Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Zawartość

    2745
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

144 Super

O Andrzej-2010

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Profil

  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,

Ostatnio na profilu byli

3481 wyświetleń profilu
  1. Proponuje zacząć od chimerycznego " Czujnika położenia wału "
  2. Warto wymienić czujnik położenia wału na oryginał, Jest on b.chimeryczny i jednym z jego zadań jest stabilizacja pracy silnika na biegu jałowym,
  3. Niektórzy właściciele przy przebiegu ok.200.000 km stosują dodatkowo takie filtry. W nowych autach ich nie ma, fabrycznie się ich nie montuje.
  4. Filtr paliwa jest zintegrowany z pompa paliwa w zbiorniku, Producent przewiduje wymianę przy ok.250.000 km, Serwis; - masz b.udaną konstrukcję silnika, - wtrysk bezpośredni, - hydrauliczne popychacze zaworów, - wymieniaj olej i filtr oleju co ok.10.000 km do 12.000 km, - stosuj; - markowy filtr oleju ; mann, knecht, purflux, - olej syntetic np; Valvoline Synpower 5W40 lub lepszy, - jeżeli kupiłeś niedawno auto, to należy wymienić rozrząd.
  5. Odstęp elektrod świecy - to przerwa powietrzna pomiędzy elektrodą środkową a zewnętrzną, Przy LPG - zaleca się aby ta przerwa wynosiła ok. 0,7 - 0,8 mm, Większość świec ma już fabrycznie taką przerwę.
  6. Andrzej-2010

    Megane IV phI Szarpanie przy zmianie biegu z 1 na 2

    Jednoczesne ; - delikatne puszczanie sprzęgła, - dodawanie gazu w trakcie zmiany biegu,
  7. Nie ma specjalnych świec do gazu, Dobrać takie jakie przewiduje producent auta, Można jedynie zmniejszyć interwał przebiegu oraz odległość elektrod do 0,7 - 0,8 mm, Najważniejsze to ; - stan silnika wzorowy; właściwy olej, markowe filtry, - właściwie dobrane komponenty instalacji LPG; raczej z wyższej półki, - właściwie dostrojona instalacja gazowa u kumatego gazownika.
  8. Andrzej-2010

    Megane III phI Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze

    IV cylinder - to cylinder pierwszy od strony koła pasowego, Zacznij raczej od wymiany świec ; są różne opinie na ich temat ; Świece do 1.4 TCe ; - np; na NGK wypadały zapłony, po wymianie na BERU wypadanie zdarza się sporadycznie, - Eyquem ; to część koncernu Beru,
  9. Andrzej-2010

    Megane III phI Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze

    Zobacz na rachunek za usługę, Mógł tylko przełożyć szklanki zaworów po planowaniu głowicy, bez kontroli luzów, Wypadania zapłonu może być też wynikiem ; - niechlujnym montażem wkrętki do której jest podłączony wężyk od IV wtryskiwacza, - zbyt dużej ilości kleju na wkrętkę, który przytyka otwór wlotowy do kolektora, przez co przepływa mniejsza ilość gazu, - może wężyk do IV cylindra jest ; zagięty, przygnieciony, skręcony,
  10. Może to być objaw ; - kończącej się turbiny - do sprawdzenia, - uszkodzonego zaworu odmy olejowej lub jego membrany, - uszkodzonych przewodów zaworu odmy, - złego stanu silnika ; pierścienie, uszczelniacze zaworowe, zawory
  11. Andrzej-2010

    Megane II phII Problem z rozruchem

    Czujnik wału jest b.awaryjny, Kiepskiej tanecznicy to nawet rąbek od spódnicy przeszkadza.
  12. Andrzej-2010

    Megane II phII Problem z rozruchem

    Proponuje wymianę czujnika położenia wału, tylko na oryginał. Ten czujnik jest z reguły b.chimeryczny.
  13. Andrzej-2010

    Megane III phI Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze

    Proponuje ; - pomiar luzów zaworowych, szczególnie na IV cylindrze, - zmniejszenie odstępu elektrod świec do 0,7- 0,8 mm.
  14. Andrzej-2010

    Megane II phII Problem z rozruchem

    Czy ma gaz??
  15. Inni użytkownicy nie mają takich problemów, Proponuje wizytę u kumatego mechanika z clipem ; - czyszczenie; zbiornika na paliwo, przewodów paliwowych, - rozpołowienie filtra paliwa, kontrola wizualna, - stosowanie markowych filtrów ; mann, knecht, - kontrola napięcia i prądu podawanego na wtryski.
×