Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Zawartość

    2911
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

178 Super

1 obserwujący

O Andrzej-2010

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,

Ostatnio na profilu byli

3853 wyświetleń profilu
  1. Vacum pompa to trwałe urządzenie, rzadko ulega uszkodzeniu, Zalecam, bardziej skontrolować serwo hamulca, Vacum pompa, przez nieszczelność serwa może mieć kłopoty.
  2. Electronic fault + Service, pojawia się z powodu ; - wilgoci, - zaśniedziałych kabli lub styków, a/ sprawdzić drożność odpływów podszybia, czy nie stoi tam woda? b/ czy masz szczelną obudowę bezpieczników ? c/ czy akumulator sprawny, wystarczająco naładowany?? d/ czy jest dobre połączenie z masą?? e/ sprawdzić i przeczyścić bezpieczniki na klemie "+", f/ przeczyścić każdy jeden styk w UCH oraz UPC ( Kontakt 60 ), g/ do przeglądu również wiązka kabli, gdyż ściśnięte przewody to może być przebicie, zwarcie przy udziale wilgoci, Kontrola/wymiana czujników pedału hamulca i sprzęgła.
  3. Już 19 lipca 2017 r dałem wytyczne odnośnie tego błędu ;
  4. 1/ Ten silnik ( 2.0 TCe/180 KM ) nie posiada przepływomierza tylko przepustnicę; Kupić możesz w ASO reno lub w sklepach internetowych z częściami samochodowymi, 2/ Gdzie i za ile można dorwać nowe turbo do mojej furki ? Turbo daje się do regeneracji, jeżeli nie jest zniszczone mechanicznie, to po co przepłacać.
  5. Czy auto masz od nowości? Czy auto ma fap-a? Jaki charakter jazd przeważa u Ciebie? a/ więcej miasto i krótkie odcinki do 50 km, b/ czy raczej trasa, Warto w przypadku wersji " a "dać co jakiś czas po garach, na trasie na wysokich obrotach silnika.
  6. Ponieważ nie jest to błąd wg clipa - a więc b.ogólny, proponuje sprawdzić; - kontrola/wymiana filtra powietrza, - stan wężyków gumowych między ; - pompą podciśnienia a zaworem sterującym turbiną , - stan czujnika ciśnienia doładowania /przeczyszczenie, kontrola szczelność jego montażu, kontrola stanu wtyczki, - przeczyszczenie egr, - kontrola stanu kierownic w turbinie/nadmiar nagaru,
  7. Z którego roku auto? i ile dokładnie ma mocy? W megan 3/1,5 dci nie było silnika o mocy 65 KM tylko o mocy 65 kW.
  8. 1,4 TCe - poczytaj ; 1.4 benz - ma wiele zalet, należy odpowiednio ją eksploatować, 2,0 TCe - poczytaj ; 2.0 benz. - b.na dłuższe trasy, silnik nie do zdarcia, Najkorzystniej jak znajdziesz auto dla siebie i go przedstawisz na forum, - to dostaniesz więcej dokładnych opinii od forumowiczów.
  9. Na forum podaje się raczej; - kierunek działań a nie wszystko od A do Z, - należy wykazać się własną inicjatywą, Na zimnym około 1100 obr/min a na ciepłym około 850 - 900 obr/min, zależnie od ; - zapotrzebowania na moc potrzebną do zasilenia odbiorników prądu, - ECU może zwiększyć prędkość obrotowa silnika powyżej obrotów biegu jałowego, Testy przelewowe to nie problem, zobacz w internecie, Tak przy regeneracji jak i zakupie nowych wtrysków - tylko oryginały
  10. Czy parametry spalin się poprawiły?? Warto zatankować paliwo na sprawdzonej stacji, Czy ostatnio było dużo jazd po mieście i na krótkich odcinkach ?? Jeżeli tak, to warto auto przegonić wielokrotnie na wysokich obrotach, Czy była jazda po kałużach, mokrej jezdni w momencie zaświecenia komunikatu?
  11. Może kolega wyjaśni, jak to się ma do wypadania zapłonu na 3 i 4 cylindrze tylko na LPG!!!
×
×
  • Utwórz nowe...