Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

semperro

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II phII
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    262000
  1. Dziekuję za podpowiedzi, przyczyna to czujnik temperatury wewnętrznej. Max temp wskazywana na czujniku to 14 stopni, dlatego cały czas było grzanie. Tuż obok termistora znalazłem wysuszonego pajączka, może on był przyczyną awarii termistora. Nie wymieniałem termistora tylko zanurzyłem go we wrzątku i jest na razie ok.
  2. Witam, czy udalo Ci się zdiagnozować przyczynę?
  3. Ok, dziękuje, jeszcze pytanie jak go sprawdzic? Czy podpięcie komputera nie powinno wykazać błędu? Czy termostat może mieć wpływ na ten problem, czy to zbieg okoliczności, że wskazówka podchodzi tylko do 2 kreski?
  4. Witam wszystkich. To mój pierwszy post na forum. Przeglądając je nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż pomimo, że na zewnątrz temperatura oscyluje w okolicy 0 stopni, w aucie brakuje zimnego powietrza zarówno z nawiewu jak i z włączonej klimatyzacji. Z tego co się orientuję posiadam klimatyzację automatyczną. Przy ustawieniu temp w zakresie 16-27 stopni z nawiewu leci tylko ciepłe a nawet gorące powietrze. Jedyna sytuacja gdy leci zimne powietrze to ustawienie 15 stopni, zarowno przy włączonym jak i wyłączonym ac. Dodam, że: - temp zewnętrzna wskazywana prawidłowo - byłem u mechanika, który po podłączeniu do kompa nie znalazł żadnego błędu, czyli wyjechałem z nierozwiązanym problemem - przy nagłej zmianie temp z wysokiem na niższą temp jakby spadała, ale na chwilę - 2 miesiące temu wymieniałem rozrząd, pompę wody, kzfr, filtry i mechanik zmieniał płyn w chłodnicy, bo nie podobał mu się kolor - 3 miesiące temu wymieniałem chłodnicę klimatyzacji i uzupełniałem czynnik - wskaźnik temperatury cieczy dochodzi maksymalnie do 2 kreski, może tuż powyżej - powietrze z każdej kratki leci jednakowe - posiadam silnik 1.6 112km z lpg (diagnostyka lpg 2 miesiące temu, wszystko ok, zmienione filtry) Jaka według Was może być przyczyna? Termostat? Czy wada termostatu byłaby widoczna w diagnostyce komputerowej? Różnica w temperaturze sprawdzona organoleptycznie między 15 a 16 stopni to kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt stopni. Ciepłe powietrze zaczyna przy aktualnej temp (około 0 stopni) lecieć po kilku min od uruchomienia auta i zauważyłem, że chyba też zależy od temp silnika Dziękuję za pomoc.
×