Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4641
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

505 Super

2 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,
    8/ Jaki olej wybrać

Ostatnie wizyty

8728 wyświetleń profilu
  1. Poczytaj ostatnio przerabiany temat; Megane III - jaki silnik, Nie znając się na dieslach ; - raczej zostań przy benzynie
  2. Zrób porządek z sondami; - one co około 100.000 do 160.000 km wymagają wymiany jak inne materiały eksploatacyjne
  3. Auto w dobrym stanie i poprawione konstrukcyjnie, to auto z końca 2011 r lub początku 2012 r, Ceny aut w Niemczech; Koszty aut w Niemczech
  4. Za tą kasę nie ma szans na sprowadzenie auta w dobrym stanie
  5. Profilaktycznie ; 1/ wymień filtr paliwa na markowy; mann, knecht, purflux, 2/ sprawdź stan jakościowy paliwa w zbiorniku; - dotankuj do pełna na sprawdzonej stacji, 3/ zapewnij brak pęcherzy powietrza pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową, 4/ przeczyść łącza, styki przy wtryskiwaczach ( Kontakt 60 ), oraz przy ecu; - sprawdź stan połączeń lutowanych w sterowniku, 5/ sprawdź przewody / przebicia, między wtryskiwaczami a wtyczką ecu, - porównać oporności cewek pomiędzy wtryskiwaczami, 6/ przegoń au
  6. Tak; wtryskiwacze gazowe, Generalnie ; instalacja gazowa do kapitalnego przeglądu
  7. Wtryskiwacze gazowe do kontroli/wymiany, Jeżeli parownik ma sporo lat - to poddać go regeneracji; - szczególnie membrana do wymiany, Tak - dozują niepotrzebnie dawki gazu.
  8. Zakręć gaz na butli, pojeździj na benzynie
  9. Błąd DF569 ; - czyli zbyt niskie ciśnienie doładowania, Sprawdź szczelność i drożność wężyków przy ; - turbinie - czy gruszka turbo działa, - elektrozaworze turbiny
  10. Obie sondy są takie same, Wytrzymują ok;100.000 do 160.000 km i jak inne elementy eksploatacyjne wymagają wymiany; - tylko oryginały, bo zamienniki szybko padają.
  11. 1/ Przy zakupie 1.4 TCe zwróć uwagę na stan płynu chłodniczego; - kup tester obecności innych płynów, - clipem odczytać ewentualne zarejestrowane w sterowniku silnika zbyt wysokie temperatury płynu chłodzącego ; - czyli przegrzania silnika, - w efekcie czego pada UPG, - warto zainstalować czujnika poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym, 2/ Czy nie słychać grzechotania łańcucha rozrządu? - kiedy wymieniany rozrząd?? 3/ LPG, zakładać bez problemu u kumatego gazownika, 4
  12. Sonda I do wymiany; - powinna być sinusoida od 0 do 1,0 V, - tylko oryginał, bo zamienniki szybko padają, W zamieszczonym zestawieniu pierwszym, napięcie sondy II = 0,86 V, - tak że ona jest, Pomiar podciśnienia w układzie dolotowym; - takie same warunki jak dla sond, - bo masz za duże ciśnienie w kolektorze dolotowym =46kPa
  13. Sprawdź czy ; - sztanga turbiny chodzi lekko, - czy tzw; kierownice turbiny nie są zasyfione, - czy wężyki od elektrozaworu turbiny są szczelne, drożne
  14. Auto nagrzać ; - temperatura płynu chłodzącego ok;90 C, - obroty biegu jałowego, Pomierzyć przebieg napięć sond od 0 do 1 V
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!