Skocz do zawartości

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

tomi150

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko
  • Województwo
    śląskie

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1,5 dci 95 KM 2015
  • Przebieg (tys.km)
    29
  1. Produkcja kwiecien 2015 z Austrii przebieg 28kkm , pytanie czy na moje jazdy, glownie po miescie ok 5 km w jedna stone, nie zalatwie dpf? Raz, dwa razy w miesiacu ekspresowka 30 km w jedna strone, weekend majowy slowacja (350km) itp. Po prostu odpowiada mi charakterstyka diesla. REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  2. Witam, i jak działają kontrolki wypalania, nie powodują jakichś błędów? Z troche innej beczki, czy jest możliwe żeby megane z 2015 roku 1,5dci nie miała start stop? Nie ma wyłącznik po lewej stronie kierownicy
  3. Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Stuka cały czas, może wymiana oleju coś da jak jest rozrzedzony benzyną. Choć dolałem już dwa litry na 5kkm. Na angielskim forum ale w clio 1,2 tce wymyslili, że to zawór upustowy turbo.
  4. Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Ok załóżmy że wymienię rozrząd i co dalej, co z tym zaworem, który powoduje ta usterkę, czy trzeba wymieniać pompę oleju?
  5. Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Witam, czy ktoś wie ile kosztuje wymiana tego feralnego rozrządu w aso, jeżeli to on jest przyczyna?
  6. litania błędów

    Z tym CLIPem to fakt, jeżeli nie ma trafnej diagnozy to można wymienić połowę osprzętu, okazało się, że była padnięta pierwsza sonda lambda. Więc wysyp błędów odczytanych z komputera "do wszystkiego" mógł oznaczać wszystko. Swoją drogą wysypana sonda przy przebiegu 20kkm to żart. Może dlatego, że była made in germany.
  7. litania błędów

    Błędy wystąpiły po przejechaniu 18 tys.km w około 1,5 roku
  8. litania błędów

    Auto było lekko uszkodzone sprowadzone, więc gwarancji brak, bo nie robiłem go w ASO.
  9. litania błędów

    Witam, wyświetliło mi na desce "skontroluj układ wydechowy" auto jeździ bez zarzutu, przebieg 21 tys.km, poniżej lista błędów: DF079 motorised throttle unit control DF093 obwód czujnika tlenu w dół strumienia DF569 boost ciśnienie układu DF082 obwód nagrzewania czujnika tlenu DF059 przerwa zapłonu w cylindrze 1 DF060 przerwa zapłonu w cylindrze 2 DF061 przerwa zapłonu w cylindrze 3 DF062 przerwa zapłonu w cylindrze 4 DF109 low fuel misfiring DF065 przerwa zapłonu DF092 obwód czujnika tlenu pod prąd DF383 regulacja ciśnienia Błędy nie były czytane CLIPem, mechanik podłożył pod obie lambdy tulejki, zatankowano BP 98 ultimate + liqui molly do czyszczenia wtrysków. Po skasowaniu błędów i kilku odpaleniach i jazdach błąd znowu powraca. Auto nie szarpie, nie gaśnie, nie wzrosło spalanie. Proszę o jakieś sugestie, pozdro
  10. Witam, przy tankowaniu do pełna, czuć benzynę w kabinie, nawet po 2 tygodniach od tankowania. Po przejeździe wentylacja usuwa zapach, który wraca gdy auto jest zaparkowane kilka godzin. Macie jakieś sugestie?
  11. Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Wychodzi, że ten typ tak ma u mnie terkocze i bierze olej oraz delikatnie przerywa na zimnym, co do dolewek oleju to jak wskażnik pokaże ostatnią kropkę to wchodzi równy litr oleju. U mnie brał 1litr na 1000km, po 2000 km się uspokoiło t teraz zniknęła 1 kropka na 1,5tys km. Jutro wyjazd do Włoch w bagażniku 3litry Elfa Evo 900 SXR 5W40 :) pozdro
  12. Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Witam, też dopadło mnie nadmierne zużycie oleju w 1,2tce. Auto to megane z listopada 2014r 1,2tce 115KM. Auto kupione z przebiegiem 1700km do czasu pierwszego przeglądu przy 7400km nic się nie działo, przy 8500km musiałem dolać 1 litr, teraz przy 9440km wychodzi, że zjadła kolejny litr.
  13. Da się żyć z tym systemem pod warunkiem, że nie zapomnisz go wyłączyć po każdorazowym odpaleniu :)
×