Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


Andrzej-2010

Użytkownik
  • Zawartość

    2466
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

106 Super

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,

Ostatnio na profilu byli

2797 wyświetleń profilu
  1. Jeżeli w katalizatorze to się przytkało, to skąd jest wszystko w porządku wg.analizy spalin??? Jak wygląda kwestia klimatyzacji w aucie?
  2. Andrzej-2010

    Megane II phI Sonda Lamba

    Przeważa jazda miejska i na krótkich odcinkach?
  3. Andrzej-2010

    Megane II phI Sonda Lamba

    Sonda b.dużo ma wspólnego ze spalaniem i spadkiem mocy. Jaki charakter jazd przeważa u Ciebie?
  4. Andrzej-2010

    Megane II phI Sonda Lamba

    Nie za bardzo wiadomo o jaki silnik chodzi i jaki ma przebieg ? Jaki charakter jazd przeważa u Ciebie? Warto się schylić i zobaczyć stan sondy i stan jej zasilania.
  5. O tym nic nie wspominałeś. Oprócz poprzednich zaleceń, zakręć gaz na butli, pojeździj na benzynie.
  6. A jak wygląda sytuacja przy zmianie biegów? Zakres obrotów silnika jest wówczas b.szeroki, Zalecam; - zmniejszyć przerwę na świecach do 0,7 mm, - przeczyścić map sensor oraz zapewnić szczelność jego montażu, - przeczyścić czujnik położenia wału korbowego, - zapewnić czystość, suchość, brak rys i uszkodzeń na cewkach, świecach, - tankować na sprawdzonych stacjach.
  7. Andrzej-2010

    Megane III phI Auto na mrozie odpala i gasnie

    A/ Świece żarowe włączają się ; przed rozruchem, w trakcie rozruchu i po rozruchu ze względu na ekologię, 1/ czas pracy świec uzależnione jest od ; temperatury płynu chłodzącego, napięcia akumulatora, a/ należy sprawdzić stan czujnika temperatury płynu chłodzącego, stan jego styków, oraz sprawdzić jaką temperaturę płynu odczytuje komputer silnika, b/ działanie modułu świec żarowych nie zależy od sprawności świec, c/ stan świec żarowych ma wpływ na proces wypalania fap-a, d/ kontrolka świec informuje, że świeca włączyła się przed rozruchem, e/ stan świec nie ma wpływu na brak świecenia kontrolki świec żarowych, f/ kontrolkę świec zaświeca sterownik silnika, g/ w przypadku uszkodzenia czujnika cieczy, czas grzania świec może być inny niż przewidziany dla danego silnika, B/ Na rozruch ma duży wpływ prawidłowe ustawienie statycznego kąta wyprzedzenia wtrysku. a/ konieczność sprawdzenia prawidłowości ustawienia rozrządu, ( pompy wtryskowej ), C/ Szczelność, czystość, układu dolotowego a przede wszystkim prawidłowe działanie czujnika ciśnienia doładowania, oraz jego szczelność montażu ; a/ decyduje o wielkości dawki paliwa dawanej przez regulator ciśnienia wtrysku, b/ wpływa na pracę czujnika ciśnienia paliwa, c/ wpływa o wychyleniu łopatek kierownicy turbiny, d/ wpływa na pracę egr-u.
  8. Andrzej-2010

    Megane II phI Szarpie, dławi się na zimnym

    Co w końcu zrobiłeś przy tym silniku. Podaj przykłady i przebiegi, Czy zmniejszyłeś szczelinę na świecach do 0,7 mm? Czy cewki są czyste, suche, bez uszkodzeń, rys ? Kiedy był wymieniany rozrząd??? Przeczyścić styki, złącza ( Kontakt 60 ), w szczególności czujnika temperatury silnika, ECU, map sensora- oraz szczelność jego montażu, Podgląd wskazań temperatury cieczy chłodzącej. Warto oglądnąć sondy, prawdopodobnie do wymiany??
  9. Warto częściej wykręcić świece celem zapobieżenia zapieczenia gwintów.
  10. Andrzej-2010

    Megane II phI Szarpie, dławi się na zimnym

    Otworzyłeś szereg tematów, a w żadnym nie napisałeś co dolegało Twojemu " mercedesowi ". Uzupełnij te braki.
  11. Zakręć gaz na butli, pojeździj na samej benzynie. Samochód 5-6 letni, 72000 km, należy; - wymienić filtr powietrza, - zatankować benzynę na sprawdzonej stacji do pełna, - dać po garach ( wysokie obroty silnika ) na odcinku 100 km, - wymienić świece i zmniejszyć szczelinę do 0,7 mm, - świece i cewki muszą być suche, czyste bez uszkodzeń, - przeczyścić map sensor oraz zapewnić jego szczelność montażu, - przeczyścić przepustnicę i wymienić oringi, - po tych zabiegach podjechać z rozgrzanym silnikiem do kontroli/analizy spalin.
  12. Oczywiście że może. Generalnie, świece i cewki muszą być suche i czyste. Przy takim przebiegu, czyszczenie przepustnicy nie zaszkodzi.
  13. Silnik ten nie ma KZFR . Należy to wykorzystać i zrobić pełną diagnostykę .Gazu ( LPG ) nie ma?? Zdjęcia są nie czytelne. W pierwszej kolejności należy ; - wymiana świec i zmniejszenie przerwy do 0,7 mm, - świece i cewki muszą być czyste i suche, - zatankować na sprawdzonej stacji do pełna, ( gdzie wcześniej tankowałeś??) - jeżeli było dużo jazd po mieście i na krótkich odcinkach należy auto przegonić na odcinku ok 100 km na wysokich obrotach, - sprawdzić filtr powietrza, - przeczyścić map sensor oraz sprawdzić jego szczelność montażu, Do kontroli ; - stan układu klimatyzacji, ( brak czynnika?? ) - stan czujnika temperatury płynu chłodzącego.
  14. Andrzej-2010

    Ogólne Megane 2 nie odpala

    W zakupionym używanym aucie, nie można opierać się na tym co mówi sprzedający, lecz konieczna jest kompleksowa obsługa auta ; - wymiana rozrządu, - wymiana olejów i filtrów, - wymiana płynu hamulcowego, chłodniczego, - kontrola stanu hamulców i układu kierowniczego, - kontrola stanu akumulatora, - kontrola stanu świec żarowych.
×