Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

Andrzej-2010

Użytkownik
  • Zawartość

    1929
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

40 Super

O Andrzej-2010

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Województwo
    małopolskie
  • Zainteresowania
    Moje tematy ;

    1/  Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników 
    2/ Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006
    3/ Megan 1,5 dCi /110 KM - nie nadaje się na krótkie trasy ?
    4/ Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005
    5/ Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem, To Auto Podejrzane.
    6/ Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006
    7/ Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,

Samochód

  • Auto
    Reno Megan III
  • Silnik
    1,5 dCi/110 KM/2012r
  • Przebieg (tys.km)
    92

Ostatnio na profilu byli

1737 wyświetleń profilu
  1. - Należy wymienić czujnik od pedału sprzęgła, - Odpowiedzieć pozytywnie na wszystkie zadane pytania przeze mnie, - Aby prawidłowo i skutecznie przeprowadzić operację usuwania zaśniedziałych styków należy zastosować; - spray KONTAKT 60 - w celu rozpuszczenia tlenków i innych osadów, - następnie KONTAKT WL - który zmywa wszelkie pozostałości po rozpuszczonych tlenkach, - KONTAKT 61 - w celu pokrycia styków powłoką ochronną. Czekamy aż warstwa ochronna wyschnie, przed podłączeniami.
  2. Wyłącz sondę i się przekonaj. Sonda lambda funkcjonuje prawidłowo w zakresie temperatur 300 C do 850 st.C. Element grzejny sondy zapewnia uzyskanie właściwej temperatury pracy po 20 do 30 s od uruchomienia silnika. Symptomami niewłaściwie działającej sondy lambda jest ; - podwyższone zużycie paliwa, - spadek mocy silnika, Usterka sondy to w większości przypadków przepalona grzałka .
  3. Na ciepłym silniku nie działa dawka rozruchowa. Sonda wiekowa wymaga dłuższego czasu aby się nagrzać i zacząć działać i dlatego wg.mnie silnik zaczyna pracę od 500 obr/min. Później ( czasowo to ile sek ? ) wyrównuje do 750 obr/min. Tak, jest to I-wsza sonda za silnikiem.
  4. Wszystko wg.mnie wskazuje na sondę lambda przed katalizatorem. Jeżeli wymiana to tylko na oryginał. Opis sprawdzenia przepustnicy masz w temacie mojej stopki. Ale nic nie piszesz aby silnik przymulał.
  5. Należy się schylić i zobaczyć stan tego czujnika, prawdopodobnie nadaje się do wymiany tak jak i sprzęgła.
  6. W jaki sposób zaobserwowałeś przygasanie świateł dziennych? Przecież one mają b.małą moc. Można zakupić woltomierz do zapalniczki i obserwować wartości napięcia. Przeczyścić bieguny i klemy akumulatora, posmarować wazeliną techniczną. Sprawdzić ; - przewód i jego połączenie z masą od bieguna ujemnego akumulatora, - bezpieczniki na klemie "+", - przeczyścić każdy jeden styk UCH oraz UPC, - sprawdzić drożność odpływów podszybia, czy nie stoi tam woda?
  7. Megane II phII Zamontowanie dodatkowe filtra paliwa

    Warto poczytać temat o opiłkach metalowych w paliwie przed awarią auta .
  8. Electronic fault + Service, pojawia się z powodu wilgoci, zaśniedziałych kabli lub styków. Czy jeździłeś ostatnio po dużych kałużach? Byłeś na myjni?? Sprawdzić drożność odpływów podszybia, czy nie stoi tam woda? Czy akumulator sprawny, wystarczająco naładowany?? Czy jest dobre połączenie z masą?? Sprawdzić i przeczyścić bezpieczniki na klemie "+" Czy masz szczelną obudowę bezpieczników ? Rozpiąć akumulator i dokładnie przeczyścić każdy jeden styk UCH oraz UPC. ( Kontakt 60 ) Do przeglądu również wiązka kabli, gdyż ściśnięte przewody to może być przebicie, zwarcie przy udziale wilgoci.
  9. Megane II phII Brak kart

    Przyjemności - jak zwykle trochę kosztują.
  10. Megane II phII Zamontowanie dodatkowe filtra paliwa

    Wytrzymuje ; - ok.400.000 km przebiegu, - większość dostawczaków reno ma ją w aucie, - kupując używane auto z tą pompą, to znajdziesz rozwiązanie jak przestudiujesz temat zalecany powyżej przeze mnie.
  11. Celuj w benzynę; 1,4 ; 1,6.
  12. Megane III phIII Sam dodaje gazu i szarpie

    To nieszczelność może być pomiędzy wężykami wtryskowymi a kolektorem. Zobacz; USZCZELKA PRZEPUSTNICY MEGANE III 1.4 1.6 2.0 16V
  13. Megane III phIII Sam dodaje gazu i szarpie

    Wtryskiwacze gazowe mogą być za luźno zamontowane i już jest nieszczelność. Nieszczelność może być w układzie dolotowym, wylotowym. Przy czyszczeniu przepustnicy ; - oringi wymieniałeś na nowe? - pomierzyłeś napięcia i zmiany rezystancji potencjometru przepustnicy?? - warto pomierzyć ciśnienie w układzie dolotowym ; Jakie ciśnienie kolektora ssącego?
  14. Przed wymianą przepustnicy, sprawdź ; - napięcia i zmiany rezystancji potencjometru przepustnicy, - napięcie zasilania powinno wynosić 5V, przy liniowym przyroscie pomiędzy 0,5 – 5V ( w przypadku mierzenia rezystancji wartości będą inne dla różnych typów czujników ), - ważne aby wartości zmieniały się liniowo i proporcjonalnie do wychylenia klapki przepustnicy. Nagłe przeskoki wartości oznaczają, że oporowa warstwa potencjometru jest zużyta, czyli po prostu wytarta. Czujnik należy w tym przypadku wymienić. - zamknięcie minimalne przepustnicy – ustala się mierząc jego napięcia na pinach sygnału i masy. Wymagane napięcie jest określone przez producenta.
  15. Megane II phII Zamontowanie dodatkowe filtra paliwa

    Pomaga znajomość zagadnienia, oraz działania profilaktyczne. Poczytaj ze zrozumieniem ; Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006 .
×