Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Spanky

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane iI phI
  • Silnik
    1.9
  • Przebieg (tys.km)
    210

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pozostało do końca: 7 dni i 14 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Dzień dobry, na sprzedaż wystawiam stację multimedialną do samochodu Renault Megane II. Swoją Megi sprzedałem bez tego akcesorium i od kilku miesięcy czeka na szczęśliwego kupca (szukałem kupca lokalnie, ale bez skutków) Stacja multimedialna oryginalnie zakupiona została 2017-01-12 z Aliexpress, a dostarczona do mnie została 2017-01-24 Użytkowana była od lutego 2017 do stycznia 2018. Jej stan wizualny oceniam na bardzo dobry. Przekątna: 7" Rozdzielczość: 1024x600 System operacyjny: Android 5.1.1 Pamięć wewnętrzna: 16GB (możliwość rozszerzenia o kartę SD/pendrive) Pamięć RAM: 1GB Wejścia USB: 2 Wejście na kamerę RCA (np. cofania): Tak Bluetooth: Tak Obsługa modemu 3G/4G: Tak Obsługa WIFI: Tak Stacja dysków: Tak, CD/DVD Obsługa sterowania radiem z kierownicy: Tak (czytaj niżej) W moim przypadku sprzedawca przysłał mi "dongle" do Megane II po lifcie (2006) i niestety nie sterowanie po kierownicy nie działało. Dongle daję do zestawu mimo wszystko - mi już się nie przyda. Jeżeli masz Megi po lifcie, to będzie działać sterowanie po kierownicy Przykładowa aukcja na aliexpress z tym sprzętem: https://www.aliexpress.com/item/For-Renault-Megane-2-II-Fluence-Quad-Core-Android-5-1-1-Autoradio-Car-DVD-Player/32738491411.html Stacja oferuje wszystkie możliwości jakie niesie za sobą system android znany z telefonów. Muzyka z Tidala? Bez problemu. Angry Birds w samochodzie? Też się da, ale nie polecam w trakcie jazdy Oglądanie filmów odtwarzanych z pendrive/płyty/youtube? JASNE! Polskie kabarety + długa wycieczka = idealne połączenie Widżet pogody + zegar z godziną na "zablokowanym ekranie"? Żaden problem. W trakcie jazdy jest możliwość wyłączenia ekranu - dźwięki z nawigacji/radio/muzyka/film - w dalszym ciągu są odtwarzane. Umiejscowienie oraz rzadkie występowanie takiego gadżetu w naszej Megi przyciąga wzrok i na prawdę umila i ułatwia jazdę. Auto razem ze stacją multimedialną zwiedziło ze mną Węgry oraz Chorwację w trakcie okresu wakacyjnego, tak więc wysokie temperatury nie są jej straszne. FILMY PREZENTUJĄCE DZIAŁANIE: W skład zestawu wchodzi: Oryginalne pudełko Instrukcja obsługi (łamany chińsko-angielski) Stacja multimedialna Ekran 7" Modem Huawei 3G wraz z przejściówką umożliwiającą podłączenie go do stacji Odbiornik GPS z kablem CanBus Decoder (do Megane II po lifcie) - używany tylko do sygnalizacji niezapiętych świateł na ekranie i sterowania z kierownicy Kabel z wejściem na USB (żeński/męski) Mikrofon z długim kablem do zestawu głośnomówiącego Okablowanie łączące komputer stacji multimedialnej z ekranem Stacja normalnie obsługuje radio z anteny samochodu (przejściówka), bez problemu radzi sobie z nawigowaniem przez Open Street Maps (przy Google Maps długo łapie "fix") Jako, że instalowałem ją samodzielnie u siebie mogę również pomóc w instalacji w Twojej Megi ;) Preferowany mimo wszystko jest odbiór osobisty w Łodzi i ewentualna pomóc na miejscu w montażu. Stację wystawiam +/- po cenie zakupu (i tak niższej niż jest obecnie na Aliexpress) z uwagi na bdb stan wizualny i techniczny gadżetu.

