Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

grzegorzu78

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1,9 130KM
  • Przebieg (tys.km)
    42

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Odradzam Megane oraz serwis. Jeżeli niektórzy mają gorzej to im współczuje. Poprzednia wersja Megane III - taką miałem nie miała takich problemów chodzi o spasowanie elementów nadwozia.
  2. Dzień dobry Chciałem się podzielić moimi problemami odnośnie zakupu Renault Megane IV Grandtour. Po roku użytkowania jednoznacznie odradzam wszystkim zakupu tego pojazdu, poniżej przedstawię moją sytuację. Zakupiłem Megane IV w sierpniu 2018r. podczas odbioru pojazdu zwróciłem uwagę na błędnie spasowane plastiki czarne tylne boczne, które dochodzą do klapy bagażnika oraz źle spasowaną klapę bagażnika z prawej strony. Otrzymałem informację od sprzedawcy Renault, że to tak jest i ma Pan 2 lata gwarancji, w razie jakby się coś działo to proszę przyjechać. Ucieszony powiedziałem no w sumie mam dwa lata więc ok i odebrałem auto i wtedy się zaczęło. Po wyjeździe z salonu Renault coś zaczęło stukać po lewej stronie w bagażniku, pomyślałem ze może gaśnica czy coś tam, przecież kupiłem nowe auto więc nie powinno się nic dziać. Po przyjeździe do domu poprawiłem gaśnice wszystko posprawdzałem i przejażdżka na garaż , no nic nie stuka więc ucieszony. Kolejne dni pojeździłem samochodem coś tam lekko postukiwało nie było to denerwujące. Kolejnego pięknego dnia wyjechałem z rodzinką w trasę 300km, podczas drogi cały czas coś stukało z prawej stronie w bagażniku. Po powrocie umówiłem się w serwisie Renault w którym zakupiłem pojazd - na serwis gwarancyjny czyli reklamacja. Było to jeszcze w sierpniu 2018r. Coś tam zrobili w sumie nie powiedzieli co i oddali samochód. Po jeździe testowej nic nie stukało. Gdy pojeździłem parę dni znowu to samo. Ponownie się umówiłem na wizytę w serwisie i tak chyba z 5 razy. Otrzymałem w tym czasie samochód zastępczy, tylko raz pamiętam po jeździe testowej nie odebrałem pojazdu bo nadal stukało i nie dali mi już samochodu zastępczego musiałem autobusami podróżować. W końcu odebrałem samochód, wmawiając mi że już nic nie powinno stukać, poprawili mocowania plastikowe zaczepów po prawej stronie bagażnika. Jednak jak się okazało po kilku dniach znowu stukało ale już mniej, nie miałem już sił ponownie reklamować usterki i sam to sobie naprawiłem. W chwili obecnej po roku użytkowania i przejechaniu 7 tyś km, rozpoczęta została kolejna reklamacja i zgłoszona szkoda z AC - uderzenie kamienia w maskę. Uszkodzenie było na tyle duże ze pojawiło się wgniecenie i uszkodzenie do gołej blachy. Zgłosiłem uszkodzenie z ubezpieczenia AC i odstawiłem pojazd do innego serwisu Renault w mojej okolicy. Maska została naprawiona jednak przy odbiorze pojazdu zwróciłem uwagę na nie domalowanie rogów oraz przypalone zostały brzegi maski polerką. Przyszedł Pan z pastą i przepastował, a że to ciemny lakier to nie było widać. Po dwóch tygodniach umyłem samochód i wszystkie braki było widać gołym okiem. Zgłosiłem reklamację malowania maski oraz zauważyłem, że prawa górna strona klapy bagażnika obciera o karoserię - pojawiło się lekkie wytarcie. Udałem się z tym do tego samego serwisu co była malowana maska. Panowie wyszli porobili zdjęcia i poinformowali mnie że jest jeszcze jeden problem więc posłuchałem w czym, a mianowicie lewy boczny plastik (ta czarna część) za bardzo dochodzi do szyby i trzeba to też wyprostować. W dniu dzisiejszym miałem odebrał samochód po ponownym malowaniu maski (czyli drugie malowanie) i naprawie klapy bagażnika wraz z elementem bocznym czyli plastiki. Niestety po weryfikacji napraw wygląda to tak: - maska posiada odprysk na brzegu w okolicy znaczka renault i na lakierze w jednym miejscu znajduje się defekt oraz patrząc na maskę pod światło widać porysowaną całą maskę - klapa bagażnika została wyregulowana jednak spojler, który znajduje się na szybie w dwóch miejscach jest porysowany ( chyba podczas regulacji coś uszkodzili) - lewy plastik boczny lekko został wyregulowany jednak patrząc na prawą stronę nie jest to jednakowo - więc do poprawy Napisałem pismo reklamacyjne, że nie odbiorę pojazdu jeżeli ta sama maska będzie ponownie lakierowana w całości (to by była już 3 warstwa lakieru) oraz nie przyjmuje używania zaprawek. W autoryzowanym serwisie Renault powinno to być zrobione idealnie. Zapłaciłem z autocasco ok 1700 zł. Co do spojlera próbują mi wmówić że oni nic z tym nie robili, co do regulacji plastiku to w Megane IV tak jest. Napiszcie proszę co mam zrobić w takiej sytuacji.
