Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tomek65

Użytkownik
  • Zawartość

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1,6 110KM LPG
  • Przebieg (tys.km)
    85000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Widzę że nikt nie odpisał, więc będę pionierem. Niestety dzisiaj spróbowałem dostać się do stacyjki i poległem. Po pierwsze nie mogę zdjąć dolnej obudowy kolumny kierownicy, z jednej strony przeszkadza manetka sterowania radia i stacyjka i tak jakby jeszcze coś trzymało obudowę od spodu. W katalogu nie widać,żeby był jakiś jeszcze zaczep. Po drugie stacyjka jest przykręcona na taką śrubę zrywalną, ale z tym sobie poradzę tylko jak zdjąć tę obudowę kierownicy, bo chyba nie potrzeba zdejmować samej kierownicy?
  2. Dzisiaj popsuła mi się stacyjka, podczas odpalania nie cofa się kluczyk. Pewnie padła sprężynka. Znalazłem posty z tym problemem ale dla Megane I, czy ktoś ogarniał temat w nowszych modelach. mam taką stacyjkę 928179dc4fa4aa33fa930f89eba1.webp Na allegro znalazłem taką sprężynkę. tylko nie wiem czy sam sobie poradzę z wymianą, a nie chcę unieruchomić sobie samochodu bo na nim zarabiam. żeby wymienić tę sprężynkę trzeba zdemontować kostkę stacyjki
  3. To mi się ego połechtało. Wymieniałem sam rozrząd pierwszy raz i zajęło mi to 5h, drugi raz myślę że w 4h się zmieszczę.
  4. Najpierw ustawia się wałki rozrządu pod blokadę.
  5. Sprawdź czy do "pstryczka" dochodzi prąd, jak dochodzi, to potem czy wychodzi jak naciśniesz pstryczek, możesz tez podać 12V na ten pin zamka co idzie od pstryczka i zobaczyć czy działa zamek.
  6. Z tego co widać na rysunku, jest źle zrobiona zbieżność? Ja bym pojechał do innego diagnosty.
  7. Nie zabijam w tobie zapału, dobrze że chcesz sam sobie pogrzebać przy samochodzie, tylko że nie umiejąc pływać idziesz od razu na głębszą wodę. Popatrz na początek na Youtube na wymianę tylnych klocków, zobacz czym i jak się wkręca tłoczek. Ale pytaj, poza ostrzeżeniami na pewno ci tutaj ktoś podpowie. Tu masz niezłą instrukcję
  8. Widać, po wpisach,ze jesteś laikiem, więc dobra rada jedź do warsztatu. Dla wiadomości tłoczki z tyłu się wkręca nie wciska , odpowietrznika się nie odkręca.
  9. jak jesteś z Katowic, to jesteś w czepku urodzony Nie ma chyba lepszego fachowca od Silesia-cars http://silesia-cars.pl/ Na forum gazowników możesz zobaczyć fotorelacje zakładanych instalacji i opinię. https://lpg-forum.pl//
  10. Całkiem fajny ten zestaw, ciekawe jak w realu będzie się sprawował. Tak ten czerwony kabelek zapewne jest do podłączenia do plusa świateł cofania żeby uruchomić kamerkę. Możesz to sprawdzić bez montażu, tak na sucho podłączyć zestaw pod ładowarkę powinna działać przednia kamerka, a podłączając czerwony kabelek do plusa powinna się uruchomić kamerka cofania. Tak to w/g mnie powinno wyglądać.
  11. Daj zdjęcie tej kamery, jak może odchodzić jeden kabelek. A jak jest przesyłany obraz do lusterka?
  12. Trochę niezrozumiale to opisałeś. Mam założoną taką kamerkę cofania z wyświetlaczem w lusterku. Z tym że ja mam kamerkę razem z ramką tablicy rejestracyjnej. Kamerka powinna mieć więcej przewodów, jeden to + podłączony do światła cofania, drugi to masa, no i jeszcze jeden podwójny do przesłania obrazu do wyświetlacza.
×
×
  • Utwórz nowe...