Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Zawartość

    3530
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

329 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,
    8/ Jaki olej wybrać

Ostatnio na profilu byli

5353 wyświetleń profilu
  1. 1/Jest to bardzo udany silnik firmy reno ; a/ z hydrauliczną regulacją zaworów, dlatego polecam ; - olej Valvoline Syn Power 5W40 lub klasę wyżej 0W40, - filtr markowy oleju; mann, knecht, purflux, - wymiana co ok ;10.000 km, b/ bardzo dobry do instalacji lpg IV generacji, c/ zalecany mechanik - to znający silniki reno, 2/ Wg; mnie to koło pasowe wału korbowego, ( konsultacja wskazana u mechanika ) ; a/ powinno być zmienione przy wymianie paska rozrządu, b/ producent przewiduje wymianę koła pasowego przy ok;120.000 km, c/ w obecnej sytuacji, przy zmianie koła pasowego należy ; - wymienić pasek, gdyż tak zaleca producent, d/ koło pasowe z wyższej półki cenowej lub oryginał, 3/ Warto zainteresować się stanem koła pasowego alternatora, 4/ KZFR w tych silnikach należy do trwałych, nie tak jak dla 1,6 ; - przeważnie wytrzymuje ok; 200.000 km lub więcej, - stare KZFR możesz próbować odsprzedać.
  2. Czyli urządzenia są sprawne, ale nie w 100 %, Mając clipa warto pomierzyć na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku; - wartość podciśnienia w kolektorze dolotowym, - kąt wyprzedzenia zapłonu, - parametr napięcia sondy lambda przed katalizatorem.
  3. Z którego roku auto? Masz je od nowości? Kiedy zmieniany rozrząd oraz koło pasowe wału korbowego???
  4. Już starożytni rzymianie wiedzieli, że ; PRACA USZLACHETNIA, Co kolegę tak oświeciło?
  5. Czyli cały syf poszedł do komór silnika. Czy jest poprawa???
  6. 1/Zakręć gaz na butli, pojeździj na benzynie, 2/ Wymień świece na beru oraz zapewnij odległość elektrod 0,7 mm, 3/ Przeczyść map sensor oraz zapewnij mu szczelność montażu, 4/Jak na zimnym silniku obroty są OK, a jak się silnik nagrzeje to falują obroty, silnik szarpie ; - Pomaga wymiana sondy przed katalizatorem, tylko oryginał, 5/ Przeczyść przepustnicę i wymień oring.
  7. Jak będziesz miał auto na chodzie, to podaj dane o które Cię proszę. Czy to jest wersja K4M 812/112 KM???
  8. Komunikat ten informuje ogólnie, że jest coś nie tak w układzie zasilania silnika; - może oznaczać wiele spraw, - w większości przypadków spowodowane jest nieodpowiednim doładowaniem silnika, - należy podłączyć pod clipa aby uzyskać szczegółową informację, - jest dużo na ten temat na forum, Prawdopodobnie, zbyt dużo jazd po mieście i na krótkich dystansach ; - zapieczone kierownice turbiny, - spadł wężyk od elektrozaworu turbiny, - inne.
  9. Negatywnie na pracę katalizatora wpływają ; - krótkie jazdy po mieście, - na krótkich odcinkach, w niskich temperaturach, - nadmierne zużycie oleju silnikowego, Widocznie masz ; - wzorowo zestrojoną instalację lpg, - i temperatury spalin na lpg są zbliżone do temperatur na Pb.
  10. Czy jest to silnik??? ; 1/ 1.6 16V/ K4M/ 812 /112 KM - którego obroty biegu jałowego to = 700 +/- 30 {obr/min}, 2/ jakie wartości temperatury powietrza dolotowego pokazuje czujnik ? - a jaką czujnik temperatury zewnętrznej?? 3/ na wolnych obrotach ; - jakie podciśnienie pokazuje u clip? - jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu ?
  11. Czy zawór jest oryginał? - Tu może być błąd; - DF080 oraz 03def - błąd pozycji urządzenia przesuwającego wałek.
  12. Demontujesz i czyścisz przy użyciu np; LIQUI MOLY PRO-LINE MOTOR SPÜLUNG, Czujnik stopu - zobacz przy pedale hamulca.
  13. Po stwierdzeniu momentu GMP, wkręcamy blokadę, a nie odwrotnie.
×
×
  • Utwórz nowe...