Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

tomi150

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1,5 dci 95 KM 2015
  • Przebieg (tys.km)
    29
  1. Tak, ale opisywali to właściciele w miarę nowych dacii, wiec chyba miały 5 wtrysk.
  2. Witam, gdzieś trafilem na forum Dacii, że w 1,5 dci podczas wypalania dpf wlączało sie ogrzewanie tylnej szyby. Jest możliwe, by w Megane tez tak było? Łatwiej byłoby wpiąć się w wiązkę od tylnej szyby i dać diodę nad szybą, byłaby widoczna w lusterku
  3. Produkcja kwiecien 2015 z Austrii przebieg 28kkm , pytanie czy na moje jazdy, glownie po miescie ok 5 km w jedna stone, nie zalatwie dpf? Raz, dwa razy w miesiacu ekspresowka 30 km w jedna strone, weekend majowy slowacja (350km) itp. Po prostu odpowiada mi charakterstyka diesla. REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  4. Witam, i jak działają kontrolki wypalania, nie powodują jakichś błędów? Z troche innej beczki, czy jest możliwe żeby megane z 2015 roku 1,5dci nie miała start stop? Nie ma wyłącznik po lewej stronie kierownicy
  5. tomi150

    Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Stuka cały czas, może wymiana oleju coś da jak jest rozrzedzony benzyną. Choć dolałem już dwa litry na 5kkm. Na angielskim forum ale w clio 1,2 tce wymyslili, że to zawór upustowy turbo.
  6. tomi150

    Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Ok załóżmy że wymienię rozrząd i co dalej, co z tym zaworem, który powoduje ta usterkę, czy trzeba wymieniać pompę oleju?
  7. tomi150

    Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Witam, czy ktoś wie ile kosztuje wymiana tego feralnego rozrządu w aso, jeżeli to on jest przyczyna?
  8. tomi150

    litania błędów

    Z tym CLIPem to fakt, jeżeli nie ma trafnej diagnozy to można wymienić połowę osprzętu, okazało się, że była padnięta pierwsza sonda lambda. Więc wysyp błędów odczytanych z komputera "do wszystkiego" mógł oznaczać wszystko. Swoją drogą wysypana sonda przy przebiegu 20kkm to żart. Może dlatego, że była made in germany.
  9. tomi150

    litania błędów

    Błędy wystąpiły po przejechaniu 18 tys.km w około 1,5 roku
  10. tomi150

    litania błędów

    Auto było lekko uszkodzone sprowadzone, więc gwarancji brak, bo nie robiłem go w ASO.
  11. tomi150

    litania błędów

    Witam, wyświetliło mi na desce "skontroluj układ wydechowy" auto jeździ bez zarzutu, przebieg 21 tys.km, poniżej lista błędów: DF079 motorised throttle unit control DF093 obwód czujnika tlenu w dół strumienia DF569 boost ciśnienie układu DF082 obwód nagrzewania czujnika tlenu DF059 przerwa zapłonu w cylindrze 1 DF060 przerwa zapłonu w cylindrze 2 DF061 przerwa zapłonu w cylindrze 3 DF062 przerwa zapłonu w cylindrze 4 DF109 low fuel misfiring DF065 przerwa zapłonu DF092 obwód czujnika tlenu pod prąd DF383 regulacja ciśnienia Błędy nie były czytane CLIPem, mechanik podłożył pod obie lambdy tulejki, zatankowano BP 98 ultimate + liqui molly do czyszczenia wtrysków. Po skasowaniu błędów i kilku odpaleniach i jazdach błąd znowu powraca. Auto nie szarpie, nie gaśnie, nie wzrosło spalanie. Proszę o jakieś sugestie, pozdro
  12. Witam, przy tankowaniu do pełna, czuć benzynę w kabinie, nawet po 2 tygodniach od tankowania. Po przejeździe wentylacja usuwa zapach, który wraca gdy auto jest zaparkowane kilka godzin. Macie jakieś sugestie?
  13. tomi150

    Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Wychodzi, że ten typ tak ma u mnie terkocze i bierze olej oraz delikatnie przerywa na zimnym, co do dolewek oleju to jak wskażnik pokaże ostatnią kropkę to wchodzi równy litr oleju. U mnie brał 1litr na 1000km, po 2000 km się uspokoiło t teraz zniknęła 1 kropka na 1,5tys km. Jutro wyjazd do Włoch w bagażniku 3litry Elfa Evo 900 SXR 5W40 :) pozdro
×