  3. Cześć Po małej podróży zauważyłem na masce( bliżej rantu maski ) w okolicy lewego reflektora małe wgniecenie i odprysk na lakierze do blachy po uderzeniu kamienia. Słyszałem kiedy uderzenie nastąpiło i od razu oglądałem szybę ale nic nie znalazłem. Dopiero po dokładnym umyciu to zauważyłem. Może ktoś miał podobne doświadczenie, więc mam kilka pytań: Czy można samemu zrobić zaprawkę - auto jest na gwarancją ( po zrobieniu zaprawki będzie to widoczne bo jest lekkie wgniecenie)? Mam pytanie czy to obejmuje gwarancja. Jeżeli nie to czy można to zgłosić z AC( mam pełen ubezpieczenie AC ) i maska będzie do wymiany ?
  4. Witam U mnie też się pojawił problem parującego reflektora ( lewy ). Czy według waszej opinii podlega to reklamacji. W załączniku zdjęcie.
  5. Witam W Megane III który zakupiłem zamontowane są światła do jazdy dziennej Philips DayLight4. Po pewnym czasie zauważyłem, że po odpaleniu silnika światła się nie włączają. włączają się dopiero po przejechaniu kilku km. Zauważyłem również, że podczas długiej podróżny 200km, po zamknięcie pojazdu światła się nie świecą jak zawsze 5-8 sek po zamknięciu. Sprawdziłem ładowanie po uruchomieniu pojazdu wynosi 14,4V po jakimś czasie 13,5V co jest normalne - elektroniczne sterowanie napięciem. Zweryfikowałem również sprawność akumulator i jest OK. Przewody, że sterownika świateł podłączone są bezpośrednio pod akumulator. Zastanawiam się czy nie podłączyć przewodu "+" pod przewód w skrzynce bezpieczników - tylko nie wiem który. Wiem, że ktoś borykał się z tym problemem ale nie mogę znaleźć na forum jak to zostało rozwiązane.
  6. Witam Dzisiaj zauważyłem ze nie działa mi oświetlenie gdzie wkłada się kartę Hands Free. Zauważyłem również będą w środku pojazdu, że przy zamykaniu z karty i otwieraniu diody oświetleniowe migają - czyli żarówki nie są przepalone. Ktoś może miał coś podobnego?. Dodam ze miałem ostatnio auto w serwisie wymieniane sprzęgło alternatora , odłączany był akumulator. Gdzieś może jest jakaś opcja do włączenia tego. Za informacje z góry dziękuje
  7. A gdzie w Megane III znajduje się odpływ z klimatyzacji. Wiem że jest jeden pod samochodem a czy jest gdzieś drugi przy ścianie grodziowej. Bo mam mokrą gąbkę na ścianie grodziowej.
  8. Witam Było już poruszane na forum słaby materiał siedziska kierowcy (pękająca eko-skóra). Byłem dzisiaj w serwisie Renault w celu zapytania ile kosztuje nowe poszycie i myślałem że się przewrócę, koszt siedziska 1025 zł. Przecież za taką cenę mam nową sofę do mieszkania. Może ktoś już naprawiał, oddawał do tapicera aby uszył z jakiegoś lepszego materiału - skóry z okolic Katowic to proszę o adres takiej firmy.
  9. Witam Chciałem zapytać czy w Megane odpływ wody w klimatyzacji znajduje się w dwóch miejscach. Jeden wiem, że znajduje się w okolicach drążka zmiany biegów i zstanawiam się czy gdzieś nie ma drugiego w okolicach sciany grodziowej silnika po stronie pasażera. Za informacje z góy dziękuje.
  10. Dziękuje za informację. Mam chyba dokładnie to samo co ty, woda pod samochodem się skrapla a w okolicach dywanika pasażera czasami mokre. Zlokalizował gdzie kapie woda z tej gąbki przy ścianie grodziowej na górnych rurkach parownika. Moim zdaniem za mocno się tam właśnie schładza i skrapla się woda na tej rurce. To jest ten element co na rysunku. Jak klimatyzacja jest wyłączona to nic się nie skrapla, sprawdzałem już czy nie ma zapchanych kanalików odpływowych(czy się woda czasami nie dostaje), ale wszystko jest drożne. Więc jedynie zostaje poczekać i zobaczyć co się będzie działo dalej z klimatyzacją. Może miałeś to samo?
  11. Wczoraj zrobiłem test. Jazda bez klimatyzacji - gąbka zupełnie sucha. Gdy załączyłęm klimatyzację gąbka byłą juz mokra. Tak się zastanawiam czy to sa skropliny i tak ma być. Czy z tego modułu zaznaczonego może jest jakaś rurka która odprowadza wodę na zew. i może ona jest zapchana ( ale chyba nie ma dwóch miejsc odprowadzenia wody na zew.)
  12. Witam Dzisiaj chciałem zlokalizować gdzie znajduje się w Megane filtr przeciwpyłkowy. Jak się okazało po rozebraniu boczku plastikowego po stronie pasażera gąbka pomiędzy przednią scianą a układem wentylacji jest mokra. Sprawdziłem również górną część gąbki i jest sucha. Dolna część gąbki jest mokra. W załączniku obrazek z informacją o co mi chodzi. Ktoś wie z czym może być problem. Dodano: 10 lis 2015 - 08:17 Ktoś wie co jest podpinane do zaznaczanego elementu.
  13. Witam Poszukuję książkę serwisową do Megane III 1,9 dci 130KM - po polsku. Czy ktoś wie skąd można pobrać, nie chodzi mi o instrukcje. Z góry dziękuję za informację.
  14. Witam Stoję przed zakupem i wymianą tulejek. Proszę o informację, czy wymienić znowu na teflonowe czy są jakieś inne metalowe (ewentualnie gdzie można kupić). Gdzie można zakupić spinki bo wiem, że trzeba ściągnąć boczek drzwi i lepiej się zaopatrzyć. Szukałem w dziale download instrukcji wymiany, ale nie znalazłem (mógłby ktoś podesłać).
×
×
  • Utwórz nowe...