowania dla kolegów Nel i Subratri za zainteresowanie tematem i chec pomocy. ******* dwie godziny pozniej: juz nie dziala... problem wrocil....
  14. Dzieki....wlasnie sprawdzam cisnienie i przy pracy mamy 12.8 BAR,,,, objawy jak u ciebie. Wlasnie sprawdzlaem to auto... na wolnych obrotach wentylatora mamy 13 bar, na najszybszych nawet 16 bar. Porownywalem z drugim takiem samym autem ze sprawną klimą. Identyczne odczyty. 13 na wolnych obrotoach i 16bar na szybkich. W tej sytuacji ......watpliwa jest kwestia braku czynnika. Pytanie:czy orientujecie sie w ktorym miejscu łączą się te kratki od wentylacji bo wyglada na to ze to sa osobne kanaly lewo prawo? Ale silnik jest jeden. Sskoro z jednej leci cieple a z drugiej zimne a przeciez tu jest jeden mieszacz powietrza i nagrzewnica od klimy to moze tak jakos dojde....
×