Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tomek65

Użytkownik
  • Zawartość

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1,6 110KM LPG
  • Przebieg (tys.km)
    85000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Od niedawna nieraz podczas ruszania mam szarpanie. Mam 145tys. km przebiegu, więc może nie sprzęgło, bo szarpania nie są cały czas. Sprawdzałem poduszkę po silnikiem i wygląda na sztywną. Natomiast poduszka od strony rozrządu tak wygląda. Czy tam nie ma za dużo przerwy pomiędzy gumą a obudową? Mam rażenie jak by one się odkleiła od góry, czy tam jest prześwit. A na filmiku nagrałem jak pracuje poduszka podczas odpalenia i ruszenia z jedynki. Mam pytanie poduszka jest padnięta bo nowa trochę kosztuje i wolałbym jak niepotrzebnie to nie wydawać kasy. Poduszka silnika.mp4
  2. O kurcze, jutro idę wycałować swojego Fluenca. Mam podobny przebieg, gaz i jak napisali w ogłoszeniu ten gorszy silnik 1,6 :). Jeszcze nic nie robiłem poza eksploatacją, a tu 12 tyś zł wydali na naprawy.
  3. Mi się sprawdza, bo potrzebuje nieraz siedząc w samochodzie otworzyć bagażnik drugiej osobie.
  4. Znalazłem na Youtube stronę ludzi którzy dużo przerabiają Megane i Fluence. Niestety to są chyba Turcy i nie znając języka nie wszystko można zrozumieć. Trafiłem na filmik jak łatwo można zrobić otwieranie bagażnika z wnętrza, i dzisiaj zrobiłem to w swoim Fluence. Jeszcze tylko kupię sprężynę na Alli do unoszenia klapy i będzie o'k. Może komuś się przyda
  5. Ja stosuje RainX i jestem zadowolony. Krople spierdzielają z szyby jak oszalałe. Na TVN turbo w programie 101 napraw był robiony test tych produktów.
  6. Widzę że nikt nie odpisał, więc będę pionierem. Niestety dzisiaj spróbowałem dostać się do stacyjki i poległem. Po pierwsze nie mogę zdjąć dolnej obudowy kolumny kierownicy, z jednej strony przeszkadza manetka sterowania radia i stacyjka i tak jakby jeszcze coś trzymało obudowę od spodu. W katalogu nie widać,żeby był jakiś jeszcze zaczep. Po drugie stacyjka jest przykręcona na taką śrubę zrywalną, ale z tym sobie poradzę tylko jak zdjąć tę obudowę kierownicy, bo chyba nie potrzeba zdejmować samej kierownicy?
  7. Dzisiaj popsuła mi się stacyjka, podczas odpalania nie cofa się kluczyk. Pewnie padła sprężynka. Znalazłem posty z tym problemem ale dla Megane I, czy ktoś ogarniał temat w nowszych modelach. mam taką stacyjkę 928179dc4fa4aa33fa930f89eba1.webp Na allegro znalazłem taką sprężynkę. tylko nie wiem czy sam sobie poradzę z wymianą, a nie chcę unieruchomić sobie samochodu bo na nim zarabiam. żeby wymienić tę sprężynkę trzeba zdemontować kostkę stacyjki
  8. To mi się ego połechtało. Wymieniałem sam rozrząd pierwszy raz i zajęło mi to 5h, drugi raz myślę że w 4h się zmieszczę.
  9. Najpierw ustawia się wałki rozrządu pod blokadę.
  10. Sprawdź czy do "pstryczka" dochodzi prąd, jak dochodzi, to potem czy wychodzi jak naciśniesz pstryczek, możesz tez podać 12V na ten pin zamka co idzie od pstryczka i zobaczyć czy działa zamek.
  11. Z tego co widać na rysunku, jest źle zrobiona zbieżność? Ja bym pojechał do innego diagnosty.
  12. Nie zabijam w tobie zapału, dobrze że chcesz sam sobie pogrzebać przy samochodzie, tylko że nie umiejąc pływać idziesz od razu na głębszą wodę. Popatrz na początek na Youtube na wymianę tylnych klocków, zobacz czym i jak się wkręca tłoczek. Ale pytaj, poza ostrzeżeniami na pewno ci tutaj ktoś podpowie. Tu masz niezłą instrukcję
  13. Widać, po wpisach,ze jesteś laikiem, więc dobra rada jedź do warsztatu. Dla wiadomości tłoczki z tyłu się wkręca nie wciska , odpowietrznika się nie odkręca.
×
×
  • Utwórz nowe...