Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Zawartość

    3307
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

271 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,
    8/ Jaki olej wybrać

Ostatnio na profilu byli

4748 wyświetleń profilu
  1. Należy dostać się do pompy i ocenić sytuację ; - zaśniedziałe styki, - brudne paliwo, syf w zbiorniku, - nieszczelny przewód paliwowy, - właściwe napięcie zasilania, - właściwa moc prądowa, - zatkany filtr paliwa.
  2. Nadaje się pod instalację LPG IV generacji, najlepiej na ; - częściach z wyższej półki, - z kumatym instalatorem, blisko domu, - z nienaganną pracą silnika przed montażem, - luzy zaworowe z hydrauliką, Silnik ma KZFR dla zaworów ssących, Jest to bardzo udany silnik, poszukiwany przez kierowców.
  3. Czujnik położenia wału ; - jest czujnikiem chimerycznym, - nowy tylko oryginał, - często jest powodem awarii, Jest bardziej trwałym czujnikiem, ale też jest powodem awarii nie odpalenia; - uprzednio sprawdzić jego czystość czoła oraz czystość styków, - nowy, tylko oryginał.
  4. Czeka Cię ; - czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych na maszynie, - albo wymiana na nowe.
  5. Czy ta usterka pojawiła się po tym zabiegu ?
  6. Zakręcałeś zawór na butli ? Czy tylko przełączałeś przełącznik na Pb?
  7. Przed wyjazdem do pracy zakręć gaz na butli, - do pracy jedź na samej benzynie, ( jak daleko do pracy ? ) - rano obserwuj skutki eksperymentu.
  8. Słychać niezależnie od nagrzania silnika? Jeździsz na krótkich dystansach lub po mieście? Do kontroli; - rozrząd z napinaczem, - pompa oleju plus zębatka, - ciśnienie oleju, - elektrozawór KZFR.
  9. Jeździsz na zimnym silniku, - inaczej nie będzie, - zalecam częste wypady za miasto, Czy jest para jak silnik osiągnie właściwą temperaturę?
  10. Jaki charakter jazd przeważa? - po mieście i na krótkich dystansach? - warto auto przegonić na wysokich obrotach na trasie rzędu ok;100 km, Wydobywa się jak silnik zimny ? - czy poziom oleju jest w normie? Auto masz od 3 miesięcy?
  11. Jeżeli to kisiel, warto by zamieścić zdjęcie, Możliwie, że będziesz zmuszony zakupić nowe UPC, Warto sprawdzić stan ECU, Będzie prawdopodobnie potrzebna pomoc kumatego elektryka.
  12. Należy ją zdemontować; - przeczyścić przy użyciu sprayu wewnątrz, - nie zapomnieć o krawędzi klapki, - przeczyścić map sensor oraz zapewnić szczelność jego montażu.
  13. Jeżeli łącza w UPC są niedrożne, to raczej żaden czujnik nie będzie działał OK, UPC to skrzynka/rozdzielnia obok akumulatora.
  14. Potwierdza się teza, że; - głównym sprawcą nieprawidłowości w pracy silnika są błędy w montażu instalacji LPG.
×
×
  • Utwórz nowe...