Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Jean_Piear

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane |||
  • Silnik
    1.2 tce
  • Przebieg (tys.km)
    16000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Mam pytanie jak się aktualizuje mapy do navi w r-linku?. Przez ten program renault toolbox czy przez tomtom home. Przeglądam forum i dopiero zorientowałem się, że nie jazda megane 3 ma r linka tylko jakieś carminaty itd, więc opisy z tamtych stron zapewne nie będą pasowały. Z góry dzięki za pomoc
  2. Jak narazie to za oklejanie całego auto to przynajmniej 5 tys sobie każdy życzył.Folia typowo ochronna jest lepsza i mocniejsza niż folia do zmiany koloru auta.Teoretycznie jeśli taki element no błotnik się oklei taka folia to będzie odizolowany od czynników zewnętrznych typu woda,sól
  3. Czytałem o czymś takim w sprayu z firmy 3m ale to jest żywotność max do 1roku a pewnie i tyle nie wytrzyma a puszeczka 140zł chyba że mówisz jeszcze o czymś innym
  4. Z tym oklejaniem do połowy elementu to nie wiem jak to wygląda najwyżej bym się już szarpnal na całe drzwi cenowo postaram się dowiedzieć w tym tygodniu bo podjadę do firmy co to robi i się dowiem to napisze Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  5. mam pytanie czy w megane 3 pH 3 rok 2014 są jakieś elementy karoserii z tworzywa prócz zderzaków np błotniki przód tył? Czy sama blacha nie znalazłem nigdzie info na ten temat
  6. witam nie wiem czy ktoś z was już temat przerabiał,zastanawiam się od dłuższego czasu czy by nie oddać meganki do warsztatu który zajmuje się profesjonalnym oklejaniem karoserii,chodzi mi tu o folię typowo ochronną przezroczystą np 3M juz nawet nie może całe auto ale np te miejsca najbardziej newralgiczne podatne na obicia kamieni i kontakt z ciągłymi zabrudzeniami typu sól drogowa czyli np maska,progi,błotniki o ile nie są z tworzywa i może drzwi przynajmniej od dołu do wysokości listwy,co o tym sądzicie? Głównie ma to na celu ochronę przed odpryskami a co za tym idzie w dalszej części i anty korozyjna tych elementów. Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  7. Ja tylko zadałem pytanie na forum czy ktoś ten temat przerabiał a nie że sam mam to w aucie włożone to po pierwsze ale fajnie że tyle osób się wypowiedziało,po drugie soczewka w megane 3 jest tak fatalna że tutaj nie pomaga nawet night breaker bo po prostu te światła świeca mizernie,ale cóż tak już zostanie aż do kolejnej zmiany auta.
  8. Co do tanich żarówek to nie ma co dyskutować świecą tak jak kosztują a ja nie mam zamiaru w nocy się zastanawiać czy kogoś załoważe w porę czy nie,no chyba że ktoś jeździ tylko po mieście dobrze oświetlonych ulicach co co innego,co do zabrania mi dowodu za żarówki Led w reflektorach to mam pytanie ile razy policjant podchodził co w nowym samochodzie do reflektorów i patrzył jaką tam masz żarówkę? Jak podejdzie nawet to stwierdzi że skoro auto nowe to takie mają być i po problemie,gorzej w starszych modelach może to być podejrzane,a nawet raz na jakiś czas jak mi wezmą dowód to odzyskanie go na stacji kontroli to jest parę groszy bo płaci się tylko za sprawdzenie tego jednego konkretnego punktu wiec też nie ma co przesadzać z tym
  9. homologacją się nie przejmuję w tym akurat poście tylko teoretycznym rozważaniem a z tego co widzę produkuje to philips i zresztą Osram też robi takie żarówki więc nasuwa się pytanie po co je robili by skoro nie można było by ich używać, teraz co do ceny zestawu jeśli weźmiesz pod uwagę cenę porządnych żarówek halogenowych typu night breaker w cenie z allegro 64zł plus przesyłka które przepalają się średnio raz do 2 razy w roku to cena tego zestawu nie wygląda wcale strasznie i mają 5 lat gwarancji do tego ;)
  10. Mam pytanie przeglądając internet napotkałem coś takiego http://www.sklepledowy.pl/pl/p/LED-HeadLight-H7-25W-Philips-12-24V-DC-4000lm-6500K-zestaw-2-sztuki/2713 jest to zestaw 2 żarówek philips ledowych i zastanawiam się czy można je wmontować zamiast stacjonarnych żarówek halogenowych H7 w światła mijania i jak to będzie świecić bo cena jest dosyć znaczna dlatego zanim to kupie wolał bym zapytac czy ktoś coś w tym temacie już próbował
  11. Tzn ja powiem tak zmieniłem żarówki ma osram night breaker unlimited i poprawa jest ale dalej twierdzę że nie ma szału a czemu tak twierdzę? bo posiadam również Megane 1 i megane 2 i mają taką samą żarówkę wszystkie 3 modele i one świecą dużo jaśniej i dalej niż w megane 3 a powiedzmy sobie szczerze że chodź by megane 1 ma już reflektory 15 letnie a świecą no po prostu mega jasno i daleko do megane 2 nie ma co porównywać nawet świateł z megane 3 bo tam to już wogóle jest kosmos,W tym modelu po prostu wygląda na to że włożyli szajs a nie reflektory i tyle w temacie
  12. Zbieżność jest dobrze ustawiona auto jedzie prosto wszystko jest git problem musi być w maglu
  13. To już mam jakąś sensowna diagnozę. Teraz tylko zostaje znaleźć nową przekładnie ale to będzie problem, bo ich nie ma albo po regeneracji, które nie wiadomo ile wytrzymają, bo różne opinie czytałem. Dodano: 15 sty 2016 - 10:23 Jestem świeżo po regeneracji maglownicy w warsztacie w Katowicach na warszawskiej i po założeniu jej na auto ale to już w innym warsztacie byłym ASO renault czuje że kierownica mi ciężej chodzi i nie chce za bardzo wracać po skrecaniu do poziomu 0 tak jak by ją coś przytrzymywalo,czy ktoś ma pomysł co to może być? Przekładnia to trw a autko to megane coupe 1.6 16v ze wspomaganiem
  14. Jestem świeżo po regeneracji maglownicy w warsztacie w Katowicach na warszawskiej i po założeniu jej na auto ale to już w innym warsztacie byłym ASO renault czuje że kierownica mi ciężej chodzi i nie chce za bardzo wracać po skrecaniu do poziomu 0 tak jak by ją coś przytrzymywalo,czy ktoś ma pomysł co to może być? Przekładnia to trw a autko to megane coupe 1.6 16v ze wspomaganiem
  15. No właśnie nic jej nie dolega prócz tego pukania z lewej strony na koleinach większych i czasem przy skrecie w lewo,spróbuję z tą śrubą
×
×
  • Utwórz nowe...