Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4813
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

538 Super

2 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,
    8/ Jaki olej wybrać

Ostatnie wizyty

9212 wyświetleń profilu
  1. Głównym powodem padania upg jest niski poziom płynu chłodzącego; - co doprowadza do przegrzania silnika, - w efekcie czego pada upg, która przepuszcza płyn chłodzący do komory spalania, - a w następstwie szoku termicznego, pęka cylinder, Blok silnika jest aluminiowy, a tuleja żeliwna wprasowana w blok ; - kto w porę zareaguje na ubywający płyn w zbiorniczku, wymieni uszczelkę to jeździ dalej, - ten co dolewa płynu, zmuszony będzie do wymiany tulei cylindrowej, Problemy wypadania zapłonu ( wg; interfejsu diagnostycznego ) na 2 lub 3 cylin
  2. Dawać po garach na dystansie ok;100 km z prędkością obrotową > 3000 obr/min;
  3. A/ Najczęściej duże złogi nagaru w silnikach z wtryskiem bezpośrednim gromadzą się ; 1/ przy jeździe ; - przy dużym udziale jazd w trybie miejskim, - na krótkich dystansach, - z niską prędkością obrotową, - przy niskich temperaturach pracy, 2/ przy wymianie oleju co 30.000 km przebiegu, 3/ niezaktualizowanym oprogramowaniu sterownika silnika, 4/ duże zużycie oleju, przyczynia się do powstawania dużego nagaru. B/Zalecenia; a/ zalać bak benzyną 98 oktan, b/
  4. Zakręć gaz na butli, jeździj na samej benzynie
  5. Jeżeli masz filtr cząstek stałych to masz do wyboru; 1/ 0W20 - normę RN17 FE ; - ELF EVOLUTION RN-TECH ELITE FE 0W20 - Motul Specific 0W20 / RN17 FE 2/ 5W30 - normę RN17 ; - ELF EVOLUTION RN-TECH ELITE 5W-30 - NESTE PRO 5W30 RN17, - Eurol Elance 5W30 RN17 - YACCO LUBE 5W30 RN 17 - Castrol GTX 5W30 RN17 - Shell Helix Ultra Professional AR-L RN17 5W-30 - MOTUL SPECIFIC RN17 5W-30 - RAVENOL RNV 5W-30 CleanSynto RN17 3/ 0W40 - normę RN
  6. Przeskakuje pasek rozrządu; - aut z tymi silnikami w Polsce nie jest dużo, - są to przeważnie auta z drugiej ręki, - przyjeżdżając do serwisu, mają ten problem, - miejsca w komorze silnikowej " na lekarstwo "
  7. Ponieważ trochę koni jest pod pedałem; - silniki te u większości użytkowników mają przestawiony rozrząd o 1 ząbek, przy większym przebiegu na pasku, - aktualne są zalecenia z 6 i 7 października, - zmieniaj olej na markowy jak najprędzej, zobaczysz efekt.
  8. Zobacz; ZESTAW NAPĘDU POMPY OLEJU RENAULT 1.4 TCE ORYGINAŁ; OE150A08640R Czy te elementy były kontrolowane, oraz; - wartość ciśnienia oleju na; - biegu jałowym, - silnik nagrzany do ok;90C
  9. Ma znaczenie, bo dany przewód/łącze; - może przenieść napięcie 12 V, - ale nie koniecznie minimum mocy 21 W
  10. Sprawna żarówka, przy sprawnych łączach/przewodach powinna; - pomiędzy 1400 a 3000 obrotów się żarzyć coraz mocniej, - > 3000 obrotów stale świecić, Po odpięciu zaworu, nie wywaliło żadnego błędu???
  11. Kontrola/pomiar ; - ustawienia rozrządu, - podciśnienia, - kąta wyprzedzenia zapłonu, - napięcia sond lambda, - temperatury silnika
  12. Minus ze sterownika nie jest stały; - są to impulsy prostokątne sterujące elektrozaworem, - występują w zakresie od 1400 do 3000 obrotów, - powyżej 3000 obr/min, elektrozawór jest całkowicie otwarty,
  13. Wychodzi na to, że; - należy wyeliminować wtryskiwacz i instalacje elektryczną do niego, aby mieć pewność co do sterownika, - wykonaj polecane pomiary
  14. Przede wszystkim; - w I- kolejności przeczyścić styki, - doprowadzić do właściwego kontaktu.
  15. Szukaj pod nazwą; Zawór sterujący, ustawienie wałka rozrządu PIERBURG 7.06117.14.0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!