Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Zawartość

    3828
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

384 Super

1 obserwujący

O Andrzej-2010

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,
    8/ Jaki olej wybrać

Ostatnio na profilu byli

6139 wyświetleń profilu
  1. 1/ Czy wymieniłeś oring przy przepływomierzu? 2/ Czujnik ciśnienia doładowania ( przepływomierz ) czyści się sprayem i zapewnia szczelność jego montażu, 3/ Komputer nic nie pokazuje możliwe, że egr działa w ograniczonym zakresie ; a/ Uszkodzony/zablokowany egr wpływa na błędy; - przepływomierza, - czujnika ciśnienia doładowania, - elektrozaworu podciśnienia turbiny, a on decyduje o wychyleniu łopatek kierownicy turbiny, b/ Im więcej jazd po mieście, na krótkich trasach tym zawór będzie b. zawalony sadzą i nie będzie pracował prawidłowo, c/ W egr kąt otwarcia przepustnicy powinien zmieniać się płynnie.( do sprawdzenia na clipie), d/ EGR, najczęściej blokuje się w pozycji otwartej, ( tworzy się wówczas bardzo twardy nagar wokół egr-a ) i spaliny ciągle dostarczane są do dolotu, a to zakłóca pracę elementów j/w, e/ Wężyki do egr , vacum pompy i turbiny uszkadzają się w miejscu mocowania; - sprawdzić czy są drożne, szczelne, f/ Zdejmij rurę przy kolektorze, zobacz w jakiej jest pozycji egr , g/ Czy słychać jak zawór egr się zamyka i otwiera ? 4/ Warto sprawdzić ; - stan zaworu odmy olejowej, - płynność zmiany długości sztangi turbiny, 5/ Ciekawe, jak w warsztacie przeczyszczono pdf???
  2. Powinien być nr błędu oraz zalecenia do niego; - sprawdź stan łącza elektrycznego do 5-tego wtryskiwacza; - czy piny są OK? - czy piny nie zaśniedziałe? - czy jest ciągłość elektryczna?
  3. Poczytaj; Steering locked - uszkodzona blokada kolumny
  4. Tyle wynosi napięcie w czasie rozruchu? Czy koła masz silnie skręcone i kierownica jest zablokowana?
  5. 1/Z pewnością, niedogodność pojawiła się po wymianie rozrządu; - kontrola ustawienia rozrządu na blokadach, - prawdopodobnie przestawiony rozrząd o 1 ząbek, 2/ Warto przeczyścić elektrozawór KZFR oraz ; - pomierzyć kąt wyprzedzenia zapłonu, aby stwierdzić jego stan; - na gorącym silniku, - na biegu jałowym.
  6. Prawdopodobnie padł akumulator; - ile ma lat? - sprawdź napięcie w czasie rozruchu.
  7. Jest to najlepsza opcja silnikowa do jazdy po mieście, Musu nie ma przy montażu gazu, ale aby go zamontować to ; - silnik powinien być w 100 % sprawny, - tak, silnik ten dobrze reaguje na gaz, - zbiornik gazu montuje się w miejscu koła zapasowego.
  8. Musi być szczelnie zamontowany w dolocie, Reno jest bardzo czułe na zamienniki, które wprowadzają zamieszanie i błędy; - wszelkie części z elektroniką muszą być oryginał, aby silnik pracował OK.
  9. Do kontroli, przeczyszczenia przepływomierz; - potrafi porządnie przymulić silnik a mało kiedy generuje błąd na clipie, - miałeś dużo jazd po mieście i na krótkich dystansach, - nie regularnie zmieniałeś filtr powietrza, - nie przeganiałeś auta na wysokich obrotach.
  10. Na początek warto przeczyścić map sensor oraz zadbać o jego szczelność w montażu, Silniki reno nie lubią zamienników z elektroniką; - wprowadzają błędy, - ulegają szybkiemu uszkodzeniu.
  11. 1/ Cewki i świece muszą być czyste i suche, 2/ Testowanie używanych elektrozaworów to nie zbyt udany eksperyment, należy wymienić go na nowy bo; - kąt wyprzedzenia zaworów na biegu jałowym zmienia się od ; - 4,2 do 5,3 , - obroty ulegają zmianie od ; 689 do 713, 3/ Warto wymienić sondę przed katalizatorem na oryginał, bo ; - wg; producentów sond ich żywotność to ; 160000 do 200000 km, - clip tego nie wykryje, bo sonda jest sprawna, ale nie w 100 %.
  12. Warto wymienić filtr paliwa na markowy; mann, knecht ,purflux, - możliwe, że było jeżdżone na rezerwie, Do kontroli; - czujnik ciśnienia paliwa, jego złącze, piny, - regulator ciśnienia paliwa, jego złącze, piny.
×
×
  • Utwórz nowe...