Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


Spanky

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane iI phI
  • Silnik
    1.9
  • Przebieg (tys.km)
    210

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ufff. Minął tydzien od ostatniej wiadomości, a miało być na drugi dzień. Mechanik chorował, kurier dowiózł zamiast transpondera (bo to według elektryka padło) zaczepy do plastików do Citroena Mniejsza. Elektryk wymienił transponder czym usunął śmieci jakie karta wysyłała po drodze, bo nie był to czysty sygnał ale... karta dalej tylko działa na odpalanie/gaszenie pojazdu. Rozwiązaniem jest instalacja alarmu + zamykania z osobnego kluczyka, albo szukanie problemu dalej w aucie - tak więc w weekend witam się z czarną skrzynką o której wspomniał Paweł. Jak to nie ona to instaluję osobny pilot i z głowy.. <_< Chyba, że koledzy macie jakiś inny pomysł?
  2. Pawel, serdeczne dziękuje za wyjaśnienie B) Jestem zupełnie nowy na forum, a nie czuję żadnej presji czy też nacisku na znienawidzone "szukaj. było". Jutro biorę się za dotarcie do niej i efekty na pewno pojawią się na forum (jako aktualizacja tego postu?). W Stilo były 2 ECU - bez wyróżnienia nazw. Jedno zainstalowane było pod maską i sterowało silnikiem oraz jego komponentami, a drugie w kabinie obok kierownicy i sterowało elektroniką. Analogicznie jak tutaj. Renault jednak widzę posiada dwie nazwy (na całe szczęście, bo to wiele ułatwia przy diagnozach) - stąd też moje zapytanie. PS: Czemu na forum nie ma "piwa" w podzięce? Plus nie odwzajemnia aż tak bardzo wdzięczności :P
  3. Pawel, Moduł UCH znajduje się po stronie kierowcy, na lewo pod kierownicą? Przeczytałem wskazany przez ciebie wątek, ale nie mogę się doszukać jak się dostać do wspomnianego elementu. Wolę dopytać dla pewności, bo poprzednie wozidło (Stilo) uwaliłem na miesiąc wyjmując ECU (odpowiednik UCH w Renault?) bo jakimś sposobem upaliła się ścieżka na płycie przy wyjmowaniu i/lub odłączaniu go... Pogadałem z kuzynostwem i odkrył tę funkcję przy okazji mojego problemu. Wcześniej nigdy z tego nie korzystał. Ba, nie wiedział nawet o istnieniu czegoś takiego więc to rzeczywiście musi być miły dodatek od poprzedniego właściciela
  4. aston76, zwróciłem się od razu i odzyskałem ustaloną kwotę z ceny auta, którą przeznaczę na naprawę, ale dzięki za sugestię. W dalekiej rodzinie kuzyn również ma Megę, ale z silnikiem 1.5 diesla i u niego działa ryglowanie wszystkich drzwi podwójnym przekręceniem kluczyka awaryjnego w zamku. Zgłupiałem :mellow:
  5. Pawel, dzięki. W takim razie możliwości mam dwie. Obydwie jutro zweryfikuję w serwisie w Łodzi na Woronicza. Chyba, że forumowicze polecają jakiś inny? :) PS: Aston76, enter użyłem w takiej ilości żeby oddzielić poszczególne bloki wiadomości. Wydała mi się bardziej przyjazna w czytaniu, ale zapamiętam.
  6. Witajcie! :) W pierwszej kolejności chciałbym przywitać się z innymi forumowiczami. Macie świeżaka na pokładzie . Mam nadzieję, że wniosę podobny wkład jak na forum swojego poprzedniego auta. <><><><><><><><><><><><><><> Przechodząc do sedna sprawy. W dniu wczorajszym stałem się właścicielem Megi o parametrach wymienionych poniżej. Niestety podczas zakupu auta sprawdziłem wszystko poza.. zamykaniem i otwieraniem auta z kart. Piszę do wszystkich tutaj zgromadzonych o radę i możliwe, że wskazanie przyczyny. W nocy przeczytałem kilkanaście tematów nie tylko z tego forum i do większego wniosku nie doszedłem. Stąd mój temat. <><><><><><><><><><><><><><> Auto: - silnik: 1.9 diesel - rocznik: 2003 - wersja bez hands free (auto uruchamiam tylko z kartą włożoną do czytnika) - wersja 5d - auto bez alarmu <><><><><><><><><><><><><><> W skrócie - nie mogę zamknąć auta. Problem polega w głównej mierze na tym, że albo nie funkcjonują obydwie karty, albo coś jest nie tak z centralnym zamkiem w drzwiach. Naciskając którykolwiek przycisk na kartach.. nic się nie dzieje. Obydwie są funkcjonalne w odniesieniu do uruchamiania silnika, natomiast nie mają władności nad zamkiem. <><><><><><><><><><><><><><> Objawy: - samochód cały czas myśli, że karta jest w środku i wyświetla komunikat żebym ją włożył celem uruchomienia silnika, a na desce rozdzielczej widać również symbol hamulca ręcznego (bo go zaciągam :P). Oba objawy pojawiają się nawet po wyjściu z auta i ręcznym zamknięciu go z kluczyka awaryjnego. - przekręcenie dwukrotnie (w górę i w dół) awaryjnym kluczykiem w zamku np. kierowcy sprawia, że zamykają się tylko te drzwi w których jest kluczyk. Doczytałem i słyszałem, że taki manewr powinien zablokować wszystkie drzwi. <><><><><><><><><><><><><><> Na ten moment auto zamykam "sposobem". Otwieram szybę kierowcy, wsuwam się do środka i naciskam przycisk zamykania, zamykam szybę przyciskiem i szybko "wysuwam się" z samochodu. <><><><><><><><><><><><><><> Dotychczasowo doczytałem, że problemem może być: - rozładowana bateria w kartach, wymieniłem dwukrotnie i nic - za słaby akumulator. kupiony jest nowy i był ładowany na wszelki wypadek - padnięta antena odbiornika w drzwiach (? tyczy się to tylko wersji z handsfree ?) - zimne luty w obydwu kartach (ah to szczęście..) które sprawdzę w poniedziałek - zalanie skrzynki UCH <><><><><><><><><><><><><><> Gdzie szukać przyczyny? Co jeszcze mógłbym sprawdzić? Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
×