Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Zawartość

    2604
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

120 Super

O Andrzej-2010

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,

Ostatnio na profilu byli

3142 wyświetleń profilu
  1. Andrzej-2010

    Megane II phII Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku.

    W ramach własnych prac proponuje; - zmniejszenie odstępu elektrod świec do 0,7 mm, - przeczyszczenie map sensora oraz zapewnienie mu szczelności montażu, - w większości przypadków pomaga wymiana czujnika położenia wału - tylko oryginał, - zapewnienie aby świece i cewki były suche i czyste, - kontrola i przeczyszczenie styków elektrycznych ; Kontakt 60, Zobacz ; dolnośląskie
  2. Andrzej-2010

    Megane II phII Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku.

    Prawdopodobnie, któryś wtrysk popuszcza. Podpiąć pod clipa.
  3. Powodem wysokiego ciśnienia na rampie wtryskowej może być; - niewłaściwy lub zasyfiony filtr paliwa, - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa, jego złącze, piny, - uszkodzony regulator ciśnienia (wydatku ) paliwa, jego złącze, piny, - uszkodzony komputer wtrysku; zaśniedziałe, zawilgocone jego styki.
  4. Andrzej-2010

    Megane II phII Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku.

    Czy ma instalację LPG?
  5. Andrzej-2010

    Ogólne Pytanie o element w silniku - cieknie olej

    Jest to zawór odmy olejowej, b.istotny element w prawidłowej pracy silnika, Należy go rozebrać, przemyć i ocenić stan membrany, musi być cała, nie zniszczona, Należy również przemyć zbiornik odmy olejowej oraz zapewnić drożność wszystkich kanałów olejowych odchodzących od zbiornika jak i zaworu, Według zdjęcia, stan zaworu jest fatalny. Zakup tylko oryginał, zamienniki szybko ulegają zniszczeniu,
  6. Auto się porusza, przyspiesza, hamuje i wcale nie musi być wyciek nad tym miejscem. Warto sprawdzić stan elektrozaworu KZFR.
  7. Andrzej-2010

    Lampka filtru Dpf i informacja sprawdź wtrysk

    Konieczna wizyta u kumatego mechanika z clipem, Kontrola dokładna układy wydechowego, ze szczególną uwagą fapa, jakie błędy, Prawdopodobnie, konieczność wypalania serwisowego, Masz z pewnością dużo jazd po mieście i na krótkich odcinkach.
  8. Andrzej-2010

    Megane III phI Megane 3 kopcenie z wydechu

    Jeśli końcówka rury wydechowej jest czarna w środku, to FAP-a nie ma lub nie działa, nie mówiąc już o kopceniu, Fap nawet na postoju potrafi się wypalić, jeżeli jest sprawny, Konieczna wizyta u kumatego mechanika z clipem od renówek, aby nie narobić bigosu.
  9. Andrzej-2010

    Megane III phI Dodatnie korekty paliwowe

    Warto przeczyścić ; - map-sensor oraz zapewnić mu szczelność montażu, - przepustnicę i wymienić oringi, Kierunek działań prawidłowy, Warto przeganiać auto na wysokich obrotach.
  10. Andrzej-2010

    Megane III phI Megane 3 kopcenie z wydechu

    Auto masz używane? nie od nowości? Napisz parę słów, Przy tym przebiegu, fap powinien być sprawny. Powinien wytrzymać ok.300 kkm, Własności fizyczno -chemiczne filtra po regeneracji, powinny mieścić się w granicach 60% do 70 % nowego filtra, Czy filtr się wypala? Czy w ogóle w puszce jest fap?
  11. Andrzej-2010

    Megane III phIII Megane III problem z odpalaniem

    Polecam markowy filtr paliwa i oleju ; mann, knecht, purflux, Z którego roku auto? Jeżeli pomimo wymiany zaworu sterującego ciśnieniem paliwa - nadal ten błąd występuje, należy wykasować błędy, W pierwszej kolejności sprawdzić; - prawidłowość łączy elektrycznych wtryskiwacza, - pomiar napięcia na pinach wtyczki.
  12. Andrzej-2010

    Megane III phII Szarpanie silnikiem na zimno

    Należy ; - zmienić charakter jazd (fap ), - zmienić silnik na benzynowy.
  13. Polecam Valvoline Synpower 5W40, bo elf to olej z najniższej półki.
  14. Ponieważ nic nie słychać o problemach z rozruchem; - map sensor wg.mnie to nie to, - sprawdzić wężyki do egr, turbiny, vacum; uszkadzają się w miejscu mocowania, Sprawdzić czy są szczelne, drożne, - komputer może nic nie pokazać bo możliwe, że egr działa w ograniczonym zakresie, - czy słychać pracę egr ? - kąt otwarcia przepustnicy egr powinien zmieniać się płynnie, - przepustnica najczęściej blokuje się w pozycji otwartej, - prawdopodobnie egr do czyszczenia /wymiany, Egr nadmiernie wyeksploatowany, może rozlecieć się na kawałki i narobić bigosu w silniku, - w niektórych wersjach nie wywala błędu na desce po odpięciu wtyczki od egr, - sprawdzić/wymienić wyłącznik światła stop przy pedałach, ( duży przebieg auta ) , - nie zaszkodzi ( przy większym przebiegu > 200 kkm ) wymienić wszystkie czujniki przy pedałach,
  15. Warto wraz ze zmianą rozrządu wymienić; 1/ KZFR ; - lubi, aby olej w misce był pod kreskę '' max'', nie może być ponad max, - olej powinien być dobrej jakości, 5W40 /synthetic, wymieniany co ok.10.000 km do 12.000 km , 2/ koło pasowe wału z amortyzatorem gumowym ; - po ok.120 kkm lubi się rozlecieć, gdyż jest to guma zwulkanizowana z metalem, 3/ koło pasowe/sprzęgło alternatora.
×