    1.000,00 zł

  2. Ufff. Minął tydzien od ostatniej wiadomości, a miało być na drugi dzień. Mechanik chorował, kurier dowiózł zamiast transpondera (bo to według elektryka padło) zaczepy do plastików do Citroena Mniejsza. Elektryk wymienił transponder czym usunął śmieci jakie karta wysyłała po drodze, bo nie był to czysty sygnał ale... karta dalej tylko działa na odpalanie/gaszenie pojazdu. Rozwiązaniem jest instalacja alarmu + zamykania z osobnego kluczyka, albo szukanie problemu dalej w aucie - tak więc w weekend witam się z czarną skrzynką o której wspomniał Paweł. Jak to nie ona to instaluję osobny pilot i z głowy.. <_< Chyba, że koledzy macie jakiś inny pomysł?
  3. Pawel, serdeczne dziękuje za wyjaśnienie B) Jestem zupełnie nowy na forum, a nie czuję żadnej presji czy też nacisku na znienawidzone "szukaj. było". Jutro biorę się za dotarcie do niej i efekty na pewno pojawią się na forum (jako aktualizacja tego postu?). W Stilo były 2 ECU - bez wyróżnienia nazw. Jedno zainstalowane było pod maską i sterowało silnikiem oraz jego komponentami, a drugie w kabinie obok kierownicy i sterowało elektroniką. Analogicznie jak tutaj. Renault jednak widzę posiada dwie nazwy (na całe szczęście, bo to wiele ułatwia przy diagnozach) - stąd też moje zapytanie. PS: Czemu na forum nie ma "piwa" w podzięce? Plus nie odwzajemnia aż tak bardzo wdzięczności :P
  4. Pawel, Moduł UCH znajduje się po stronie kierowcy, na lewo pod kierownicą? Przeczytałem wskazany przez ciebie wątek, ale nie mogę się doszukać jak się dostać do wspomnianego elementu. Wolę dopytać dla pewności, bo poprzednie wozidło (Stilo) uwaliłem na miesiąc wyjmując ECU (odpowiednik UCH w Renault?) bo jakimś sposobem upaliła się ścieżka na płycie przy wyjmowaniu i/lub odłączaniu go... Pogadałem z kuzynostwem i odkrył tę funkcję przy okazji mojego problemu. Wcześniej nigdy z tego nie korzystał. Ba, nie wiedział nawet o istnieniu czegoś takiego więc to rzeczywiście musi być miły dodatek od poprzedniego właściciela
  5. aston76, zwróciłem się od razu i odzyskałem ustaloną kwotę z ceny auta, którą przeznaczę na naprawę, ale dzięki za sugestię. W dalekiej rodzinie kuzyn również ma Megę, ale z silnikiem 1.5 diesla i u niego działa ryglowanie wszystkich drzwi podwójnym przekręceniem kluczyka awaryjnego w zamku. Zgłupiałem :mellow:
  6. Pawel, dzięki. W takim razie możliwości mam dwie. Obydwie jutro zweryfikuję w serwisie w Łodzi na Woronicza. Chyba, że forumowicze polecają jakiś inny? :) PS: Aston76, enter użyłem w takiej ilości żeby oddzielić poszczególne bloki wiadomości. Wydała mi się bardziej przyjazna w czytaniu, ale zapamiętam.
  7. Witajcie! :) W pierwszej kolejności chciałbym przywitać się z innymi forumowiczami. Macie świeżaka na pokładzie . Mam nadzieję, że wniosę podobny wkład jak na forum swojego poprzedniego auta. <><><><><><><><><><><><><><> Przechodząc do sedna sprawy. W dniu wczorajszym stałem się właścicielem Megi o parametrach wymienionych poniżej. Niestety podczas zakupu auta sprawdziłem wszystko poza.. zamykaniem i otwieraniem auta z kart. Piszę do wszystkich tutaj zgromadzonych o radę i możliwe, że wskazanie przyczyny. W nocy przeczytałem kilkanaście tematów nie tylko z tego forum i do większego wniosku nie doszedłem. Stąd mój temat. <><><><><><><><><><><><><><> Auto: - silnik: 1.9 diesel - rocznik: 2003 - wersja bez hands free (auto uruchamiam tylko z kartą włożoną do czytnika) - wersja 5d - auto bez alarmu <><><><><><><><><><><><><><> W skrócie - nie mogę zamknąć auta. Problem polega w głównej mierze na tym, że albo nie funkcjonują obydwie karty, albo coś jest nie tak z centralnym zamkiem w drzwiach. Naciskając którykolwiek przycisk na kartach.. nic się nie dzieje. Obydwie są funkcjonalne w odniesieniu do uruchamiania silnika, natomiast nie mają władności nad zamkiem. <><><><><><><><><><><><><><> Objawy: - samochód cały czas myśli, że karta jest w środku i wyświetla komunikat żebym ją włożył celem uruchomienia silnika, a na desce rozdzielczej widać również symbol hamulca ręcznego (bo go zaciągam :P). Oba objawy pojawiają się nawet po wyjściu z auta i ręcznym zamknięciu go z kluczyka awaryjnego. - przekręcenie dwukrotnie (w górę i w dół) awaryjnym kluczykiem w zamku np. kierowcy sprawia, że zamykają się tylko te drzwi w których jest kluczyk. Doczytałem i słyszałem, że taki manewr powinien zablokować wszystkie drzwi. <><><><><><><><><><><><><><> Na ten moment auto zamykam "sposobem". Otwieram szybę kierowcy, wsuwam się do środka i naciskam przycisk zamykania, zamykam szybę przyciskiem i szybko "wysuwam się" z samochodu. <><><><><><><><><><><><><><> Dotychczasowo doczytałem, że problemem może być: - rozładowana bateria w kartach, wymieniłem dwukrotnie i nic - za słaby akumulator. kupiony jest nowy i był ładowany na wszelki wypadek - padnięta antena odbiornika w drzwiach (? tyczy się to tylko wersji z handsfree ?) - zimne luty w obydwu kartach (ah to szczęście..) które sprawdzę w poniedziałek - zalanie skrzynki UCH <><><><><><><><><><><><><><> Gdzie szukać przyczyny? Co jeszcze mógłbym sprawdzić? Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
×